locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ακομα και σε αγροτικα επαγγελματα ειναι αναγκαιο να ειχεις καποιου τυπου ακαδημαικες γνωσεις ετσι ωστε να μην πληρωνεις αλλους να κανουν δουλιες για εσενα πχ γεωπονους.Επισης μπορεις να εισαγεις καινοτομιες πχ να στησεις<<μηχσνακια που αναλογα με το φυτο και την υγρασια να ποτιζουν με την καταλληλη ποσοτητα>> .Οι γνωσεις ειναι παντα καλες μην τις υποτιμαμε.Βεβαια στην ελληνικη πραγματικοτητα οπως ειπες οποιος σπουδασε τις σχολες που προανεφερες πιστευω οτι θα περιμενει μια ζωη να αποκτησει δουλεια γραφειου με υψηλες απολαβες αντι να εφαρμοσει τις γνωσεις του σε ενα νεο επαγγελμα που οχι μονο μπορει να του εξασφαλισει τα προς το ζην αλλα και θα βελτιωσει το ιδιο το επαγγελμα.To πρόβλημα όμως σε χώρες τύπου Ελλάδας, είναι ότι οι σπουδές αντί να και σε τομείς που έχει ανάγκη η κοινωνία η πλειοψηφία των νέων επιλέγει κατά κύριο λόγο Γ/θμια εκπαίδευση για να μην αναφέρω το τρίπτυχο Ιατρική, Νομική, Πολυτεχνείο. Συνεπώς, με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες και σε τεχνικά ή αγροτικά επαγγέλματα ή επαγγέλματα που δεν απαιτούν ακαδημαϊκού τύπου γνώσεις; Γιατί πάντα κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας; Μήπως είναι πρόφαση «πήγαινε στο Πανεπιστήμιο για μια καλύτερη ζωή»; Η καλύτερη ζωή ορίζεται από την μαζικότητα (και συνεπώς) την υποβάθμιση του πτυχίου κάθε χρόνο με χιλιάδες αποφοιτούντες, χιλιάδες πρωτοετείς και το ανάποδο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InSheerPleasure
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Προφανως και με το "δε χρειαζεται ολοι να σπουδασουν" εννοουσα οτι δε χρειαζεται ολοι να περασουν σε σχολες που δε θα αντεξουν...καποιος που εγραψε 10 μαθηματικα τι θα παει να κανει στο μαθηματικο? Ουτως ή αλλως, ομως, το πανεπιστημιο απαιτει κοπο και δεσμευσεις...Και κατι φιλοσοφικα του τυπου "το ενδιαφερον καλλιεργειται ή ειναι εκ γενετης;" ειναι εντελως χαζα,γιατι αν περιμενεις σε καποιον που ειναι 18 χρονων να του καλλιεργησεις ενδιαφερον για κατι που περασε χωρις να το θελει και χωρις να εχει ανοιξει ποτε βιβλιο στη ζωη του...μαλλον θα αποτυχεις.
Ποιος σου είπε πως πέρασε χωρίς να το θέλει; Μήπως αυτός που έβγαλε 19500 επειδή οι γονείς του τον φυτέψανε από 15 χρονών στα φροντιστήρια έβαλε πρώτη επιλογή ιατρική γιατί έχει καμιά καύλα; Μα κάτι συμπτώσεις ρε παιδί μου.
Και ποιος σου είπε πως κάποιος που δεν είναι καλός μαθητής δεν προσπάθησε ποτέ του; όλα περιστρέφονται γύρω από το σχολείο και τους βαθμούς του;
Λες και το πανεπιστήμιο έχει κάνα τρελό βαθμό δυσκολίας και πρέπει να παίζεις όλα τα σχολικά στα δάχτυλα για να ανταπεξέλθεις. Όχι ότι κρεπαλιάζουν όλοι μέχρι την εξεταστική για να παραπονιούνται μετά για την παλούκι σχολή τους ( ναι για αυτούς τους καλούς μαθητές μιλάω ).
Το ενδιαφέρον δεν το καλλιεργείς μόνο στα 18 αλλά και πολύ πιο πριν. Κι αν δέχεσαι πως όντως είναι κάτι μεταβλητό τότε δε μπορείς να το χρησιμοποιείς για να κρίνεις την τύχη κάποιου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InSheerPleasure
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Κανετε πως δεν καταλαβαινετε και πατε το θεμα εκει που θελετε εσεις. Δηλαδη εσεις θεωρειται οτι το τμημα σας στο πανεπιστημιο ειναι γεματο αξιους μαθητες? Ναι ή οχι? Προφανως και οχι. Δε μιλησα για ασπρο και μαυρο,παντα υπαρχει η γριζα ζωνη, αλλα υπερβολικα πολυς κοσμος που δεν ενδιαφερεται ή ασχολειται με το πανεπιστημιο,ειναι μεσα απλα για να το τελειωσει. Απο την αρχη μιλησαμε για "κακους" μαθητες. Πως γινεται να εισαι κακος μαθητης στο ελληνικο σχολειο? Με λιγη προσπαθεια,μπορεις να εχεις αρκετα καλους βαθμους. Και αν θες να περασεις καπου, υπομενεις το αθλιο συστημα για να περασεις καπου. Οποτε μη μου λετε οτι εχει κανενας ονειρο να γινει βιβλιοθηκονομος/φυσικος/δικηγορος κ.ο.κ. και εγραψε 9.000. Δε θα θεωρουνταν καν "κακος" μαθητης με λιγη προσπαθεια,ασχετα αν θα περναγε Νομικη ή ΦΙλολογια στο τελος.
Πολύ λίγοι έχουν όνειρο να γίνουν "κάτι". Αυτό που διαφέρει είναι το κίνητρο και οι βάσεις, και δε μιλάω μόνο για γ λυκείου αλλά όλη τη δευτεροβάθμια. Ξέρω πολλά παιδιά που ενώ διάβαζαν όλη τη χρονιά όπως διάβαζαν και πολλοί καλοί μαθητές κατέλήξαν στο 12. Δεν είναι θέμα διαβάσματος.
Αν δέχεσαι πως υπάρχει κόσμος που μπαίνει στο πανεπιστήμιο και στην πορεία χάνει το ενδιαφέρον του γιατί δεν δέχεσαι πως μπορεί να υπάρχει κόσμος που θα μπει και θα αποκτήσει κίνητρο ( που αν δεν είχε γιατί να μπει στην τελική );
"Οποτε μη μου λετε οτι εχει κανενας ονειρο να γινει βιβλιοθηκονομος/φυσικος/δικηγορος κ.ο.κ. και εγραψε 9.000."
Ναι όχι δεν είναι άσπρο μαύρο είναι απλά ό,τι μας συμφέρει. Λες και αυτός που θερίζει σε ολυμπιάδες μαθηματικών όλα τα εφηβικά του χρόνιαγια να βγάλει στις πανελλήνιες στο τέλος 19999 και να του πρήζει τις μπάλες όλο το σόι να βάλει ΗΜΜΥ αντί για μαθηματικό να μη πάνε χαμένα τα μόρια, ξαφνικά τα όνειρα αλλάζουν σε μια μέρα. Εμ έτσι είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ναι όχι δεν είναι άσπρο μαύρο είναι απλά ό,τι μας συμφέρει. Λες και αυτός που θερίζει σε ολυμπιάδες μαθηματικών όλα τα εφηβικά του χρόνιαγια να βγάλει στις πανελλήνιες στο τέλος 19999 και να του πρήζει τις μπάλες όλο το σόι να βάλει ΗΜΜΥ αντί για μαθηματικό να μη πάνε χαμένα τα μόρια, ξαφνικά τα όνειρα αλλάζουν σε μια μέρα. Εμ έτσι είναι.
H λογική είναι απλή:
Του άρεσαν τα Μαθηματικά, τουλάχιστον έτσι όπως τα εννοεί. Συμμετείχε σε Μαθηματικές Ολυμπιάδες και παράλληλα διατυμπανίζει ότι θα σπουδάσει Μαθηματικά και όχι Μαθηματικός (αφού το Μαθηματικός στην Ελλάδα που ξέρει σημαίνει ιδιαιτερατζής)...στο Μαθηματικό φυσικά, αφού έτσι έχει μάθει ότι εκεί σπουδάζουν Μαθηματικά. Επίσης μπορεί να υπάρχει κάποια σύγχυση, αν του αρέσει και η Φυσική, να λέει ότι θέλει να σπουδάσει Φυσική που θα έχει δυο σε ένα. Όταν φτάνει ο καιρός των πανελληνίων εξετάσεων, ξαφνικά ανακαλύπτει ότι το Μαθηματικό, το Φυσικό,.. είναι Τμήματα καλά μεν (μην ρίξει λάσπη), αλλά ημιτελή. Δεν μπορεί να δεχτεί ότι θα κάνει μόνο Μαθηματικά ή Φυσική, όπως έλεγε πριν ότι του αρέσουν. Θεωρεί ότι τα Μαθηματικά και η Φυσική άνευ εφαρμογές (χωρίς να ξέρει τι είναι και τι δεν είναι η εφαρμογή σε μια επιστήμη) είναι λιγάκι άχρηστα. Σου λέει 4 χρόνια μόνο Μαθηματικά ή Φυσική είναι χάσιμο χρόνου. Ξαφνικά ανακαλύπτει ότι Τμήματα σαν το ΗΜΜΥ αφού έτσι του λέει ο περίγυρος, θα του προσδώσουν κοινωνικό κύρος σε γκόμενες, σε αντίζηλους συμμαθητές αλλά και ότι θα έχει καλές εργασιακές προοπτικές αόριστες. Θα διδαχτεί πολυθεματικά αντικείμενα γενικά και αόριστα. Καταλήγει με την γνωστή φράση σε δελτία ειδήσεων εν καιρών ανακοίνωσης των βάσεων, ως απάντηση σε ερώτηση δημοσιογράφου: «Ήθελα Μαθηματικό (πλέον άλλαξε η λέξη ως προς την κατάληξη) και γι' αυτό θα σπουδάσω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και....Υπολογιστών (με έμφαση σ' αυτό αφού είναι το τυράκι και όχι οι ρελέδες και το Ηλεκτρολόγος)». Μετά από αυτό δεν παίρνω τίποτα στα σοβαρά στην Ελλάδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
εκπληκτικο μηνυμα γραμμενο πριν 6 χρονια αλλα ειναι σαν τωραH λογική είναι απλή:
Του άρεσαν τα Μαθηματικά, τουλάχιστον έτσι όπως τα εννοεί. Συμμετείχε σε Μαθηματικές Ολυμπιάδες και παράλληλα διατυμπανίζει ότι θα σπουδάσει Μαθηματικά και όχι Μαθηματικός (αφού το Μαθηματικός στην Ελλάδα που ξέρει σημαίνει ιδιαιτερατζής)...στο Μαθηματικό φυσικά, αφού έτσι έχει μάθει ότι εκεί σπουδάζουν Μαθηματικά. Επίσης μπορεί να υπάρχει κάποια σύγχυση, αν του αρέσει και η Φυσική, να λέει ότι θέλει να σπουδάσει Φυσική που θα έχει δυο σε ένα. Όταν φτάνει ο καιρός των πανελληνίων εξετάσεων, ξαφνικά ανακαλύπτει ότι το Μαθηματικό, το Φυσικό,.. είναι Τμήματα καλά μεν (μην ρίξει λάσπη), αλλά ημιτελή. Δεν μπορεί να δεχτεί ότι θα κάνει μόνο Μαθηματικά ή Φυσική, όπως έλεγε πριν ότι του αρέσουν. Θεωρεί ότι τα Μαθηματικά και η Φυσική άνευ εφαρμογές (χωρίς να ξέρει τι είναι και τι δεν είναι η εφαρμογή σε μια επιστήμη) είναι λιγάκι άχρηστα. Σου λέει 4 χρόνια μόνο Μαθηματικά ή Φυσική είναι χάσιμο χρόνου. Ξαφνικά ανακαλύπτει ότι Τμήματα σαν το ΗΜΜΥ αφού έτσι του λέει ο περίγυρος, θα του προσδώσουν κοινωνικό κύρος σε γκόμενες, σε αντίζηλους συμμαθητές αλλά και ότι θα έχει καλές εργασιακές προοπτικές αόριστες. Θα διδαχτεί πολυθεματικά αντικείμενα γενικά και αόριστα. Καταλήγει με την γνωστή φράση σε δελτία ειδήσεων εν καιρών ανακοίνωσης των βάσεων, ως απάντηση σε ερώτηση δημοσιογράφου: «Ήθελα Μαθηματικό (πλέον άλλαξε η λέξη ως προς την κατάληξη) και γι' αυτό θα σπουδάσω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και....Υπολογιστών (με έμφαση σ' αυτό αφού είναι το τυράκι και όχι οι ρελέδες και το Ηλεκτρολόγος)». Μετά από αυτό δεν παίρνω τίποτα στα σοβαρά στην Ελλάδα.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 77 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Mapz
- Hased Babis
- Corfu kitty
- Debugging_Demon
- fgk
- tsiobieman
- Ness
- Kate1914
- Entropy24
- Reader
- ScarletFox
- Helen06
- beatrixx
- Kolokythiatoumpana
- Schlimazel
- Than003
- Obi-Wan Kenobi
- suaimhneas
- maril8na
- aggorf
- Gaia
- redarrow
- buffon85
- dovellos_p
- Katerinaki03
- lnesb
- Nefh_
- Αριάνα123
- χημεια4λαιφ
- Giorno
- Ggpg
- Steffie88
- Μάρκος Βασίλης
- kaaaaate
- J.Cameron
- giannhs2001
- Revekka
- Rene2004
- the purge
- PanosBat
- vitus
- Marianna35
- Thanos_D
- Vasilis2000kak
- Viedo
- azula
- Κλημεντίνη
- St11
- Athens2002
- MarcoReus
- Mukumbura
- Kostakis45
- eukleidhs1821
- roud
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.