vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Για μένα ο σωστός τρόπος είναι:
1) Πιάνεις μια σύγχρονη και χρήσιμη γλώσσα, με μεγάλη κοινότητα και καλές βάσεις όπως η python.
2) Μαθαίνεις στους μαθητές να μεταγλωτίζουν τον κώδικά τους και να τσεκάρουν οι ίδοι τη δουλειά τους ( σε κάποιες περιπτώσεις και debugger γιατί όχι ).
Το θέμα είναι πως έτσι όπως διδάσκεται αυτή τη στιγμή το ΑΕΠΠ ξεφτιλίζει ολόκληρη την επιστήμη. Ενώ θα μπορούσε σε επίπεδο δυσκολίας να είναι στην ίδια θέση με τα μαθηματικά ή τη φυσική. Και αυτό ισχύει και για πολλά άλλα μαθήματα. Αν ήθελα να το προχωρίσω λίγο θα μπορούσα να πω να σπάει και σε 2 τάξεις όπου στη μία θα διδάσκονται τα βασικά του διαδικαστικού + αναδρομή και στην άλλη δομές δεδομένων και αντικειμενοστραφής. Αλλά μάλλον ζητάω πολλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Τώρα ότι πολλοί πληροφορικοτέτοιοι είναι άμπαλοι οκ, τι να πουν και οι μαθηματικοί. Ας βγει και λίγο δουλειά αλλιώς τσάμπα διεκδικούν θέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Κατά τα άλλα, δε μπορείς να περιμένεις να διδάξουν κάτι που δεν ξέρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Τώρα πέρα απ αυτό ένα εργαστήριο με 20 pc πρέπει να υπάρχει σε κάθε σχολείο imo.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι υποδομές θέλει δηλαδή γιατί στα πανεπιστήμια πώς διδάσκεται ο προγραμματισμός; Όλοι έχουν από ένα pc σπίτι τους.
Τώρα ότι πολλοί πληροφορικοτέτοιοι είναι άμπαλοι οκ, τι να πουν και οι μαθηματικοί. Ας βγει και λίγο δουλειά αλλιώς τσάμπα διεκδικούν θέσεις.
πολλοι δεν ειναι καν πληροφορικοι..με σεμιναρια γινανε τοτε το 90+
δεν ξερω τι διδασκεται στα σχολεια..αλλα θεωρω πως ενα μαθημα εισαγωγης στην επιστημη των υπολογιστων ειναι η καλυτερη σκεψη...βασισμενο σε ενα βιβλιο σαν του forouzan behrouz
σε καποια επομενη ταξη καλο ειναι να διδαχτουν βασικες αρχες προγραμματισμου,βασεων δεδομενων και δικτυων
επισης με την εισβολη του ιντερνετ πια στην ζωη μας,απαραιτητο ειναι και ενα μαθημα δικαιου πληροφορικη κ διαδικτυου συγκεκριμενα
θεωρω πως τα φιλολογικα πρεπει επιτελους να δωσουν καποιες ωρες σε μαθηματα αιχμης.υπερβολικα πολλες οι ωρες που δινονται για φιλολογικα μαθηματα
τελος χημεια χωρις εργαστηρια ειναι ανεκδοτο,αν δεν γινεται μαθημα στο εργαστηριο,θα πρεπει να μειωθει στην μια ωρα το πολυ την εβδομαδα και να αποσυρθει απο πανελλαδικο μαθημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό που παρέθεσα προφανώς δεν είναι κάτι τελικό, αλλά οι πληροφορίες εφημερίδων που το υπουργείο παιδείας άφησε να "διαρρεύσουν" με σκοπό να μετρήσει αντιδράσεις. Πολλά ζητήματα ερωτήματα και προβλήματα προκύπτουν.Πιστεύω πως είναι μια απ' τις καλύτερες ,αν όχι η καλύτερη λύση που θα μπορούσε να υπάρξει. Ένα άλλο ζήτημα ωστόσο είναι αυτό της ύλης του μαθήματος και το αν θα συνεχίσει να υπάρχει ως Ανάπτυξη Εφαρμογών.
1) Αν υποθέσουμε ότι το 1/3 των θετικοτεχνολογικών σχολών ορίζει προαπαιτούμενο μάθημα τη Χημεία, το 1/3 την Πληροφορική και το υπόλοιπο 1/3 αφήνει ελεύθερη επιλογή, αυτόματα οι υποψήφιοι αποκλείονται από το 1/3 των σχολών. (Για παράδειγμα, αν κάποιος θέλει ΗΜΜΥ που απαιτεί Π. δεν θα μπορεί να έχει 2η επιλογή Φυσικό που απαιτεί Χ.).
2) Ο συντεχνιακός πόλεμος μεταξύ καθηγητών Χ. και Π. θα ενταθεί ακόμα και με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, (είναι πολλά τα λεφτά των φροντιστηρίων και των ιδιαιτέρων Άρη). Κάθε ειδικότητα θα προσπαθεί με κάθε τρόπο να υπερισχύσει, προσπαθώντας να ελκύσει τους μαθητές με τη (φτηνή) προπαγάνδα του "εύκολου" μαθήματος, ακόμα και στα θέματα των πανελληνίων.
3) Ίσως μια λύση θα ήταν τα 4 μαθήματα να γίνουν 5 (με αναπροσαρμογή φυσικά των ωρών), δηλαδή να διδάσκονται και η Π. και η Χ. αλλά στο τέλος ο μαθητής να επιλέγει αν θα τα εξεταστεί πανελλαδικά και τα 2 ή μόνον το 1 από αυτά. Βέβαια αν γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει κάτι παρόμοιο και στις άλλες κατευθύνσεις (νομίζω τώρα τις λένε ομάδες προσανατολισμού) , ώστε να έχουν και αυτοί οι μαθητές περισσότερες διεξόδους.
4) Το μάθημα "Πληροφορικής" αφού δεν θα είναι 2ωρο, δεν μπορεί να είναι μόνον προγραμματισμός (σαν το τωρινό ΑΕΠΠ). Θα πρέπει να εμπλουτιστεί και με άλλα σχετικά αντικείμενα, όπως (π.χ.) Ηλεκτρονική, Ψηφιακά κυκλώματα, Τηλεπικοινωνίες, Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου (που υπάρχουν στο βιβλίο "Ηλεκτρολογία" της Τ-1). Το πρόβλημα θα είναι ότι υπάρχουν αρκετοί καθηγητές πληροφορικοί-μαϊμούδες, δηλαδή άλλων ειδικοτήτων που στη δεκαετία του 90 μετά από μερικά σεμινάρια μεταλλάχτηκαν σε πληροφορικούς. (Αυτοί δεν ήταν μόνο Μαθηματικοί ή Φυσικοί που έχουν σχέση με το αντικείμενο, αλλά και άσχετες ειδικότητες όπως Θεολόγοι, Γυμναστές, Γεωπόνοι). Οι πληροφορικοί-μαϊμούδες στρώθηκαν στο διάβασμα και κουτσά-στραβά τα κατάφερναν στην ΑΕΠΠ. Τώρα θα μπορούν να διδάξουν το νέο μάθημα που θα απαιτεί αρκετή Φυσική και κάποια μαθηματικά;
Δεν γνωρίζω ότι υπάρχει κάτι τέτοιο ανάμεσα στη Φυσική και τη Βιολογία. Μπορείς να εξηγήσεις;οποιος επιλεγει τεχνολογια και σχολες πληροφορικης θα επιλεγει μαθημα πληροφορικης
οποιος επιλεγει τις αλλες χημεια - οτι γινεται τωρα με φυσικη vs βιολογια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λοιπόν καταρχάς το επίπεδο δεν είναι θεωρητικό, αλλά εκλαικευμένο(η διαφορά είναι τεράστια).
Πέρα από αυτό νομίζω μπορώ να μιλήσω καθώς έχω περάσει τέτοιο μάθημα. Δε μπορώ να γενικεύσω για το πως το βλέπουν όλοι πάντως μπορώ να πω με σχετική σιγουρία ότι θα ταν άχρηστο. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Αν εγώ μάθω παπαγαλία 2 αφηρημένες βλακείες θα μάθω πως είναι ο προγραμματισμός; θα αποφασίσω αν θέλω να γίνω kernel hacker κιόλας; Χριστός κι Απόστολος.
Επίσης, μιλώντας καθαρά εκ πείρας, σιχάθηκα αυτό το μάθημα. Μπήκα στη σχολή έχοντας όρεξη για ασκήσεις και κάψιμο, ενώ μισούσα μαθήματα όπως το ΑΟΔΕ, καθώς αυτό μου θύμισε.
Λοιπόν καταρχάς δεν είπα ότι το ΑΕΠΠ είναι θεωρητικό μάθημα. Είπα ότι στη θέση του θα ήθελα ένα περισσότερο θεωρητικό μάθημα.
Και λέγοντας θεωρία δεν αναφέρομαι σε αφηρημένες βλακείες. Δεν υπάρχουν πολλές αφηρημένες βλακείες στην πληροφορική και γενικά στις τεχνολογικές επιστήμες. Αναφέρομαι σε βασικές γνώσεις που πρέπει να κατέχει κάποιος πριν περάσει στη φάση "ασκήσεις και κάψιμο". Δεν είναι γνώσεις που μαθαίνονται παπαγαλία, είναι γνώσεις που είτε τις καταλαβαίνεις είτε όχι.
πχ πριν υλοποιήσεις σε κώδικα ένα hash table, πρέπει να έχεις διδαχθεί στη θεωρία τι είναι και πως δουλεύει. Και πριν πάρεις την απόφαση να βάλεις στον κώδικά σου ένα hash table, θα πρέπει να ξέρεις και τι άλλες αντίστοιχες δομές δεδομένων υπάρχουν και να αξιολογήσεις αν στην εφαρμογή σου πρέπει να χρησιμοποιηθεί hash table ή κάτι άλλο.
Πολλοί περνάνε σε σχολές πληροφορικής με όρεξη για "ασκήσεις και κάψιμο" χωρίς να έχουν ιδέα τι θα συναντήσουν στη σχολή. Γιατί να μη τους δίνει το λύκειο μια βασική 1η εικόνα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Η λογική αυτή είναι στενά συντεχνιακή και άδικη. Ας αφήσουμε τις άσχετες ειδικότητες (θεολόγους, γυμναστές, γεωπόνους) που έγιναν "πληροφορικοί" με 3μηνα σεμινάρια, (αυτοί μπορούν να σταλούν στα δημοτικά). Όμως οι "original" πληροφορικοί ας μη βάζουν στο ίδιο με αυτούς τσουβάλι τους Μαθηματικούς και τους Φυσικούς που απέκτησαν την ειδικότητα του πληροφορικού. Οι άνθρωποι αυτοί και σχετικά με τους υπολογιστές μαθήματα διδάχτηκαν στη σχολή τους, αλλά και πάρα πολλοί έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους από το εξωτερικό σχετικούς με πληροφορική. Τη δεκαετία του 1990 δεν υπήρχαν απόφοιτοι καθαρών σχολών πληροφορικής και αυτοί ουσιαστικά "έχτισαν" την πληροφορική στην εκπαίδευση της χώρας μας. Ας μην είμαστε τόσο άδικοι και αχάριστοι.Σχετικά με τους "μαϊμού" πληροφορικούς, μία πολύ λογική πρόταση των πληροφορικών εδώ και πολλά χρόνια είναι κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη πρόσληψης θεολόγων/μαθηματικών/φυσικών/γυμναστών κλπ οι θέσεις αυτές πρώτα να καλύπτονται εκ των έσω με καθηγητές των ειδικοτήτων αυτών που διδάσκουν πληροφορική και στις μέχρι τώρα θέσεις τους να προσλαμβάνονται κανονικοί καθηγητές πληροφορικής. Ποτέ δεν είναι αργά.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όσο αφορά το σύστημα εκπαίδευσης αυτό που προτείνω είναι
Κοινά μαθήματα για όλους στην γ και εξετάσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με την ύλη όλου του Λυκείου στα μαθήματα που απαιτούν τα μαθήματα.
Τα παιδιά που θα δώσουν όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα μπορούν να δηλώσουν όλες τις σχολές (από νομική μέχρι και ιατρική). Κάθε σχολή θα λέει μόνη της ποια μαθηματα απαιτει. π.χ. ιατρική αλεξανδρούπολης μπορεί να απαιτει΄διαφορετικό μάθημα από την ιατρική Κρήτης.
Π.χ. η ιατρική Κρήτης μπορεί να θέλει μαθηματικά ενώ η Αλεξανδρούολης αντί για μαθηματικα να θέλει φυσική ή μπορει μια αλλη ιατρική να μην απαιτεί βιολογία αλλά να απαιτει μαθηματικά και φυσική.
Κοινό μάθημα υποχρεωτικό για όλες τις σχολές η έκθεση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Αν έχεις στο μυαλό σου να γίνει μάθημα με μια νότα από το ένα και μια νότα από το άλλο, με ενδιάμεσα εύκολες ασκήσεις για να πάρει ο καθένας μια μικρή ιδέα, τότε αυτό σαν άποψη είναι πιο δεκτό. Το θέμα όμως είναι πως και πάλι δε θα δίνει καλή ιδέα και δε θα αλλάξει τίποτα στο ποιος πάει επειδή του αρέσει και ποιος όχι. Αυτό που θα πρότεινα εγώ αν ήταν να μπουν 1-2 εισαγωγικά στον προγραμματισμό μαθήματα(κακά τα ψέματα αυτό είναι το σημαντικότερο) και μαζί να γίνεται μια ιδέα(όχι όλων) αλγορίθμων, τεχνητής νοημοσύνης, γραφικών και κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών και web design/development. Όπως γίνεται έξω δηλαδή. Αυτά όμως σε μια άλλη ελλάδα.Λοιπόν καταρχάς δεν είπα ότι το ΑΕΠΠ είναι θεωρητικό μάθημα. Είπα ότι στη θέση του θα ήθελα ένα περισσότερο θεωρητικό μάθημα.
Και λέγοντας θεωρία δεν αναφέρομαι σε αφηρημένες βλακείες. Δεν υπάρχουν πολλές αφηρημένες βλακείες στην πληροφορική και γενικά στις τεχνολογικές επιστήμες. Αναφέρομαι σε βασικές γνώσεις που πρέπει να κατέχει κάποιος πριν περάσει στη φάση "ασκήσεις και κάψιμο". Δεν είναι γνώσεις που μαθαίνονται παπαγαλία, είναι γνώσεις που είτε τις καταλαβαίνεις είτε όχι.
πχ πριν υλοποιήσεις σε κώδικα ένα hash table, πρέπει να έχεις διδαχθεί στη θεωρία τι είναι και πως δουλεύει. Και πριν πάρεις την απόφαση να βάλεις στον κώδικά σου ένα hash table, θα πρέπει να ξέρεις και τι άλλες αντίστοιχες δομές δεδομένων υπάρχουν και να αξιολογήσεις αν στην εφαρμογή σου πρέπει να χρησιμοποιηθεί hash table ή κάτι άλλο.
Πολλοί περνάνε σε σχολές πληροφορικής με όρεξη για "ασκήσεις και κάψιμο" χωρίς να έχουν ιδέα τι θα συναντήσουν στη σχολή. Γιατί να μη τους δίνει το λύκειο μια βασική 1η εικόνα;
Αν πάλι εννοείς να γίνεται η "θεωρία" χωρίς να υπάρχει η ανάλογη εξάσκηση, τότε σου ξαναλέω πως αυτό το μάθημα θα είναι εκλαικευμένο και όχι θεωρητικό. Είναι κατάχρηση του όρου βασικά, σκέψου άλλο θεωρητική φυσική και άλλο εκλαικευμένη. Επίσης, ξαναλέω και όσον αφορά το τελευταίο πως θεωρώ καλύτερα να μπει κάποιος έχοντας όρεξη να λιώσει παρά να μπει θέλοντας να κάνει ότι άκουσε και του άρεσε, χωρίς να έχει καμία πραγματική σχέση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η λογική αυτή είναι στενά συντεχνιακή και άδικη. Ας αφήσουμε τις άσχετες ειδικότητες (θεολόγους, γυμναστές, γεωπόνους) που έγιναν "πληροφορικοί" με 3μηνα σεμινάρια, (αυτοί μπορούν να σταλούν στα δημοτικά). Όμως οι "original" πληροφορικοί ας μη βάζουν στο ίδιο με αυτούς τσουβάλι τους Μαθηματικούς και τους Φυσικούς που απέκτησαν την ειδικότητα του πληροφορικού. Οι άνθρωποι αυτοί και σχετικά με τους υπολογιστές μαθήματα διδάχτηκαν στη σχολή τους, αλλά και πάρα πολλοί έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους από το εξωτερικό σχετικούς με πληροφορική. Τη δεκαετία του 1990 δεν υπήρχαν απόφοιτοι καθαρών σχολών πληροφορικής και αυτοί ουσιαστικά "έχτισαν" την πληροφορική στην εκπαίδευση της χώρας μας. Ας μην είμαστε τόσο άδικοι και αχάριστοι.
Αυτά που λες έχουν λογική, άλλωστε και στο παν/μιο οι πρώτοι καθηγητές τμημάτων πληροφορικής ήταν κυρίως φυσικοί και μαθηματικοί, αλλά απ την άλλη και τα δικά σου επιχειρήματα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν συντεχνιακά υπέρ των φυσικομαθηματικών.
πχ ένας μαθηματικός που έγινε καθηγητής πληροφορικής με σεμινάριο και για 15 χρόνια διδάσκει ΑΕΠΠ δύσκολα θα έχει τις γνώσεις σε τομείς όπως hardware και δίκτυα που έχει ένας απόφοιτος πληροφορικής.
οχιαυτοί που έχετε τελειώσει καθαρόαιμη σχολή πληροφορικής πραγματικά δε μπορείτε να βρείτε πουθενά δουλειά και ψάχνετε να διοριστείτε στο δημόσιο στην εκπαίδευση;
Κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου και το θεωρώ πολύ καλύτερο από το ΑΕΠΠΑν έχεις στο μυαλό σου να γίνει μάθημα με μια νότα από το ένα και μια νότα από το άλλο, με ενδιάμεσα εύκολες ασκήσεις για να πάρει ο καθένας μια μικρή ιδέα, τότε αυτό σαν άποψη είναι πιο δεκτό. Το θέμα όμως είναι πως και πάλι δε θα δίνει καλή ιδέα και δε θα αλλάξει τίποτα στο ποιος πάει επειδή του αρέσει και ποιος όχι.
Εστιάζεις υπερβολικά στην πρακτική άσκηση. Δεν είμαι κατά των εργαστηρίων, αλλά το θέμα είναι τι χωράει στο πρόγραμμα. Η θεωρία πρέπει να προηγείται. Εργαστήριο χωρίς θεωρητικές γνώσεις είναι παιδική χαρά. Επίσης βάζοντας στο πρόγραμμα πολλές ώρες εγραστηρίου τότε αναγκαστικά εξειδικεύεις τη διδασκαλία σε λιγότερους τομείς.Αυτό που θα πρότεινα εγώ αν ήταν να μπουν 1-2 εισαγωγικά στον προγραμματισμό μαθήματα(κακά τα ψέματα αυτό είναι το σημαντικότερο) και μαζί να γίνεται μια ιδέα(όχι όλων) αλγορίθμων, τεχνητής νοημοσύνης, γραφικών και κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών και web design/development. Όπως γίνεται έξω δηλαδή. Αυτά όμως σε μια άλλη ελλάδα.
Στο παν/μιο υπάρχει υπεραρκετός χρόνος για εργαστήρια και πρακτική εξάσκηση.
Αν θέλουμε να αναβαθμίσουμε το ρόλο των εργαστηρίων στα σχολεία, τότε αυτό θα πρέπει να εξεταστεί συνολικά για όλα τα μαθήματα.
Και ποιος καθορίζει μέχρι πιο επίπεδο η διδασκαλία ενός αντικειμένου θεωρείται εκλαϊκευμένη;Αν πάλι εννοείς να γίνεται η "θεωρία" χωρίς να υπάρχει η ανάλογη εξάσκηση, τότε σου ξαναλέω πως αυτό το μάθημα θα είναι εκλαικευμένο και όχι θεωρητικό. Είναι κατάχρηση του όρου βασικά, σκέψου άλλο θεωρητική φυσική και άλλο εκλαικευμένη.
Δηλαδή η διδασκαλία της φυσικής, της χημείας, των μαθηματικών, της βιολογίας, της λογοτεχνείας στο σχολείο δεν είναι εκλαϊκευμένη;
Σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης διδασκόμαστε αυτά που είμαστε σε θέση να μάθουμε.
Επίσης γιατί έχεις ως αποκλειστικό κριτήριο για το πόσο εκλαϊκευμένη είναι η διδασκαλία την ύπαρξη πρακτικής εξάσκησης;
Για εμένα πχ εκλαϊκευμένη διδασκαλία είναι η πρακτική εξάσκηση σε web design/development χωρίς να έχει προηγηθεί διδασκαλία για το ποια είναι τα επίπεδα που έχει ένα δίκτυο υπολογιστών και τι θέση έχει μέσα σε όλα αυτά τα επίπεδα το web design.
Όρεξη για λιώσιμο δε θέλει μόνο ο προγραμματισμός. οκ είναι σημαντικός αλλά υπάρχουν κι άλλα πράγματα. Όρεξη για λιώσιμο χρειάζεται και για να κάτσεις με χαρτί και μολύβι, να μελετήσεις το μαθηματικό υπόβαθρο και τις δομές που χρησιμοποιεί ένας δύσκολος αλγόριθμος και να προτείνεις βελτιώσεις.Επίσης, ξαναλέω και όσον αφορά το τελευταίο πως θεωρώ καλύτερα να μπει κάποιος έχοντας όρεξη να λιώσει παρά να μπει θέλοντας να κάνει ότι άκουσε και του άρεσε, χωρίς να έχει καμία πραγματική σχέση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
ακομα και με τα παιδια της φυσικης που καναν μεταπτυχιακο πληροφορικη(ποσοι ; και που το καναν το μαστερ,ποτε προλαβαν να οργανωθουν μεταπτυχιακα πληροφορικης εκεινη την εποχη μαλιστα με τα πολυ λιγα μαστερ και με σχολες πληροφορικης που μολις οργανωνανε προγραμμα προπτυχιακο,αλλα τελος παντων εστω και ελαχιστοι ας πουμε πως υπαρχουν,καναν μεταπτυχιακο εξω εστω),απο την στιγμη που αρχιζαν να βγαινουν πληροφορικοι θα πρεπε να μετακινηθουν αν επιθυμουσαν σε θεσεις φυσικων..διοτι με αυτην την λογικη και οι αποφοιτοι πληροφορικης με μεταπτυχιακο σε μαθηματικα ή τι μπορουν να καταλαβουν θεσεις μαθηματικων(εγω λεω ναι,μην παρεξηγηθω,αλλα στην πραξη δε επιτρεπεται)..αλλα και παλι ολοι τουτοι(μιλω ειδικα για τους κατοχους μεταπτυχιακου στην πληροφορικη) μειονοτητα υποθετω ηταν,στο κατω κατω ειχαν το μαστερ...οποτε δεν υπαρχει λογος συζητησης,οι αλλοι ομως;
τελος παντων ο νομος υπηρχε μια περιοδο,ανοιξε συγκυριακα ενα παραθυρο διορισμων και εκλεισε.οποτε τα πολλα λογια ειναι φτωχεια
και κατι ακομα σχετικο
θεωρω τον γραπτο ΑΣΕΠ την πιο ουσιαστικη καινοτομια αξιοκρατιας που γνωρισε ο τοπος αυτος απο την εποχη της εισαγωγης του συστηματος των πανελλαδικωνν εξετασεων για την τριτοβαθμια
ναι δεν εννοουσα φυσικη vs βιολογια...εκ παραδρομης λαθος..μαθηματικα vs βιολογια..τουλαχιστον στα χρονια των δεσμων ετσι ηταν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου και το θεωρώ πολύ καλύτερο από το ΑΕΠΠ
Εστιάζεις υπερβολικά στην πρακτική άσκηση. Δεν είμαι κατά των εργαστηρίων, αλλά το θέμα είναι τι χωράει στο πρόγραμμα. Η θεωρία πρέπει να προηγείται. Εργαστήριο χωρίς θεωρητικές γνώσεις είναι παιδική χαρά. Επίσης βάζοντας στο πρόγραμμα πολλές ώρες εγραστηρίου τότε αναγκαστικά εξειδικεύεις τη διδασκαλία σε λιγότερους τομείς.
Στο παν/μιο υπάρχει υπεραρκετός χρόνος για εργαστήρια και πρακτική εξάσκηση.
Αν θέλουμε να αναβαθμίσουμε το ρόλο των εργαστηρίων στα σχολεία, τότε αυτό θα πρέπει να εξεταστεί συνολικά για όλα τα μαθήματα.
Και ποιος καθορίζει μέχρι πιο επίπεδο η διδασκαλία ενός αντικειμένου θεωρείται εκλαϊκευμένη;
Δηλαδή η διδασκαλία της φυσικής, της χημείας, των μαθηματικών, της βιολογίας, της λογοτεχνείας στο σχολείο δεν είναι εκλαϊκευμένη;
Σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης διδασκόμαστε αυτά που είμαστε σε θέση να μάθουμε.
Επίσης γιατί έχεις ως αποκλειστικό κριτήριο για το πόσο εκλαϊκευμένη είναι η διδασκαλία την ύπαρξη πρακτικής εξάσκησης;
Για εμένα πχ εκλαϊκευμένη διδασκαλία είναι η πρακτική εξάσκηση σε web design/development χωρίς να έχει προηγηθεί διδασκαλία για το ποια είναι τα επίπεδα που έχει ένα δίκτυο υπολογιστών και τι θέση έχει μέσα σε όλα αυτά τα επίπεδα το web design.
Όρεξη για λιώσιμο δε θέλει μόνο ο προγραμματισμός. οκ είναι σημαντικός αλλά υπάρχουν κι άλλα πράγματα. Όρεξη για λιώσιμο χρειάζεται και για να κάτσεις με χαρτί και μολύβι, να μελετήσεις το μαθηματικό υπόβαθρο και τις δομές που χρησιμοποιεί ένας δύσκολος αλγόριθμος και να προτείνεις βελτιώσεις.
Όχι όχι δεν είπα πουθενά πως η εκπαίδευση πρέπει να είναι κυρίως εργαστηριακή. Αποτελει οπως ειπα καταχρηση του ορου να καλεις την εκλαικευση θεωρητικο μαθημα. Ειναι κλασικο λαθος, οκ. Παρε τα θεματα και τις σημειωσεις γραμμικης αλγεβρας ενος τμηματος πληροφορικης και ενος μαθηματικου. Στο πρωτο οι ασκησεις ειναι απλες εφαρμογες και ασκησεις, ενω στο μαθηματικο κανουν αποδεικτικες ασκησεις και μελετανε τις αποδειξεις. Οπως καταλαβαινεις λοιπον στο μαθηματικο το μαθημα διδασκεται θεωρητικα. Εκλαικευμενο σημαι,ει κανω πραγματα χωρις να κανω κατι με αυτα, μαθαινω τι ειναι η γραμμικη αλγεβρα και που εφαρμοζεται(οικονομικα, βιολογια κλπ κλπ κλπ). Μην τα μπερδευουμε αυτα.
Απο τη στιγμη που κανεις θετικα μαθηματα χωρις ασκησεις στο σπιτι/εργαστηρια και απλα μαθαινεις "τι ειναι" αυτο ειναι εκλαικευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mythik52
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria el markou
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 831328
Επισκέπτης
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Και ερχόμαστε στο σήμερα 6 χρόνια μετά από το άνοιγμα του thread η πληροφορική έγινε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αλλά όχι εντελώς οι υποψήφιοι φοιτητές ημμυ και πολυτεχνείων τύπου ceid δεν εξετάζονται σε πληροφορική αλλά σε χημεία γενικά δεν προχωράμε
Μμμ,δεν συμφωνώ απόλυτα με το να εξετάζεται η πληροφορική ως πανελλαδικό μάθημα αντί της χημείας. Κάποιες βάσεις χρειάζονται για όσους θα θελήσουν να ασχοληθούν με τα υλικά. Σίγουρα είναι γνώσεις που αποκτούν οι ενδιαφερόμενοι και αργότερα μέσα στην σχολή,αλλά καλό είναι να μην πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο ξέροντας να γράφουν π.χ. python ,αλλά να μην ξέρουν τι είναι οι οξειδοαναγωγικές αντιδράσεις. Κακά τα ψέματα οι περισσότεροι μαθητές που θα σκεφτούν ένα τμήμα ημμυ ξέρουν ήδη πάνω κάτω περί τίνος πρόκειται ο προγραμματισμός. Για όσους μπαίνουν απο την άλλη χωρίς να γνωρίζουν, προφανώς παίζουν ούτως η άλλως την τύχη τους κορώνα ή γράμματα, καθώς είτε θα το αγαπήσουν είτε θα το μισήσουν.
Άσχετα που ο προγραμματισμός και η πληροφορική γενικότερα προσφέρουν καλές επαγγελματικές διεξόδους,ένα τμήμα ημμυ έχει πολύ ευρύ αντικείμενο με το κομμάτι της πληροφορικής να αποτελεί απλά ένα απο τα πολλά υποπεδία που μπορείς κάποιος να ασχοληθεί. Υπό αυτό το πρίσμα, θεωρώ οτι πρέπει να υπάρχει ένα γενικά καλό και στοιβαρό επίπεδο στις βασικές επιστήμες(χημεία, πολύ περισσότερο φυσική) και σαφώς μαθηματικά,έτσι ώστε κάποιος να ανταπεξέλθει στην δυσκολία της σχολής.
Guest 831328
Επισκέπτης
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 73 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Debugging_Demon
- Corfu kitty
- Aggel0sss
- pnf292
- Alexandros.Kourtis
- Steve9393
- P.Dam.
- emilyfan85
- Jimmy20
- jims
- clevercat
- Σωτηρία
- SlimShady
- Athens2002
- tsiobieman
- Georgekk
- Paragontas7000
- Pharmacist01
- T C
- Dimitris9
- eukleidhs1821
- StudyFreak04
- το κοριτσι του μαη
- KingOfPop
- Drglitterstar
- calliope
- Papachrist
- VforVendetta
- χημεια4λαιφ
- Johnman97
- BioChemical
- spring day
- kiyoshi
- panagiotis G
- nucomer
- Alexecon1991
- sweater weather
- Ijt
- Scandal
- jim2015
- iminspain
- Alexandros36k
- KaterinaL
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.