Chris1993
Περιβόητο μέλος



Αν σου ζητηθεί "Τι είναι παράγωγος;" θα γράψεις αυτό :

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος


Οκ παιδιά thanks !

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marina-lalala
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


Τους τύπους 2 και 4 για την διακύμανση μπορώ να τους χρησιμοποιήσω η θέλουν αποδείξει;
Θελουν αποδειξη. Αμα χρειαστει σε ασκηση συνηθως δινονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν δεν γνωρίζεις το εύρος δηλαδή; Εξαρτάται απο τα υπόλοιπα δεδομένα σου μπορεί να προκύψει κάποια σχέση.Παιδια βοήθεια δεν κανω φροντ καιβτο σχολείο ειναι κλειστό αυτες τις μερες....ποιος μπορει να μ πει πως βρίσκω το c σε ασκησεις στατιστικης που ξερω μονο το πληθος τον κλασεων;;
Προσοχή στις ασκήσεις με τριπλα ενδεχομενα. Αποδεικνύεται ότι
P(AUBUC)=P(A)+P(B)+P(C)- P(A∩B)-P(A∩C)- P(B∩C)+P(A∩B∩C)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν π.χ ξέρεις τον πρωτο και τον τελευταίο αριθμό των κλάσεων, π.χ 10 ο πρωτος και 40 στο τελος, ενώ το πληθος κλασεων ειναι 4, ενας τρόπος είναι 40=10+5c =>c=6Παιδια βοήθεια δεν κανω φροντ καιβτο σχολείο ειναι κλειστό αυτες τις μερες....ποιος μπορει να μ πει πως βρίσκω το c σε ασκησεις στατιστικης που ξερω μονο το πληθος τον κλασεων;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος


Μας εχει μόνο παραγωγούς κ στατιστικη μεχρι μέτρα θέσης κ διασποράς.
Ξέρω οτι είναι πολύ γενικευμένη ερώτηση αλλα που πρέπει να εστιάσω θεωρία κ τί να προσέξω για να λύσω κ κάποια άσκηση;
Εύκολα θα μας βάλει. Στην τάξη ελυνα συχνά ασκήσεις αλλα δεν ξερω κατά πόσο τα θυμάμαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Διάβασε τις σελίδες 2, χωρίς το τελευταίο τετράγωνο fog(x)
και 3, χωρίς το τελευταίο f(x)=a^x
Ισχύουν τα παρακάτω:
1) Αν η f'(x)>0, τότε η f αύξουσα. [για διάστημα (α,β)]
2) Αν η f'(x)<0, τότε η f φθίνουσα. [για διάστημα (α,β)]
3) Αν f'(x0)=0 και η f αλλάζει πρόσημο εκατέρωθεν του x0, τότε το f(x0) είναι ακρότατο. Αν το πινακάκι προσήμων πάει (+0-) είναι μέγιστο, αλλιώς αν πάει (-0+) είναι ελάχιστο.
4) Ορισμός: Μια συνάρτηση είναι γνησίως αύξουσα αν ισχύει το εξής: για x1<x2 => f(x1)<f(x2). Προσοχή με το 1, το οποίο χρησιμοποιείται στις ασκήσεις. Παρότι, σε πρακτικό επίπεδο και τα δύο είναι σωστά, σε ορισμό δεν μπλέκεις με παράγωγο.
5) Αντίστοιχα, γνησίως φθίνουσα ονομάζεται η συνάρτηση για την οποία ισχύει: x1<x2 => f(x1)>f(x2).
Τυπολόγιο Στατιστικής.
Θεωρία Στατιστικής (και Πιθανοτήτων).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος


Το 1.1 δεν μας το εχει. Ξεκινάει από την έννοια της παραγωγου. Αυτη με δυσκολεύει είναι η αλήθεια. Τα κεφάλαια 1.3-1.4 μου φαίνονται πιο απλα.Τυπολόγιο παραγώγων
Διάβασε τις σελίδες 2, χωρίς το τελευταίο τετράγωνο fog(x)
και 3, χωρίς το τελευταίο f(x)=a^x
Ισχύουν τα παρακάτω:
1) Αν η f'(x)>0, τότε η f αύξουσα. [για διάστημα (α,β)]
2) Αν η f'(x)<0, τότε η f φθίνουσα. [για διάστημα (α,β)]
3) Αν f'(x0)=0 και η f αλλάζει πρόσημο εκατέρωθεν του x0, τότε το f(x0) είναι ακρότατο. Αν το πινακάκι προσήμων πάει (+0-) είναι μέγιστο, αλλιώς αν πάει (-0+) είναι ελάχιστο.
4) Ορισμός: Μια συνάρτηση είναι γνησίως αύξουσα αν ισχύει το εξής: για x1<x2 => f(x1)<f(x2). Προσοχή με το 1, το οποίο χρησιμοποιείται στις ασκήσεις. Παρότι, σε πρακτικό επίπεδο και τα δύο είναι σωστά, σε ορισμό δεν μπλέκεις με παράγωγο.
5) Αντίστοιχα, γνησίως φθίνουσα ονομάζεται η συνάρτηση για την οποία ισχύει: x1<x2 => f(x1)>f(x2).
Τυπολόγιο Στατιστικής.
Θεωρία Στατιστικής (και Πιθανοτήτων).
Αν μας βάλει παραγωγιση θα χρειαστώ απλα τους τύπους κ τους κανόνες της σελίδας 33 ετσι; Ο αρχικός τύπος με το h κ το lim με μπερδεύει.
Θα διαβάσω τη θεωρία της στατιστικής από τα link που παρέθεσες.
Ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για τις χαζές απορίες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Από το 1.2 Έννοια παραγώγου, μάθε μόνο τον τύπο του ορίου. Δες το ως εξής. Μάθε το όριο που βρίσκεται δεξία και με πράξεις καταλήγεις στο αριστερά. Όλα τα υπόλοιπα (ταχύτητες, μετατοπίσεις κτλπ) είναι παραδείγμα για να καταλάβεις την έννοια της παραγώγου.
Αν σου δώσει συνάρτηση και ζητήσει παράγωγο, αρκεί να ξέρεις τύπους και κανόνες του σχολικού. Ο τύπος με το όριο μπορεί να ζητηθεί μόνο ως θεωρία (Τι ονομάζουμε παράγωγο? -> Παράγωγος ονομάζεται το όριο... κτλπ).
Δεν κάνει τίποτα, μην το συζητάς καν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Schoolmate
Εκκολαπτόμενο μέλος


1.

Εγώ έλυνα την παραπάνω συνάρτηση με τον εξής τρόπο 8-4χ>0 => -4χ=-8 => χ= -8/4 = -2 χ>-2
Γιατί παραπάνω είναι έτσι ο σωστός ο τρόπος; Πώς βγαίνει;
2.

Μου είχες ξαναγράψει αυτό το παραπάνω πως βγαίνει αλλά δεν το κατάλαβα, που θα κοιτάξω για να καταλάβω ακριβώς πως λύνονται τέτοιου είδους ; Επίσης βλέπεις το π/6 βγαίνει θετικό; Γιατί δεν βγαίνει αρνητικό; Πολλαπλασιάζουμε με κάτι;
3.

Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπεις βγαίνει το x≠2κπ , κανονικά δεν θα έπρεπε χ/2≠κπ => χ ≠ -2κπ , εφόσον μεταφέρουμε το 2 στην άλλη πλευρά δεν γίνεται πλην;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος


Πρόκειται για επίλυση ανίσωσης πρώτου βαθμού. Διάβασε καλά το κεφάλαιο 1.5 από δωΕγώ έλυνα την παραπάνω συνάρτηση με τον εξής τρόπο 8-4χ>0 => -4χ=-8 => χ= -8/4 = -2 χ>-2
Γιατί παραπάνω είναι έτσι ο σωστός ο τρόπος; Πώς βγαίνει;
Διάβασε καλά τα κεφάλαια 3.1-3.5 από εδώ. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι το π/6 βγαίνει θετικό. Αναφέρεσαι στο πρόσημό του;Μου είχες ξαναγράψει αυτό το παραπάνω πως βγαίνει αλλά δεν το κατάλαβα, που θα κοιτάξω για να καταλάβω ακριβώς πως λύνονται τέτοιου είδους ; Επίσης βλέπεις το π/6 βγαίνει θετικό; Γιατί δεν βγαίνει αρνητικό; Πολλαπλασιάζουμε με κάτι;
Αυτό που λες θα γινόταν αν είχαμεΣτην παραπάνω φωτογραφία βλέπεις βγαίνει το x≠2κπ , κανονικά δεν θα έπρεπε χ/2≠κπ => χ ≠ -2κπ , εφόσον μεταφέρουμε το 2 στην άλλη πλευρά δεν γίνεται πλην;
όπου θα αφαιρούσα και από τα δύο μέλη το 2 για να απομονώσω το x στο αριστερό μέλος. Στην περίπτωσή μας για να απομονώσω το x στο αριστερό μέλος πρέπει να πολλαπλασιάσω και τα δύο μέλη με 2 για να φύγει με το 2 του παρονομαστή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Schoolmate
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πρόκειται για επίλυση ανίσωσης πρώτου βαθμού. Διάβασε καλά το κεφάλαιο 1.5 από δω
Διάβασε καλά τα κεφάλαια 3.1-3.5 από εδώ. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι το π/6 βγαίνει θετικό. Αναφέρεσαι στο πρόσημό του;
Αυτό που λες θα γινόταν αν είχαμε
όπου θα αφαιρούσα και από τα δύο μέλη το 2 για να απομονώσω το x στο αριστερό μέλος. Στην περίπτωσή μας για να απομονώσω το x στο αριστερό μέλος πρέπει να πολλαπλασιάσω και τα δύο μέλη με 2 για να φύγει με το 2 του παρονομαστή
![]()

Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, όπως κατάλαβες δεν θυμάμαι πολλά λόγο του ότι είμαι απόφοιτος εδώ και χρόνια. Λες να γυρίσω 1η Λυκείου τα βιβλία ή δεν χρειάζεται; Γενικά τι προτείνεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Schoolmate
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν είμαι και πολύ ειδικός να σε καθοδηγήσω αλλά όλα μια αλυσίδα πάνε. Ναι πιο στοιχειώδεις είναι μάλλον οι έννοιες τις Α' Λυκείου: πρωτοβάθμιες/δευτεροβάθμιες εξισώσεις, ρίζες, απόλυτες τιμές κλπ οπότε στη θέση σου θα ξεκινούσα από κει. Ακόμα όμως και η ύλη της Α' Λυκείου προϋποθέτει κάποια προηγούμενη ενασχόληση με τα μαθηματικά, διότι για παράδειγμα εξισώσεις α' βαθμού γίνονται και στην Β' Γυμνασίου και στην Α' Λυκείου. Η διαφορά είναι ότι στην Α' Λυκείου ο τρόπος επίλυσης είναι μισή σελίδα οπότε δεν εστιάζει εκεί γιατί υποτίθεται ότι έχεις ήδη αφομοιώσει τη διαδικασία από το γυμνάσιο ( όταν λέω διαδικασία εννοώ: χωρισμός γνωστών από αγνώστους, αναγωγές ομοίων όρων και διαίρεση με τον συντελεστή του αγνώστου ). Συνεπώς μάλλον το καλύτερο είναι να ξεκινήσεις από Α' Λυκείου και αν δυσκολεύεσαι κάπου, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πας ακόμα πιο πίσω, δηλαδή στην ύλη του Γυμνασίου όπου το αντίστοιχο κεφάλαιο θα δίνεται πιο γλαφυρά με όλα τα βήματα αναλυτικά δοσμένα. Είναι αυτονόητο ότι θα χρειαστεί να λύσεις αρκετές ασκήσεις μέχρι να νιώσεις ότι χειρίζεσαι άνετα τις έννοιες που διαπραγματεύεσαι. Ίσως σου φαίνεται βουνό αλλά σκέψου ότι τόσοι και τόσοι τα κατάφεραν και είναι τώρα φοιτητές. Καλή τύχη!
Ευχαριστώ , από την Α Λύκειου μέχρι την Γ Λυκείου θα ζητήσω Μαθηματικά Γενικής ; Όχι των κατευθύνσεων σωστά;
Δες εδώ μια άσκηση, έχω σημειώσει στην φωτογραφία γιατί γίνεται το |2χ-5| < 9 ; Δεν θα έπρεπε να είναι |2χ-5| > 9 ;

Κάτι ακόμα στην παραπάνω την 2 να γράφω για το πρόσημο γιατί βγαίνει θετικό;
Διάβασε καλά τα κεφάλαια 3.1-3.5 από εδώ. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι το π/6 βγαίνει θετικό. Αναφέρεσαι στο πρόσημό του;
Σε ευχαριστώ πολύ με βοήθησες αρκετά και θυμήθηκα αρκετά πράγματα.

Έχω και άλλες ασκήσεις όποιος θέλει ας μου απαντήσει.
1.

Από που προκύπτει το |χ|²-4|χ| = 0 ; Μετά είναι αναγκαστικό να γίνει ταυτότητα;
2.

2.1. Πώς έφυγε από το -χ² > - 9 τα πλην πως φύγανε ;
2.2. Οι ρίζες σύμφωνα με ποιόν τρόπο φύγανε; Κάποιος αναλυτικά!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


9 - |2x-5|>0Ευχαριστώ , από την Α Λύκειου μέχρι την Γ Λυκείου θα ζητήσω Μαθηματικά Γενικής ; Όχι των κατευθύνσεων σωστά;
Δες εδώ μια άσκηση, έχω σημειώσει στην φωτογραφία γιατί γίνεται το |2χ-5| < 9 ; Δεν θα έπρεπε να είναι |2χ-5| > 9 ;
![]()
-|2x-5|>-9 (διαιρείς με το -1, αλλάζει η φορά)
|2x-5|<9
Πεδίο ορισμού βρίσκεις; Βασικά, τι λέει η εκφώνηση; Δεν γίνεται ταυτότητα, κοινό παράγοντα έβγαλε το απόλυτο χ.1.![]()
Από που προκύπτει το |χ|²-4|χ| = 0 ; Μετά είναι αναγκαστικό να γίνει ταυτότητα;
Διαιρείς με το -1 και αλλάζει η φορά της ανισότητας. Όταν διαιρείς ή πολλαπλασιάζεις με αρνητικό αριθμό, πάντα αλλάζει η φορά.2.![]()
2.1. Πώς έφυγε από το -χ² > - 9 τα πλην πως φύγανε ;
Ξέρεις ότι είναι θετικοί αριθμοί, άρα υψώνεις στο τετράγωνο. Όταν έχεις μια ρίζα και την υψώσεις στο τετράγωνο, τότε φεύγει και η ρίζα και το τετράγωνο. Άρα θα μείνει x^2<9 => x^2 - 9 < 0 => (ανοίγεις την ταυτότητα) (x-3)(x+3)<0 και κάνεις το πινακάκι με τα πρόσημα και βρίσκεις το ίδιο αποτέλεσμα που βρίσκει και αυτός. Απλά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω Latex αυτή τη στιγμή για να τα γράψω καλύτερα, ελπίζω να κατάλαβες...2.2. Οι ρίζες σύμφωνα με ποιόν τρόπο φύγανε; Κάποιος αναλυτικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.