Τέσσερις στους πέντε μαθητές κάνουν φροντιστήριο

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Μπορώ να πω ότι ανήκω στο στους 1 που δεν έκαναν και εν τελει πέρασα εκεί που ήθελα. :yes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Αυτο το Ελλάντα με πληγώνει. Η ΕΛΛΑΔΑ ειναι πλέον ύψιστη ιδέα, ας μην την εξισωνουμε με όλους τους ανίκανους που ζούνε στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χωρο που τυγχάνει να ναι ο Ελλαδικός. Ας φάω όσες αρνητικές θέλετε, αυτο αισθάνομαι αυτο λέω. Και η πρωτη μου πρόταση ας μην παρερμηνευτει με αυτη του Σεφερη το οπου και να ταξιδεψω η Ελλάδα με πληγώνει.

Bασικά δεν σε πληγώνει η λέξη αλλά η Ελλάδα ως κοινωνικό σύνολο. Και μένα μ' αρέσει η ιδέα πολύ αλλά η καθημερινότητα είναι αρκετά πεζή και σε κάποια σημεία παρανοϊκής λογικής. Για μένα η Ελλάδα είναι όταν διαβάζω Καζαντζάκη ή όταν επισκέφτομαι ένα ωραίο μέρος π.χ. το Ναύπλιο, ενώ Ελλάντα ή Ελλαδιστάν, είναι το υπόλοιπο: οι άνθρωποι, οι συνήθειες, η νοοτροπία, ο παολίδης (πάολα+παντελίδης), τα τσίπρα υπάρχουν (όπως λέμε λεφτά υπάρχουν), τα σκάνδαλα, η ανεργία, η αναξιοκρατία, το γλύψιμο, η facebook σεξομανία των εφήβων, η φοιτητική ζωή στη μπάρα, ο μισός πληθυσμός που θέλει να σπουδάσει Ιατρική ή ΗΜΜΥ για να το λέει στο γείτονα και στο σόι...κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Συμφωνουμε οτι θα ηταν καλη λυση οι ταξεις να χωριζονταν σε ολιγομελη τμηματα αναλογα το επιπεδο των μαθητων. Μονο που στο ελλαντα θα αντιδρουσανε διαφοροι και θα λεγαν οτι ειναι λαθος να διαχωριζουμε τους μαθητες, οτι κανουμε τα παιδια να αισθανονται μειωνεκτικα και κατωτερα, κτλ κτλ. Οσο για τα δημοσια σχολεια, υπαρχουν πολλοι καθηγητες, κυριως νεοι, που ειναι διαθεσιμοι να σε βοηθησουν γιατι δεν κανουν αυτη τη δουλεια μονο για τα λεφτα αλλα επειδη την αγαπανε επισης.

Καμια τομη δν περασε αναιμακτα. Οσο και να διαμαρτυρονταν για τα χωρισμενα τμηματα, καποια στιγμη θα το καταπιναν. Και κατα τη γνωμη μου ειναι και η καλυτερη λυση. Αλλα το κρατος δν προκειται να στραφει σε αυτη, τουλαχιστον οχι αμεσα, γιατι χρειαζεται περισσοτερους καθηγητες (που τους πληρωνει απο την τσεπη του) ενω τωρα βολευει ανεργους πτυχιουχους στον ιδιωτικο τομεα (aka φροντιστηρια).

Επισης ειμαι υπερ της νομιμοποιησης των ιδιαιτερων. Ειτε αυτα αφορουν κατ'οικον διδασκαλια ειτε μικρα γκρουπ 3-4 ατομων. Να κοβουν αποδειξη και να φορολογουνται κανονικοτατα. Δεν γινεται μεγαλα ονοματα στα ιδιαιτερα να βγαζουν πανω απο €3,000 μαυρα και οι μισθωτοι των 1,500€ να φορολογουνται με 35% (το ποσοστο φορολογησης ειναι ενδεικτικο :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Επισης ειμαι υπερ της νομιμοποιησης των ιδιαιτερων. Ειτε αυτα αφορουν κατ'οικον διδασκαλια ειτε μικρα γκρουπ 3-4 ατομων. Να κοβουν αποδειξη και να φορολογουνται κανονικοτατα. Δεν γινεται μεγαλα ονοματα στα ιδιαιτερα να βγαζουν πανω απο €3,000 μαυρα και οι μισθωτοι των 1,500€ να φορολογουνται με 35% (το ποσοστο φορολογησης ειναι ενδεικτικο :P )

Eίναι πολλοί οι κλάδοι που φοροδιαφεύγουν και βγάζουν άλλον έναν καλό μισθό, αδήλωτον. Δεν είναι τυχαίο που η χώρα μας ποτέ δεν θα ορθοποδήσει οικονομικά. Ούτε επενδύσεις θα γίνουν ποτέ. Το παιχνίδι είναι στημένο με λάθος κανόνες, λάθος δεδομένα και προσπαθούμε να βρούμε μια βέλτιστη στρατηγική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Συμφωνουμε οτι θα ηταν καλη λυση οι ταξεις να χωριζονταν σε ολιγομελη τμηματα αναλογα το επιπεδο των μαθητων. Μονο που στο ελλαντα θα αντιδρουσανε διαφοροι και θα λεγαν οτι ειναι λαθος να διαχωριζουμε τους μαθητες, οτι κανουμε τα παιδια να αισθανονται μειωνεκτικα και κατωτερα, κτλ κτλ. Οσο για τα δημοσια σχολεια, υπαρχουν πολλοι καθηγητες, κυριως νεοι, που ειναι διαθεσιμοι να σε βοηθησουν γιατι δεν κανουν αυτη τη δουλεια μονο για τα λεφτα αλλα επειδη την αγαπανε επισης.

Είναι λογική τώρα αυτή? Και επειδή θα αντιδράσουν? Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι ο διαχωρισμός αυτός δεν γίνεται επειδή κάποιοι είναι ανώτεροι και κάποιοι άλλοι κατώτεροι, αλλά για να προχωράει το τμήμα. Στα φροντιστήρια γιατί δεν αντιδράνε? :P

Σε ένα τμήμα που δεν είναι ομοιογενές, δεν δίνεται η δυνατότητα στον καλό μαθητή να εξελιχθεί, να γίνει ακόμα καλύτερος. Αυτός ο μαθητής επαναπαύεται θεωρώντας τον εαυτό του καλύτερο σε σύγκριση με τους συμμαθητές του και πέφτει η απόδοση του.

Από την άλλη, ένας μαθητής με κενά δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα αν βρίσκεται σε τμήμα που έχει καλό επίπεδο.

Σε κάθε περίπτωση, ο καθηγητής επειδή δεν μπορεί να κάνει μάθημα με τους 2-3 καλούς, αναγκάζεται να κατεβάσει το επίπεδο του μαθήματος και έτσι αδικούνται αυτοί που αξίζουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
όντως(μιας και πιάσαμε αυτόν τον τομέα) γιατί να μη χωρίζονταν οι μαθητές σε τμήματα ανάλογα με την πρόοδό τους σε κάθε μάθημα;Αλλά σε κάθε μάθημα.Εγώ που είμαι καλή αντιγόνη,ιστορία και άλγεβρα γιατί να μπώ στο νο 1 τμήμα της γεωμετρίας εφόσον δεν καταλαβαίνω χριστό;Το να γίνει ο χωρισμός αυτός σε κάθε μάθημα,θα ήταν μια ακόμη καλύτερη εξέλιξη.Αλλά ως συνήθως το κράτος απορρίπτει οποιαδήποτε δημιουργική και έξυπνη ιδέα(αν και παίζει να μην έπεσε καν ποτέ σαν θέμα στο υπουργείο παιδείας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
όντως(μιας και πιάσαμε αυτόν τον τομέα) γιατί να μη χωρίζονταν οι μαθητές σε τμήματα ανάλογα με την πρόοδό τους σε κάθε μάθημα;Αλλά σε κάθε μάθημα.Εγώ που είμαι καλή αντιγόνη,ιστορία και άλγεβρα γιατί να μπώ στο νο 1 τμήμα της γεωμετρίας εφόσον δεν καταλαβαίνω χριστό;Το να γίνει ο χωρισμός αυτός σε κάθε μάθημα,θα ήταν μια ακόμη καλύτερη εξέλιξη.Αλλά ως συνήθως το κράτος απορρίπτει οποιαδήποτε δημιουργική και έξυπνη ιδέα(αν και παίζει να μην έπεσε καν ποτέ σαν θέμα στο υπουργείο παιδείας)

Το κράτος βλέπεις έχει λεφτά για την άμυνα (άσχετα που δεν έχουμε πόλεμο) και για να δίνει σε μίζες και σκάνδαλα (δεν είναι τυχαίο βλέπεις που στο χωριό μου τα πιο μεγάλα και εντυπωσιακά σπίτια ανήκουν όλα σε πρώην δημάρχους τη στιγμή που το νερό της βρύσης δεν είναι πόσιμο, οι δρόμοι είναι σε άθλια κατάσταση και ο δήμος δεν έχει λεφτά να πληρώσει το ΚΤΕΛ για να έρχονται τα παιδιά των άλλων χωριών στο γυμνάσιο που είναι στο χωριό μου με το λεωφορείο...) αλλά δεν έχει λεφτά για να προσλάβει περισσότερους νέους καθηγητές, κάτι που απαιτείται για να γίνει αυτό που λες!:hmm::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
όντως(μιας και πιάσαμε αυτόν τον τομέα) γιατί να μη χωρίζονταν οι μαθητές σε τμήματα ανάλογα με την πρόοδό τους σε κάθε μάθημα;Αλλά σε κάθε μάθημα.Εγώ που είμαι καλή αντιγόνη,ιστορία και άλγεβρα γιατί να μπώ στο νο 1 τμήμα της γεωμετρίας εφόσον δεν καταλαβαίνω χριστό;Το να γίνει ο χωρισμός αυτός σε κάθε μάθημα,θα ήταν μια ακόμη καλύτερη εξέλιξη.Αλλά ως συνήθως το κράτος απορρίπτει οποιαδήποτε δημιουργική και έξυπνη ιδέα(αν και παίζει να μην έπεσε καν ποτέ σαν θέμα στο υπουργείο παιδείας)

Noμίζω ότι σκέφτεσαι λιγάκι "ρομαντικά". Η πολιτική δεν είναι ρομαντισμός. Η χώρα μας από την άλλη, έχει τεράστια προβλήματα εκ γενετής (από την απελευθέρωση) και ανεπαρκείς πολιτικούς, οι οποίοι κάνουν ότι λένε τα αφεντικά απ' έξω. Μπορείς να διαβάσεις λίγο Ιστορία και θα δεις για ποιο λόγο οι αλλαγές στην χώρα μας δεν γίνονται ποτέ. Υπάρχουν πανίσχυρα ντόπια συμφέροντα τα οποία ξεπερνάνε κατά πολύ τους πολιτικούς και τα κόμματα, κάνοντας το ουσιαστικό κουμάντο. Επίσης υπάρχουν πανίσχυρα συμφέροντα και από τις "Μ.Δυνάμεις" της Τραπεζικής, Τεχνολογικής και Βιομηχανικής Οικονομίας. Μια χώρα για να κυβερνηθεί δεν είναι και τόσο εύκολο πράγμα ειδικά αν έχει όλα τα προηγούμενα που αναφέρω. Η παιδεία που έχουμε, είναι αντάξια της κουλτούρας που έχουμε.

Πολλές φορές τοποθετείστε εδώ στο φόρουμ, σαν να ήρθατε σήμερα το πρωί στην Ελλάδα. Η διδασκαλική ανεπάρκεια οφείλεται στην κακή οργάνωση της δημόσιας διοίκησης και όχι στην έλλειψη χρημάτων ή στην έλλειψη ιδέας. Η κακή οργάνωση όμως, συνεπάγεται μεγάλες σπατάλες με αποτέλεσμα οι δημόσιες κοινωνικές ανάγκες να είναι μόνιμα ελλειμματικές, κακοσχεδιασμένες και ημιτελείς εκ του πονηρού. Η χώρα μας έχει παράδοση σ' αυτό. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει έλλειψη ιδέας, διότι οι σύμβουλοι στο Υπουργείο Παιδείας έχουν από μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και άνω με πολύ καλά βιογραφικά. Το πρόβλημα ξεκινάει με την κομματική γραμμή που τους στηρίζει και με την σκοπιμότητα: δεν υπάρχουν το κίνητρο και οι αγνές προθέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Διαφωνω με τα οσα ειπωθηκαν παραπανω για τα ομογενη τμηματα. Ολοι οι μαθητες θα πρεπει να διδασκονται τα ιδια ακριβως πραγματα με τον ιδιο ακριβως τροπο. Ο ρολος του σχολειου δεν ειναι να προωθει μονο τους καλυτερους, αλλιως ποιος ο λογος να ονομαζεται σχολειο και οχι κεντρο προωθησης ευφυιων ; Ενα υγιες γνωστικο επιπεδο δεν θα αποκτηθει με βαση το ποσο εξυπνος ειναι καποιος ή με το ποσο καλα μαθηματικα ξερει αλλα με το ποσο ειναι διατεθειμενος να διαβασει. Οποτε ο χωρισμος των τμηματων ειναι αστοχος διοτι ολοι οι μαθητες βρισκονται στο ιδιο επιπεδο απ' την στιγμη που συναπαντωνται στην ιδια ταξη, απλα αλλοι το καλλιεργουν διαβαζοντας και αλλοι το αφηνουν ερμαιο της βαρεμαρας τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Ποιος είπε τα τμήματα να διδάσκονται διαφορετικά πράγματα και το κριτήριο για τον διαχωρισμό των μαθητών να είναι η ευφυία?

Όλα τα τμήματα θα διδάσκονται την ίδια ύλη και ο διαχωρισμός θα γίνεται με βάση το γνωστικό επίπεδο. Απλά ο καθηγητής θα έχει την δυνατότητα να προσαρμόσει την διδασκαλία στις ανάγκες του κάθε τμήματος! Έτσι όπως είναι τώρα το σύστημα, ο καθηγητής αναγκαστικά κινείται στον μέσο όρο. Με τα ομοιογενή τμήματα δεν προωθούνται μόνο οι καλύτεροι, αλλά βοηθιούνται και οι μαθητές που μπορεί να δυσκολεύονται σε κάποιο μάθημα και υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσαν να το παρακολουθήσουν.

Θεωρητικά, όπως λες, όλοι οι μαθητές θα έπρεπε να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο, αφού όλοι ξεκίνησαν το σχολείο από την 1η δημοτικού. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει, στην πραγματικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά το 4/5 ισούται με το 80 % και όχι με το 91 % του αποτελέσματος που έδειξε η έρευνα. Την επόμενη βάλε 9/10 να είναι και σωστό μαθηματικώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolaos p.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikolaos p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Διαφωνω με τα οσα ειπωθηκαν παραπανω για τα ομογενη τμηματα. Ολοι οι μαθητες θα πρεπει να διδασκονται τα ιδια ακριβως πραγματα με τον ιδιο ακριβως τροπο. Ο ρολος του σχολειου δεν ειναι να προωθει μονο τους καλυτερους, αλλιως ποιος ο λογος να ονομαζεται σχολειο και οχι κεντρο προωθησης ευφυιων ; Ενα υγιες γνωστικο επιπεδο δεν θα αποκτηθει με βαση το ποσο εξυπνος ειναι καποιος ή με το ποσο καλα μαθηματικα ξερει αλλα με το ποσο ειναι διατεθειμενος να διαβασει. Οποτε ο χωρισμος των τμηματων ειναι αστοχος διοτι ολοι οι μαθητες βρισκονται στο ιδιο επιπεδο απ' την στιγμη που συναπαντωνται στην ιδια ταξη, απλα αλλοι το καλλιεργουν διαβαζοντας και αλλοι το αφηνουν ερμαιο της βαρεμαρας τους.
Διαφωνώ σε αυτό, γιατί δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες, ικανότητες, βαθμό αντίληψης κλπ! Άλλος είναι καλός στο ένα μάθημα, άλλος στο άλλο, κάποιοι σε όλα και κάποιοι σε κανένα. Ο ρόλος του Δημόσιου Σχολείου είναι να διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες, και διδάσκοντας μαθήματα σε όλους, όπου ο καθένας ανταποκρίνεται ανάλογα με τισ δυνατότητές του (και κρίνεται βαθμολογικά), αλλά και καλλιεργώντας την προσωπικότητα των μαθητών μέσα από πλήθος άλλων εκδηλώσεων, όπως καλλιτεχνικές και αθλητικλες εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές, θεατρικές ομάδες και χορωδίες, και ακόμη τελευταία με τα project όπως και με τις περιβαλλοντικές ομάδες κλπ.
Το φροντιστήριο έχει κι αυτό τη θέση του στο σημερινό (άθλιο) εξετασιοκεντρικό σύστημα, προσανατολισμένο αυστηρά στην διαδικασία των εξετάσεων με εντελώς αποστειρωμένο τρόπο!
Το φροντιστήριο είναι σαν τη σχολή οδηγών: δεν σου μαθαίνει να οδηγείς, αλλά σου μαθαίνει πως να πάρεις το δίπλωμα! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Ακριβως, οσο δν αλλαζει το συστημα των εξετασεων, το σχολειο αν θελει να εχει πραγματικα σημασια στις δυο τελευταιες ταξεις του λυκειου πρεπει να ειναι χωρισμενο, αλλιως ο ρολος του ειναι απλα διακοσμητικος.

Και θα γραψω ενα απλο παραδειγμα. Υπαρχουν 10 ατομα φυσικη κατευθυνσης. 5 δυνατοι και 5 αδυναμοι. Αν ο καθηγητης παει με τους αδυναμους και καθυστερει την υλη ή λυνει πιο απλα παραδειγματα, τοτε οι δυνατοι μενουν πισω οταν εχουν στοχο να γραψουν αριστα γτ δν εξασκουνται στην αναλογη δυσκολια. Αν παει με τους δυνατους τοτε οι αδυναμοι δν θα καταλαβαινουν χριστο, λογικα θα το παρατησουν κιολας. Δν γινεται με ανομοιογενη τμηματα να ειναι ολοι ευχαριστημενοι.

Η αλλη λυση ειναι ο διαχωρισμος των μαθητων πριν την Α'Λυκειου αναλογα με το απολυτηριο Γυμνασιου. Αλλα τι λεω κι εγω, στην Γ' Γυμνασιου θα πεφτει κλαμμα απο τους γονεις για βαθμους ''γτ ο γιος μου καλος μαθητης ειναι, στο σπιτι μια χαρα μου το λεει το μαθημα, διαβαζει συνεχεια, τυχαιο ειναι οτι σε 35,000 διαγωνισματα δν εχει γραψει πανω απο 13, φτωχη οικογενεια ειμαστε, βαλτε του ενα βαθμο να περασει στο πανεπιστημιο''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
φτωχη οικογενεια ειμαστε, βαλτε του ενα βαθμο να περασει στο πανεπιστημιο''

:lol: :lol:

Αυτή η πρόταση αποτελείται από δυο μικρότερες προτάσεις. Από πλευράς λογικής πώς συνδέονται; :P Ελληνική λογική μάλλον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
:lol: :lol:

Αυτή η πρόταση αποτελείται από δυο μικρότερες προτάσεις. Από πλευράς λογικής πώς συνδέονται; :P Ελληνική λογική μάλλον...

Όλες οι μικρομεσαίες οικογένειες θεωρούν ότι αν το παιδί τους μορφωθεί (που μόρφωση θεωρείται κάθε μέσος όροςπάνω από 14 και αργότερα η εισαγωγή σε κάθε πανεπιστήμιο, ακόμη και στη ζαμπονοκοπτική με λέιζερ κάτω ραχούλας) θα καταφέρει να λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα και ίσως μεγαλώνοντας να πάρει και καμιά μιζούλα. Να τη η σύνδεση ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorg0s

Νεοφερμένος

Ο Giorg0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
σχετικα με τα οσα ειπωθηκαν να πω τη γνωμη μου οτι ο διαχωρισμος τμηματων στο λυκειο θα ηταν μια καλη ιδεα, εφοσον επιτρεπει στον καθηγητη να προχωρησει με αυτους που τα καταλαβαινουν , ενω οι υπολοιποι θα εχουν περισσοτερο χρονο για να εξηγησουν αυτα που δεν καταλαβαινουν.
Βεβαια οσο ωραια και αν ειναι σαν ιδεα δεν προκειται να υλοποιηθει γιατι στο υπουργειο θεωρειται "μικρο ζητημα" και θα χρειαζοταν να προσλαβουν καθηγητες ενω αυτοι θελουν να διωξουν
Τωρα οσον αφορα τα φροντιστηρια πιστευω πως αρεσουν δεν αρεσουν σε καποιον καλα θα κανει τουλαχιστον για τις πανελληνιες να εχει καποια βοηθεια "εκτος σχολειου", γιατι θα συναγωνιζεται ολη την υπολοιπη ελλαδα που κανει ιδιαιτερα για να μπει σε καμια καλη σχολη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
σχετικα με τα οσα ειπωθηκαν να πω τη γνωμη μου οτι ο διαχωρισμος τμηματων στο λυκειο θα ηταν μια καλη ιδεα, εφοσον επιτρεπει στον καθηγητη να προχωρησει με αυτους που τα καταλαβαινουν , ενω οι υπολοιποι θα εχουν περισσοτερο χρονο για να εξηγησουν αυτα που δεν καταλαβαινουν.
Βεβαια οσο ωραια και αν ειναι σαν ιδεα δεν προκειται να υλοποιηθει γιατι στο υπουργειο θεωρειται "μικρο ζητημα" και θα χρειαζοταν να προσλαβουν καθηγητες ενω αυτοι θελουν να διωξουν
Τωρα οσον αφορα τα φροντιστηρια πιστευω πως αρεσουν δεν αρεσουν σε καποιον καλα θα κανει τουλαχιστον για τις πανελληνιες να εχει καποια βοηθεια "εκτος σχολειου", γιατι θα συναγωνιζεται ολη την υπολοιπη ελλαδα που κανει ιδιαιτερα για να μπει σε καμια καλη σχολη

δηλαδή αν κάποιος θέλει να δώσει μόνος του,και απλά κάνει ένα ιδιαίτερο μια φορά στο τόσο για τις απορίες του δεν πιστεύεις ότι θε τα καταφέρει; ακόμη και αν είναι μελετηρός;ρωτάω γιατί σκέφτομαι σοβαρά να δώσω χωρίς φροντιστήριο.ήδη τώρα β λυκείου δεν κάνω και τα πάω πολύ καλά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Μόνο 4 στους 5;;; Πάντα κρίνοντας από το δικό μου σχολείο και την δική μου τάξη, μόνο 3 παιδιά στα 32 δεν πάμε φροντιστήριο και δεν κάνουμε ιδιαίτερα στο σπίτι.
Ναι πλέον οι μαθητές, δυστυχώς, απαξιώνουν και αδιαφορούν για το τι γίνεται στο σχολείο ως μάθημα. Και το κουφό το άκουσα χθες και σχετίζεται και με τα παραπάνω που είδα ότι έγραψαν κάποιοι, το οποίο το είπε μία (συγγνώμη αλλά είναι χ@ζή) συμμαθήτρια μου. Είχαμε διάλειμμα και συζητούσαμε και ξαφνικά πετάει ένα μακάρι να υπήρχαν μόνο τα φροντιστήρια και να μην υπήρχε το σχολείο. Έμεινα κόκκαλο. Εντάξει ρε γαμώτο δεν εκτιμάς την δωρεάν παιδεία(λέμε τώρα αλλά δεν πληρώνουμε και 300-400+ τον μήνα σε έναν καθηγητή) αλλά μην την γράφεις και στα α****α σου, αξιοποίησε όσα σου προσφέρονται και ας μην είναι πολλά. Τελικά, δεν έχω έξυπνους συμμαθητές....:confused: Άλλη μια φορά μου το απέδειξαν μ'αυτό που πέταξε η αγαπητή συμμαθήτρια...:crazy:

υ.γ. μια χαρά δουλειά κάνουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια, δεν λέω το αντίθετο αλλά και το σχολείο έχει την δική του αξία και πρέπει να δίνουμε σημασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Ε, βέβαια. Κάθε χρόνο, 2-3 μήνες πριν τις Πανελλαδικές, αρχίζει η απόβαση της Νορμανδίας. "101 παιδιά στα 100 πάνε φροντιστήριο". "Όσοι δεν πάνε (ανήκουστο όμως), ας μην στεναχωρηθούν πολύ που ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ θα περάσουν πουθενά - άλλωστε, η ζωή δεν τελειώνει στις Πανελλαδικές". Και λοιπά. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ! Όσο μου την μπαίνετε, τόσο με πορώνετε!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
ας μην στεναχωρηθούν πολύ που ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ θα περάσουν πουθενά - άλλωστε, η ζωή δεν τελειώνει στις Πανελλαδικές"

Υπάρχει μέλλον σίγουρα...να πάνε σε κάποιο college (της κακιάς ώρας) ή σε κάποιο ΙΕΚ. Ό,τι να 'ναι...Καλύτερα θα ήταν να μάθαιναν κάποια τέχνη αφού δεν το έχουν με τα γράμματα και τη μελέτη. Δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να προσποιείται κάποιος ότι σπουδάζει όπως κάνει η πλειοψηφία των Ελλήνων φοιτητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top