Τέσσερις στους πέντε μαθητές κάνουν φροντιστήριο

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Έρευνα φανερώνει την αποτυχία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος​



Τέσσερις στους πέντε μαθητές έχουν σήμερα εξωσχολική απασχόληση και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ακόμα και οικογένειες που έχουν εισόδημα μέχρι και 500 ευρώ μηνιαίως, παρέχουν κατά 65% στα παιδιά τους εκπαιδευτική υποστήριξη εκτός σχολείου. Το ποσοστό αυτό φτάνει το 94% στις οικογένειες με μηνιαίο εισόδημα πάνω από 2.000 ευρώ.

Τα αποτελέσματα έρευνας που παρουσίασε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσής του φανερώνουν την αποτυχία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, καθώς φαίνεται ότι ελάχιστοι είναι εκείνοι που εμπιστεύονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του.

Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρεία Palmos Analysis και αφορά τον κοινωνικό αποκλεισμό και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων οι ελληνικές οικογένειες εξαιτίας της κρίσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, ο κύριος όγκος των μαθητών που δεν συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις προέρχονται από χαμηλά εισοδηματικά στρώματα.

Οπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι των φροντιστών, οι ελληνικές οικογένειες «αντιστέκονται στην κρίση και σε ποσοστό 91% παρέχουν εξωσχολική υποστήριξη στα παιδιά τους, παρά το γεγονός πως το εισόδημά τους κυμαίνεται από 1.501 ως 2.000 ευρώ».

Το ποσοστό αυτό φτάνει το 94% για εισοδήματα πάνω από 2.000 ευρώ, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι οικογένειες με μηναίο εισόδημα μόλις 500 ευρώ, που κινούνται στα όρια της φτώχειας, κάνουν τα «αδύνατα δυνατά» και σε ποσοστό 65% παρέχουν στα παιδιά τους μαθήματα εκτός σχολείου.

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι εντυπωσιακά:

- Οι 4 στους 5 μαθητές (80%) έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου.

- Ως ο βασικός λόγος για την έλλειψη εξωσχολικής υποστήριξης στους μαθητές της Γ' Λυκείου αναφέρεται η οικονομική δυσχέρεια (47%).

- Ο ένας στους τρεις μαθητές που δεν έχουν εξωσχολική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του Λυκείου δεν συμμετέχει στις πανελλήνιες εξετάσεις και προέρχεται από χαμηλά εισοδηματικά στρώματα.

- Το ποσοστό αποτυχίας στους μαθητές με εξωσχολική υποστήριξη είναι 12%, ενώ στους μαθητές χωρίς εξωσχολική υποστήριξη στο Λύκειο είναι τριπλάσιο (35%).

Επίσης σχετικά με την εξωσχολική υποστήριξη:

- Σε όσους δηλώνουν ότι έχουν εξωσχολική υποστήριξη, σχεδόν όλοι παρέχουν υποστήριξη στα παιδιά τους στη Γ' Λυκείου, 4 στους 5 παρέχουν εξωσχολική υποστήριξη στη Β' Λυκείου και περίπου οι μισοί στην Α' Λυκείου.

- Το φροντιστήριο αποτελεί την κύρια οδό υποστήριξης των παιδιών στον Λύκειο, είτε αυτόνομα είτε -σε πολύ μικρότερο βαθμό- σε συνδυασμό με ιδιαίτερα μαθήματα.

- Το 88% των παιδιών που παρακολουθούν μαθήματα σε φροντιστήριο πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

- Η συνολική δαπάνη εξωσχολικής υποστήριξης ενός μαθητή για μαθήματα σε φροντιστήριο -σε όλο το Λύκειο- ανέρχεται στις 7.937 ευρώ. Το κόστος των ιδιαίτερων μαθημάτων και για τις τρεις τάξεις φτάνει τις 10.190 ευρώ.

- Το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης (42%) αφορά τη Γ' Λυκείου.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Παπαματθαίου Μάρνυ | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14:39
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Δεν αμφισβητώ τα αποτελέσματα της έρευνας. Όμως, το ποιοι την παράγγειλαν και την παρουσίασαν, καθώς και ο τρόπος που δίνονται τα συμπεράσματα, απλά παραπέμπουν σε διαφήμιση των φροντιστηρίων.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Ρε Δια, είτε το θέλουμε είτε όχι, τα φροντιστήρια αποτελούν τη "βαριά" βιομηχανία της Ελλάντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Ρε Δια, είτε το θέλουμε είτε όχι, τα φροντιστήρια αποτελούν τη "βαριά" βιομηχανία της Ελλάντας.
Δεν τα κατηγορώ. Σε καθεστώς ελεύθερης οικονομίας ζούμε, τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Αφού κατάφεραν να πείσουν την κοινωνία να απαξιώσει εντελώς το σχολείο, μπράβο τους. Στο κάτω-κάτω, ας μην ξεχνάμε ότι δίνουν δουλειά σε πάρα πολλούς πτυχιούχους, που διαφορετικά θα ήταν άνεργοι. Πάντως και τα φροντιστήρια έχουν πάθει τη ζημιά τους με την κρίση. Μπορεί με το τσάκισμα των ιδαίτερων να μην ελαττώθηκαν οι μαθητές τους, όμως μείωσαν τις τιμές και μετά από παζάρια κάνουν πολλές εκπτώσεις. Επίσης, ένα μεγάλο πρόβλημα που έχουν τα φροντιστήρια είναι τα "φέσια" που τους βάζουν αρκετοί γονείς που δεν πληρώνουν. Μου έλεγε ιδιοκτήτης φροντιστηρίου ότι από την περασμένη χρονιά υπάρχουν αρκετοί που χρωστάνε από έναν ως πέντε μήνες και τη φετεινή υπάρχουν παιδιά που πλήρωσαν Σεπτέμβριο και εγγραφή και μετά τίποτα.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
[...]Σε καθεστώς ελεύθερης οικονομίας ζούμε, τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Αφού κατάφεραν να πείσουν την κοινωνία να απαξιώσει εντελώς το σχολείο, μπράβο τους. [...]
Το προβλημα δεν ξεκιναει απο την κοινωνια, αλλα απο το ίδιο το σχολειο-καθηγητες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Το σχολειο και οι καθηγητες ειναι μερος της κοινωνιας. Μη το ψαχνεις, ειναι ενας ατελειωτος φαυλος κυκλος (οξυμωρο αφου στον κυκλο δεν οριζεται αρχη, μεση και τελος) που στο κεντρο του βρισκομαστε εμεις ως επομενοι συντελεστες-συνεχιστες-συντηρητες του και κατ' επεκταση της ιδιας της κοινωνιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Δεν τα κατηγορώ. Σε καθεστώς ελεύθερης οικονομίας ζούμε,
τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Αφού κατάφεραν να πείσουν την κοινωνία να απαξιώσει εντελώς το σχολείο, μπράβο τους. Στο κάτω-κάτω, ας μην ξεχνάμε ότι δίνουν δουλειά σε πάρα πολλούς πτυχιούχους, που διαφορετικά θα ήταν άνεργοι. Πάντως και τα φροντιστήρια έχουν πάθει τη ζημιά τους με την κρίση. Μπορεί με το τσάκισμα των ιδαίτερων να μην ελαττώθηκαν οι μαθητές τους, όμως μείωσαν τις τιμές και μετά από παζάρια κάνουν πολλές εκπτώσεις. Επίσης, ένα μεγάλο πρόβλημα που έχουν τα φροντιστήρια είναι τα "φέσια" που τους βάζουν αρκετοί γονείς που δεν πληρώνουν. Μου έλεγε ιδιοκτήτης φροντιστηρίου ότι από την περασμένη χρονιά υπάρχουν αρκετοί που χρωστάνε από έναν ως πέντε μήνες και τη φετεινή υπάρχουν παιδιά που πλήρωσαν Σεπτέμβριο και εγγραφή και μετά τίποτα.


Έχω ακούσει παρόμοια σκηνικά. Όμως σε όλον τον κόσμο υπάρχει η ιδιωτική διδασκαλία γιατί παντού, ο μαθητής έχει εκ των πραγμάτων κάποια "κενά" και το σχολείο για πρακτικούς λόγους αδυνατεί να καλύψει. Το σχολείο δεν γίνεται να παρέχει κατ' ιδίαν εκπαίδευση, στα μέτρα του κάθε μαθητή εξατομικευμένα. Μην ξεχνάμε ότι και στο τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα, που αμφιβάλλω αν υπάρχει, κάποιοι μαθητές δεν θέλουν να διαβάζουν ή αδυνατούν για x,y λόγους να παρακολουθήσουν την υπόλοιπη ομάδα των καλών μαθητών. Το φροντιστήριο έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, μόνο που στη χώρα μας, έγινε και "εργαλείο" προετοιμασίας καλών μαθητών να γίνουν...καλύτεροι; :hmm: Καλύτεροι σε τι ακριβώς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Δεν τα κατηγορώ. Σε καθεστώς ελεύθερης οικονομίας ζούμε, τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Αφού κατάφεραν να πείσουν την κοινωνία να απαξιώσει εντελώς το σχολείο, μπράβο τους. Στο κάτω-κάτω, ας μην ξεχνάμε ότι δίνουν δουλειά σε πάρα πολλούς πτυχιούχους, που διαφορετικά θα ήταν άνεργοι.


Δια επετρεψε μου να διαφωνισω σ αυτο. Δεν νομιζω πως προσφερουν εργασια σε πτυχιουχους που θα ηταν ανεργοι. Οι καθηγητες των φροντηστιριων στην πλειοψηφια τους δουλευουν σε δημοσια λυκεια το πρωι και το μεσημερι-απογευμα-βραδυ δουλευουν σε φροντηστηρια. Σε οσα φροντηστιρια πανε γνωστοι μου και ρωτησα ετσι με ειπαν. Σιγα μην δωσει το φροντηστιριο μισθο επαρκη για να ζησει εναν ανθρωπος. ψαχνουν ατομα τετοια ωστε να μπορουν να δινουν το κατωτατο δυνατο μισθο, και φυσικα μαυρα. Συγνωμη αν βγηκα εκτος θεματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Και 4 στους 5 μαθητές δεν γράφουν καλά Πανελλήνιες και ας κάνουν και αμέτρητες ώρες φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Δια επετρεψε μου να διαφωνισω σ αυτο. Δεν νομιζω πως προσφερουν εργασια σε πτυχιουχους που θα ηταν ανεργοι. Οι καθηγητες των φροντηστιριων στην πλειοψηφια τους δουλευουν σε δημοσια λυκεια το πρωι και το μεσημερι-απογευμα-βραδυ δουλευουν σε φροντηστηρια. Σε οσα φροντηστιρια πανε γνωστοι μου και ρωτησα ετσι με ειπαν. Σιγα μην δωσει το φροντηστιριο μισθο επαρκη για να ζησει εναν ανθρωπος. ψαχνουν ατομα τετοια ωστε να μπορουν να δινουν το κατωτατο δυνατο μισθο, και φυσικα μαυρα. Συγνωμη αν βγηκα εκτος θεματος.

Στέφανε...το καλό παιδί, πολλοί καλοί καθηγητές του δημοσίου ή και όχι, με τα ιδιαίτερα συμπλήρωναν έναν 2ο αξιόλογο μισθό.

Παράδειγμα, στις καλές εποχές, αν ένας καλός καθηγητής έπαιρνε την ώρα 35 € στη Γ' Λυκείου και έκανε μάθημα σε 5 παιδιά έβγαζε την ώρα: 175 € επί 4-5 ώρες τη βδομάδα: 875 € (και συνολικά το μήνα, δηλ., 4 εβδομάδες: 3.500 € "μαύρα"). Ξέρεις πολλούς να βγάζουν ανώδυνα την ώρα 175 € και να είναι "μαύρα"; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Και 4 στους 5 μαθητές δεν γράφουν καλά Πανελλήνιες και ας κάνουν και αμέτρητες ώρες φροντιστήριο.
Το αν κάνεις φροντιστήριο δεν έχει σχέση με το αν τα παίρνεις τα γράμματα ή οχι. Ακόμα κι αμα κάνεις με 60 ευρώ την ώρα ιδιαίτερα με τον σουπερ καθηγητή αλλά "δεν το χεις", κανείς δεν μπορεί να σου εγγυθεί ότι στο τέλος δεν θα πατώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,488 μηνύματα.
Και 4 στους 5 μαθητές δεν γράφουν καλά Πανελλήνιες και ας κάνουν και αμέτρητες ώρες φροντιστήριο.

Πώς συμβαίνει αυτό; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
το ότι οι περισσότεροι μαθητές κάνουν μαθήματα σε φροντιστήρια το παρατηρώ και εγώ. Αλλά νομίζω ότι αν προσπαθήσουν οι μαθητές από μόνοι τους να βγάλουν τις ¨βοηθητικές" και να εκτιμήσουν τα όσα προσφέρει το σχολείο θα αρχίσει αυτόματα να προσφέρει όλο και περισσότερα. Όσο για τους καθηγητές θα αρχίσουν να απορροφούνται από τα δημόσια σχολεία(ελπίζω,αν η Ελλάδα αρχίζει να λειτουργεί σαν κράτος) .
Εγώ προσωπικά θεωρώ υπερεκτιμημένα τα φροντιστήρια.Τα θεωρώ σαν ένα δεύτερο σχολείο το οποίο αναθέτει στο μαθητή ακόμη περισσότερες εργασίες για το σπίτι και άγχος και είναι πιο αυστηρό.Εγώ δεν πηγαίνω φροντιστήριο και τα πάω όμοια και καλύτερα από παιδιά που πάνε σε φροντιστήρια με όνομα(βέβαια μιλάω λίγο εκ του ασφαλούς γιατί η αδερφή μου είναι φιλόλογος και μια στο τόσο δέχομαι βοήθεια ή την παίρνω ένα τηλέφωνο).Αλλά ας πούμε η κολλητή μου που ούτε αυτή πάει φροντιστήριο και το μόνο που κάνει είναι μία ώρα έκθεση τη βδομάδα είναι φοβερή μαθήτρια,οπότε το φροντιστήριο δεν σε κάνει φοβερό μαθητή,μόνο εσύ γίνεσαι έτσι άμα στρώσεις κώλο.

Δια επετρεψε μου να διαφωνισω σ αυτο. Δεν νομιζω πως προσφερουν εργασια σε πτυχιουχους που θα ηταν ανεργοι. Οι καθηγητες των φροντηστιριων στην πλειοψηφια τους δουλευουν σε δημοσια λυκεια το πρωι και το μεσημερι-απογευμα-βραδυ δουλευουν σε φροντηστηρια. Σε οσα φροντηστιρια πανε γνωστοι μου και ρωτησα ετσι με ειπαν. Σιγα μην δωσει το φροντηστιριο μισθο επαρκη για να ζησει εναν ανθρωπος. ψαχνουν ατομα τετοια ωστε να μπορουν να δινουν το κατωτατο δυνατο μισθο, και φυσικα μαυρα. Συγνωμη αν βγηκα εκτος θεματος.

δεν είναι απόλυτο αυτό
π.χ. εμένα φίλοι μου 25-30 που σπούδασαν μαθηματικοι,φιλόλογοι δουλεύουν σε φροντιστήρια,χωρίς σχολείο το πρωί,και αναγκαστικά τη βγάζουν με τα ελάχιστα

Πώς συμβαίνει αυτό; :hmm:
μάλλον εννοεί δεν γράφουν τόσο καλά όσο τους έλεγαν στα φροντιστήρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Οι καθηγητες των φροντηστιριων στην πλειοψηφια τους δουλευουν σε δημοσια λυκεια το πρωι και το μεσημερι-απογευμα-βραδυ δουλευουν σε φροντηστηρια.
Αυτό δεν ισχύει. Ο καθηγητής του δημοσίου που θα φάει μια καρφωτή ότι δουλεύει σε φροντιστήριο, απολύεται άμεσα. Επίσης έχουν κυρώσεις και οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, οπότε δεν το ρισκάρουν. Οι καθηγητές του δημοσίου όμως κάνουν ιδιαίτερα. (Μάλλον έκαναν, γιατί τώρα τα ιδιαίτερα έχουν μειωθεί πολύ).
Και 4 στους 5 μαθητές δεν γράφουν καλά Πανελλήνιες και ας κάνουν και αμέτρητες ώρες φροντιστήριο.
Αν δεν υπήρχαν και αυτοί οι "συνδρομητές", τα φροντιστήρια μόνο με τους καλούς δεν θα επιβίωναν.
θεωρώ υπερεκτιμημένα τα φροντιστήρια.Τα θεωρώ σαν ένα δεύτερο σχολείο το οποίο αναθέτει στο μαθητή ακόμη περισσότερες εργασίες για το σπίτι και άγχος και είναι πιο αυστηρό.
Οι περισσότεροι θεωρούν το φροντιστήριο πρώτο και το σχολείο δεύτερο. Για να μην πω ότι θεωρούν μοναδικό σχολείο το φροντιστήριο και το λύκειο σαν έναν εντελώς άχρηστο καταναγκασμό.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
Δεν θα πω πολλα. Στο σχολειο μας έχουμε, ειδικα στην κατεύθυνση, εξαίρετους καθηγητές οι οποίοι διατίθενται να μας λύσουν την οποιαδήποτε επικείμενη απορία. Ωστόσο, κακά τα ψέματα, οι ώρες τησ κατευθυνσησ του σχολειου ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ώστε να διδάξει ο καθηγητής σε κάποιον υποψήφιο βασικές γνώσεις ωστε να μπορέσει να ανταποκριθει στα θεματα των τελευταίων χρόνων. Ο θεσμός των φροντιστηρίων υπήρχε απο την εποχή του πατέρα μου και δεν το βλέπω να εκλειπει για πολυ ακομη απο τη στιγμη που στοιβαζονται 30 άτομα μέσα στις σχολικές αίθουσες και μονο μάθημα δεν γινεται. Συνεπώς πιστεύω πως μια έξωσχοκικη βοήθεια θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη γι αυτόν που εχει το μυαλο μέσα στο κεφάλι του. Ωστόσο σε κάποια φροντιστήρια η κατάσταση ειναι τραγική. Υποτίθεται οτι κανεις μάθημα 1 ώρα και κατάληγει κανεις σε μισάωρο.
Πηγαίνω φροντιστήριο, με βοηθάει αλλα μου σπαταλά και χρόνο. Στο σχολειο είμαστε 7 άτομα στα κατεύθυνσης οπότε γινεται καλη δουλεια απο άποψη επανάληψης αλλα και περεταιρω γνώσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Πιστεύω πως όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν τα τμήματα στο σχολείο ήταν ομοιογενή, (δηλαδή οι μαθητές να είναι χωρισμένοι με βάση το επίπεδο τους, ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός και ο ένας να παρακινεί τον άλλο να διαβάζει περισσότερο) και ολιγομελή (λίγα άτομα σε κάθε τμήμα, όπως γίνεται στο φροντιστήριο). Έτσι, με τις ίδιες ώρες θα γινόταν πιο ποιοτικό μάθημα. Βέβαια, δεν ξέρω κατά πόσο το παραπάνω είναι εφικτό.

Στο φροντιστήριο, για παράδειγμα στα μαθηματικά κατ κάνω 2 45 λεπτα, ενώ στο σχολείο 3. Ωστόσο στο φροτιστήριο είμαστε πιο μπροστά στην ύλη και αυτό οφείλεται κατά την γνώμη μου στους 2 προηγούμενους λόγους. Το φροντιστήριο δεν κάνει κάτι διαφορετικό από το σχολείο!

Εννοείται πως σε κάθε περίπτωση οι καθηγητές πρέπει να έχουν όρεξη για μάθημα και να δίνουν υλικό στους μαθητές από βοηθήματα, ιντερνετ κλπ.

Φέτος σας πληροφορώ ο/η καθηγητής/καθηγήτρια που έχω στην έκθεση μας δίνει περισσότερη δουλειά για το σπίτι από το φροντιστήριο, γιατί αγαπάει αυτό που κάνει και ενδιαφέρεται για τους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δια επετρεψε μου να διαφωνισω σ αυτο. Δεν νομιζω πως προσφερουν εργασια σε πτυχιουχους που θα ηταν ανεργοι. Οι καθηγητες των φροντηστιριων στην πλειοψηφια τους δουλευουν σε δημοσια λυκεια το πρωι και το μεσημερι-απογευμα-βραδυ δουλευουν σε φροντηστηρια.

Το φροντιστήριό μου (Θεσσαλονίκη), έχει 6 παραρτήματα διασκορπισμένα σε όλη την πόλη, και από τους άπειρους καθηγητές που απασχολεί, ζήτημα ένα 5-10% να μπήκε ποτέ σε τάξη και ένα 3% να μπαίνει ακόμη. Οι άνεργοι πτυχιούχοι αν θες είναι και τα "φτηνά χέρια", για να τους βάζουν σε τάξεις γυμνασίου-Α' Λυκείου, άντε βαριά και σε κανένα μάθημα γενικής στην Β' Λυκείου. Προσλαλβάνουν μετά και 10 καθηγητές-αστέρια για την Γ' Λυκείου, και τσουπ το όνομα, και δουλεύουν και συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Πιστεύω πως όλα τα προβλήματα θα λύνονταν αν τα τμήματα στο σχολείο ήταν ομοιογενή, (δηλαδή οι μαθητές να είναι χωρισμένοι με βάση το επίπεδο τους, ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός και ο ένας να παρακινεί τον άλλο να διαβάζει περισσότερο) και ολιγομελή (λίγα άτομα σε κάθε τμήμα, όπως γίνεται στο φροντιστήριο). Έτσι, με τις ίδιες ώρες θα γινόταν πιο ποιοτικό μάθημα. Βέβαια, δεν ξέρω κατά πόσο το παραπάνω είναι εφικτό.

Στο φροντιστήριο, για παράδειγμα στα μαθηματικά κατ κάνω 2 45 λεπτα, ενώ στο σχολείο 3. Ωστόσο στο φροτιστήριο είμαστε πιο μπροστά στην ύλη και αυτό οφείλεται κατά την γνώμη μου στους 2 προηγούμενους λόγους. Το φροντιστήριο δεν κάνει κάτι διαφορετικό από το σχολείο!

Εννοείται πως σε κάθε περίπτωση οι καθηγητές πρέπει να έχουν όρεξη για μάθημα και να δίνουν υλικό στους μαθητές από βοηθήματα, ιντερνετ κλπ.

Φέτος σας πληροφορώ ο/η καθηγητής/καθηγήτρια που έχω στην έκθεση μας δίνει περισσότερη δουλειά για το σπίτι από το φροντιστήριο, γιατί αγαπάει αυτό που κάνει και ενδιαφέρεται για τους μαθητές.

Συμφωνουμε οτι θα ηταν καλη λυση οι ταξεις να χωριζονταν σε ολιγομελη τμηματα αναλογα το επιπεδο των μαθητων. Μονο που στο ελλαντα θα αντιδρουσανε διαφοροι και θα λεγαν οτι ειναι λαθος να διαχωριζουμε τους μαθητες, οτι κανουμε τα παιδια να αισθανονται μειωνεκτικα και κατωτερα, κτλ κτλ. Οσο για τα δημοσια σχολεια, υπαρχουν πολλοι καθηγητες, κυριως νεοι, που ειναι διαθεσιμοι να σε βοηθησουν γιατι δεν κανουν αυτη τη δουλεια μονο για τα λεφτα αλλα επειδη την αγαπανε επισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
Αυτο το Ελλάντα με πληγώνει. Η ΕΛΛΑΔΑ ειναι πλέον ύψιστη ιδέα, ας μην την εξισωνουμε με όλους τους ανίκανους που ζούνε στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χωρο που τυγχάνει να ναι ο Ελλαδικός. Ας φάω όσες αρνητικές θέλετε, αυτο αισθάνομαι αυτο λέω. Και η πρωτη μου πρόταση ας μην παρερμηνευτει με αυτη του Σεφερη το οπου και να ταξιδεψω η Ελλάδα με πληγώνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Το φροντιστήριο έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, μόνο που στη χώρα μας, έγινε και "εργαλείο" προετοιμασίας καλών μαθητών να γίνουν...καλύτεροι; :hmm: Καλύτεροι σε τι ακριβώς;
Δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αυτό. Δίνω απλά ένα παράδειγμα, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω συγκεκριμένα για την Αγγλία. Εκεί κάνουν φροντιστήριο δύο ομάδες μαθητών: οι αδύναμοι που για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούν να ακολουθήσουν την τάξη και οι πολύ καλοί για να γίνουν άριστοι π.χ. για να περάσουν σε καλύτερο πανεπιστήμιο από αυτό στο οποίο θα περνούσαν χωρίς έξωθεν βοήθεια.

Για την ακρίβεια οι κακοί κάνουν συνήθως φροντιστήριο και οι καλοί ιδιαίτερα, τα οποία και χρυσοπληρώνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top