Γιώργος00753684
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
Να ρωτήσω κάτι ...;; Ποια η σχέση των μαθηματικών γυμνασίου και ιδίως της Γ τάξης ΓΥΜΝ. με αυτά της Α ΛΥΚ;; Είναι επανάληψη ή όχι ;;
Τα μαθηματικα της Α λυκειου στηριζονται στα Μαθηματικα της Γ και Β γυμνασιου απλως εμπλουτιζονται.
Να κανεις καλη επαναληψη ταυτοτητες , παραγωντοποιηση εξισωσεις και ανισωσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Τα μαθηματικα της Α λυκειου στηριζονται στα Μαθηματικα της Γ και Β γυμνασιου απλως εμπλουτιζονται.
Να κανεις καλη επαναληψη ταυτοτητες , παραγωντοποιηση εξισωσεις και ανισωσεις
..και γραφικές παραστάσεις. Υπάρχουν παιδιά που τελειώνουν ..Πανεπιστήμιο και δεν έχουν μάθει να σχεδιάζουν την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
Να δωσεις και φετος βαση στις γραφικες παραστασεις γιατι θα σου χρειαστουν και στις επομενες ταξεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πωπω ναι...γραφικες παραστασεις εμεις σχεδον καθολου δε καναμε ....
Να δωσεις και φετος βαση στις γραφικες παραστασεις γιατι θα σου χρειαστουν και στις επομενες ταξεις
Όσοι πάνε θετικές-οικονομικές επιστήμες και πολυτεχνεία, θα μάθουν και γραφικές παραστάσεις σε χώρους 2 ή 3 διαστάσεων. Οι γραφικές παραστάσεις αυτές βασίζονται στην 1 μεταβλητή..Π.χ. από μια καμπύλη παραβολής σε 2-διαστάσεις {x,y} προκύπτει η παραμετρική επιφάνεια του παραβολοειδούς εκ περιστροφής σε 3-διαστάσεις {u,v,w} που σχηματικά είναι σαν κούπα (με "καπάκι" έναν κύκλο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
Όσοι πάνε θετικές-οικονομικές επιστήμες και πολυτεχνεία, θα μάθουν και γραφικές παραστάσεις σε χώρους 2 ή 3 διαστάσεων. Οι γραφικές παραστάσεις αυτές βασίζονται στην 1 μεταβλητή..Π.χ. από μια καμπύλη παραβολής σε 2-διαστάσεις {x,y} προκύπτει η παραμετρική επιφάνεια του παραβολοειδούς εκ περιστροφής σε 3-διαστάσεις {u,v,w} που σχηματικά είναι σαν κούπα (με "καπάκι" έναν κύκλο).
Πωπω ναι!!!!Αυτα μας τα ελεγε και ο μαθηματικος στο φροντ ....πρεπει να ειναι πολυ πολυ ενδοιαφεροντα
Για να μη βγω of , να φροντισεις να κανεις καλη επαναληψη...η Αλγεβρα της Α λυκειου θα σου φανει υπεροχη αν σου αρεσουν τα μαθηματικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Brainiac28
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Οι γραφικές παραστάσεις είναι must στην κατανόηση των μαθηματικών. Δεν νοείται να δώσεις πανελλήνιες χωρίς να γνωρίζεις πως ακριβώς είναι η lnx, e^x, 1/x, x,x²,√x. Σου δίνουν μια βαθύτερη κατανόηση και βασικές πληροφορίες για τις συναρτήσεις αυτές, και επιπρόσθετα σε βοηθούν να κατανοησείς κομμάτια της θεωρίας ελαχιστοποιώντας τον κόπο
...και πάντα βοηθούν σε μια διαισθητική κατανόηση στο περίπου της άσκησης, πριν την επίλυση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος00753684
Εκκολαπτόμενο μέλος
β^2 διαφορο του 3β συνεπαγεται με β διαφορο του 3 (Με παραγοντοποιηση βγαινει και β διαφορο του 0)
β^2 διαφορο του 4 συνεπαγεται β διαφορο του -2 ( Δεν ειναι και β διαφορο του 2?)
χ^2 διαφορο του 25 συνεπαγεται χ διαφορο του 5(Δεν ειναι και διαφορο του - 5?)
α^2 διαφορο του α συνεπαγεται α διαφορο του -1(Δεν ειναι και α διαφορο του 0?)
Ευχαριστω.. Αν εχετε καποια τεχνικη ή καποιο κολπο θα με βοηθούσε....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδια βοήθεια μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ολα τα παρακατω ειναι αληθη μολονοτι εγω τα βρισκω ψευδη
β^2 διαφορο του 3β συνεπαγεται με β διαφορο του 3 (Με παραγοντοποιηση βγαινει και β διαφορο του 0)
β^2 διαφορο του 4 συνεπαγεται β διαφορο του -2 ( Δεν ειναι και β διαφορο του 2?)
χ^2 διαφορο του 25 συνεπαγεται χ διαφορο του 5(Δεν ειναι και διαφορο του - 5?)
α^2 διαφορο του α συνεπαγεται α διαφορο του -1(Δεν ειναι και α διαφορο του 0?)
Ευχαριστω.. Αν εχετε καποια τεχνικη ή καποιο κολπο θα με βοηθούσε....
Σε ρωτάει αν το δεύτερο μέρος της πρότασης είναι αληθές ή όχι, το οποίο βγαίνει αν επαληθεύει το πρώτο μέρος της πρότασης. Δεν ζητάει τι συνεπάγεται το πρώτο μέρος.
Η τελευταία πρόταση είναι λάθος διότι α<>-1 ==> ότι το α μπορεί να είναι και 1. Τότε 1²=1 και όχι 1²<>1 όπως λέει το πρώτο μέρος της πρότασης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
θελω βοηθεια γιατι εχω κολλησει!
αν α υποσυνολο του β και β υποσυνολο του γ με ρ(α)=0,2 ρ(β)=ο,3 και ρ(γ)=ο,4 να βρουμε τισ πιθανοτητες
Ρ(Β-Α), Ρ(Γ-Β) ΚΑΙ Ρ(Γ-(Β-Α)).
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γεια σας.
θελω βοηθεια γιατι εχω κολλησει!
αν α υποσυνολο του β και β υποσυνολο του γ με ρ(α)=0,2 ρ(β)=ο,3 και ρ(γ)=ο,4 να βρουμε τισ πιθανοτητες
Ρ(Β-Α), Ρ(Γ-Β) ΚΑΙ Ρ(Γ-(Β-Α)).
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
1) κανε διάγραμμα venn
2)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
το 50% των μαθητων δεν εχουν κινητο, το 70% δεν εχουν υπολογιστη και το 80% δεν εχουν τιποτα απο τα δυο.
να βρεθουν οι πιθανοτητεσ:
1)ο μαθητησ να εχει τουλαχιστον ενα απο τα 2? αυτο ειναι το (αuβ)'?
2) ο μαθητησ να εχει μονο κινητο?
3) ο μαθητησ να εχει μονο κινητο η μονο υπολογιστη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
και τα ζητούμενα υπολογίζονται από τις πιθανότητες των ενδεχομένων:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- akis_95
- nearos
- cment
- Fanimaid123
- Satan Claus
- eva987
- _Aggelos123
- Cat lady
- Γιούρα
- spring day
- ggl
- tsiobieman
- Σωτηρία
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Georgekk
- SlimShady
- Scandal
- Lia 2006
- Alexandros36k
- 69lover
- TonyMontanaEse
- Unboxholics
- Arvacon
- rafaela11
- Hara_2
- manos66
- Ryuzaki
- Giii
- Athens2002
- barkos
- ssalex
- anastasiakan
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.