vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
POSITIVE
Νεοφερμένος
vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
POSITIVE
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
https://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/pan_diag_a_lyk_2013.pdf
https://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/pan_diag_b_lyk_2013.pdf
https://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/pan_diag_c_lyk_2013.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
ξερετε μηπως ποιο ειναι το εξεταστικο κεντρο στη θεσσαλονικη;(β' λυκειου)
Δεν το είδα εγκαίρως... Το 14 ΓΕΛ θεσσαλονίκης ήταν για την ανατολική θεσσαλονίκη. Ωραία εμπειρία αλλά κουραστική ο διαγωνισμός, περίπου ένα 6ωρο της μέρας μου φυγε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
POSITIVE
Νεοφερμένος
ωραιος,απο το 2ο θεμα το α2 το εγραψες?
Όχι, αν το βρήκες εσύ ή κάποιος άλλος ας το γράψει .
Ερώτηση προς έμπειρους: μετά απο πόσο καιρό περίπου βγαίνουν τα αποτελέσματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilakis13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Η σχέση που συνδέει τα uo u1 u2 νομιζω ειναι u1+2u2-3uo=0
Συμφωνώ.
Παιδιά της Α λυκ, για το 2ο θέμα, επειδή η ταχύτητα μέχρι το τ1 είναι σταθερή, θα ισχύει ΣΦ=0, και θα βγάλετε μία ωραία σχέση για την δύναμη Φ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Μπορει σε μερικα να ειναι και λαθος τα οσα εγραφα αλλα το γεγονος οτι μου κεντρισε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το ενδιαφερον ωστε να κατσω να βρω λυση (και δε σε φυσικη που οκ μου άρεσε αλλα οχι τοσο πολυ, αο σημερα την ερωτευτηκα) σημαινει πολλά Anywayz, we love Physics
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
(κατά τη γνώμη μου πάντα) τα βρίσκω αρκετά πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα από τα θέματα των πανελληνίων των τελευταίων χρόνων. (Αναφέρομαι μόνον στο θεωρητικό μέρος και όχι στο πειραματικό). Αυτό φαίνεται μάλλον λίγο περίεργο, καθώς ένας διαγωνισμός πρέπει να έχει και τις δυσκολίες του. Θεωρώ πιθανή εξήγηση ότι αυτή ήταν η πρώτη φάση του διαγωνισμού και η πολιτική ήταν να είναι σχετικά εύκολη, ώστε να περάσει πολύς κόσμος στη δεύτερη φάση, όπου εκεί θα βάλουν πιο "κανονικά" για διαγωνισμό φυσικής θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pok@
Νεοφερμένος
έκανε κανείς το 1a;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Τα θέματα του διαγωνισμού για τη Γ λυκείου: https://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/pan_diag_c_lyk_2013.pdf
(κατά τη γνώμη μου πάντα) τα βρίσκω αρκετά πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα από τα θέματα των πανελληνίων των τελευταίων χρόνων. (Αναφέρομαι μόνον στο θεωρητικό μέρος και όχι στο πειραματικό). Αυτό φαίνεται μάλλον λίγο περίεργο, καθώς ένας διαγωνισμός πρέπει να έχει και τις δυσκολίες του. Θεωρώ πιθανή εξήγηση ότι αυτή ήταν η πρώτη φάση του διαγωνισμού και η πολιτική ήταν να είναι σχετικά εύκολη, ώστε να περάσει πολύς κόσμος στη δεύτερη φάση, όπου εκεί θα βάλουν πιο "κανονικά" για διαγωνισμό φυσικής θέματα.
Και το πειραματικό δεν ήταν τίποτα σπουδαίο και πολύ straightforward σε σχέση με άλλες χρονιές (αν εξαιρέσουμε το γράφημα που ήταν σπαστικό γιατί είχε πολλά δεδομένα). Γενικά και στη βιολογία ίδια περίπου θέματα (δηλ. απλού επιπέδου) έβαλαν φέτος, δεν ξέρω τι ακριβώς κερδίζουν με το να 'ρίχνουν' έτσι λίγο το επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperSpecial
Νεοφερμένος
Στο 1Α έπρεπε οι δύο δυνάμεις που δέχεται το σωματίδιο να είναι αντίθετες για να έχει σταθερή ταχύτητα.Στο 1Β τι είπες;Γενικά νομίζω τα θέματα της Β ήταν λίγο περίεργα αφού δεν είχαν ούτε κυκλική κίνηση ούτε ορμή ούτε επαγωγή που είναι μέσα στην ύλη αλλά είχαν το 1Β με τη λίμνη και το 2 με τη σαπουνόφουσκα(που πρέπει να ήθελε λίγο θερμοδυναμική ).Στη β λυκείου το 1b,2 ,4 ήταν καλά αλλά αυτή η παλιο σαπουνόφουσκα ήταν δύσκολη ...
έκανε κανείς το 1a;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pok@
Νεοφερμένος
Στο 1Α έπρεπε οι δύο δυνάμεις που δέχεται το σωματίδιο να είναι αντίθετες για να έχει σταθερή ταχύτητα.Στο 1Β τι είπες;Γενικά νομίζω τα θέματα της Β ήταν λίγο περίεργα αφού δεν είχαν ούτε κυκλική κίνηση ούτε ορμή ούτε επαγωγή που είναι μέσα στην ύλη αλλά είχαν το 1Β με τη λίμνη και το 2 με τη σαπουνόφουσκα(που πρέπει να ήθελε λίγο θερμοδυναμική ).
ναι όντως και εμείς περιμέναμε ορμή κτλ και δεν έπεσε τίποτα... το 1Β ήταν κατανοήτό...
στη φαπουνόφουσκα χρησιμοποιήσατε θερμοδυναμική;;;; εγώ πήρα την άνωση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τώρα, σχετικά με την πολυσυζητημένη σαπουνόφουσκα. Η πίεση στο εσωτερικό της πρέπει να είναι ίση με αυτή στο εξωτερικό της (αλλιώς θα μεταβαλλόταν ο όγκος της), οπότε από τη μορφή της καταστατικής που δίνει την πίεση συναρτήσει της πυκνότητας μπορεί κανείς να βρει την πυκνότητα του αέρα της φούσκας. Μετά κατευθείαν τον τύπο της άνωσης για να υπολογιστεί ο ζητούμενος λόγος. Για να μην παρεξηγούμαστε, δεν το έλυσα το θέμα, αυτή δε η λύση μου ήρθε αφού το κουβεντιάσαμε στο σχολείο. Αντιθέτως, περιορίστηκα σε σκόρπιες ιδέες, ενώ βρήκα αρκετά ασαφή την εκφώνηση, σε ότι αφορά το πάχος της σαπουνόφουσκας. Προσωπικά ο νους μου πήγε σε εμβαδόν διατομής ή κάτι τέτοιο. Ακόμη η γραμμομοριακή μάζα του αέρα, για την οποία μάλιστα ήρθε και διόρθωση, δεν χρειαζόταν πουθενά απ' όσο ξέρω. Η δε αναφορά στην επιφανειακή τάση είναι δείγμα του ότι ο άνθρωπος που πρότεινε το θέμα δεν έχει την παραμικρή επαφή με τα ελληνικά αναλυτικά προγράμματα. Εικάζεται δε ότι πηγή έμπνευσης του συγκεκριμένου θέματος αποτέλεσε ένα θέμα της ολυμπιάδας φυσικής του 2011 (βρήκα το θέμα στο site frontistiriagnosi στη σελίδα 10 του κατάλληλου αρχείου) όπου επίσης υπάρχει σαπουνόφουσκα με ηλεκτρισμό όμως. Παρόλα αυτά θα δείτε ότι υπάρχουν κάποιες ομοιότητες...
Πάμε τώρα στο τρίτο θέμα. Ε αυτό ήταν μάλλον το ευκολότερο του διαγωνισμού αφού δεν απαιτούσε κάτι εκτός σχολικής ύλης, πέρα από την εξίσωση του Bernoulli, η οποία δινόταν. Έκανα όμως μια γκάφα στο τρίτο υποερώτημα και στην εξίσωση της ελεύθερης πτώσης έβαλα h1 αντί για h - h1 και το 'χασα από βλακεία.
Όσο για το πειραματικό, εύκολο μου φάνηκε. Το μόνο σημείο που ήθελε προσοχή ήταν ότι στο δεύτερο υποερώτημα έπρεπε κανείς να υπολογίσει μέση τιμή, γεγονός που κάποιος ανεξοικείωτος με πειράματα δεν ξέρει. Αυτή ήταν και η μόνη "παγίδα" αν και ίσως κάποιοι να δυσκολεύτηκαν επειδή λέει δεν είχε διδαχθεί ο τύπος της χωρητικότητας.
Γενικά τα δύσκολα πιστεύω ότι ήταν τα 1Β και 2 διότι δεν είχαν αρκετά σαφείς εκφωνήσεις. Το μεν 1Β ήταν σαν επιπρόσθετο πειραματικό μέρος, που όμως είχε κανείς την ελευθερία να προτείνει ό,τι θέλει, γεγονός που το καθιστά δύσκολο, αφού δεν υπήρχαν στοιχεία που να κατευθύνουν τον επίδοξο λύτη. Όσο για το 2, ο ζητούμενος λόγος έχει μία απίστευτα μικρή τιμή, αμελητέα πραγματικά, γεγονός που γνωρίζουμε και εμπειρικά. Επίσης σε αντίθεση με άλλες χρονιές δεν υπήρχε ούτε ένα πολλαπλής επιλογής ενώ το 2, που συνήθως αποτελείται από δύο ξεχωριστές ασκήσεις ήταν μία άσκηση, και μάλιστα δύσκολη, με αποτέλεσμα σχεδόν όλοι να βρίσκονται με ένα θέμα λιγότερο. Δε λέω, καλό είναι να υπάρχει και κάτι να λύσουν μόνο όσοι του χρόνου πάνε ολυμπιάδα, αλλά όχι όλοκληρο θέμα! Ακόμη, νομίζω ότι τα δύσκολα θα έπρεπε να πηγαίνουν στο τέλος και όχι στην αρχή... Τέλος, τα ρευστά "δήλωσαν δυναμικά την παρουσία τους", εις βάρος της θερμοδυναμικής, η οποία περιορίστηκε σε αναφορές στην καταστατική εξίσωση, ενώ ήταν λίγη η μηχανική.
Κατά τη διάρκεια της εξέτασης είδα κανά- δυο από τα ΕΚΦΕ που ήταν υπεύθυνοι για την οργάνωση του EUSO στην περιφέρειά μου (είμαι Β' Αθηνών). Επειδή η επιτροπή έχω ακούσει πως συνεργάζεται με αυτούς, ίσως να ευθύνεται κάποιος από αυτούς για την τεράστια αλλαγή στο πνεύμα των θεμάτων. Με τα περσινά θέματα νομίζω πως άνετα μπορούσε κάποιος πολύ καλά διαβασμένος να φτάσει το 60/100(ήμουν και στην εικοσάδα που βραβεύτηκε από πρώτη λυκείου). Φέτος, για να περάσω το 60, έφτυσα αίμα... Δεν ξέρω, ποια είναι η άποψή σας; (Καλά ούτε δελτίο τύπου να έγραφα...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.