Λοιπόν ας αρχίσουμε με λίγο ιστορία , γιατί VOUDOU συνεχίζεις να κάνεις λάθη .
Το παλαιό σου σχόλιο που έδωσες είναι σε μεγάλο βαθμό λάθος .
Τα ΚΑΤΕΕ μηχανικών και γεωπόνων ήταν ΠΑΝΤΑ 3,5 χρόνια . Δεν ήταν ποτέ 2 . 2,5 χρόνια ήταν οι λογιστές . Δύο χρόνια τότε ήταν οι δάσκαλοι που πήγαιναν σε ακαδημίες και όχι ανώτερες σχολές .
Αρα ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΙΕΚ .
Επίσης σε όλο τον κόσμο οι βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι 3 . Κατώτερη , Μέση , Ανώτερη η πρωτοβάθμια , δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια .
Στην Ελλάδα όλες οι σχολές όταν ιδρύθηκαν λέγονταν ανώτερες . Κάποτε με την γνωστή καρμιριά του Ελληνα τις είπαν ανώτατες .
Αμα μπείς στις σχολές του ΕΜΠ σήμερα στα αγγλικά , ακόμα μιλάει γιά higher , αφού το highest θα ήταν ακατανόητο γιά ένα ξένο όταν μιλάει γιά προπτυχιακές σπουδές .
Ετσι τώρα έχουμε πήξει στις ανώτατες , αλλά πάντα μιλάμε γιά ένα μπατσελοράκι . Τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά πως θα τα πούμε αφού τον υπερθετικό βαθμό τον έχουμε γιά τα προπτυχιακά ?
Οι καθηγητές των ΚΑΤΕΕ έχεις δίκιο , σπάνια είχαν διδακτορικό . Το πολύ κάποιο μεταπτυχιακό . Είχαν όμως μεγάλη επαγγελματική πείρα κάτι που δεν είναι αυτονόητο στους καθηγητές των πανεπιστημίων .
Πριν 40-50-60 χρόνια οι οικογένειες έκαναν πολλά παιδιά . Κάθε χρονιά πηγαίναν στην πρώτη δημοτικού πάνω από 300.000 παιδιά . Τότε υποχρεωτικό ήταν μόνο το δημοτικό και τελικά έφταναν να τελειώσουν το λύκειο όχι περισσότεροι από 100.000 .
Ετσι στις πανελλήνιες έδιναν περί τους 130.000 τελειόφοιτοι και απόφοιτοι γιά 15000 θέσεις στα πανεπιστήμια , 7000 στα ΚΑΤΕΕ και 3000 στις παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες . Δηλαδή έμπαιναν 1 στους 8 στα πανεπιστήμια και 1 στους 6 στο σύνολο της τριτοβάθμιας .
Ολοι αυτοί έδιναν σε μιά ύλη μη καθορισμένη , όπου μπορούσαν να σου ζητήσουν τα πάντα και γιά να μπείς οπουδήποτε έπρεπε να γράψεις πάνω 13000 σημερινά μόρια .
Αρα το επίπεδο των παιδιών όποιου έχει τελειώσει μιά σχολή εκείνη την εποχή ήταν πολύ υψηλό , ενώ ακόμα πιό δύσκολα με λιγότερους εισακτέους ήταν ακόμη πιό παλιά , αφού εγώ μιλάω γιά μετά το 70 .
Επίσης οι εισακτέοι στα ΚΑΤΕΕ ήταν 20-40 παιδιά σε κάθε τμήμα με υποχρεωτικές τα 2/3 των ωρών και το επίπεδο ήταν υψηλό .
Ακόμη ψηλότερο βέβαια ήταν το επίπεδο των πανεπιστημίων και γενικά παντού γινόταν δουλειά .
Την δουλειά την χάλασαν οι του εξωτερικού , εξ Ιταλίας τότε κυρίως , αλλά δεν έχει νόημα να επεκταθώ τώρα .
Αυτά γιά την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας .
Πάμε τώρα στα του ΓΠΑ . Το τι γράφουν τα τμήματα γιά το ΔΔ στην Ελλάδα το γνωρίζω . Η ερώτηση μου ήταν , ως τι θα αναγνωριστεί ο γιός μου όταν τελειώσει και πάει με 300 ects στο εξωτερικό να κάνει ΔΔ . Θα του πούν εντάξει , η θα του πούν κάνε πρώτα ένα μεταπτυχιακό και δίπλα του θα κάθετε ο εγγλέζος μπατσελοράκος των 180 ects ?
Tι γίνεται επίσης με τον ελληνα πτυχιούχο των 240 ects ?
Eπίσης θέλω να μου πείς την άποψη σου γιά αυτό
https://www.gewponoi.com/fytikh/index.php?topic=3582.0
Στο θέμα των κατακτηρίων που κάνει το ΓΠΑ στο 7ο εξάμηνο , συνεχίζω να σου λέω ότι είναι γελοίο , γιατί δεν κάνουν το ίδιο τα πολυτεχνεία γιά τις ροές τους . Δηλαδή ένας ΠΜ που τελειώνει δομοστατικός , έχει όλα τα δικαιώματα του ΠΜ και δεν κάνει κατατακτήριες γιά να πάρουν του συγκοινωνιακού , η του γεωτεχνικού η κάποιας άλλης κατεύθυνσης .
Οσο γιά το τι ζητούνται έξω , εγώ βλέπω ότι στις αγγελίες ζητάνε γεωπόνο φυτικής η ζωικής η τροφίμων , ενώ δεν ζητάνε πολιτικό μηχανικό δομοστατικό η γεωτεχνικό , η μηχανολόγο θέρμανσης .
Αυτά προς το παρόν .