Καταργούνται 100 Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Oι νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους, για να γλιτώσουν από το μπαμπούλα της ανεργίας. Αυτό συμβαίνει παντού, όμως, πλέον, αφού σιγά-σιγά εμφανίζεται κορεσμός, καθώς το «κράτος» δεν αξιοποιεί, ενώ μπορεί, τους πτυχιούχους του, γιατί, ως προείπον (:P), δεν το συμφέρει. Πώς το λέν';

Ενδεικτικά:
Δε θέλει καθηγητές, γιατί δε σε θέλει μορφωμένο εργάτη. Σε θέλει τούβλο κινούμενο. Δεν αξιοποιεί τους επιστήμονες όπως πρέπει, γιατί η γνώση σε ξυπνάει.

Είμαστε καλά ως εδώ;:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Δεν γινεται να συντηρουνται τοσα τμηματα ομως για 1-2 ατομα.
σε ποιο τμήμα σπουδάζουν 1-2 άτομα;:confused:
είσαι φοιτητής; αν ναι σε ποια χώρα;:hmm:
Μια πιθανη συγχωνευση στα τμηματα Ηλεκτρονικης πχ που σπουδαζεις εσυ, θα οδηγησει σε μεγαλυτερη βαση και αρα σε υψηλοτερο επιπεδο νεων φοιτητων.
πως την εννοεις αυτη την συγχωνευση;;;:confused:
Ο αδιαφορος μαθητης που εβγαλε με το ζορι 8-10 χιλιαδες μορια
με ξέρεις προσωπικά (και τον κάθε φοιτητή) για να λες οτι: "όποιος έβγαλε τόσα και κάτω είναι αδιάφορος;"
Αυτος ομως, αν οι βασεις ειναι υψηλοτερες, παλι θα περασει σε αντιθεση με αυτον που οι δυνατοτητες του εχουν ταβανι τα 10.000 μορια.
και μένα με τα μαθηματα που εδίνα και τις βαρυτητες τους, είχα υπολογίσει πως το max που μπορουσα να πιάσω ήταν 13.000 μόρια, όμως μου ήταν αρκετά για να περάσω στην ηλεκτρονική οπου ηθελα να περάσω απο 10 χρονών
Σε καμια περιπτωση, αλλα ειναι γεγονος οτι η τριτοβαθμια δεν ειναι για ολους.
Άκρως φασιστική η άποψή σου. Δεν υπάρχουν εκλεκτοί στη μόρφωση και στην Γ'Βάθμια εκπαίδευση.
Οι δυνατότητες καλλιεργούνται, και δεν είναι προδιαγεγραμμένες. Δε μπορείς να κλείσεις σε κανένα την πόρτα του Πανεπιστημίου.
θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!

Γιατί δεν του αξίζει! Αυτός δεν είναι για 3τοβάθμια εκπαίδευση, τέλος! ακούς εκεί, με τόσα μόρια θέλει να μπει και σε ΤΕΙ? ντροπή του!
να φανταστω πως ειρωνευεσαι...
Εχω γνωρισει και τουβλα (κυριολεκτικα ομως) με 17000 μορια!
Θα πω για αλλη μια φορα πως ειμαστε ανθρωποι και όχι νουμερα για οποιον δεν το καταλαβε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο manos90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Oι νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους, για να γλιτώσουν από το μπαμπούλα της ανεργίας. Αυτό συμβαίνει παντού, όμως, πλέον, αφού σιγά-σιγά εμφανίζεται κορεσμός, καθώς το «κράτος» δεν αξιοποιεί, ενώ μπορεί, τους πτυχιούχους του, γιατί, ως προείπον (:P), δεν το συμφέρει. Πώς το λέν';

Ενδεικτικά:
Δε θέλει καθηγητές, γιατί δε σε θέλει μορφωμένο εργάτη. Σε θέλει τούβλο κινούμενο. Δεν αξιοποιεί τους επιστήμονες όπως πρέπει, γιατί η γνώση σε ξυπνάει.

Είμαστε καλά ως εδώ;
:D
Πολυ συνομωσια ρε παιδι μου...Εσενα ποια γνωση σε ξυπνησε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adele

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η adele αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 313 μηνύματα.
Καταρχάς,δε ταυτίζω το πανεπιστήμιο με τη Παιδεία-αυτή θα έπρεπε να τη παρέχει το σχολείο,συνεπώς δε προσπαθώ να τη "περιφράξω".
Το πανεπιστήμιο θα πρέπει να παράγει γνώση και να δημιουργεί νέους επαγγελματίες,κυρίως.

Πανεπιστήμιο= Παιδεία+γνώσεις.
Το σχολείο παρέχει κάποια στοιχειώδη (στη χώρα μας κάτι λιγότερο από τα στοιχειώδη), αλλά η παιδεία ενός ατόμου διαμορφώνεται στο Πανεπιστήμιο. Τότε και μόνο τότε έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με δραστηριότητες, έχει απεριόριστο χρόνο να διαβάσει και να ανοίξει τους ορίζοντες του. Αυτά στο σχολείο δεν γίνονται, γιατί δε μπορούν. Η καθημερινότητα ενός μαθητή δεν του το επιτρέπει.
Αυτό που περιγράφεις ως Πανεπιστήμιο είναι ένα είδος τεχνοκρατικής αηδίας που σε μετατρέπει σε ρομπότ παραγωγής.
Φιλικά.

Πολυ συνομωσια ρε παιδι μου...Εσενα ποια γνωση σε ξυπνησε;
Η ειρωνεία σου είναι περιττή. Πες σε τι διαφωνείς και κάνε διάλογο αλλιώς μην μιλήσεις καθόλου. Αν είναι δυνατόν πια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
ασ πω και εγω τη γνωμη μου!!λοιπον οτι υπαρχουν μερικα τμηματα που υπολειτουργουν θα συμφωνησω ομωσ διαφωνω καθετα στ κλεισιμο τουσ...εφοσον το κρατοσ τα ιδρυσε και χορηγησε πτυχιο σε μαθητεσ ειναι υποχρεωμενο να τ διατηρησει η εναλλακτικα να τ συγχωνευσει!!!με την συγχωνευση θα μειωθουν τα εξοδα αλλα οχι τα τμηματα και η αξια τουσ γιατι ακομα και το τει διοικησησ επιχειρησεων που το υποτιμουν πολλοι υπαρχει και αν για καποιουσ δεν εχει αξια σιγουρα εχει αξια γι αυτον που φοιτει εκει!!οσον αφορα τον κορεσμο τον επαγγελματων τωρα σιγουρα ειναι τεραστιοσ!!!ωστοσο ομωσ τα θελει και εμασ ο κωλοσ μασ γιατι οταν το κρατοσ προσφερει κοινωνικα κριτηρια ,πολυτ,τριτ και αλλα ειδουσ προνομια σε ορισμενο αριθμο μαθητων στ πανελληνιεσ ειναι αδικο...δεν γινεται το 14 να παει νομικη ουτε τ 1.8 φιλολογια ουτε το 4.6 αρχιτεκτονικη...εκει εξω υπαρχουν ατομα που βγαλαν αξιοπρεπεστατουσ βαθμουσ και μαλιστα καποιοι χωρισ φροντιστηριο και περναν εκει που οριζουν τα μορια τουσ αν δεν πανε εκει που επιθυμουν!!ακομα και αυτα τα λιγα μορια που δινει το κρατοσ στουσ προνομιουχουσ ασ πουμε ειναι αδικια για τα υπολοιπα ατομα που κοπιασαν και διαβασαν εξισου..το σωστοτερο θα ηταν να παρειχε το κρατοσ οικονομικη βοηθεια στουσ φοιτητεσ αυτων των κατηγοριων και οχι μορια...οπωσ συμβιβαζονται τα ατομα τησ γενικησ σειρασ και μπαινουν χωρισ καμια προσφορα ετσι να ισχυει και γ αυτουσ!!!:)μετα λεμε για κορεσμο και αναξιοκρατια ενω και εμεισ καρπωνομαστε απο καποια πραγματα αδικα!!!ο καθενασ φυσικα την αξια του θα την αποδειξει ομωσ η αδικια εχει δυστυχωσ γινει ...!!!ααα και οσο επισησ υπαρχει η προκαταληψη και ο διαχωρισμοσ καλων και κακων σχολων φυσικα και θα αυξανεται ο κορεσμοσ...δεν γεννηθηκαμε ολοι για να γινουμε γιατροι δικηγοροι δασκαλοι αρχιτεκτονεσ!!!σκληρο αλλα...πραγματικοτητα!!!:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
σε ποιο τμήμα σπουδάζουν 1-2 άτομα;:confused:
είσαι φοιτητής; αν ναι σε ποια χώρα;:hmm:
Σε τετοια τμηματα ΘΑ σπουδαζουν 1-2 ατομα με το συστημα που θελετε εσεις, καθως μονο τοσα ηθελαν πραγματικα να περασουν εκει.Οι μισοι φοιτητες θα σπουδαζουν στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και οι αλλοι μισοι στην Ιατρικη Αθηνας.

πως την εννοεις αυτη την συγχωνευση;;;:confused:

Καταργηση ηθελα να πω αλλα μαλλον μπερδευτηκα :hmm:
με ξέρεις προσωπικά (και τον κάθε φοιτητή) για να λες οτι: "όποιος έβγαλε τόσα και κάτω είναι αδιάφορος;"
Ειναι κατορθωμα να βγαλει καποιος κατω απο 10.000, δεν χρειαζεται να τους ξερω προσωπικα.Εκτος αν οντως δεν εχει ιδιαιτερη εφεση στα γραμματα, οποτε λογικα θα επρεπε να δοκιμασει κατι ποιο πρακτικο οπως τα ΕΠΑΛ:hmm:

και μένα με τα μαθηματα που εδίνα και τις βαρυτητες τους, είχα υπολογίσει πως το max που μπορουσα να πιάσω ήταν 13.000 μόρια, όμως μου ήταν αρκετά για να περάσω στην ηλεκτρονική οπου ηθελα να περάσω απο 10 χρονών
Τα 13 ειναι καλυτερα απο τα 10.Και παλι, αν εδινες 2η χρονια ισως επιανες και 15.Εξτρα εξοδα;Ναι.Σαφως υψηλοτερο επιπεδο ομως, που ειναι και το ζητουμενο.

θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!
Καθολου ρατσιστικο.Οσοι δεν μπορουν, θα πρεπει να διαλεγουν καποιο αλλο κλαδο της μεταλυκειακης εκπαιδευσης.Δεν ειναι λογικο να υπαρχει η απαιτηση "τελειωσα το λυκειο, αρα χωστε με και εμενα σε καμια σχολη μπας και τη βγαλω". Μηπως τα πανεπιστημια εχουν ρατσιστικη συμπεριφορα οταν δεν δεχονται φοιτητες για μεταπτυχιακο αν εχουν Μ.Ο κατω απο 6.5(και παραπανω πολλες φορες);Με αυτη τη λογικη, αυτοι δεν εχουν δικαιωμα στην μορφωση;:hmm:


Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελουν μερικοι να καταργησουν τα βαθμολογικα κριτηρια απο την εισαγωγη στο πανεπιστημιο.Δεν φτανει μονο η θεληση για να ανταπεξελθεις στην 3οβαθμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Σε τετοια τμηματα ΘΑ σπουδαζουν 1-2 ατομα με το συστημα που θελετε εσεις, καθως μονο τοσα ηθελαν πραγματικα να περασουν εκει.
αυτό είναι δικιά σου εκτίμηση, εγώ καθώς σπουδάζω εκεί και ξέρω πραγματικά ποσοι ενδιαφέρονται σου λέω με ασφάλεια ένα αριθμό 60 σε καθεμιά απο τις 5 ηλεκτρονικές της Ελλαδας;)
Οι μισοι φοιτητες θα σπουδαζουν στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και οι αλλοι μισοι στην Ιατρικη Αθηνας.
Θέλω να ζήσω για να δω τέτοια μεγάλη Ελληνική σαπίλα!:P
Καταργηση ηθελα να πω αλλα μαλλον μπερδευτηκα :hmm:
Ακόμα χειρότερα!
Ειναι κατορθωμα να βγαλει καποιος κατω απο 10.000, δεν χρειαζεται να τους ξερω προσωπικα.
Με τα μαθήματα που έδινα (Ειδικότητα Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων, ομάδα Β ΕΠΑ.Λ.) για εμένα, είναι

Εκτος αν οντως δεν εχει ιδιαιτερη εφεση στα γραμματα, οποτε λογικα θα επρεπε να δοκιμασει κατι ποιο πρακτικο οπως τα ΕΠΑΛ:hmm:
Δεν λέει κάτι αυτό, εγώ στην σχολή περνάω ουκ ολίγα μαθήματα με 9 και 10 την στιγμή που άλλοι κόβονται.

Τα 13 ειναι καλυτερα απο τα 10.Και παλι, αν εδινες 2η χρονια ισως επιανες και 15.Εξτρα εξοδα;Ναι.Σαφως υψηλοτερο επιπεδο ομως, που ειναι και το ζητουμενο.
9875 έβγαλα, πιο κάτω από 10000 (από ομάδα β όμως)

Καθολου ρατσιστικο.Οσοι δεν μπορουν, θα πρεπει να διαλεγουν καποιο αλλο κλαδο της μεταλυκειακης εκπαιδευσης.
θα τους το επιβάλλεις εσύ ο ίδιος;:hmm:

Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελουν μερικοι να καταργησουν τα βαθμολογικα κριτηρια απο την εισαγωγη στο πανεπιστημιο.Δεν φτανει μονο η θεληση για να ανταπεξελθεις στην 3οβαθμια.
γιατί δεν μπορούν οι κόποι μιας χρονιάς και η προσωπικότητα σου να κρίνεται μέσα από 6 (ή 4 στην περίπτωση της α ομάδας) 3ωρες εξετάσεις. πως να το κάνουμε δηλαδή. απλά ΔΕΝ γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
αυτό είναι δικιά σου εκτίμηση, εγώ καθώς σπουδάζω εκεί και ξέρω πραγματικά ποσοι ενδιαφέρονται σου λέω με ασφάλεια ένα αριθμό 60 σε καθεμιά απο τις 5 ηλεκτρονικές της Ελλαδας;)
Εχεις παει σε ολα;:PΕπισης αλλο με ενδιαφερει το αντικειμενο, κι αλλο ηθελα αυτη τη συγκεριμενη σχολη.Γι αυτο λεω οτι ετσι κι αλλιως πολλα τμηματα θα εκλειναν.

Ακόμα χειρότερα!
Ειναι απαραιτητα τοσα ΤΕΙ Ηλεκτρονικης(οχι αυτα συγκεκριμενα, γενικα ολα τα τμηματα που εχουν το ιδιο προβλημα) με εξευτελιστικες βασεις;Γιατι να μην μεινουν 2-3 βαρβατα με υψηλο επιπεδο σπουδων, περισσοτερα μελη ΔΕΠ κλπ;



Δεν λέει κάτι αυτό, εγώ στην σχολή περνάω ουκ ολίγα μαθήματα με 9 και 10 την στιγμή που άλλοι κόβονται.
Εισαι σιγουρος ομως οτι το 9αρι το δικο σου, ειναι κανονικο 9αρι;Μηπως εχουν αναγκαστει οι καθηγητες να ριξουν το επιπεδο και κανονικα ειναι 7αρι;Δεν ξερω προσωπικα τι γινεται στο τμημα σου, αλλα δυστυχως εχουν ακουσει πολλα τα αυτια μου για τμηματα με χαμηλοτατες βασεις.

9875 έβγαλα, πιο κάτω από 10000 (από ομάδα β όμως)
Δεν ξερω τι γινεται με τα ΕΠΑΛ :redface: Αλλα εσυ μηπως δεν προσπαθησες αρκετα;Με δεδομενο οτι εδωσες μαθηματα που σε ενδιεφεραν σχετικα(φανταζομαι).

θα τους το επιβάλλεις εσύ ο ίδιος;:hmm:
Και τι θα γινει, θα δινουμε πτυχια σε ολους;:/: Απο τη στιγμη που δεν γινεται ουτε στα πανεπιστημια ξεσκαρταρισμα, πρεπει να γινει πριν :/:

γιατί δεν μπορούν οι κόποι μιας χρονιάς και η προσωπικότητα σου να κρίνεται μέσα από 6 (ή 4 στην περίπτωση της α ομάδας) 3ωρες εξετάσεις. πως να το κάνουμε δηλαδή. απλά ΔΕΝ γίνεται.
Ε ποσες παραπανω εξετασεις να βαλουμε;Υπαρχει και η 2η φορα γι αυτους που το θελουν πολυ.Απο εκει και περα, παλια εδιναν και στην 2α Λυκειου Πανελλαδικες αν θυμαμαι καλα, ειναι καλυτερο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!

Αυτό το απάντησες σε εμένα;:confused:
Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανες λάθος στις παραθέσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
το σωστοτερο θα ηταν να παρειχε το κρατοσ οικονομικη βοηθεια στουσ φοιτητεσ αυτων των κατηγοριων και οχι μορια...
Που να τα βρει τα λεφτά;:P
Εχεις παει σε ολα;:P
Έχω πάει στα 3 από τα 6 (Αθήνα Πειραιάς και Λαμία)
Για τα αλλα μου εχουν πει οι φιλοι που σπουδαζουν εκει! Μονο Χανιά δεν εχω κάποιο γνωστό...:hmm:
Επισης αλλο με ενδιαφερει το αντικειμενο, κι αλλο ηθελα αυτη τη συγκεριμενη σχολη.Γι αυτο λεω οτι ετσι κι αλλιως πολλα τμηματα θα εκλειναν.
Για διάφορους λόγους, ήθελα την συγκεκριμένη σχολή.;)

Ειναι απαραιτητα τοσα ΤΕΙ Ηλεκτρονικης(οχι αυτα συγκεκριμενα, γενικα ολα τα τμηματα που εχουν το ιδιο προβλημα) με εξευτελιστικες βασεις;Γιατι να μην μεινουν 2-3 βαρβατα με υψηλο επιπεδο σπουδων, περισσοτερα μελη ΔΕΠ κλπ;
Γιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)

Εισαι σιγουρος ομως οτι το 9αρι το δικο σου, ειναι κανονικο 9αρι;Μηπως εχουν αναγκαστει οι καθηγητες να ριξουν το επιπεδο και κανονικα ειναι 7αρι;Δεν ξερω προσωπικα τι γινεται στο τμημα σου, αλλα δυστυχως εχουν ακουσει πολλα τα αυτια μου για τμηματα με χαμηλοτατες βασεις.
επειδη εγω ειμαι μεσα, σε διβεβαιω πως είναι οντως 9αρι και 10αρι
Τέτοια τμήματα έχουν χαμηλές βάσεις κατά την άποψη μου, επειδή οι εισακτέοι των, δίνουν άσχετα κατά την εισαγωγή, οπότε η χαμηλή βάση είναι λογικό κι επόμενο!
Δεν ξερω τι γινεται με τα ΕΠΑΛ :redface: Αλλα εσυ μηπως δεν προσπαθησες αρκετα;Με δεδομενο οτι εδωσες μαθηματα που σε ενδιεφεραν σχετικα(φανταζομαι).
Αφού δεν ξέρεις γιατί εκφέρεις άποψη επί του θέματος;:hmm:
Κάθε άλλο!
Όταν τελείωσα τις εξετάσεις, ήμουν ψυχολογικά ένα ράκος.
Ένιωθα τελείως σκουπίδι από την κούραση.
Τα μαθήματα βαρύτητας ήταν αυτά που με σκότωσαν (μαθηματικά ΙΙ: 2 και φυσική ΙΙ: 5,7)
Ενώ στα υπόλοιπα (Μαθηματικά επιλογής: 9,5, έκθεση: 13,5, Ηλεκτροτεχνία 18, Ηλεκτρικές μηχανές: 16,4)
τα πήγα μια χαρά!
εν τέλει πέρασα τέταρτος στη σχολή με 9875 μόρια και ΓΒΠ 11,37 (30 δέκατα πιο πάνω από του πρώτου)
Οπότε ειδικά για την β ομάδα, αυτό που είθισται να πιστεύεται δεν ισχύει!
Και τι θα γινει, θα δινουμε πτυχια σε ολους;:/: Απο τη στιγμη που δεν γινεται ουτε στα πανεπιστημια ξεσκαρταρισμα, πρεπει να γινει πριν :/:
Αφού και που παίρνουν πτυχίο, δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν!
στην αγορά εργασίας είναι το μεγαλύτερο ξεσκαρτάρισμα!!!
Ε ποσες παραπανω εξετασεις να βαλουμε;Υπαρχει και η 2η φορα γι αυτους που το θελουν πολυ.Απο εκει και περα, παλια εδιναν και στην 2α Λυκειου Πανελλαδικες αν θυμαμαι καλα, ειναι καλυτερο;
Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
Αυτό το απάντησες σε εμένα;:confused:
Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανες λάθος στις παραθέσεις;
Το δικό σου το παράθεσα για έμφαση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Πανεπιστήμιο= Παιδεία+γνώσεις.
Το σχολείο παρέχει κάποια στοιχειώδη (στη χώρα μας κάτι λιγότερο από τα στοιχειώδη), αλλά η παιδεία ενός ατόμου διαμορφώνεται στο Πανεπιστήμιο. Τότε και μόνο τότε έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με δραστηριότητες, έχει απεριόριστο χρόνο να διαβάσει και να ανοίξει τους ορίζοντες του. Αυτά στο σχολείο δεν γίνονται, γιατί δε μπορούν. Η καθημερινότητα ενός μαθητή δεν του το επιτρέπει.
Αυτό που περιγράφεις ως Πανεπιστήμιο είναι ένα είδος τεχνοκρατικής αηδίας που σε μετατρέπει σε ρομπότ παραγωγής.
Φιλικά.
Το Πανεπιστήμιο δε διαμορφώνει τη Παιδεία σου.Σου προσφέρει μόνο λίγες παραπάνω ευκαιρίες για να το κάνεις μόνος σου.
Αν εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και το σχολικό πρόγραμμα λήγει στις 5,μια χαρά χρόνος για όλα θα υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εquilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibrium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
Συμφωνώ απόλυτα.:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: Μακάρι να γινότανε αυτό το σύστημα, όπως δηλαδή είναι και εις το εξωτερικόν-που είναι και το ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ- σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπάιδευση. Αλλά, βλέπεις δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο...οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί τι θα απογίνουν... πολύ απλά θα μείνουν άνεργοι... ε και ο νοων νοείτο. Πάντως, για να κλείσω, συμφωνώ και καθέτως και οριζοντίως και υπο γωνία και και... έτσι ώστε με το που μπάινει στο πανεπιστήμιο ο άλλος να ξέρει ότι μπήκε σε ένα πνευματικό χώρο σκέψης, όπου από το 1ο εξάμηνο θα πέφτει καρότο και μαστίγιο, όπως ακριβώς είναι-γίνειται στο εξωτερικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,700 μηνύματα.
Σιγά τα αίματα!Στη χειρότερη θα κλείσουν τμήματα με "0" ή μονοψήφιο αριθμό εισακτέων (που δεν είναι και λίγα εδώ που τα λέμε) για τα οποία δε θα δακρύσει κανείς και θα "μεταφερθούν" οι καθηγητές και φοιτητές των τμημάτων αυτών "αλλού",θα κάνουν και καμία συγχωνευσούλα (π.χ. οι δύο Μηχανολογίες στην Κοζάνη κ.α.) κι όλα μέλι γάλα,να 'χαμε να λέγαμε ότι κάτι κάναμε μπας και μας δώσουν λεφτά οι Τροϊκάδες...
Εδώ με τους δημόσιους υπαλλήλους δε τα βγάζουν πέρα,τους φόρους δεν είναι άξιοι να μαζέψουν και θα κλείσουν 100 τμήματα;Τι ώρα;!:shifty:

Όπως έγραψα και στο θέμα της "αύξησης θητείας,διδάκτρων κ.λπ." πριν μερικές μέρες,τα ανδρείκελα της Μέρκελ βρίσκονται σε πανικό βλέποντας πόσο έξω πέφτει ο προϋπολογισμός απ'την ύφεση που προκάλεσαν και σκέφτονται ανόητους τρόπους να βγάλουν κάνα χαρτζιλίκι από'δω κι από εκεί,μπας και τα μπαλώσουν όπως-όπως...δυστυχώς όμως "τα λεφτά είναι αλλού" και θα το καταλάβουν όταν τα βάλουν κι επί χάρτου!Γιατί προς το παρόν έχουμε μόνο σκέψεις και δημοσιεύματα...είναι η εποχή της παπαρολογίας άλλωστε (καλοκαίρι) όπου ο καθένας γράφει ότι του κατέβει!
Chill out...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adele

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η adele αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 313 μηνύματα.
Το Πανεπιστήμιο δε διαμορφώνει τη Παιδεία σου.Σου προσφέρει μόνο λίγες παραπάνω ευκαιρίες για να το κάνεις μόνος σου.
Αν εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και το σχολικό πρόγραμμα λήγει στις 5,μια χαρά χρόνος για όλα θα υπάρχει.

Δεν το διατύπωσα όπως έπρεπε μάλλον. Εννοούσα το γενικότερο πλαίσιο του Πανεπιστημίου. Τα φοιτητικά χρόνια ουσιαστικά. Σου δίνει ερεθίσματα και έχεις το χρόνο να ασχοληθείς με πολλά.
Αυτό εξαρτάται και από τον άνθρωπο βέβαια. Δεν εννοώ ότι όποιος πήγε Πανεπιστήμιο έλαβε και παιδεία.
Και άλλωστε όταν είσαι παιδί, στο σχολείο δεν έχεις την ίδια ωριμότητα και διάθεση να μάθεις και να ασχοληθείς. Ακόμα κι αν γίνουν όσα λες λίγα ερεθίσματα υπάρχουν στο σχολείο. Το πανεπιστήμιο είναι διαφορετικό όπως και να το κάνουμε. Τουλάχιστον έτσι το βιώνω εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Σιγά τα αίματα!Στη χειρότερη θα κλείσουν τμήματα με "0" ή μονοψήφιο αριθμό εισακτέων (που δεν είναι και λίγα εδώ που τα λέμε) για τα οποία δε θα δακρύσει κανείς και θα "μεταφερθούν" οι καθηγητές και φοιτητές των τμημάτων αυτών "αλλού",θα κάνουν και καμία συγχωνευσούλα (π.χ. οι δύο Μηχανολογίες στην Κοζάνη κ.α.) κι όλα μέλι γάλα,να 'χαμε να λέγαμε ότι κάτι κάναμε μπας και μας δώσουν λεφτά οι Τροϊκάδες...

ξερεις κάποιο τέτοιο τμήμα;:hmm:
πώς θα μεταφερθουν αλλού; (και που αλλού;):eek:
σε ποιές εγκαταστάσεις;;;:worry:
με τι εξοπλισμό;:worry:
πως θα γίνει η συγχώνευση;:confused:

στα υπόλοιπα είμαι μαζί σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)
Και ποιος είπε ότι στόχος των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων είναι η τόνωση της τοπικής οικονομίας; Να βρει άλλους τρόπους το κράτος να τονώσει την επαρχία, δε γίνεται για το λόγο αυτό να την πληρώνει ο κάθε καημένος που θα πάει να βγάλει μια σχολή φάντασμα με την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα αποκτήσει εξειδίκευση και δουλειά, κι αυτό για να έχουν δουλειά μερικές καφετέριες/bar.

Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
Σας πειράζουν οι φυχοφθόρες εξετάσεις των 3 ωρών αλλά δε σας πειράζει το να είστε επί 3 χρόνια έρμαια του κάθε πυροβολημένου καθηγητή και να κάνετε τα παπαγαλάκια μπας και τσιμπήσετε το βαθμό. 45 εξεταζόμενα; μήπως να δίνουμε και δίκαιο για να μπούμε πχ πολυτεχνείο; ( λες και δε μας έφτανε η έκθεση... ). Αυτό είναι λιγότερο ψυχοφθόρο;

Τα περισσότερα μαθήματα ευνοούν αυτούς που δεν έχουν διαβάσει. Γιατί αυτόματα γίνονται ευκολότερα τα θέματα και μειώνεται η κρισιμότητα του κάθε μαθήματος ατομικά. Έτσι πας στη λογική "λίγο απ' όλα και ότι κάτσει". Στα λιγότερα μαθηματα όμως ξέρεις πχ ότι θα κάτσεις να λιώσεις αυτό κι αυτό και θα γράψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,700 μηνύματα.
ξερεις κάποιο τέτοιο τμήμα;:hmm:
πώς θα μεταφερθουν αλλού; (και που αλλού;):eek:
σε ποιές εγκαταστάσεις;;;:worry:
με τι εξοπλισμό;:worry:
πως θα γίνει η συγχώνευση;:confused:

στα υπόλοιπα είμαι μαζί σου!

Δεν έχω κάποιο πρόχειρο αυτή τη στιγμή,αλλά σίγουρα έπεσε το μάτι μου σε καμιά δεκαριά τέτοια που είναι συνήθως τμήματα Τ.Ε.Ι. με "περίεργο" αντικείμενο σπουδών σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά!
Κι αν κλείσουν (που το πιθανότερο είναι να συγχωνευτούν απλά με άλλα παρεμφερή τμήματα greek style,αλλά λέεεεεμε τώρα) έχεις την εντύπωση ότι θα αφήσουν τους φοιτητές τους ξεκρέμαστους;
Απλά θα τους βάλουν "απ'το παράθυρο" σε άλλο παρόμοιο τμήμα να συνεχίσουν/ολοκληρώσουν τις σπουδές τους ως αναξιοπαθούντες καθ'ότι σε αντίθετη περίπτωση,εκτός του ότι θα τους καταριούνται αυτοί,οι απόγονοί τους και όλο τους το σόι (=πολλά χαμένα ψηφαλάκια) το πιθανότερο θα είναι να πάρουν μεταγραφή και να συνεχίσουν σε σχολή του Εξωτερικού,παίρνοντας έτσι μαζί τους ότι "€" είχαν σκοπό να ακουμπήσουν εδώ πέρα!
Εμένα π.χ. αν μου έλεγαν στη γραμματεία ότι "αύριο κλείνουμε" θα ετοίμαζα χαρτιά και βαλίτσες για Ιταλία!Όχι που θα καθόμουν να σκάσω...
Όσο για τις "εγκαταστάσεις" και τον "εξοπλισμό",τους νοιάζει νομίζεις;Πως πιστεύεις ότι λειτουργούσε τόσα χρόνια το Α.Π.Θ. και το Ε.Μ.Π. π.χ. που δέχονταν κάθε πικραμένο από μεταγραφές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Για διάφορους λόγους, ήθελα την συγκεκριμένη σχολή.;)
Δεν λεω για σενα προσωπικα, ρωτα ομως τους συμφοιτητες σου αν ηταν η πρωτη τους επιλογη.Στο δικο μου τμημα, ειμαι ο μονος που ξερω προσωπικα που το ειχε πρωτη επιλογη!

Γιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)
Μονο στην Ελλαδα φτιαχνουμε ιδρυματα για να τονωσουμε τις τοπικες αγορες:/:Η παιδεια ομως δεν πρεπει να εχει αυτο το σκοπο...


επειδη εγω ειμαι μεσα, σε διβεβαιω πως είναι οντως 9αρι και 10αρι
Δεν εννοω οτι γραφεις λιγοτερο και σου δινουν bonus(:P), αλλα μηπως τα θεματα και οι απαιτησεις ειναι καπως χαμηλοτερες απ οτι θα επρεπε, λογω χαμηλου επιπεδου εισακτεων.Ξερω οτι αυτο γινεται σε αλλα τμηματα και αυτο ειναι που πρεπει να σταματησει.

Τέτοια τμήματα έχουν χαμηλές βάσεις κατά την άποψη μου, επειδή οι εισακτέοι των, δίνουν άσχετα κατά την εισαγωγή, οπότε η χαμηλή βάση είναι λογικό κι επόμενο!
Δεν ισχυει αυτο που λες.Τα μαθηματα των πανελλαδικων ειναι για ολους κοινα, απο εκει και περα ειναι θεμα προσπαθειας και ικανοτητων.

Αφού δεν ξέρεις γιατί εκφέρεις άποψη επί του θέματος;:hmm:
Κάθε άλλο!
Όταν τελείωσα τις εξετάσεις, ήμουν ψυχολογικά ένα ράκος.
Ένιωθα τελείως σκουπίδι από την κούραση.
Τα μαθήματα βαρύτητας ήταν αυτά που με σκότωσαν (μαθηματικά ΙΙ: 2 και φυσική ΙΙ: 5,7)
Ενώ στα υπόλοιπα (Μαθηματικά επιλογής: 9,5, έκθεση: 13,5, Ηλεκτροτεχνία 18, Ηλεκτρικές μηχανές: 16,4)
τα πήγα μια χαρά!
εν τέλει πέρασα τέταρτος στη σχολή με 9875 μόρια και ΓΒΠ 11,37 (30 δέκατα πιο πάνω από του πρώτου)
Οπότε ειδικά για την β ομάδα, αυτό που είθισται να πιστεύεται δεν ισχύει!
Ξερω οτι στα ΕΠΑΛ γινονται πιο πρακτικα πραγματα, γι αυτο ειπα οτι καποιος που δεν τα παει καλα στο Γενικο, πρεπει να σκεφτει και αυτη την προοπτικη.Αυτο που δεν ξερω ειναι ποια ακριβως μαθηματα δινεται και τη δυσκολια τους.Το κατω οριο των 10.000 μοριων που ειπα ειναι για το Γενικο Λυκειο, λαθος μου που δεν το διευκρινισα.

Οσον αφορα τη σχολη σου.Ησουν 4ος απο τους 100+(λογικα) και ειχες μαθηματικα και φυσικη πολυ χαμηλους βαθμους.Σκεψου οτι ολοι οι υπολοιποι τα πηγαν πολυ χειροτερα απο εσενα, δηλαδη δεν εγραψαν καλα ουτε στα μαθηματα της "κατευθυνσης" τους.Δεν πρεπει να ξαναπροσπαθησουν για να αποδειξουν οτι οντως μπορουν να σταθουν σε ενα δυσκολο τμημα οπως η Ηλεκτρονικη;

Αφού και που παίρνουν πτυχίο, δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν!
στην αγορά εργασίας είναι το μεγαλύτερο ξεσκαρτάρισμα!!!
Ναι, αλλα καταλαβαινεις οτι με το να δινεις πτυχιο σε (πολλα) ατομα που δεν το αξιζουν, χανει εντελως την αξια του.Δεν ειναι σωστο να λεμε "παρε το πτυχιο κι ας εισαι ασχετος με το αντικειμενο, κι αν δεν το αξιζεις ας μην σε προσλαβει ο εργοδοτης".


Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
Δεν γινεται να υπαρξει προκαταρκτικο εξαμηνο σπουδων.Οσοι δεν γινουν δεκτοι στην πρωτη επιλογη τους που θα πανε μετα;Θα χασουν εναν ολοκληρο χρονο και μετα παλι απο την αρχη, με την ελπιδα οτι θα περασουν στην 2η,στην 3η κλπ.

45 μαθηματα;Κατ αρχας δεν υπαρχει χρονος να διδακτουν.Δευτερον, θα πρεπει να γινονται 2μηνες εξετασεις.Τριτον, δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει να εξεταζεται καποιος που θελει Ιατρικη πχ σε Θρησκευτικα, Αρχαια, Κοινωνιολογια κλπ.Το παρον συστημα εισαγωγης, με τα μειονεκτηματα που εχει, ειναι το καλυτερο που μπορουμε να εχουμε αυτη τη στιγμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Και ποιος είπε ότι στόχος των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων είναι η τόνωση της τοπικής οικονομίας; Να βρει άλλους τρόπους το κράτος να τονώσει την επαρχία, δε γίνεται για το λόγο αυτό να την πληρώνει ο κάθε καημένος που θα πάει να βγάλει μια σχολή φάντασμα με την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα αποκτήσει εξειδίκευση και δουλειά, κι αυτό για να έχουν δουλειά μερικές καφετέριες/bar.
κοιτα επειδη δεν ζουμε σε γυάλα, καλά είναι να βλέπουμε φαιρικά ένα θεμα, και όχι αυστηρά ακαδημαϊκά!;)
Αυστηρα θα μπορουσαμε να δουμε το σχολίο καως δεν έχει σοβαρα θεματα τοπικης οικονομιας απο πισω;)
Σας πειράζουν οι φυχοφθόρες εξετάσεις των 3 ωρών αλλά δε σας πειράζει το να είστε επί 3 χρόνια έρμαια του κάθε πυροβολημένου καθηγητή και να κάνετε τα παπαγαλάκια μπας και τσιμπήσετε το βαθμό. 45 εξεταζόμενα; μήπως να δίνουμε και δίκαιο για να μπούμε πχ πολυτεχνείο;
μου αρέσει που το διευκρίνησα:rolleyes: :P
περισσότερες κατευθυνσεις! γι' αυτό έφερα ως αντιστοιχο παράδειγμα τις πανελλαδικές του ΕΠΑ.Λ.;)

Παρτε ενα παραδειγμα:
Κλασσική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: αρχαία, λατινικά, ιστορία και ποίηση)
Ανθρωπιστική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: φιλοσοφία, λογοτεχνία, ψυχολογία και δίκαιο)
Κατευθυνση Υγείας (με εξεταζόμενα: βιολογια, χημεία, βιοστατιστικη και παθολογια)
Οικονομική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: ΑΟΔΕ(με αλλο βιβλιο φυσικα) ΑΟΘ, λογιστική, στατιστική)
Θετικη Κατευθυνση (με εξεταζόμενα: Φυσική, Άλγεβρα, στατιστική και Γεωμετρια)
Κατευθυνση Τεχνολογίας και παραγωγής (με εξεταζόμενα: Φυσική, στατιστική, Ηλεκτρικά/Ηλεκτρονικά κυκλώματα ΑC/DC, Προγραμματισμός)
Απαραίτητο θα είναι το μάθημα της Έκθεσης, αλλά με ξεχωριστά θέματα ανάλογα το πεδίο της κάθε κατεύθυνσης.
Επίσης κάθε μαθητής, αν το θελήσει θα μπορεί να επιλέξει αντί για κάποιο μάθημα της κατευθυνσης του να επιλέξει κάποιο μάθημα από άλλη κατεύθυνση.
Σε κάθε σχολείο για να διδάσκεται μια κατεύθυνση πρέπει να υπάρχουν 2 τουλάχιστον παιδιά.

Δεν έχω κάποιο πρόχειρο αυτή τη στιγμή,αλλά σίγουρα έπεσε το μάτι μου σε καμιά δεκαριά τέτοια που είναι συνήθως τμήματα Τ.Ε.Ι. με "περίεργο" αντικείμενο σπουδών σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά!
Κι αν κλείσουν (που το πιθανότερο είναι να συγχωνευτούν απλά με άλλα παρεμφερή τμήματα greek style,αλλά λέεεεεμε τώρα) έχεις την εντύπωση ότι θα αφήσουν τους φοιτητές τους ξεκρέμαστους;
θα ηθελα να μου τα στειλεις αν ξαναπεσουν καποτε στα χερια σου!;)
Όσο για τις "εγκαταστάσεις" και τον "εξοπλισμό",τους νοιάζει νομίζεις;Πως πιστεύεις ότι λειτουργούσε τόσα χρόνια το Α.Π.Θ. και το Ε.Μ.Π. π.χ. που δέχονταν κάθε πικραμένο από μεταγραφές;
μα γιατι νόμιζες πως στην ανέγερση οικοδομης υπάρχει "φόρος υπερ ΕΜΠ";:P
Δεν λεω για σενα προσωπικα, ρωτα ομως τους συμφοιτητες σου αν ηταν η πρωτη τους επιλογη.Στο δικο μου τμημα, ειμαι ο μονος που ξερω προσωπικα που το ειχε πρωτη επιλογη!
Κι εγω πρωτη το είχα!:)
παρεπιπτώντος τι σπουδάζεις;:hmm:
Μονο στην Ελλαδα φτιαχνουμε ιδρυματα για να τονωσουμε τις τοπικες αγορες:/:Η παιδεια ομως δεν πρεπει να εχει αυτο το σκοπο...
το είπα παραπάνω, Παντου γινεται! δεν ζουμε σε γυάλα!;)

Δεν εννοω οτι γραφεις λιγοτερο και σου δινουν bonus(:P), αλλα μηπως τα θεματα και οι απαιτησεις ειναι καπως χαμηλοτερες απ οτι θα επρεπε, λογω χαμηλου επιπεδου εισακτεων.Ξερω οτι αυτο γινεται σε αλλα τμηματα και αυτο ειναι που πρεπει να σταματησει.
δεν νομιζω πως κατι τετοιο ισχυει...

Δεν ισχυει αυτο που λες.Τα μαθηματα των πανελλαδικων ειναι για ολους κοινα, απο εκει και περα ειναι θεμα προσπαθειας και ικανοτητων.
διαφωνώ! έδωσα 2 άσχετα μαθήματα με το αντικειμενο μου και αν ειχα συνεχίσει στο γενικό που ήμουν(απο εκει εφυγα όμως και για αλλους λόγους) θα έδινα 4 ασχετα... ομορφο;:P

Ξερω οτι στα ΕΠΑΛ γινονται πιο πρακτικα πραγματα, γι αυτο ειπα οτι καποιος που δεν τα παει καλα στο Γενικο, πρεπει να σκεφτει και αυτη την προοπτικη.
το σκεπτικο αυτο είναι λάθος! Το ΕΠΑ.Λ. εχει δυνατότητα να εχει πολυ υψηλότερο επίπεδο σπουδών απο το σημερινο.
Οι φουρνιες των μαθητων δεν το αφήνουν:/:
Αυτο το ελληνικο σκεπτικο πρεπει να τελειωνει καποια στιγμη!:mad:
Αυτο που δεν ξερω ειναι ποια ακριβως μαθηματα δινεται και τη δυσκολια τους.Το κατω οριο των 10.000 μοριων που ειπα ειναι για το Γενικο Λυκειο, λαθος μου που δεν το διευκρινισα.
μα κι εγω στην καταταξη του γενικου μπηκα στη σχολη μου.
Αν έδινα με το ΕΠΑΛ ομαδα Α και στην ειδικοτητα μου θα είχα βγαλει 1700 με 1800 μορια (το max ειναι 2000 το αναφερωγια να μην μπερδευτειτε)
Οσον αφορα τη σχολη σου.Ησουν 4ος απο τους 100+(λογικα) και ειχες μαθηματικα και φυσικη πολυ χαμηλους βαθμους.Σκεψου οτι ολοι οι υπολοιποι τα πηγαν πολυ χειροτερα απο εσενα, δηλαδη δεν εγραψαν καλα ουτε στα μαθηματα της "κατευθυνσης" τους.Δεν πρεπει να ξαναπροσπαθησουν για να αποδειξουν οτι οντως μπορουν να σταθουν σε ενα δυσκολο τμημα οπως η Ηλεκτρονικη;
λάθος.
Εχω συμφοιτητες με 17 και 18 ΑΕΠΠ
με 17αρια σε μαθηματικά
Εχω ακόμα και συμφοιτητη με 20αρι στα Μαθηματικα κατευθυνσης;)
δεν ειναι ολα ασπρο μαυρο....
ομως φυσικα και σιγουρα υπαρχει και η πλευρα που αναφερεις!;)
Ναι, αλλα καταλαβαινεις οτι με το να δινεις πτυχιο σε (πολλα) ατομα που δεν το αξιζουν, χανει εντελως την αξια του.Δεν ειναι σωστο να λεμε "παρε το πτυχιο κι ας εισαι ασχετος με το αντικειμενο, κι αν δεν το αξιζεις ας μην σε προσλαβει ο εργοδοτης".
δεν νομιζω να το παρει ποτε...:P
θα φτασει ΠΤ 20 και θα χρωστα ακομη!:P
Δεν γινεται να υπαρξει προκαταρκτικο εξαμηνο σπουδων.Οσοι δεν γινουν δεκτοι στην πρωτη επιλογη τους που θα πανε μετα;Θα χασουν εναν ολοκληρο χρονο και μετα παλι απο την αρχη, με την ελπιδα οτι θα περασουν στην 2η,στην 3η κλπ.
ναι! νομιζω πως απο το να γεμιζουν οι σχολες με ασχετους πιο καλα έτσι!
ουτως η αλλως δεν ειναι λιγοι αυτοι που κανουν 10% η ξαναδίνουν....
45 μαθηματα;Κατ αρχας δεν υπαρχει χρονος να διδακτουν.Δευτερον, θα πρεπει να γινονται 2μηνες εξετασεις.Τριτον, δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει να εξεταζεται καποιος που θελει Ιατρικη πχ σε Θρησκευτικα, Αρχαια, Κοινωνιολογια κλπ.Το παρον συστημα εισαγωγης, με τα μειονεκτηματα που εχει, ειναι το καλυτερο που μπορουμε να εχουμε αυτη τη στιγμη.
Ανάφερα ρεαλιστικό παράδειγμα παραπάνω... μην το ζαλιζουμε το θεμα άλλο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
κοιτα επειδη δεν ζουμε σε γυάλα, καλά είναι να βλέπουμε φαιρικά ένα θεμα, και όχι αυστηρά ακαδημαϊκά!;)
Αυστηρα θα μπορουσαμε να δουμε το σχολίο καως δεν έχει σοβαρα θεματα τοπικης οικονομιας απο πισω;)

Ακριβώς επειδή δε ζούμε σε γυάλα τέτοια θέματα θα επρεπε να αντιμετωπίζονται με σύνεση κι όχι με λύσεις του ποδαριού. Δε μπορεί σαν κράτος να έχεις βουτήξει όλη την αγροτική πχ οικονομία στο βούρκο και μετά να επικαλείσαι την αστυφιλία για να παρασύρεις και την τριτοβάθμια. Μιλάμε για κάτι παραπάνω από απλά ένα ηθικό ζήτημα. Το να πετάς λεφτά σε τέτοιες σχολές απο τη μία όπως είπα και πριν καταστρέφει πολλά άτομα που δεν έχουν ή δε θέλουν να αποκτήσουν επίγνωση ( και οι διακοπές με τα λεφτά των γονιών καλές είναι ) και από την άλλη στερούν πολύτιμα έσοδα από άλλες σχολές στις οποίες όντως γίνεται δουλειά και υπάρχει υποχρηματοδότηση. Δεν είναι ότι το βλέπω αυστηρά ακαδημαϊκά αλλά αν σε αυτό το θέμα υπάρχουν σοβαρά φάουλ δε θα κάτσω να κοιτάξω τα υπόλοιπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top