Προς όλους τους υποψήφιους πανελληνίων εξετάσεων

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
πάντως ό,τι και να λέτε δεν πρέπει να ξεχνατε 2 άλλους παραγοντες! Πρεπει να εισαι ψυχραιμος και πανω απο ολα τυχερος εκτος απο καλα διαβασμενος!!
Για το τυχερός...: Αμα τα γραπτα σου πεσουν σε χαλια εξεταστη μερικα μορια στα βγαζει επιτηδες! Ενω αλλοι χαριζουν κιολας! Αυτο γτ δεν το παραδεχεστε; Επισης αμα εχεις διαβασει μετρια και πεσουν τα θεματα που ξερεις; Αυτο πού το πας;

Εξετασεις ειναι, κ παρα πολλες φορες παιζει και η τυχη μεσα, οχι μονο η δουλεια. Γι αυτο πολλοι θεωρουν οτι αδικουνται

Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!
συμφωνω στο οτι πολλοι αποτυγχανουν στις εξετασεις και βριζουν την τυχη τους αλλα κατα βαθος ξερουν πως δεν διαβασαν οσο επρεπε...
αλλα απο την αλλη παιζει ρολο η τυχη στο μαθημα της εκθεσης,π.χ. σημερα ενας καθηγητης στο φροντ μας ειπε πως ενας μαθητης του εγραψε 14,7 εκθεση και οενας του βαλε 90 και ο αλλος 55:eek:!!!ειναι να τρελενεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Και ο τρίτος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
ο τριτος 14,7 στην μεση!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
καλα και βεβαια ειναι κομματακι θεμα τυχης! αμα ο ενας σου βαζει 100, ο αλλος 99, ε τι τον πειραξε;;;

και ειδικα στην εκθεση που λετε... χαχαχα εχω χειροτερο παραδειγμα!
ο ενας 75 και ο αλλο 97...... κ ο τριτος 80
και εχω να σας πω, οτι ο 2ος αφαιρεσε: 2 συνωνυμα και την αποφωνηση.

ή... στην ιστορια: ο ενας 60, ο αλλος 78 και ο γ 55!!!!

στα μαθηματικα κατευθυνσης... ο ενας 75 ο αλλος 84...

και ολα αυτα ειναι παραδειγματα απο ατομα π ξερω.
ε εδω δεν τιθεται θεμα τυχης; και το αλλο π εθιξα, δεν το σχολιασε κανεις απο σας π κατακρινετε την τυχη :Ρ αμα δλδ πεσουν θεματα που ειναι τα μοναδικα π ξερεις;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μπορεί σήμερα να είναι η μέρα των παιδιών που τελείωσαν το σχολείο με την ανακοίνωση των βάσεων, αλλά ας μην ξεχνάμε και τα παιδιά που ξεκινούν τον γολγοθά των πανελληνίων και σε λίγους μήνες θα βρίσκονται στην ίδια θέση. Προς όλους τους φετινούς υποψήφιους λοιπόν, ένα κείμενο αφιερωμένο: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2367370&postcount=1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lady_olgie

Νεοφερμένος

Η lady_olgie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
πολυ ωραιο το κειμενο π αναρτηθηκε....!καλη μας επιτυχια φετος παιδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lady_olgie

Νεοφερμένος

Η lady_olgie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
καλα και βεβαια ειναι κομματακι θεμα τυχης! αμα ο ενας σου βαζει 100, ο αλλος 99, ε τι τον πειραξε;;;

και ειδικα στην εκθεση που λετε... χαχαχα εχω χειροτερο παραδειγμα!
ο ενας 75 και ο αλλο 97...... κ ο τριτος 80
και εχω να σας πω, οτι ο 2ος αφαιρεσε: 2 συνωνυμα και την αποφωνηση.

ή... στην ιστορια: ο ενας 60, ο αλλος 78 και ο γ 55!!!!

στα μαθηματικα κατευθυνσης... ο ενας 75 ο αλλος 84...

και ολα αυτα ειναι παραδειγματα απο ατομα π ξερω.
ε εδω δεν τιθεται θεμα τυχης; και το αλλο π εθιξα, δεν το σχολιασε κανεις απο σας π κατακρινετε την τυχη :Ρ αμα δλδ πεσουν θεματα που ειναι τα μοναδικα π ξερεις;;
μπορει να πεσουν αυτα που ξερεις...ολα ειναι δυνατα!το θεμα δν ειναι αν τα ξερεις αλλα αν δεν τα ξερεις.... οσον αφορα για τς μεγαλες διαφορες στη βαθμολογια ειχα γνωστο αριστο μαθητη που εγραφε καταπληκτικες εκθεσεις και ο ενας τ εβαλε 18 και ο αλλος 9....ο τριτος τ εβαλε 13 αλλα αξιζε για πολυ παραπανω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεωρητικος

Νεοφερμένος

Ο Θεωρητικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Ρε παιδια οταν βγουν τα αποτελεσματα,μαθαινουμε κιολας ποσο εχει βαθμολογησει ο καθενας το γραπτο μας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XARA62

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η XARA62 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Ρε παιδια οταν βγουν τα αποτελεσματα,μαθαινουμε κιολας ποσο εχει βαθμολογησει ο καθενας το γραπτο μας?
Ναι! Στα τοιχοκολλημένα αποτελέσματα βλέπεις τους βαθμούς και των 2 βαθμολογητών. Επίσης στο σχολείο έρχονται και τα "αποκόμματα" (όπου αναγράφεται η βαθμολογία ανά υποερώτημα για κάθε μάθημα) και μπορείς να ζητήσεις να τα δεις.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεωρητικος

Νεοφερμένος

Ο Θεωρητικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Ναι! Στα τοιχοκολλημένα αποτελέσματα βλέπεις τους βαθμούς και των 2 βαθμολογητών. Επίσης στο σχολείο έρχονται και τα "αποκόμματα" (όπου αναγράφεται η βαθμολογία ανά υποερώτημα για κάθε μάθημα) και μπορείς να ζητήσεις να τα δεις.;)

Ωραια. Δεν το ηξερα.
Σ' ευχαριστω για την πληροφορια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!

Αν θεωρήσουμε ως τύχη, παράγοντες που δεν εξαρτώνται από σένα, τότε όντως, στη Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση κυρίως, μικρό ρόλο παίζει η τύχη (Ο καθηγητής στη Γλώσσα).
Όμως δεν είμαστε ρομπότ. Πάντα ελοχεύει π.χ. ο κίνδυνος της λάθος πράξης, που, αν είναι στη αρχή, μπορεί να σου καταστρέψει όλη την προσπάθεια.
Ένας μαθητής που δε διάβασε πολύ, δε θα γράψει καλύτερα από αυτό που του αναλογεί. Δεν ισχύει όμως το αντίθετο. Ένας μαθητής πολύ καλά διαβασμένος, μπορεί να γράψει χειρότερα από αυτό που του αξίζει. Αν αυτό γίνει έστω και σε ένα μάθημα, με το σημερινό σύστημα, έχασε τους στόχους του.
Μιά καλή λύση είναι αυτό που ίσχυε πολύ παλιά. Θέματα δύσκολα, με διαβάθμιση δυσκολίας. Με λύσεις έξυπνες, όχι μεγάλης έκτασης. Να προλαβαίνεις να κάνεις έλεγχο λαθών. Και αν, για κάποιο λόγο, δε γράψεις καλά σε ένα μάθημα, να μπορείς να ξεπεράσεις την άσχημη βαθμολογία στα άλλα μαθήματα.
Είναι απίστευτο το γεγονός ότι οι βάσεις στις σχολές υψηλής προτίμησης βρίσκονται πάνω από τα 19.000 μόρια. Έβηξες; Είσαι έξω από την Ιατρική, λυπάμαι.
Το 1973 η βάση για την είσοδο στους Πολιτικούς Μηχανικούς Θεσ/νίκης ήταν κάτω από 12 (Υπήρχαν ξεχωριστές εξετάσεις). Πέρασε κάποιος γράφοντας 2 σε ένα μάθημα. Δε λέω, ίσως ήταν υπερβολή. Μπορεί να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Δεν είναι όμως δυνατόν να παίζεται η σχολή που θες, μόνο από το ποιοί καθηγητές θα δουν το γραπτό της γλώσσας ή γιατί είχες την ατυχία να κάνεις τη λάθος πράξη στην πιο ακατάλληλη στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Baggelitsa36

Νεοφερμένος

Η Baggelitsa36 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Αν θεωρήσουμε ως τύχη, παράγοντες που δεν εξαρτώνται από σένα, τότε όντως, στη Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση κυρίως, μικρό ρόλο παίζει η τύχη (Ο καθηγητής στη Γλώσσα).
Όμως δεν είμαστε ρομπότ. Πάντα ελοχεύει π.χ. ο κίνδυνος της λάθος πράξης, που, αν είναι στη αρχή, μπορεί να σου καταστρέψει όλη την προσπάθεια.
Ένας μαθητής που δε διάβασε πολύ, δε θα γράψει καλύτερα από αυτό που του αναλογεί. Δεν ισχύει όμως το αντίθετο. Ένας μαθητής πολύ καλά διαβασμένος, μπορεί να γράψει χειρότερα από αυτό που του αξίζει. Αν αυτό γίνει έστω και σε ένα μάθημα, με το σημερινό σύστημα, έχασε τους στόχους του.
Μιά καλή λύση είναι αυτό που ίσχυε πολύ παλιά. Θέματα δύσκολα, με διαβάθμιση δυσκολίας. Με λύσεις έξυπνες, όχι μεγάλης έκτασης. Να προλαβαίνεις να κάνεις έλεγχο λαθών. Και αν, για κάποιο λόγο, δε γράψεις καλά σε ένα μάθημα, να μπορείς να ξεπεράσεις την άσχημη βαθμολογία στα άλλα μαθήματα.
Είναι απίστευτο το γεγονός ότι οι βάσεις στις σχολές υψηλής προτίμησης βρίσκονται πάνω από τα 19.000 μόρια. Έβηξες; Είσαι έξω από την Ιατρική, λυπάμαι.
Το 1973 η βάση για την είσοδο στους Πολιτικούς Μηχανικούς Θεσ/νίκης ήταν κάτω από 12 (Υπήρχαν ξεχωριστές εξετάσεις). Πέρασε κάποιος γράφοντας 2 σε ένα μάθημα. Δε λέω, ίσως ήταν υπερβολή. Μπορεί να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Δεν είναι όμως δυνατόν να παίζεται η σχολή που θες, μόνο από το ποιοί καθηγητές θα δουν το γραπτό της γλώσσας ή γιατί είχες την ατυχία να κάνεις τη λάθος πράξη στην πιο ακατάλληλη στιγμή.

Θα συμφωνησω επειδη ενας μαθητης/τρια ειναι μετριος δεν ειναι δεδομενο οτι θα τα παει ασχημα οπως και το αντιθετο ενα καλος δεν ειναι απαραιτητο οτι θα αριστευσει. Δυστηχως, στην θετικη και τεχνολογικη κατευθυνση θα ελεγα αλλα κυριως στην θετικη τα πραγματα δεν ειναι συγκεκριμενα...οι μαθητες μαθαινουν να εξασκουνται σε πιθανες ασκησεις αλλα αυτο που συμβαινει ειναι οτι δεν εχουν κατι συγκεκριμενο (π.χ τι εννοω: στη φυσικη μπορει να πεσει ενα θεμα που να μην το χεις ξαναδει ποτε αλλα το τυπολογιο να το ξερεις αλλα δεν αρκει μονο αυτο, στα μαθηματικα μαθαινεις αρκετους τροπους για την επιλυση στις ασκησεις αλλα μπορει να πεσει μια συναρτηση που δεν την εχεις ξαναδει υπαρχουν χιλιαδες συναρτησεις που μπορει να δημιουργησει ο καθενας) δεν λεω οτι ειναι δυσκολα απλα δεν ειναι αναμενομενα σε σχεση με τη θεωρητικη π.χ η ιστορια που ειναι ολο το βιβλιο και δεδομενο οτι θα πεσει κατι και θα πρεπει να το ξερεις.
Απλα στις αλλες κατευθηνσεις θα ελεγα οτι τα πραγματα ειναι αφηρημενα


ΥΓ. αποψη μου!!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,279 μηνύματα.
Θα συμφωνησω επειδη ενας μαθητης/τρια ειναι μετριος δεν ειναι δεδομενο οτι θα τα παει ασχημα οπως και το αντιθετο ενα καλος δεν ειναι απαραιτητο οτι θα αριστευσει. Δυστηχως, στην θετικη και τεχνολογικη κατευθυνση θα ελεγα αλλα κυριως στην θετικη τα πραγματα δεν ειναι συγκεκριμενα...οι μαθητες μαθαινουν να εξασκουνται σε πιθανες ασκησεις αλλα αυτο που συμβαινει ειναι οτι δεν εχουν κατι συγκεκριμενο (π.χ τι εννοω: στη φυσικη μπορει να πεσει ενα θεμα που να μην το χεις ξαναδει ποτε αλλα το τυπολογιο να το ξερεις αλλα δεν αρκει μονο αυτο, στα μαθηματικα μαθαινεις αρκετους τροπους για την επιλυση στις ασκησεις αλλα μπορει να πεσει μια συναρτηση που δεν την εχεις ξαναδει υπαρχουν χιλιαδες συναρτησεις που μπορει να δημιουργησει ο καθενας) δεν λεω οτι ειναι δυσκολα απλα δεν ειναι αναμενομενα σε σχεση με τη θεωρητικη π.χ η ιστορια που ειναι ολο το βιβλιο και δεδομενο οτι θα πεσει κατι και θα πρεπει να το ξερεις.
Απλα στις αλλες κατευθηνσεις θα ελεγα οτι τα πραγματα ειναι αφηρημενα


ΥΓ. αποψη μου!!

Ουσιαστικά η τέχνη του εξεταστή είναι να βάλει ένα πρωτότυπο θέμα το οποίο θα κληθεί να απαντήσει ο εξεταζόμενος έχοντας ως βάση τις γνώσεις απο αυτά που μελέτησε για την προετοιμασία του . Αυτή είναι η γενικότερη φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει η θετική κατεύθυνση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες όμως . Προσπαθεί να τσιμπήσει ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να γενικεύουν ή να βρίσκουν συσχέτιση μεταξύ των όσων ξέρουν απο προηγούμενα προβλήματα που έχουν συναντήσει , σε καινούρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν . Δεν προσπαθούν να ελέγξουν τι συνέβη το 1654 ας πούμε που είναι κάτι το οποίο το διάβασες το έμαθες και εαν το ξέρεις το απαντάς .

Είναι ένα χαρακτηριστικό της κατεύθυνσης που πρέπει να αντιληφθεί ένας μαθητής και να προετοιμαστεί βάσει αυτού, αντί να νιώθει άβολα και ανασφάλεια για το εαν θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα που θα του δώσουν . Προσωπικά θα το έβλεπα σαν να κάνεις ποδήλατο ή να οδηγάς . Πρέπει να ξεχνιέσαι και να αφήνεις τον εαυτό σου και το μυαλό σου να δουλεύει ελεύθερα χωρίς να ανησυχείς για οτιδήποτε άλλο εκείνη την στιγμή πέρα απο αυτό που κάνεις . Εξάλλου δεν είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα όταν λύνεις ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα ; Για αυτά ζούμε,παίρνουμε χαρά και αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας .Λύνουμε ένα πρόβλημα και παίρνουμε κουράγιο για το επόμενο και έτσι ξέρουμε ότι όσο δύσκολο και εαν είναι το επόμενο θα το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία όπως τα προηγούμενα :D . Απο εμπειρία μπορώ να πω οτι η καθαρότητα του νου και η ψυχραιμία είναι τα πιο βασικά για την επίλυση του κάθε προβλήματος που μπορεί να λυθεί .
 

Baggelitsa36

Νεοφερμένος

Η Baggelitsa36 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ουσιαστικά η τέχνη του εξεταστή είναι να βάλει ένα πρωτότυπο θέμα το οποίο θα κληθεί να απαντήσει ο εξεταζόμενος έχοντας ως βάση τις γνώσεις απο αυτά που μελέτησε για την προετοιμασία του . Αυτή είναι η γενικότερη φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει η θετική κατεύθυνση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες όμως . Προσπαθεί να τσιμπήσει ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να γενικεύουν ή να βρίσκουν συσχέτιση μεταξύ των όσων ξέρουν απο προηγούμενα προβλήματα που έχουν συναντήσει , σε καινούρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν . Δεν προσπαθούν να ελέγξουν τι συνέβη το 1654 ας πούμε που είναι κάτι το οποίο το διάβασες το έμαθες και εαν το ξέρεις το απαντάς .

Είναι ένα χαρακτηριστικό της κατεύθυνσης που πρέπει να αντιληφθεί ένας μαθητής και να προετοιμαστεί βάσει αυτού, αντί να νιώθει άβολα και ανασφάλεια για το εαν θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα που θα του δώσουν . Προσωπικά θα το έβλεπα σαν να κάνεις ποδήλατο ή να οδηγάς . Πρέπει να ξεχνιέσαι και να αφήνεις τον εαυτό σου και το μυαλό σου να δουλεύει ελεύθερα χωρίς να ανησυχείς για οτιδήποτε άλλο εκείνη την στιγμή πέρα απο αυτό που κάνεις . Εξάλλου δεν είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα όταν λύνεις ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα ; Για αυτά ζούμε,παίρνουμε χαρά και αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας .Λύνουμε ένα πρόβλημα και παίρνουμε κουράγιο για το επόμενο και έτσι ξέρουμε ότι όσο δύσκολο και εαν είναι το επόμενο θα το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία όπως τα προηγούμενα :D . Απο εμπειρία μπορώ να πω οτι η καθαρότητα του νου και η ψυχραιμία είναι τα πιο βασικά για την επίλυση του κάθε προβλήματος που μπορεί να λυθεί

Ναι ισχυει!!
Συμφωνω
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top