pizza1993
Δραστήριο μέλος
πάντως ό,τι και να λέτε δεν πρέπει να ξεχνατε 2 άλλους παραγοντες! Πρεπει να εισαι ψυχραιμος και πανω απο ολα τυχερος εκτος απο καλα διαβασμενος!!
Για το τυχερός...: Αμα τα γραπτα σου πεσουν σε χαλια εξεταστη μερικα μορια στα βγαζει επιτηδες! Ενω αλλοι χαριζουν κιολας! Αυτο γτ δεν το παραδεχεστε; Επισης αμα εχεις διαβασει μετρια και πεσουν τα θεματα που ξερεις; Αυτο πού το πας;
Εξετασεις ειναι, κ παρα πολλες φορες παιζει και η τυχη μεσα, οχι μονο η δουλεια. Γι αυτο πολλοι θεωρουν οτι αδικουνται
Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosnt
Εκκολαπτόμενο μέλος
συμφωνω στο οτι πολλοι αποτυγχανουν στις εξετασεις και βριζουν την τυχη τους αλλα κατα βαθος ξερουν πως δεν διαβασαν οσο επρεπε...Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!
αλλα απο την αλλη παιζει ρολο η τυχη στο μαθημα της εκθεσης,π.χ. σημερα ενας καθηγητης στο φροντ μας ειπε πως ενας μαθητης του εγραψε 14,7 εκθεση και οενας του βαλε 90 και ο αλλος 55!!!ειναι να τρελενεσαι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosnt
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
και ειδικα στην εκθεση που λετε... χαχαχα εχω χειροτερο παραδειγμα!
ο ενας 75 και ο αλλο 97...... κ ο τριτος 80
και εχω να σας πω, οτι ο 2ος αφαιρεσε: 2 συνωνυμα και την αποφωνηση.
ή... στην ιστορια: ο ενας 60, ο αλλος 78 και ο γ 55!!!!
στα μαθηματικα κατευθυνσης... ο ενας 75 ο αλλος 84...
και ολα αυτα ειναι παραδειγματα απο ατομα π ξερω.
ε εδω δεν τιθεται θεμα τυχης; και το αλλο π εθιξα, δεν το σχολιασε κανεις απο σας π κατακρινετε την τυχη :Ρ αμα δλδ πεσουν θεματα που ειναι τα μοναδικα π ξερεις;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lady_olgie
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lady_olgie
Νεοφερμένος
μπορει να πεσουν αυτα που ξερεις...ολα ειναι δυνατα!το θεμα δν ειναι αν τα ξερεις αλλα αν δεν τα ξερεις.... οσον αφορα για τς μεγαλες διαφορες στη βαθμολογια ειχα γνωστο αριστο μαθητη που εγραφε καταπληκτικες εκθεσεις και ο ενας τ εβαλε 18 και ο αλλος 9....ο τριτος τ εβαλε 13 αλλα αξιζε για πολυ παραπανω!καλα και βεβαια ειναι κομματακι θεμα τυχης! αμα ο ενας σου βαζει 100, ο αλλος 99, ε τι τον πειραξε;;;
και ειδικα στην εκθεση που λετε... χαχαχα εχω χειροτερο παραδειγμα!
ο ενας 75 και ο αλλο 97...... κ ο τριτος 80
και εχω να σας πω, οτι ο 2ος αφαιρεσε: 2 συνωνυμα και την αποφωνηση.
ή... στην ιστορια: ο ενας 60, ο αλλος 78 και ο γ 55!!!!
στα μαθηματικα κατευθυνσης... ο ενας 75 ο αλλος 84...
και ολα αυτα ειναι παραδειγματα απο ατομα π ξερω.
ε εδω δεν τιθεται θεμα τυχης; και το αλλο π εθιξα, δεν το σχολιασε κανεις απο σας π κατακρινετε την τυχη :Ρ αμα δλδ πεσουν θεματα που ειναι τα μοναδικα π ξερεις;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
XARA62
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι! Στα τοιχοκολλημένα αποτελέσματα βλέπεις τους βαθμούς και των 2 βαθμολογητών. Επίσης στο σχολείο έρχονται και τα "αποκόμματα" (όπου αναγράφεται η βαθμολογία ανά υποερώτημα για κάθε μάθημα) και μπορείς να ζητήσεις να τα δεις.Ρε παιδια οταν βγουν τα αποτελεσματα,μαθαινουμε κιολας ποσο εχει βαθμολογησει ο καθενας το γραπτο μας?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
Ναι! Στα τοιχοκολλημένα αποτελέσματα βλέπεις τους βαθμούς και των 2 βαθμολογητών. Επίσης στο σχολείο έρχονται και τα "αποκόμματα" (όπου αναγράφεται η βαθμολογία ανά υποερώτημα για κάθε μάθημα) και μπορείς να ζητήσεις να τα δεις.
Ωραια. Δεν το ηξερα.
Σ' ευχαριστω για την πληροφορια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Δεν υπαρχει τυχη!Αυτα ειναι φτηνες δικαιολογιες απο ατομα που απετυχαν για καθαρα δικους τους λογους!Ειδικα στην τεχνολογικη και θετικη κατευθυνση που γνωριζω δεν τιθετε καν θεμα τυχης!
Αν θεωρήσουμε ως τύχη, παράγοντες που δεν εξαρτώνται από σένα, τότε όντως, στη Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση κυρίως, μικρό ρόλο παίζει η τύχη (Ο καθηγητής στη Γλώσσα).
Όμως δεν είμαστε ρομπότ. Πάντα ελοχεύει π.χ. ο κίνδυνος της λάθος πράξης, που, αν είναι στη αρχή, μπορεί να σου καταστρέψει όλη την προσπάθεια.
Ένας μαθητής που δε διάβασε πολύ, δε θα γράψει καλύτερα από αυτό που του αναλογεί. Δεν ισχύει όμως το αντίθετο. Ένας μαθητής πολύ καλά διαβασμένος, μπορεί να γράψει χειρότερα από αυτό που του αξίζει. Αν αυτό γίνει έστω και σε ένα μάθημα, με το σημερινό σύστημα, έχασε τους στόχους του.
Μιά καλή λύση είναι αυτό που ίσχυε πολύ παλιά. Θέματα δύσκολα, με διαβάθμιση δυσκολίας. Με λύσεις έξυπνες, όχι μεγάλης έκτασης. Να προλαβαίνεις να κάνεις έλεγχο λαθών. Και αν, για κάποιο λόγο, δε γράψεις καλά σε ένα μάθημα, να μπορείς να ξεπεράσεις την άσχημη βαθμολογία στα άλλα μαθήματα.
Είναι απίστευτο το γεγονός ότι οι βάσεις στις σχολές υψηλής προτίμησης βρίσκονται πάνω από τα 19.000 μόρια. Έβηξες; Είσαι έξω από την Ιατρική, λυπάμαι.
Το 1973 η βάση για την είσοδο στους Πολιτικούς Μηχανικούς Θεσ/νίκης ήταν κάτω από 12 (Υπήρχαν ξεχωριστές εξετάσεις). Πέρασε κάποιος γράφοντας 2 σε ένα μάθημα. Δε λέω, ίσως ήταν υπερβολή. Μπορεί να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Δεν είναι όμως δυνατόν να παίζεται η σχολή που θες, μόνο από το ποιοί καθηγητές θα δουν το γραπτό της γλώσσας ή γιατί είχες την ατυχία να κάνεις τη λάθος πράξη στην πιο ακατάλληλη στιγμή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Baggelitsa36
Νεοφερμένος
Αν θεωρήσουμε ως τύχη, παράγοντες που δεν εξαρτώνται από σένα, τότε όντως, στη Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση κυρίως, μικρό ρόλο παίζει η τύχη (Ο καθηγητής στη Γλώσσα).
Όμως δεν είμαστε ρομπότ. Πάντα ελοχεύει π.χ. ο κίνδυνος της λάθος πράξης, που, αν είναι στη αρχή, μπορεί να σου καταστρέψει όλη την προσπάθεια.
Ένας μαθητής που δε διάβασε πολύ, δε θα γράψει καλύτερα από αυτό που του αναλογεί. Δεν ισχύει όμως το αντίθετο. Ένας μαθητής πολύ καλά διαβασμένος, μπορεί να γράψει χειρότερα από αυτό που του αξίζει. Αν αυτό γίνει έστω και σε ένα μάθημα, με το σημερινό σύστημα, έχασε τους στόχους του.
Μιά καλή λύση είναι αυτό που ίσχυε πολύ παλιά. Θέματα δύσκολα, με διαβάθμιση δυσκολίας. Με λύσεις έξυπνες, όχι μεγάλης έκτασης. Να προλαβαίνεις να κάνεις έλεγχο λαθών. Και αν, για κάποιο λόγο, δε γράψεις καλά σε ένα μάθημα, να μπορείς να ξεπεράσεις την άσχημη βαθμολογία στα άλλα μαθήματα.
Είναι απίστευτο το γεγονός ότι οι βάσεις στις σχολές υψηλής προτίμησης βρίσκονται πάνω από τα 19.000 μόρια. Έβηξες; Είσαι έξω από την Ιατρική, λυπάμαι.
Το 1973 η βάση για την είσοδο στους Πολιτικούς Μηχανικούς Θεσ/νίκης ήταν κάτω από 12 (Υπήρχαν ξεχωριστές εξετάσεις). Πέρασε κάποιος γράφοντας 2 σε ένα μάθημα. Δε λέω, ίσως ήταν υπερβολή. Μπορεί να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Δεν είναι όμως δυνατόν να παίζεται η σχολή που θες, μόνο από το ποιοί καθηγητές θα δουν το γραπτό της γλώσσας ή γιατί είχες την ατυχία να κάνεις τη λάθος πράξη στην πιο ακατάλληλη στιγμή.
Θα συμφωνησω επειδη ενας μαθητης/τρια ειναι μετριος δεν ειναι δεδομενο οτι θα τα παει ασχημα οπως και το αντιθετο ενα καλος δεν ειναι απαραιτητο οτι θα αριστευσει. Δυστηχως, στην θετικη και τεχνολογικη κατευθυνση θα ελεγα αλλα κυριως στην θετικη τα πραγματα δεν ειναι συγκεκριμενα...οι μαθητες μαθαινουν να εξασκουνται σε πιθανες ασκησεις αλλα αυτο που συμβαινει ειναι οτι δεν εχουν κατι συγκεκριμενο (π.χ τι εννοω: στη φυσικη μπορει να πεσει ενα θεμα που να μην το χεις ξαναδει ποτε αλλα το τυπολογιο να το ξερεις αλλα δεν αρκει μονο αυτο, στα μαθηματικα μαθαινεις αρκετους τροπους για την επιλυση στις ασκησεις αλλα μπορει να πεσει μια συναρτηση που δεν την εχεις ξαναδει υπαρχουν χιλιαδες συναρτησεις που μπορει να δημιουργησει ο καθενας) δεν λεω οτι ειναι δυσκολα απλα δεν ειναι αναμενομενα σε σχεση με τη θεωρητικη π.χ η ιστορια που ειναι ολο το βιβλιο και δεδομενο οτι θα πεσει κατι και θα πρεπει να το ξερεις.
Απλα στις αλλες κατευθηνσεις θα ελεγα οτι τα πραγματα ειναι αφηρημενα
ΥΓ. αποψη μου!!
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Θα συμφωνησω επειδη ενας μαθητης/τρια ειναι μετριος δεν ειναι δεδομενο οτι θα τα παει ασχημα οπως και το αντιθετο ενα καλος δεν ειναι απαραιτητο οτι θα αριστευσει. Δυστηχως, στην θετικη και τεχνολογικη κατευθυνση θα ελεγα αλλα κυριως στην θετικη τα πραγματα δεν ειναι συγκεκριμενα...οι μαθητες μαθαινουν να εξασκουνται σε πιθανες ασκησεις αλλα αυτο που συμβαινει ειναι οτι δεν εχουν κατι συγκεκριμενο (π.χ τι εννοω: στη φυσικη μπορει να πεσει ενα θεμα που να μην το χεις ξαναδει ποτε αλλα το τυπολογιο να το ξερεις αλλα δεν αρκει μονο αυτο, στα μαθηματικα μαθαινεις αρκετους τροπους για την επιλυση στις ασκησεις αλλα μπορει να πεσει μια συναρτηση που δεν την εχεις ξαναδει υπαρχουν χιλιαδες συναρτησεις που μπορει να δημιουργησει ο καθενας) δεν λεω οτι ειναι δυσκολα απλα δεν ειναι αναμενομενα σε σχεση με τη θεωρητικη π.χ η ιστορια που ειναι ολο το βιβλιο και δεδομενο οτι θα πεσει κατι και θα πρεπει να το ξερεις.
Απλα στις αλλες κατευθηνσεις θα ελεγα οτι τα πραγματα ειναι αφηρημενα
ΥΓ. αποψη μου!!
Ουσιαστικά η τέχνη του εξεταστή είναι να βάλει ένα πρωτότυπο θέμα το οποίο θα κληθεί να απαντήσει ο εξεταζόμενος έχοντας ως βάση τις γνώσεις απο αυτά που μελέτησε για την προετοιμασία του . Αυτή είναι η γενικότερη φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει η θετική κατεύθυνση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες όμως . Προσπαθεί να τσιμπήσει ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να γενικεύουν ή να βρίσκουν συσχέτιση μεταξύ των όσων ξέρουν απο προηγούμενα προβλήματα που έχουν συναντήσει , σε καινούρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν . Δεν προσπαθούν να ελέγξουν τι συνέβη το 1654 ας πούμε που είναι κάτι το οποίο το διάβασες το έμαθες και εαν το ξέρεις το απαντάς .
Είναι ένα χαρακτηριστικό της κατεύθυνσης που πρέπει να αντιληφθεί ένας μαθητής και να προετοιμαστεί βάσει αυτού, αντί να νιώθει άβολα και ανασφάλεια για το εαν θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα που θα του δώσουν . Προσωπικά θα το έβλεπα σαν να κάνεις ποδήλατο ή να οδηγάς . Πρέπει να ξεχνιέσαι και να αφήνεις τον εαυτό σου και το μυαλό σου να δουλεύει ελεύθερα χωρίς να ανησυχείς για οτιδήποτε άλλο εκείνη την στιγμή πέρα απο αυτό που κάνεις . Εξάλλου δεν είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα όταν λύνεις ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα ; Για αυτά ζούμε,παίρνουμε χαρά και αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας .Λύνουμε ένα πρόβλημα και παίρνουμε κουράγιο για το επόμενο και έτσι ξέρουμε ότι όσο δύσκολο και εαν είναι το επόμενο θα το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία όπως τα προηγούμενα . Απο εμπειρία μπορώ να πω οτι η καθαρότητα του νου και η ψυχραιμία είναι τα πιο βασικά για την επίλυση του κάθε προβλήματος που μπορεί να λυθεί .
Baggelitsa36
Νεοφερμένος
Ουσιαστικά η τέχνη του εξεταστή είναι να βάλει ένα πρωτότυπο θέμα το οποίο θα κληθεί να απαντήσει ο εξεταζόμενος έχοντας ως βάση τις γνώσεις απο αυτά που μελέτησε για την προετοιμασία του . Αυτή είναι η γενικότερη φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει η θετική κατεύθυνση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες όμως . Προσπαθεί να τσιμπήσει ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να γενικεύουν ή να βρίσκουν συσχέτιση μεταξύ των όσων ξέρουν απο προηγούμενα προβλήματα που έχουν συναντήσει , σε καινούρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν . Δεν προσπαθούν να ελέγξουν τι συνέβη το 1654 ας πούμε που είναι κάτι το οποίο το διάβασες το έμαθες και εαν το ξέρεις το απαντάς .
Είναι ένα χαρακτηριστικό της κατεύθυνσης που πρέπει να αντιληφθεί ένας μαθητής και να προετοιμαστεί βάσει αυτού, αντί να νιώθει άβολα και ανασφάλεια για το εαν θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα που θα του δώσουν . Προσωπικά θα το έβλεπα σαν να κάνεις ποδήλατο ή να οδηγάς . Πρέπει να ξεχνιέσαι και να αφήνεις τον εαυτό σου και το μυαλό σου να δουλεύει ελεύθερα χωρίς να ανησυχείς για οτιδήποτε άλλο εκείνη την στιγμή πέρα απο αυτό που κάνεις . Εξάλλου δεν είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα όταν λύνεις ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα ; Για αυτά ζούμε,παίρνουμε χαρά και αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας .Λύνουμε ένα πρόβλημα και παίρνουμε κουράγιο για το επόμενο και έτσι ξέρουμε ότι όσο δύσκολο και εαν είναι το επόμενο θα το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία όπως τα προηγούμενα . Απο εμπειρία μπορώ να πω οτι η καθαρότητα του νου και η ψυχραιμία είναι τα πιο βασικά για την επίλυση του κάθε προβλήματος που μπορεί να λυθεί
Ναι ισχυει!!
Συμφωνω
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 58 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- BillyTheKid
- Τρελας123
- Corfu kitty
- marikakitsou16
- Panatha mono
- Hellomyfriend
- liquid smooth
- Sourotiri
- Joji
- RuyLopez
- panaman
- Asymvivastos
- Γιώργος Ζ
- dot
- Maynard
- Deadly_sorrowX
- Hased Babis
- Eirinakiii8
- eukleidhs1821
- Mariaathens
- buffon85
- mutfruit
- Pen_addict
- Anna_kitty
- DeWiN
- Arhs19
- Nia Skg
- Ελενα Παλαιολόγου
- Maria1743
- Λυδία
- thecrazycretan
- Nik13
- Chem major
- Tolis4
- Anxious
- TheUnknown
- Haraa11
- Gianpap
- pixelguygr
- panagiotis G
- Xatzifragetas
- eirinipap
- stam72
- nio22187
- Arvacon
- Stroka
- Κελλη
- Eftiaksa Acc Gia Auto
- DimitraA.
- ΘανάσοςG4
- Elenii01
- Dreamer_SW
- Διασωστης
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.