Πώς σας φαίνεται που η αδικία βασιλεύει και στις Πανελλήνιες;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πιο αυστηρό, αλλά δεν παραβιάζει την ιδιωτικότητα. Δεν είναι και κανένα κατόρθωμα να κρατηθείς 3 ώρες έχοντας πάρει τα κατάλληλα μέτρα κι αφού γνωρίζεις οτι δεν θα βγεις έξω για κανένα λόγο. Η δική σου πρόταση εμπεριέχει την άλλη, αλλά προχωράει ακόμη περισσότερο σε κάτι ακραίο και μη αποδεκτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

220volt

Νεοφερμένος

Ο 220volt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Ξεχνας ομως οτι οποιοσδηποτε ειναι αντιθετος στην δικη μου (πχ.εσυ)
μπορει ευκολα να την "μετατρεψει" σε πληρη απαγορευση για την τουαλετα για τον εαυτο του, οποτε και δε παραβιαζεται η ιδιωτικοτητα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλύτερα να είναι τυπικά απαγορευμένη, παρά να παραβιάζει την ιδιωτικότητα σε περίπτωση που άτυπα κάποιος τη χρησιμοποιήσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oikonomikarios

Νεοφερμένος

Ο oikonomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
επειδη δεν διαβασα ολες τις απαντησεις και δεν ξερω αν το εχει αναφερει καποιος θα ηθελα να πω κατι.οταν εδινα πανελληνιες πριν απο 5 χρονια (2003) στην φυσικη καποιο θεμα ειχε πολυ χαλια αριθμους και ειχα πανικοβληθει οτι εκανα καπου λαθος...ζητησα να παω τουαλετα κατα βαση για να βγω εξω και να περπατησω 30 μετρα για να ηρεμησω...εκανα οτι ειχα να κανω στην τουαλετα(δεν ειχα και την τρελη αναγκη) αλλα αποφορτιστηκα και γυρισα παλι πισω σαν κυριος..εν τελει δεν ειχα κανει καπου λαθος απλα ηταν χαλια οι αριθμοι...εν τελει πηρα 19.2...


Υ.Γ δεν καταλαβαινω το οποιος παει τουαλετα να σημαινει οτι κανει σκονακι...και ο αδερφος μου επειδη ειναι νευρικος θελει να το κανει αυτο σε ολα τα μαθ τωρα που θα δωσει πανελληνιες(ειναι μαθητης του 19).αν δεν εχεις κατι να κρυψεις δεν θα πρεπει να φοβασαι μηπως οι αλλοι νομιζουν οτι το κανεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αρχικά ηρεμίστε λίγο please, μπορείτε να συζητήσετε πολιτισμένα, δεν 'ναι δύσκολο. :)


Υπάρχει ένα σύστημα που εφαρμόζουν κάποιοι καθηγητές στο Πανεπιστήμιο: αν πας τουαλέτα σου υπογράφουν στο γραπτό σου στο σημείο που έχεις φτάσει εκείνη την ώρα. Εάν πριν απ' αυτό δεν έχεις γράψει τίποτα και μετά απ' αυτό το 'χεις γεμίσει.... κόβεσαι και δεν πας καν να διαμαρτυρηθείς.


Εναλλακτικά, όχι έξοδος για 3 ώρες. Να φροντίσετε να πάτε WC πιο πριν. :P
Και όπως είπε ο Πετράν, απλά δεν σε σώζει το σκονάκι στις Πανελλήνιες. Και φυσικά ούτε κατά διάνοια κάτι μες στην τάξη. Άμεσος μηδενισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

myrtob

Νεοφερμένος

Η Μυρτώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
κι εγώ νομίζω ότι το σκονάκι δε σε σώζει...μονο αν ξεχνάς κάποιο πολύ συγκεκριμένο σημείο που στο κάτω κάτω δεν είναι και τόσο φοβερό να το κοιτάξεις...μπορεί να συμβεί και στους πιο καλούς μαθητές που έχουν διαβάσει να κολλήσει το μυαλό και να μη μπορούν να θυμούνται μια φράση για να αρχίσουν πχ το επόμενο κομμάτι!
Νομίζω ότι οι πανελλήνιες είναι άδικες από άλλη άποψη...πχ μπορεί κάποιος να είναι πολύ καλός αλλά να κριθεί η απόδοσή του από εξωγενείς παράγοντες απροβλεπτους!Το να εξετάζεις ένα μαθητή με ένα διαγώνισμα είναι από μόνο του άδικο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eliza04

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελισαβετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 136 μηνύματα.
και εγω νομιζω οτι δεν σε σωζει ενα σκονακι, π.χ στο αοδε και ολο το βιβλιο σκονακι να το εχεις απο το ανχος μην σε πιασουν δεν θα θυμασαι αυτα που διαβασες στην τουαλετα, η αδικια ειναι στις πανελληνιες οτι αν δεν γραψεις αρκετα καλα στα μαθηματα βαρυτητας την εκατσες οπως εγω στη φυσικη περσι, με ανχωσε που μπηκαν 4 φορες να δωσουν διευκρινησεις, το αποτελεσμα 12,7.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jesus w/ a boner

Νεοφερμένος

Ο Jesus w/ a boner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
ολοι εσεις που διαμαρτυρεστε ποιο ακριβως ειναι το προβλημα σας θελω να ρωτησω?

ζηλευετε που ισως αυτοι γραψουν ισως καλυτερα απο σας χαρη σε ενα σκονακι? τοτε φροντιστε να διαβασετε καλα για να γραψετε εσεις καλυτερα..

το σκονακι μονο σαν back-up χρησιμευει, ξεκολατε...

και οσοι προτεινετε κατουρημα/χεσιμο με ανοιχτες πορτες η απαγορευση δια ροπαλου της τουαλετας... για το ονομα του θεου (?)... τα διαβασα κ μου επεσαν τα γενια (μαλια ιδιαιτερα δν εχω τα ξυριζω :P)

θελετε να μιλησουμε για αδικιες? παρτε αδικιες... πως σας φαινεται ο τροπος εξετασης του αοδε? που η βαθμολογηση γινεται ποσοτικα και οχι ποιοτικα? δλδ οποιος μπορει να παπαγαλιζει χωρις καν να καταλαβαινει γραφει αριστα, και οποιος μπορει ν κρατα το ζουμι και το νοημα χωρις να κολαει στις εκφρασεις του βιβλιου γραφει, στην καλυτερη περιπτωση, μετρια.... ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ? αλλα οχι, ολα τα κομπλεξ στη φορα, ενα σκονακι καθιστα τις πανελληνιες μη αξιοκρατικες, οχι αλλοι παραγοντες...


προσωπικα σκεφτομαι πολυ σοβαρα να κανω σκονακι στο αοδε... ολα τα αλλα τα μαθηματα τα εχω, εκτος απο αυτο...
σε φυσικομαθηματικα, πειτε με ψονιο, ειμαι ενα επιπεδο πανω απο τους περισσοτερους... και το τελευταιο διαστημα εχω πηξει και εχω βαρεθει τη ζωη μου γιατι προσπαθω να παπαγαλησω ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!
το μονο που με φοβιζει ειναι οταν πας τουαλετα αν ερχονται μεσα στο χωρο, ετσι ωστε μπορουν να ακουσουν χαρτια κτλ...


χωρεστε το στο κεφαλι σας, το σκονακι ειναι μονο για καβατζα, σε ολα τα μαθηματα αν καποιος δν ειναι καλος το σκονακι δν μπορει να του κανει τπτ... (εκτος του αοδε βεβαια, που καποιος χωρις να ξερει καν το μαθημα, αν του ζητηθει να γραψει εχοντας διπλα του ανοιχτο το βιβλιο, γραφει 20)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Όχι, δεν ήμουν ένας από αυτούς που αντέγραψαν στην ΑΟΔΕ. Απλά ανοίγω αυτό το θέμα γιατί ήμουν θεατής περιστατικών αντιγραφής στην ΑΟΔΕ (και όχι μόνο). Μπορείτε να πείτε την άποψή σας, αλλά και την ''εμπειρία'' σας από τέτοιου είδους περιστατικά.

Υ.Γ. Πόσο μετανιώνω που δεν το έκανα θέμα μέσα στην αίθουσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Aσε στο αοδε εγινε χαμος φετος σε εμας.Πραγματικα ειναι λυπηρο να περνανε σε σχολες βλακες με β κεφαλαιο λογο αυτου του μαθηματος.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Είναι ένα μάθημα πανελληνίων που καλώς ή κακώς εξετάζεται και θα πρέπει να το διαβάσεις. Δε λέω, για κάποια/ον μαθήτρια/τή της θεωρητικής ίσως να του φαίνονται γελοίες αυτές οι 50-60 σελίδες, αλλά για τους περισσότερους της τεχνολογικής είναι ένας ''μπελάς'' στο κεφάλι που συνεχώς σε απασχολεί. Δεν μπορούν λοιπόν κάποιοι, που οι περισσότεροι δεν ''γούσταραν'' να το διαβάσουν, να έρχονται με όλο το βιβλίο μέσα στις τσέπες και να γράφουν αντί για 0..20!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Η αδικια υπαρχει παντου, το παραξενο θα ηταν να μην υπηρχε στις πανελληνιες...
εμενα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οι βαρυτητες στα μαθηματα...
ΔΕΝ ειναι ολοι δυνατοι στα μαθηματικα, ουτε ειναι ολοι δυνατοι στη βιολογια
για παραδειγμα στο δευτερο και τεταρτο πεδιο, αν δεν εισαι καλος στη φυσικη δεν εχεις ισες ευκαιριες με ενα που δεν ειναι τοσο δυνατος στον προγραμματισμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με αυτό που λες για τις βαρύτητες...Βασικά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο δίκαιο η κάθε σχολή να έχει τα δικά της μαθήματα βαρύτητας...Π.χ.,οι πληροφορικές να έχουν Προγραμματισμό,το Μαθηματικό τα Μαθηματικά και πάει λέγοντας...Δεν μπορεί να θέλει ο άλλος π.χ. Χημικό,και να του λέει βαρύτητα Μαθηματικά+Φυσική...Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά "άκυρος" ο διαχωρισμός που γίνεται στα πεδία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Η αδικια υπαρχει παντου, το παραξενο θα ηταν να μην υπηρχε στις πανελληνιες...
εμενα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οι βαρυτητες στα μαθηματα...
ΔΕΝ ειναι ολοι δυνατοι στα μαθηματικα, ουτε ειναι ολοι δυνατοι στη βιολογια
για παραδειγμα στο δευτερο και τεταρτο πεδιο, αν δεν εισαι καλος στη φυσικη δεν εχεις ισες ευκαιριες με ενα που δεν ειναι τοσο δυνατος στον προγραμματισμο...

θεωρείς ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι το ίδιο δύσκολα με το ΑΕΠΠ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με αυτό που λες για τις βαρύτητες...Βασικά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο δίκαιο η κάθε σχολή να έχει τα δικά της μαθήματα βαρύτητας...Π.χ.,οι πληροφορικές να έχουν Προγραμματισμό,το Μαθηματικό τα Μαθηματικά και πάει λέγοντας...Δεν μπορεί να θέλει ο άλλος π.χ. Χημικό,και να του λέει βαρύτητα Μαθηματικά+Φυσική...Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά "άκυρος" ο διαχωρισμός που γίνεται στα πεδία...
οντως για μενα ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα του εκπαιδευτικου συστηματος ειναι ο διαχωρισμος των σχολων στα πεδια..π.χ για το Χημικο οπως ειπες εχουν μαθηματα βαρυτητας Φυσικη και Μαθηματικα..επισης θα μιλησω και για την σχολη μου που αν θυμαμαι καλα εκτος απο το 3ο πεδιο ειναι και στο 4ο..αν μπει παιδι απο τεχνολογικη αμφιβαλλω αν θα μεινει το πρωτο εξαμηνο...επισης πολλα τετοια παραδειγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με αυτό που λες για τις βαρύτητες...Βασικά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο δίκαιο η κάθε σχολή να έχει τα δικά της μαθήματα βαρύτητας...Π.χ.,οι πληροφορικές να έχουν Προγραμματισμό,το Μαθηματικό τα Μαθηματικά και πάει λέγοντας...Δεν μπορεί να θέλει ο άλλος π.χ. Χημικό,και να του λέει βαρύτητα Μαθηματικά+Φυσική...Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά "άκυρος" ο διαχωρισμός που γίνεται στα πεδία...

σόρυ που επεμβαίνω, αλλά στις πληροφορικές είναι πιο σημαντικό να ξέρεις μαθηματικά και φυσική(και μάλιστα καλά), παρά προγραμματισμό...
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τα ίδια μαθήματα(γενικά, όχι μόνο βαρύτητας) για όλες τις σχολές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
σόρυ που επεμβαίνω, αλλά στις πληροφορικές είναι πιο σημαντικό να ξέρεις μαθηματικά και φυσική(και μάλιστα καλά), παρά προγραμματισμό...
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τα ίδια μαθήματα(γενικά, όχι μόνο βαρύτητας) για όλες τις σχολές...
Μπορεί να έχεις δίκιο και να 'ταν άστοχο το παράδειγμα(δεν ξέρω και πολύ τι παίζει στις συγκεκριμένες σχολές,για τους ΗΜΜΥ ξέρω σίγουρα ότι χρειάζονται Μαθηματικά-Φυσική),αλλά η γενική ιδέα παραμένει,όπως λες,και κάποια στιγμή πρέπει ν' αλλάξει αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μπορεί να έχεις δίκιο και να 'ταν άστοχο το παράδειγμα(δεν ξέρω και πολύ τι παίζει στις συγκεκριμένες σχολές,για τους ΗΜΜΥ ξέρω σίγουρα ότι χρειάζονται Μαθηματικά-Φυσική),αλλά η γενική ιδέα παραμένει,όπως λες,και κάποια στιγμή πρέπει ν' αλλάξει αυτό...

για να αλλάξει επαρκώς πρέπει να γυρίσει τούμπα όλο το σύστημα εισαγωγής οπότε ζήσε Μάη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
θεωρείς ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι το ίδιο δύσκολα με το ΑΕΠΠ;

δεν μπορει να υπαρξει συγκριση αναμεσα σε αμόμοια πραγματα, σε μια σχολη τεχνολογιας πρεπει να υπαρχει βαρυτητα στα πρακτικα μαθηματα: προγραμματσμο πχ και σε μια σχολη για ερευνα: μαθηματικα φυσικη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
δεν μπορει να υπαρξει συγκριση αναμεσα σε αμόμοια πραγματα, σε μια σχολη τεχνολογιας πρεπει να υπαρχει βαρυτητα στα πρακτικα μαθηματα: προγραμματσμο πχ και σε μια σχολη για ερευνα: μαθηματικα φυσικη....

1) έχεις συγκρίνει τις στατιστικές τους; άσχετα από ανομοιότητες που οκ θα μπορούσα να το δεχτώ, όταν σε ένα μάθημα το επίπεδο είναι τέτοιο που δεν γίνεται το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα τότε πώς θα πάρει τον ίδιο συντελεστή με μαθήματα που γονατίζουν ένα 70% των υποψηφίων;

2) Σε αντίθεση με τα μαθηματικά και τη φυσική το ΑΕΠΠ είναι ένα περισσότερο εξειδικευμένο μάθημα. Ο προγραμματισμός δεν είναι τόσο crucial σαν μάθημα άντε να χεις 2-3 μαθήματα τέτοιου τύπου στις περισσότερες πολυτεχνικές σχολές. Μαθηματικά-φυσική αντίθετα έτσι και δε σκαμπάζεις πολλά τα 1-2 πρώτα χρόνια που σε πολλές σχολές είναι ΤΙΓΚΑ τι σκατά θα κάνεις;
Αυτό εκτός κι αν μιλάς για ξεχωριστούς συντελεστές ανά σχολή όπου αυτό όπως είπα και πιο πάνω θα ήταν μεν το ιδανικό αλλά απαιτεί ριζικές αλλαγές.

3) Όσο θεωρητικά είναι τα μαθηματικά και η φυσική άλλο τόσο είναι και μια γλώσσα προγραμματισμού που δεν χρησιμοποιείται πουθενά παρά μόνο για την εισαγωγή αρχαρίων στην αλγοριθμική σκέψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top