miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
220volt
Νεοφερμένος
μπορει ευκολα να την "μετατρεψει" σε πληρη απαγορευση για την τουαλετα για τον εαυτο του, οποτε και δε παραβιαζεται η ιδιωτικοτητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomikarios
Νεοφερμένος
Υ.Γ δεν καταλαβαινω το οποιος παει τουαλετα να σημαινει οτι κανει σκονακι...και ο αδερφος μου επειδη ειναι νευρικος θελει να το κανει αυτο σε ολα τα μαθ τωρα που θα δωσει πανελληνιες(ειναι μαθητης του 19).αν δεν εχεις κατι να κρυψεις δεν θα πρεπει να φοβασαι μηπως οι αλλοι νομιζουν οτι το κανεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Υπάρχει ένα σύστημα που εφαρμόζουν κάποιοι καθηγητές στο Πανεπιστήμιο: αν πας τουαλέτα σου υπογράφουν στο γραπτό σου στο σημείο που έχεις φτάσει εκείνη την ώρα. Εάν πριν απ' αυτό δεν έχεις γράψει τίποτα και μετά απ' αυτό το 'χεις γεμίσει.... κόβεσαι και δεν πας καν να διαμαρτυρηθείς.
Εναλλακτικά, όχι έξοδος για 3 ώρες. Να φροντίσετε να πάτε WC πιο πριν.
Και όπως είπε ο Πετράν, απλά δεν σε σώζει το σκονάκι στις Πανελλήνιες. Και φυσικά ούτε κατά διάνοια κάτι μες στην τάξη. Άμεσος μηδενισμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
myrtob
Νεοφερμένος
Νομίζω ότι οι πανελλήνιες είναι άδικες από άλλη άποψη...πχ μπορεί κάποιος να είναι πολύ καλός αλλά να κριθεί η απόδοσή του από εξωγενείς παράγοντες απροβλεπτους!Το να εξετάζεις ένα μαθητή με ένα διαγώνισμα είναι από μόνο του άδικο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliza04
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jesus w/ a boner
Νεοφερμένος
ζηλευετε που ισως αυτοι γραψουν ισως καλυτερα απο σας χαρη σε ενα σκονακι? τοτε φροντιστε να διαβασετε καλα για να γραψετε εσεις καλυτερα..
το σκονακι μονο σαν back-up χρησιμευει, ξεκολατε...
και οσοι προτεινετε κατουρημα/χεσιμο με ανοιχτες πορτες η απαγορευση δια ροπαλου της τουαλετας... για το ονομα του θεου (?)... τα διαβασα κ μου επεσαν τα γενια (μαλια ιδιαιτερα δν εχω τα ξυριζω )
θελετε να μιλησουμε για αδικιες? παρτε αδικιες... πως σας φαινεται ο τροπος εξετασης του αοδε? που η βαθμολογηση γινεται ποσοτικα και οχι ποιοτικα? δλδ οποιος μπορει να παπαγαλιζει χωρις καν να καταλαβαινει γραφει αριστα, και οποιος μπορει ν κρατα το ζουμι και το νοημα χωρις να κολαει στις εκφρασεις του βιβλιου γραφει, στην καλυτερη περιπτωση, μετρια.... ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ? αλλα οχι, ολα τα κομπλεξ στη φορα, ενα σκονακι καθιστα τις πανελληνιες μη αξιοκρατικες, οχι αλλοι παραγοντες...
προσωπικα σκεφτομαι πολυ σοβαρα να κανω σκονακι στο αοδε... ολα τα αλλα τα μαθηματα τα εχω, εκτος απο αυτο...
σε φυσικομαθηματικα, πειτε με ψονιο, ειμαι ενα επιπεδο πανω απο τους περισσοτερους... και το τελευταιο διαστημα εχω πηξει και εχω βαρεθει τη ζωη μου γιατι προσπαθω να παπαγαλησω ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!
το μονο που με φοβιζει ειναι οταν πας τουαλετα αν ερχονται μεσα στο χωρο, ετσι ωστε μπορουν να ακουσουν χαρτια κτλ...
χωρεστε το στο κεφαλι σας, το σκονακι ειναι μονο για καβατζα, σε ολα τα μαθηματα αν καποιος δν ειναι καλος το σκονακι δν μπορει να του κανει τπτ... (εκτος του αοδε βεβαια, που καποιος χωρις να ξερει καν το μαθημα, αν του ζητηθει να γραψει εχοντας διπλα του ανοιχτο το βιβλιο, γραφει 20)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mpko
Νεοφερμένος
Υ.Γ. Πόσο μετανιώνω που δεν το έκανα θέμα μέσα στην αίθουσα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mpko
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
εμενα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οι βαρυτητες στα μαθηματα...
ΔΕΝ ειναι ολοι δυνατοι στα μαθηματικα, ουτε ειναι ολοι δυνατοι στη βιολογια
για παραδειγμα στο δευτερο και τεταρτο πεδιο, αν δεν εισαι καλος στη φυσικη δεν εχεις ισες ευκαιριες με ενα που δεν ειναι τοσο δυνατος στον προγραμματισμο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Η αδικια υπαρχει παντου, το παραξενο θα ηταν να μην υπηρχε στις πανελληνιες...
εμενα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οι βαρυτητες στα μαθηματα...
ΔΕΝ ειναι ολοι δυνατοι στα μαθηματικα, ουτε ειναι ολοι δυνατοι στη βιολογια
για παραδειγμα στο δευτερο και τεταρτο πεδιο, αν δεν εισαι καλος στη φυσικη δεν εχεις ισες ευκαιριες με ενα που δεν ειναι τοσο δυνατος στον προγραμματισμο...
θεωρείς ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι το ίδιο δύσκολα με το ΑΕΠΠ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
οντως για μενα ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα του εκπαιδευτικου συστηματος ειναι ο διαχωρισμος των σχολων στα πεδια..π.χ για το Χημικο οπως ειπες εχουν μαθηματα βαρυτητας Φυσικη και Μαθηματικα..επισης θα μιλησω και για την σχολη μου που αν θυμαμαι καλα εκτος απο το 3ο πεδιο ειναι και στο 4ο..αν μπει παιδι απο τεχνολογικη αμφιβαλλω αν θα μεινει το πρωτο εξαμηνο...επισης πολλα τετοια παραδειγματαΘα συμφωνήσω με αυτό που λες για τις βαρύτητες...Βασικά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο δίκαιο η κάθε σχολή να έχει τα δικά της μαθήματα βαρύτητας...Π.χ.,οι πληροφορικές να έχουν Προγραμματισμό,το Μαθηματικό τα Μαθηματικά και πάει λέγοντας...Δεν μπορεί να θέλει ο άλλος π.χ. Χημικό,και να του λέει βαρύτητα Μαθηματικά+Φυσική...Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά "άκυρος" ο διαχωρισμός που γίνεται στα πεδία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Θα συμφωνήσω με αυτό που λες για τις βαρύτητες...Βασικά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ πιο δίκαιο η κάθε σχολή να έχει τα δικά της μαθήματα βαρύτητας...Π.χ.,οι πληροφορικές να έχουν Προγραμματισμό,το Μαθηματικό τα Μαθηματικά και πάει λέγοντας...Δεν μπορεί να θέλει ο άλλος π.χ. Χημικό,και να του λέει βαρύτητα Μαθηματικά+Φυσική...Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά "άκυρος" ο διαχωρισμός που γίνεται στα πεδία...
σόρυ που επεμβαίνω, αλλά στις πληροφορικές είναι πιο σημαντικό να ξέρεις μαθηματικά και φυσική(και μάλιστα καλά), παρά προγραμματισμό...
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τα ίδια μαθήματα(γενικά, όχι μόνο βαρύτητας) για όλες τις σχολές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Μπορεί να έχεις δίκιο και να 'ταν άστοχο το παράδειγμα(δεν ξέρω και πολύ τι παίζει στις συγκεκριμένες σχολές,για τους ΗΜΜΥ ξέρω σίγουρα ότι χρειάζονται Μαθηματικά-Φυσική),αλλά η γενική ιδέα παραμένει,όπως λες,και κάποια στιγμή πρέπει ν' αλλάξει αυτό...σόρυ που επεμβαίνω, αλλά στις πληροφορικές είναι πιο σημαντικό να ξέρεις μαθηματικά και φυσική(και μάλιστα καλά), παρά προγραμματισμό...
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τα ίδια μαθήματα(γενικά, όχι μόνο βαρύτητας) για όλες τις σχολές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Μπορεί να έχεις δίκιο και να 'ταν άστοχο το παράδειγμα(δεν ξέρω και πολύ τι παίζει στις συγκεκριμένες σχολές,για τους ΗΜΜΥ ξέρω σίγουρα ότι χρειάζονται Μαθηματικά-Φυσική),αλλά η γενική ιδέα παραμένει,όπως λες,και κάποια στιγμή πρέπει ν' αλλάξει αυτό...
για να αλλάξει επαρκώς πρέπει να γυρίσει τούμπα όλο το σύστημα εισαγωγής οπότε ζήσε Μάη μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
θεωρείς ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι το ίδιο δύσκολα με το ΑΕΠΠ;
δεν μπορει να υπαρξει συγκριση αναμεσα σε αμόμοια πραγματα, σε μια σχολη τεχνολογιας πρεπει να υπαρχει βαρυτητα στα πρακτικα μαθηματα: προγραμματσμο πχ και σε μια σχολη για ερευνα: μαθηματικα φυσικη....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
δεν μπορει να υπαρξει συγκριση αναμεσα σε αμόμοια πραγματα, σε μια σχολη τεχνολογιας πρεπει να υπαρχει βαρυτητα στα πρακτικα μαθηματα: προγραμματσμο πχ και σε μια σχολη για ερευνα: μαθηματικα φυσικη....
1) έχεις συγκρίνει τις στατιστικές τους; άσχετα από ανομοιότητες που οκ θα μπορούσα να το δεχτώ, όταν σε ένα μάθημα το επίπεδο είναι τέτοιο που δεν γίνεται το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα τότε πώς θα πάρει τον ίδιο συντελεστή με μαθήματα που γονατίζουν ένα 70% των υποψηφίων;
2) Σε αντίθεση με τα μαθηματικά και τη φυσική το ΑΕΠΠ είναι ένα περισσότερο εξειδικευμένο μάθημα. Ο προγραμματισμός δεν είναι τόσο crucial σαν μάθημα άντε να χεις 2-3 μαθήματα τέτοιου τύπου στις περισσότερες πολυτεχνικές σχολές. Μαθηματικά-φυσική αντίθετα έτσι και δε σκαμπάζεις πολλά τα 1-2 πρώτα χρόνια που σε πολλές σχολές είναι ΤΙΓΚΑ τι σκατά θα κάνεις;
Αυτό εκτός κι αν μιλάς για ξεχωριστούς συντελεστές ανά σχολή όπου αυτό όπως είπα και πιο πάνω θα ήταν μεν το ιδανικό αλλά απαιτεί ριζικές αλλαγές.
3) Όσο θεωρητικά είναι τα μαθηματικά και η φυσική άλλο τόσο είναι και μια γλώσσα προγραμματισμού που δεν χρησιμοποιείται πουθενά παρά μόνο για την εισαγωγή αρχαρίων στην αλγοριθμική σκέψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.