Civilara
Περιβόητο μέλος
Δεν το κάνουμε γιατί δεν γίνεται να γίνει κάτι τέτοιο. Σε άλλο τόπικ λέγαμε ότι καθηγητές παίρνουν μέχρι και 80 ευρώ την ώρα από γονείς γιατί πιστεύουν ότι ο ακριβός είναι και ο καλύτερος... Κάλο στον εγκέφαλο έχει η πλειοψηφία του πληθυσμού. Αναρωτιέμαι γιατί καν ρώτησες. Θέλουμε πολλά χρόνια για να φτάσουμε το σημερινό επίπεδο νοοτροπίας άλλων λαών.
Κι εγώ αναρωτιέμαι γιατί το ρώτησα αφού ξέρω καλά σε ποια χώρα ζω και πως σκέφτονται οι περισσότεροι. Μην γκρινιάζετε λοιπόν που το εκπαιδευτικό σύστημα δεν βελτιώνεται καθώς συντηρείτε ένα προβληματικό σύστημα. Το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης δεν είναι των υποψηφίων, αλλά έχουν κι αυτοί κάποιο μερίδιο ευθύνης γι αυτήν την κατάσταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sofia242
Νεοφερμένος
Γιατί πείτε μου πως αν η νεολαία ξεσηκωθεί θα μείνουν τα πράγματα έτσι ή θα υπάρξουν αλλαγές; Μην ξεχνάτε πως έχουμε δύναμη στα χέρια μας που μας έχουν μάθει να μην χρησιμοποιούμε γιατί θα βλάψουμε τα συμφέροντά τους!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Φυσικά και έχουν αλλά όταν αναγκάζονται σε μια χρονιά να αποφασίσουν κάτι που θα παίξει έναν πολύ σοβαρό ρόλο στην ζωή τους τότε είναι αδύνατο να τους κατηγορήσεις. Οι τωρινοί υποψήφιοι είναι αυτοί που φταίνε λιγότερο σε αυτήν την κατάσταση. Δεν έχουν επιλογή όμως, αλλιώς θα μείνουν έξω από την σχολή που θέλουν ή χειρότερα, θα πάνε σε μια που δεν θέλουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sofia242
Νεοφερμένος
@ Civilara
Φυσικά και έχουν αλλά όταν αναγκάζονται σε μια χρονιά να αποφασίσουν κάτι που θα παίξει έναν πολύ σοβαρό ρόλο στην ζωή τους τότε είναι αδύνατο να τους κατηγορήσεις. Οι τωρινοί υποψήφιοι είναι αυτοί που φταίνε λιγότερο σε αυτήν την κατάσταση. Δεν έχουν επιλογή όμως, αλλιώς θα μείνουν έξω από την σχολή που θέλουν ή χειρότερα, θα πάνε σε μια που δεν θέλουν.
Πολύ λίγοι περνούν στις σχολές 1-3 προτίμησης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Έχουν επιλογή απλά είτε δεν την βλέπουν είτε τη βλέπουν και την απορρίπτουν γιατί φοβούνται και γιατί κατά βάθος ενδιαφέρονται περισσότερο ατομικά για το καλό τους παρά για το συνολικό καλό της μαθητικής κοινότητας (η πλειοψηφία, όχι όλοι). Εγώ δεν κατηγορώ κανένα. Εγώ απλώς λέω ότι δε μπορείς να γκρινιάζεις για κάτι που δεν σ' αρέσει και να μην κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις, αλλά να περιμένεις να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
massa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια καλή αρχή,θα ήταν το βάρος της "διαλογής" των νέων να περάσει στα πανεπιστήμια.Τότε τουλάχιστον τα κριτήρια είναι πολύ πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών,plus μιλάμε για μια ανώτατη εκπαίδευση πραγματικά ανοιχτή προς όλους.Για παράδειγμα,θα μπορούσε να υπάρχει ένα προπαρασκευαστικό έτος,όπου οι νέοι φοιτητές να δοκιμάζονται or something.Ας μην ξεχνάμε επίσης,ότι πέραν της επαγγελματικής αποκατάστασης,που κάνει πολλές σχολές πολυπόθητες,υπάρχει και ένα μεγάλο μέρος μαθητών που επιλέγουν μια σχολή βάσει μορίων:η υψηλή βάση δίνει σε μια σχολή μια "αίγλη",την κάνει να φαντάζει σημαντική και ωραία στα μάτια πολλών φοιτητών.Όλα αυτά βέβαια,είναι προσωρινά μέτρα.In the long run,το μόνο που μπορεί να πετύχει,είναι το εκπαιδευτικό σύστημα να καταστραφεί τελείως και να οικοδομηθεί απ'την αρχή.Βασισμένο σε διαφορετικά θεμέλια,καθιστώντας τη μάθηση μια διαδικασία δυναμική και προσωπική,προσαρμοσμένη στις δυνατότητες κάθε μαθητή,μια διαδικασία απρόβλεπτη,ζωντανή και άγρια,όπως είναι πραγματικά,ώστε να καλλιεργεί στο μέγιστο όλες τις κλίσεις κάθε μαθητή,επιστημονικές και καλλιτεχνικές.Θέτοντας τους μαθητές στο επίκεντρο της εκπαίδευσης,αναθέτοντας τους πρωτοβουλίες,καθιστώντας υπεύθυνους να επιλέξουν οι ίδιοι τι θέλουν να μάθουν,σε ένα σύστημα που θα βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ των μαθητών,χωρίς εξετάσεις φυσικά,συνδεδεμένο με πρακτικές εφαρμογές της καθημερινότητας,ένα σύστημα το οποίο θα καταλύει τις εξουσιαστικές σχέσεις καθηγητή-μαθητή και θα τοποθετεί τον καθηγητή στον ρόλο συμβούλου,ο οποίος θα βοηθάει τον μαθητή,ισότιμα με αυτόν,όποτε αυτός έχει πρόβλημα,χωρίς όμως να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Οι μαθητές θα πρέπει όσο μπορούν να ανακαλύπτουν μόνοι τους,να μαθαίνουν πάνω απ'όλα να σκέφτονται και όχι να δέχονται παθητικά πληροφορίες από έναν καθηγητή.
εξαιρετικα ενδιαφερον αρθρο.
πως θεωρεις οτι θα πρεπει να γινεται η εισαγωγη στο πανεπιστημιο μεσα απο αυτο το νεο εκπαιδευτικο στστημα????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
@Johnny15
Έχουν επιλογή απλά είτε δεν την βλέπουν είτε τη βλέπουν και την απορρίπτουν γιατί φοβούνται και γιατί κατά βάθος ενδιαφέρονται περισσότερο ατομικά για το καλό τους παρά για το συνολικό καλό της μαθητικής κοινότητας (η πλειοψηφία, όχι όλοι). Εγώ δεν κατηγορώ κανένα. Εγώ απλώς λέω ότι δε μπορείς να γκρινιάζεις για κάτι που δεν σ' αρέσει και να μην κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις, αλλά να περιμένεις να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα.
Προσωπικά μιλώντας δεν γκρινιάζω. Απλά ανέφερα πως το σύστημα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό. Και δεν λέω για τις πανελλήνιες συγκεκριμένα (αυτές με βρίσκουν μερικώς σύμφωνο) αλλά γενικά για την εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτά δεν έχουν να κάνουν με τις πανελλήνιες - ή τις οποιεσδήποτε - εξετάσεις καθ' αυτές, αλλά με το σύστημα στο σύνολό του, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ζητημάτων, το δημοσιοϋπαλληλίκι, τη νοοτροπία των καθηγητών, αλλά και των μαθητών κλπ. Στη Φινλανδία το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι όπως το περιγράφεις παραπάνω, αλλά ταυτόχρονα έχουμε και εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο στο τέλος του Λυκείου (αντίστοιχες με τις πανελλήνιες) και ξεχωριστές εισαγωγικές εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ύπαρξη του ενός δεν αναιρεί την ύπαρξη του άλλου.Μια καλή αρχή,θα ήταν το βάρος της "διαλογής" των νέων να περάσει στα πανεπιστήμια.Τότε τουλάχιστον τα κριτήρια είναι πολύ πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών,plus μιλάμε για μια ανώτατη εκπαίδευση πραγματικά ανοιχτή προς όλους.Για παράδειγμα,θα μπορούσε να υπάρχει ένα προπαρασκευαστικό έτος,όπου οι νέοι φοιτητές να δοκιμάζονται or something.Ας μην ξεχνάμε επίσης,ότι πέραν της επαγγελματικής αποκατάστασης,που κάνει πολλές σχολές πολυπόθητες,υπάρχει και ένα μεγάλο μέρος μαθητών που επιλέγουν μια σχολή βάσει μορίων:η υψηλή βάση δίνει σε μια σχολή μια "αίγλη",την κάνει να φαντάζει σημαντική και ωραία στα μάτια πολλών φοιτητών.Όλα αυτά βέβαια,είναι προσωρινά μέτρα.In the long run,το μόνο που μπορεί να πετύχει,είναι το εκπαιδευτικό σύστημα να καταστραφεί τελείως και να οικοδομηθεί απ'την αρχή.Βασισμένο σε διαφορετικά θεμέλια,καθιστώντας τη μάθηση μια διαδικασία δυναμική και προσωπική,προσαρμοσμένη στις δυνατότητες κάθε μαθητή,μια διαδικασία απρόβλεπτη,ζωντανή και άγρια,όπως είναι πραγματικά,ώστε να καλλιεργεί στο μέγιστο όλες τις κλίσεις κάθε μαθητή,επιστημονικές και καλλιτεχνικές.Θέτοντας τους μαθητές στο επίκεντρο της εκπαίδευσης,αναθέτοντας τους πρωτοβουλίες,καθιστώντας υπεύθυνους να επιλέξουν οι ίδιοι τι θέλουν να μάθουν,σε ένα σύστημα που θα βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ των μαθητών,χωρίς εξετάσεις φυσικά,συνδεδεμένο με πρακτικές εφαρμογές της καθημερινότητας,ένα σύστημα το οποίο θα καταλύει τις εξουσιαστικές σχέσεις καθηγητή-μαθητή και θα τοποθετεί τον καθηγητή στον ρόλο συμβούλου,ο οποίος θα βοηθάει τον μαθητή,ισότιμα με αυτόν,όποτε αυτός έχει πρόβλημα,χωρίς όμως να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.Οι μαθητές θα πρέπει όσο μπορούν να ανακαλύπτουν μόνοι τους,να μαθαίνουν πάνω απ'όλα να σκέφτονται και όχι να δέχονται παθητικά πληροφορίες από έναν καθηγητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Προσωπικά μιλώντας δεν γκρινιάζω. Απλά ανέφερα πως το σύστημα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό. Και δεν λέω για τις πανελλήνιες συγκεκριμένα (αυτές με βρίσκουν μερικώς σύμφωνο) αλλά γενικά για την εκπαίδευση.
Το β΄ ενικό πρόσωπο δεν αναφερόταν προσωπικά σε σένα αλλά γενικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τολμηρος
Νεοφερμένος
ηταν καπως μεταφορικο φιλε μου... πρωτον ενοουσα οτι δεν ειναι μονο αυτα τα 4 ατομα...αλλα πολυ περισσοτεροι...και 2ον οτι δεν θα επρεπε να ειναι ουτε 1 ατομο...οχι 4...ουτε ενας νεος ανθρωπος που να βάζει dislike σε αυτο το post...
Κοίτα τα πέρασα και εγώ και σκεφτόμουν τα ίδια με εσένα. Και φυσικά έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Φέτος που έδινα εγώ είδα παιδιά που ήταν τρομεροί μαθητές να βγάζουν 11000 μόρια και πιο μέτριους να βγάζουν 18500 ή και παραπάνω. Γιατί? Γιατί κάποιοι ήταν πιο αγχωμένοι και πανικοβλήθηκαν στη δυσκολία των θεμάτων, άλλοι ήταν απαισιόδοξοι και αρνητικοί, ενώ άλλοι ήταν χαλαροί, κάποιοι είχαν και τα σκονάκια τους και έκαναν και τις αντιγραφές τους.
Πάντως αυτό που σου λέω είναι ότι συμφωνώ με τον αγώνα σας, αλλά για να πετύχει ένας αγώνας πρέπει να έχει και στόχους. Πρέπει να κάνετε και προτάσεις, τόσο για το πως θα διαμαρτυρηθείτε όσο και για το πως θέλετε να γίνει ο τρόπος εισαγωγής. Έτσι σίγουρα θα ταρακουνήσετε τα νερά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Τελικά πως έκρινες ποιοί ήταν μέτριοι και ποιοί γαμάτοι?Κοίτα τα πέρασα και εγώ και σκεφτόμουν τα ίδια με εσένα. Και φυσικά έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Φέτος που έδινα εγώ είδα παιδιά που ήταν τρομεροί μαθητές να βγάζουν 11000 μόρια και πιο μέτριους να βγάζουν 18500 ή και παραπάνω. Γιατί? Γιατί κάποιοι ήταν πιο αγχωμένοι και πανικοβλήθηκαν στη δυσκολία των θεμάτων, άλλοι ήταν απαισιόδοξοι και αρνητικοί, ενώ άλλοι ήταν χαλαροί, κάποιοι είχαν και τα σκονάκια τους και έκαναν και τις αντιγραφές τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τολμηρος
Νεοφερμένος
Τελικά πως έκρινες ποιοί ήταν μέτριοι και ποιοί γαμάτοι?
Κοίτα νομίζω ότι όταν είσαι 6 χρόνια στην ίδια τάξη με κάποια άτομα τότε είσαι σε θέση να ξέρεις το επίπεδο των γνώσεών τους, από ασκήσεις που έλυναν στο πίνακα, σε διαγωνίσματα αλλά και μεταξύ μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Σοβαρά τώρα,νομίζεις οτι μπορεί κάποιος με σκονάκια να γράψει 18.500 στις πανελλήνιες?Κοίτα νομίζω ότι όταν είσαι 6 χρόνια στην ίδια τάξη με κάποια άτομα τότε είσαι σε θέση να ξέρεις το επίπεδο των γνώσεών τους, από ασκήσεις που έλυναν στο πίνακα, σε διαγωνίσματα αλλά και μεταξύ μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος
Απο που κι ως που αξιοκρατικός? Θα μαζευτούν όλοι οι αξιοκρατικοί θεσμοί και θα πάει και αυτός τζαμπα! Όλη αυτή η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπία , βάζει το χεράκι της και με τ παραπάνω για να λειτουργήσει αυτός ο "αξιοκρατικός" θεσμός! Από 1η μέχρι και 3η Λυκείου, ασχολούμαστε κ σε σχολείο κ σ φροντιστήριο με τις πανελληνιες! Μήπως πρέπει να αλλάξει αυτή η νοοτροπία? Οι πανελλήνιες δεν είναι τ Α κ το Ω ! Και στο τέλος( ειδικά οι φροντιστηριακοί) σε δίνουν και συμβουλές για το μηχανογραφικό....έτσι και το κύρος του φροντιστηρίου!
Μην ανησυχείς, εμείς κάνουμε αγώνα , με τον τρόπο μας! Το "κάντε"-β πληθυντικό κ εισαγωγικά-γιατί? Εσύ δεν μπορεις τους αγώνες?
Οχι αγωνα τετοιο δεν κανω.Οσο ειμουν μαθητης ειδικα στο λυκειο εκανα τον δικο μου αγωνα για να αφυπνισω ορισμενους καθηγητες με διαφορους τροπους και πιστεψε με πετυχα αρκετα πραματα.Αν τσιγκλας ας πουμε εναν καθηγητη να κανει την δουλεια του θα την κανει,ετσι φετος 3η λυκειου ο μαθηματικος μου εκανε καλυτερο μαθημα απο το φροντηστηριο μου,ο φυσικος εδινε τα δικα του φυλλαδια,δεν εκανε το τελειο μαθημα αλλα παλευοταν..γενικα πρεπει να διξεις ενδοιαφερον και θα δειξουν και αυτοι.
για να ερθουμε στο θεμα μας ομως θεωρω τις πανελληνιες πολυ αξιοκρατικοι εξεταση,για αρκετουσ λογους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
εξαιρετικα ενδιαφερον αρθρο.
πως θεωρεις οτι θα πρεπει να γινεται η εισαγωγη στο πανεπιστημιο μεσα απο αυτο το νεο εκπαιδευτικο στστημα????
Όταν λες νέο σύστημα?Εννοείς αυτό που αναφέρω ως προσωρινό,ή αυτό που αναφέρω ως long-term?
Αυτά δεν έχουν να κάνουν με τις πανελλήνιες - ή τις οποιεσδήποτε - εξετάσεις καθ' αυτές, αλλά με το σύστημα στο σύνολό του, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ζητημάτων, το δημοσιοϋπαλληλίκι, τη νοοτροπία των καθηγητών, αλλά και των μαθητών κλπ. Στη Φινλανδία το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι όπως το περιγράφεις παραπάνω, αλλά ταυτόχρονα έχουμε και εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο στο τέλος του Λυκείου (αντίστοιχες με τις πανελλήνιες) και ξεχωριστές εισαγωγικές εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ύπαρξη του ενός δεν αναιρεί την ύπαρξη του άλλου.
Έλεος πια μ'αυτή την Φινλανδία.Καπιταλισμό δεν έχουν και εκεί,αν δεν απατώμαι?Ένα ακόμα εργοστάσιο παραγωγής ατομιστών έχουν και εκεί.Όχι,αυτό που προτείνω εγώ προσανατολίζεται στις κατευθύνσεις του σχολείου Paideia της Ισπανίας,του Summerhill,των Waldorf,του FAS,κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dante ravenclaw
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lilla My
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κατά την ταπεινή μου άποψη είναι λίγο δύσκολο να κρίνει κανείς τι έχουμε και τι δεν έχουμε, εάν δεν το έχει ζήσει 'από μέσα'. Βρίσκω το post σου επιθετικό, χωρίς κάποιον ουσιαστικό λόγο. Δεκτό το ότι, έτσι κι αλλιώς, η εφαρμογή του στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πρακτικά αδύνατη και στο κάτω κάτω, δεν μπορεί να αρέσει σε όλους. Ok.Έλεος πια μ'αυτή την Φινλανδία.Καπιταλισμό δεν έχουν και εκεί,αν δεν απατώμαι?Ένα ακόμα εργοστάσιο παραγωγής ατομιστών έχουν και εκεί.Όχι,αυτό που προτείνω εγώ προσανατολίζεται στις κατευθύνσεις του σχολείου Paideia της Ισπανίας,του Summerhill,των Waldorf,του FAS,κλπ.
And just for the record, εκτός από τις 'κλασικές' παιδαγωγικές σχολές, έχουμε και ξεχωριστές σχολές από τις οποίες βγαίνουν παιδαγωγοί Steiner ή Waldorf, όπως είναι γνωστοί σε πολλές χώρες. Έχουμε τέτοια νηπιαγωγεία και σχολεία. Όπως, φυσικά, και σχολεία, στα οποία εφαρμόζονται και ποικίλες άλλες παιδαγωγικές μέθοδοι. Γιατί δεν μπορείς να περιμένεις, πως θα βρεις μία μορφή σχολείου, η οποία θα ευχαριστεί και θα ικανοποιεί τους πάντες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τολμηρος
Νεοφερμένος
Σοβαρά τώρα,νομίζεις οτι μπορεί κάποιος με σκονάκια να γράψει 18.500 στις πανελλήνιες?
Δεν προσέχεις τι γράφω
Ήταν αρκετοί (το έλεγαν και μόνοι τους άλλωστε) που σε μαθήματα όπως ΑΟΔΕ, ΑΟΘ, Βιολογία κτλ. έκαναν σκονάκια και αντιγραφές. Όπως προείπα ήταν μέτριοι, έγραψαν βέβαια έναν μέτριο ή κακό βαθμό σε μαθηματικά-φυσική και με το plus τα άλλα μαθήματα έβγαλαν πολλά μόρια.
Α, και κάποιους από αυτούς θα τους έχεις συμφοιτητές!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Δεν προσέχεις τι γράφω
Ήταν αρκετοί (το έλεγαν και μόνοι τους άλλωστε) που σε μαθήματα όπως ΑΟΔΕ, ΑΟΘ, Βιολογία κτλ. έκαναν σκονάκια και αντιγραφές. Όπως προείπα ήταν μέτριοι, έγραψαν βέβαια έναν μέτριο ή κακό βαθμό σε μαθηματικά-φυσική και με το plus τα άλλα μαθήματα έβγαλαν πολλά μόρια.
Α, και κάποιους από αυτούς θα τους έχεις συμφοιτητές!
ΑΟΔΕ,Βιολογία: Λες να κατάφερε να αντιγράψει 4-5 σελίδες Α4 στο κάθε μάθημα,χωρίς να τον δούνε και να έγραψε 20 πχ?
Και αυτός που θα αντιγράψει είναι αυτός που δεν έχει διαβάσει και ένας τέτοιος μαθητής πάνω απο 10 δεν έγραφε ούτε μαθηματικά,ούτε φυσική!ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΩ!
Κάτι άλλο :
Γιατί εγώ δεν ξέρω κανένα τέτοιο παράδειγμα?
Ο ξάδερφός μου δεν διάβαζε και ήταν μέτριος γενικά και έβγαλε 14200 στο 5ο! Με 4,4 Μαθηματικά και 6,3 Φυσική!
Τα βλέπεις πολλά τα μόρια;
Και επίσης είδα ότι οι βάσεις έπεσαν 1000-2500 μόρια σε πολύ υψηλόβαθμες σχολές που σημαίνει ότι οι επιδόσεις ήταν ΚΑΚΙΣΤΕΣ σε σχέση με προηγούμενες χρονιές,and hell no,αυτοί που πέρασαν στις υψηλόβαθμες (17-20) δεν ήταν μέτριοι.
Με τις ειδικές κατηγορίες,ΝΑΙ πέρασαν μετριότατοι ως αδιάφοροι μαθητές. (πχ. στο τμήμα μου με 3508 μόρια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Κατά την ταπεινή μου άποψη είναι λίγο δύσκολο να κρίνει κανείς τι έχουμε και τι δεν έχουμε, εάν δεν το έχει ζήσει 'από μέσα'. Βρίσκω το post σου επιθετικό, χωρίς κάποιον ουσιαστικό λόγο. Δεκτό το ότι, έτσι κι αλλιώς, η εφαρμογή του στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πρακτικά αδύνατη και στο κάτω κάτω, δεν μπορεί να αρέσει σε όλους. Ok.
And just for the record, εκτός από τις 'κλασικές' παιδαγωγικές σχολές, έχουμε και ξεχωριστές σχολές από τις οποίες βγαίνουν παιδαγωγοί Steiner ή Waldorf, όπως είναι γνωστοί σε πολλές χώρες. Έχουμε τέτοια νηπιαγωγεία και σχολεία. Όπως, φυσικά, και σχολεία, στα οποία εφαρμόζονται και ποικίλες άλλες παιδαγωγικές μέθοδοι. Γιατί δεν μπορείς να περιμένεις, πως θα βρεις μία μορφή σχολείου, η οποία θα ευχαριστεί και θα ικανοποιεί τους πάντες.
Καμία επιθετικότητα.Απλώς συνηθίζω να γράφω κάπως...ωμά.Sorry.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.