wfgl
Νεοφερμένος
H μέθοδος της παραγοντοποίησης είναι καλύτερη και πιο έξυπνη γιατί δουλεύεις συνθετικά ...Συνήθως οι πράξεις είναι πιο γρήγορες από την παραγοντοποίηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Όσον αφορά την ταχύτητα, έχω δίκιο.H μέθοδος της παραγοντοποίησης είναι καλύτερη και πιο έξυπνη γιατί δουλεύεις συνθετικά ...
Όσον αφορά την «κομψότητα» όπως χαρακτηρίζω τις ωραίες λύσεις, έχεις δικιο εσύ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Leo 93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να σχεδιάσετε (ή καλύτερα να περιγράψετε) τη γραφική παράσταση της συνάρτησης .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σωστο ειναι;Βάζω μια εύκολη:
Να σχεδιάσετε (ή καλύτερα να περιγράψετε) τη γραφική παράσταση της συνάρτησης .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Kαλύτερο και από αυτό που μου έβγαλε το πρόγραμμα!Σωστο ειναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Σωστο ειναι;
δεν μας ειπες μονο πώς το εκανες
εννοω λύνεται με γνωσεις α λυκειου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Leo 93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
δεν μας ειπες μονο πώς το εκανες
εννοω λύνεται με γνωσεις α λυκειου;
Σωστη η παρατηρηση. Δεν εγραψα πως το εκανα για 2 λογους: 1) Αν δεις την γρ. παρασταση την ανεβασα στις 2:26 τα ξημερωματα..και καλα να λεω που εκατσα στην ζωγραφικη και το προσπαθησα τετοια ωρα.2) Δεν ειμαι εξοικειωμένος με το latex και ο απλος τροπος φανταζε να κανω ενα μήνυμα σεντονι.
Οσον αφορα τωρα αν λυνεται με γνωσεις α λυκειου θα σου πω δεν ξερω γιατι α λυκειου εγω και το βιβλιο ημασταν μαλωμενοι (ακομα δεν ξερω μεχρι που επεκτείνει και τι αλλαγες εχουν κανει στην υλη του βιβλιου). Επισης το συγκεκριμενο θεμα λεγεται ''συλλογη ασκησεων στην αλγεβρα'', δεν λεει αλγεβρα α λυκειου.Αν το ελεγε να εισαι σιγουρη οτι θα ημουν ο πρωτος που θα αντιδρουσα σε κατι τετοιες ασκησεις μεσα σε αυτο το θεμα (οπως το ειχα κανει αλλωστε και στο αναλογο thread).
Το συγκεκριμενο αποτελεσμα το εκανα με τις γνωσεις που εχω ως τωρα χρησιμοποιωντας αρκετα και απο Γ λυκειου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Σωστη η παρατηρηση. Δεν εγραψα πως το εκανα για 2 λογους: 1) Αν δεις την γρ. παρασταση την ανεβασα στις 2:26 τα ξημερωματα..και καλα να λεω που εκατσα στην ζωγραφικη και το προσπαθησα τετοια ωρα.2) Δεν ειμαι εξοικειωμένος με το latex και ο απλος τροπος φανταζε να κανω ενα μήνυμα σεντονι.
Οσον αφορα τωρα αν λυνεται με γνωσεις α λυκειου θα σου πω δεν ξερω γιατι α λυκειου εγω και το βιβλιο ημασταν μαλωμενοι (ακομα δεν ξερω μεχρι που επεκτείνει και τι αλλαγες εχουν κανει στην υλη του βιβλιου). Επισης το συγκεκριμενο θεμα λεγεται ''συλλογη ασκησεων στην αλγεβρα'', δεν λεει αλγεβρα α λυκειου.Αν το ελεγε να εισαι σιγουρη οτι θα ημουν ο πρωτος που θα αντιδρουσα σε κατι τετοιες ασκησεις μεσα σε αυτο το θεμα (οπως το ειχα κανει αλλωστε και στο αναλογο thread).
Το συγκεκριμενο αποτελεσμα το εκανα με τις γνωσεις που εχω ως τωρα χρησιμοποιωντας αρκετα και απο Γ λυκειου.
ειναι στο φορουμ α λυκειου
ουτε και γω θυμαμαι αν καναμε γραφικες παραστασεις και μετατοπισεις τους στη α ή στη β
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
ειναι στο φορουμ α λυκειου
ουτε και γω θυμαμαι αν καναμε γραφικες παραστασεις και μετατοπισεις τους στη α ή στη β
στο καινούριο της Α έχει μετατοπίσεις..!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Και μια δευτερη ασκηση ετσι για να μου ζεστενεστε για τον σεπτεμβρη : Για Νδο : .Περιμενω λυσεις αμεσα απο μαθητες α λυκειου και μη . Και οι δυο ασκησεις βγαινουν με δυο τροπους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bl4Ck_PyTh0N!
Δραστήριο μέλος
Εδώ είναι οι λύσεις των ασκήσεων που μας έδωσε ο φίλος μας Τάσος.Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να δει τις λύσεις μου από κάτω.Τις έβαλα επίτηδες σε spoiler για να προσπαθήσουν και τα άλλα παιδιά και να μην δουν κατευθείαν τις λύσεις.Αν έχω κανένα λάθος διορθώστε με,η ώρα είναι περασμένη και ίσως κάτι να μου έχει ξεφύγει.επανερχομαι δριμυτερος και με ανισοτητες :1) Για Νδο οτι :
Και μια δευτερη ασκηση ετσι για να μου ζεστενεστε για τον σεπτεμβρη : Για Νδο : .Περιμενω λυσεις αμεσα απο μαθητες α λυκειου και μη . Και οι δυο ασκησεις βγαινουν με δυο τροπους.
(α)
Θα αποδείξω ότι :
(1)
(2)
(3)
(4)
Έχουμε λοιπόν :
αληθές
αληθές
αληθές
αληθές
Προσθέτοντας λοιπόν κατά μέλη τις σχέσεις (1),(2),(3) και (4) προκύπτει η ζητούμενη σχέση (α)
2)Άσκηση Δεύτερη
(1)
Γνωρίζουμε ότι ισχύει το εξής (ταυτότητα Euler):
(2)
Με τη βοήθεια της σχέσης (2) η σχέση (1) γίνεται :
(3)
Για και η σχέση (3) είναι γνησίως θετική.Αν όμως τότε ισχύει η ισότητα.Συνεπώς για κάθε η σχέση (3) είναι αληθής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wfgl
Νεοφερμένος
Άρα
και
και
Πολλαπλασιάζοντας κατά μέλη προκύπτει το ζητούμενο
Η δεύτερη λύνεται και ως εξής :
Ισχύει ότι (AM-GM)
και
(AM-GM)
Πολλαπλασιάζοντας κατά μέλη παίρνουμε :
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bl4Ck_PyTh0N!
Δραστήριο μέλος
Πολύ σύντομη και εύστοχη η λύση σου στις ασκήσεις.Μπράβο Σπόιλερ βάζεις γράφονταςΓια την πρώτη άσκηση : Ισχύει γενικά ότι
Άρα
και
και
Πολλαπλασιάζοντας κατά μέλη προκύπτει το ζητούμενο
Η δεύτερη λύνεται και ως εξής :
Ισχύει ότι (AM-GM)
και
(AM-GM)
Πολλαπλασιάζοντας κατά μέλη παίρνουμε :
Πως βάζουμε spoiler ??? ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.