Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
ΡΕ με τα αυτια διαβαζετε?Δεν ειπαμε πουθενα να καταργηθει η εκθεση απλως να μην ειναι υποχρεωτικη για τις πανελλαδικες.Ουτε οτι ειναι λιγοτερο χρησιμη απο τα μαθηματικα.Τα ποσοστα ισομεριζονται?Καθε χρονο στο σχολιο μου 18+ σχεδον μονο παιδια της θεωριτικης γραφουν.Φετος ακομη και ατομο θεωριτικης που εβγαλε 14.000 εκθεση εγραψε 18,3 ενω ατομο που εβγαλε απο τεχνολογικη(ο bro μου) 19,2 εγραψε 14,9 εκθεση..Φετος ειδικα μονο 2 ατομα απο θετικοτεχνολογικη γραψα 18+ στρην εκθεση ενω απο θεωριτικη6 σε αντιθεση με τις βαθμολογιες οπου τους περισοτερους αριστουχους τους ειχε η θετικοτεχνολογικη

φιλε μου ετσι οπως ειναι το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα σημερα οταν ενα μαθημα παυει να εξεταζεται πανελλαδικως αυτοματως χανει την αξια του και δεν συγκεντρωνει το ενδιαφερον των μαθητων,μονο στην περιπτωση που καποιος απο μονος του ενδιαφερθει.αυτο γινεται γιατι με τις υπερβολικες ωρες σχολειου-φροντιστηριου στην γ λυκειου ο μαθητης δν εχει χρονο να ενδιαφερθει για αλλα μαθηματα που εξεταζονται ενδοσχολικα......ειναι λοιπον σαν να καταργειται......και γιατι να μην ειναι υποχρεωτικη παρακαλω?στο μαθημα αυτο αποκτας σφαιρικες γνωσεις για ολα τα κοινωνικα φαινομενα-προβληματα που μαστιζουν τους ανθρωπους σημερα,μαθαινεις διαφορα πραγματα για τις επιστημες και την τεχνολογια,διαμορφωνεις το λογο σου και το συντακτικο σου και με οπλο την γλωσσα μαθαινεις να μην σε χειραγωγουν και να αντιστεκεσαι στην δυναμη της ΕΞΟΥΣΙΑΣ που με βασικο οπλο την ελλειψη ΓΛΩΣΣΑΣ του λαου τον χειραγωγει με διαφορα μεσα..........

θα το ξαναπω.....δεν εχει σημασια τι κατευθυνση εισαι...στην εκθεση διαδασκεσαι την ικανοτητα να σκεφτεσαι πανω σε διαφορα ζητηματα.και σε αυτο δν εχουν πλεονεκτημα τα παιδια της θεωρητικης σε καμια περιπτωση......:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
ΡΕ με τα αυτια διαβαζετε?Δεν ειπαμε πουθενα να καταργηθει η εκθεση απλως να μην ειναι υποχρεωτικη για τις πανελλαδικες.Ουτε οτι ειναι λιγοτερο χρησιμη απο τα μαθηματικα.Τα ποσοστα ισομεριζονται?Καθε χρονο στο σχολιο μου 18+ σχεδον μονο παιδια της θεωριτικης γραφουν.Φετος ακομη και ατομο θεωριτικης που εβγαλε 14.000 εκθεση εγραψε 18,3 ενω ατομο που εβγαλε απο τεχνολογικη(ο bro μου) 19,2 εγραψε 14,9 εκθεση..Φετος ειδικα μονο 2 ατομα απο θετικοτεχνολογικη γραψα 18+ στρην εκθεση ενω απο θεωριτικη6 σε αντιθεση με τις βαθμολογιες οπου τους περισοτερους αριστουχους τους ειχε η θετικοτεχνολογικη

Μα γιατί το πας συνέχεια σύμφωνα με τις βαθμολογίες.Στην έκθεση παίζει εξέχοντα ρόλο ο υποκειμενικός παράγοντας.Στη φυσική αν τα ξέρεις τα γράφεις και δεν σου κόβουν τίποτα.Στην έκθεση τα πράγματα δεν είναι έτσι.Δεν έχει σημασία αυτό που λες για το παιδί της θεωρητικής.Και μένα ένας φίλος μου στη θεωρητική έβγαλε 18.200 με 14 έκθεση. τι σημασία έχει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
To εχω πει και παραπανω.Οι θεωριτικαριοι εχουν λογοτεχνια,ιστορια,αρχαια,φιλσοφια μαθηματα που καλλιεργουν τον τροπο γραφης του μαθητη.Επισης οι θεωριτικαριοι ειναι κατα βαση παιδια που τους αρεσουν τα βιβλια,η λογοτεχνια,και απο το γυμνασιο ακομα εχουν γεροτερες βασεις γιαυτο το μαθημα.Κανουν λιγοτερα ορθογραφικα μιας και σε ολα τα θεωριτικα μαθηματα μετρανε τα ορθογραφικα στον βαθμο.

Φιλε μου 6 χρονια ειναι το σχολιο δεν ειναι μονο πανελλαδικες το σχολειο.Δηλαδη στο γυμνασιο διαβαζες για τις πανελλαδικες?Ναι οκ στην 3η λυκειου αμα δεν ειναι υποχρεωτικη η εκθεση δεν θα της δινουν σημασια οπως δεν δινουν στα υπολοιπα μαθηματα.Οι προηγουμενες ομως ταξεις γιατι υπαρχουν?:hmm:

An δεν το παω συμφωνα με τις βαθμολογιες με τι θα το παω?Τι ςβαθμολογιες κοιταω μιας και εινε πανελαδικα εξεταζομενο μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Οι θεωρητικαριοι τι εχουν????ολα αυτα ειναι απλα μ*****ιες.Ποιος κανει λιγοτερα ορθογραφικα pizza1993?(ΘΕΩΡΗΤΙKA ειναι νομιζω με η).Επειδη το εχετε δει πολυ μαγκες.Πες μου δηλαδη οτι μονο οι θεωρητικοι διαβαζουν βιβλια και εχουν γεροτερες βασεις στην εκθεση οταν πολλα αλλα παιδια θετικη-τεχνολογικης εχουν μεγαλυτερους βαθμους στην εκθεσηαπο τους θεωρητικουσ.Για συνελθετε, ολα τα ατομα εχουν τις ιδιες ικανοτητες απλως ειναι σε αλλους τομεις.Γελοιες τοποθετησεις οπως εμεις οι θεωρητικοι ειμαστε καλυτεροι στην εκθεση επειδη εχουμε τη λογοτεχνια και τα αρχαια (αν ειναι δυνατον στα αρχαια γραφουμε εκθεση???)ειναι χαζες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
ΠΟΠΟ ρε φιλε γιατι δεν καταλαβαινεις αυτ που σου λεω.Δεν μιλισα για ικανοτητες(μια μανια να διαβαζετε οτι θελετε) μιλισα για ενδοιαφεροντα.Πως να το κανουμε στην σημερον εποχη ελαχιστοι διαβαζουν βιβλια και κατα βαση ειναι θεωριτικοι.Πιο καμμενοι με την ορθοτητα τυης γλωσσας ειναι οι θεωριτικοι.Και στο κατω κατω εγω θελω να γινω μηχανικος να φτιαχνω αεροπλανα γιατι να μου γκρεμισει αυτο το ονειρο η αδυναμια μου να γραφω λογια και χωρις ορθογραφικα.και στο κατω κατω στα περισσοτερα πανεπιστιμια 1ου πεδιου κανουν γλωσσικα μαθηματα.Στο μαθηματικο στο φυσικο και στο πολυτεχνιο εχεις δει κανα τετοιο μαθημα?Για να μην λεμε οτι θελουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
ΠΟΠΟ ρε φιλε γιατι δεν καταλαβαινεις αυτ που σου λεω.Δεν μιλισα για ικανοτητες(μια μανια να διαβαζετε οτι θελετε) μιλισα για ενδοιαφεροντα.Πως να το κανουμε στην σημερον εποχη ελαχιστοι διαβαζουν βιβλια και κατα βαση ειναι θεωριτικοι.Πιο καμμενοι με την ορθοτητα τυης γλωσσας ειναι οι θεωριτικοι.Και στο κατω κατω εγω θελω να γινω μηχανικος να φτιαχνω αεροπλανα γιατι να μου γκρεμισει αυτο το ονειρο η αδυναμια μου να γραφω λογια και χωρις ορθογραφικα.και στο κατω κατω στα περισσοτερα πανεπιστιμια 1ου πεδιου κανουν γλωσσικα μαθηματα.Στο μαθηματικο στο φυσικο και στο πολυτεχνιο εχεις δει κανα τετοιο μαθημα?Για να μην λεμε οτι θελουμε

Πρώτα απ'ολα παρουσιάζεις το ότι δε διαβάζουμε πιά βιβλία ως κάτι αποδεκτό.
fail.
'Επειτα....το όνειρο σου το γκρέμισε κάποιος αλλος θετικο/τεχνολογικάριος που ενώ έγραψε εξίσου καλά με σένα σε μαθηματικά/φυσική,έγραψε καλύτερα στην έκθεση.Έχει λοιπόν ένα παραπάνω προσόν-χρήσιμο η όχι για ένα μηχανικό- από σένα.Δε σε αδίκησε κανείς δηλαδή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Γραψε λαθος για τις ικανοτητες.Για τα ορθογραφικα που λες 4 ορθογραφικα πιανουν 1/100.Οσον αφορα την δυνατοτητα να συνταξεις ενα κειμενο στη γλωσσα σου πιστευω οτι καθε ανθρωπος ανεξαρτητως ειδικοτητα οφειλει να την εχει.Οποτε ορθα εξεταζεται η εκθεση.(Και εγω μπορει να χασω τη σχολη που θελω εξαιτιας της εκθεσης)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
ΠΟΠΟ ρε φιλε γιατι δεν καταλαβαινεις αυτ που σου λεω.Δεν μιλισα για ικανοτητες(μια μανια να διαβαζετε οτι θελετε) μιλισα για ενδοιαφεροντα.Πως να το κανουμε στην σημερον εποχη ελαχιστοι διαβαζουν βιβλια και κατα βαση ειναι θεωριτικοι.Πιο καμμενοι με την ορθοτητα τυης γλωσσας ειναι οι θεωριτικοι.Και στο κατω κατω εγω θελω να γινω μηχανικος να φτιαχνω αεροπλανα γιατι να μου γκρεμισει αυτο το ονειρο η αδυναμια μου να γραφω λογια και χωρις ορθογραφικα.και στο κατω κατω στα περισσοτερα πανεπιστιμια 1ου πεδιου κανουν γλωσσικα μαθηματα.Στο μαθηματικο στο φυσικο και στο πολυτεχνιο εχεις δει κανα τετοιο μαθημα?Για να μην λεμε οτι θελουμε

Kάνεις πολύ αυθαίρετες γενικεύσεις.Πρώτα από όλα δεν είναι ελάχιστοι αυτοί που διαβάζουν βιβλία και δεύτερον δεν είναι κατα βάση θεωρητική όσοι διαβάζουν.Τα ιατρικά και τα μαθηματικά βιβλία ποιοί τα διαβάζουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
To παραδειγμα που δινω ειναι τελειως θεωριτικο δεν μιλαω για μενα!!Εγω περναω μηχανικος¨)..Ε ναι αυτο λεω γιατι να υπαρχει αυτη η αδικια?Αποψη μου να καταργηθει η εκθεση απο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ και επιτελους να δυσκολεψουν λιγο τα μαθηματα κατευθυνσης γιατι μετα τις δεσμες τα εχουν φτασει σε επιπεδο δηματικου(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ),μας χαιδευουν τα αυτια με 4 κεφαλαια φυσικη οπου το 1 το εχουμες κανει απο το γυμνασιο ελεοσ.Ετσι θα γινει το πραγματικο ξεσκαρταρισμα ποιος αξιζει...

Για λογοτεχνικα βιβλια μιλαω οχι για επιστημονικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
κανεις σοβαρο λαθος φιλε.εκθεση δεν ειναι μονο ορθογραφια και συντακτικο.ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ διδασκοταν σωστα(αυτο ειναι ενα αλλο θεμα) θα οξυνε την κριτικη σκεψη ολων των μαθητων και θα τους ευαισθητοποιουσε για επειγοντα προβληματα του πλανητη(οικολογικο π.χ)

ορθογραφια επισης μαθαινεις στο δημοτικο δεν θα μαθεις στην γ λυκειου.εκει σε προετοιμαζουν να γινεις σωστος πολιτης(ή μαλλον ετσι θα επρεπε να ειναι)

δεν λεω οτι υπαρχει μονο η γλυκειου απλα ετσι οπως ειναι το συστημα στα δημοσια σχολεια δεν γινεται καθολου καλη δουλεια στις προηγουμενες ταξεις.......εκτος αν πηγαινεις σε ιδιωτικο και κανεις φροντιστηρια απο προηγουμενες ταξεις περαν της γ λυκειου!

προσωπικα μιλωντας στο γυμνασιο μου αρεσαν τοσοτα μαθηματικα οσο και να διαβαζω παιδικη λογοτεχνια,αλλο οτι στο λυκει μου προεκυψε η αγαπη για την εξελιξη των γλωσσων(αρχαια και λατινικα) και την γλωσσα γενικοτερα........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
To παραδειγμα που δινω ειναι τελειως θεωριτικο δεν μιλαω για μενα!!Εγω περναω μηχανικος¨)..Ε ναι αυτο λεω γιατι να υπαρχει αυτη η αδικια?Αποψη μου να καταργηθει η εκθεση απο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ και επιτελους να δυσκολεψουν λιγο τα μαθηματα κατευθυνσης γιατι μετα τις δεσμες τα εχουν φτασει σε επιπεδο δηματικου(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ),μας χαιδευουν τα αυτια με 4 κεφαλαια φυσικη οπου το 1 το εχουμες κανει απο το γυμνασιο ελεοσ.Ετσι θα γινει το πραγματικο ξεσκαρταρισμα ποιος αξιζει...

Για λογοτεχνικα βιβλια μιλαω οχι για επιστημονικα!

Διαφωνω οκ καλη η εξειδικευση αλλα δεν θελω απλα να μ λυνεις εξισώσεις.Θελω να ξερεις αν μιλας και να γραφεις σαν ανθρωπος

Αν πραγματι θεωρεις τοσο σημαντικα τα μαθηματικα ποια ειναι η πρακτικη τους εφραμογη???
Στο περιπτερο να βγαζεις τα ρεστα?οταν εμεις, η νεα γενια ξερουμε καλη αλγεβρα αλλα στερουμαστε των απλων μαθηματικων και δυσκολευομαστε σε πραξεις με δεκαδικους.Δεν χρειαζεται,λοιπον,σ καμια περίπτωση να δωθει περισσοτερη εμφαση σ αυτο το μαθημα...δεν μαθαινεις μαθηματικα πλεον αλλα αλγεβρα,γεωμετρια....

αν στα μαθηματικα κατ ειναι το επιπεδο δημοτικου τοτε γιατι δεν γραφουν καλα οι μαθητες;;;κοιτα τα ποσοστα και τις μελετες που μονος σου πριν εξέθεσες....

η φυσικη ειναι παντελως άχρηστη φιλε.Καταλαβαινεις οτι υπονομευεις ενα μαθημα οπως η εκθεση που σου μαθαινει να μιλας-να συνδιαλέγεσαι καλυτερα μ τον διπλανο σου για να βρεις την γωνιακη ταχυτητα μιας ραβδου που πεφτει...

Υ.Γ.αλλο το τι μαθαινουμε στο σχολειο αλλο το τι μαθαινουμε στη σχολη-πολυτεχνειο...μη ζητας να βγαλουν ενα μαθημα επειδη δεν το βρισκεις ωραιο-χρησιμο ειναι καθαρα υποκειμενικη η καθε αποψη αλαλ σιγουρα σ ωφελεί νομιζω


Πρεπει να δωθει ενα τελος στις μονοδιαστατες προσωπικοτητες που καλλιεργουνται.Το παραδειγμα με τα βιβλια ειναι θεμα παιδιας και οχι κατευθυνσης ασφαλως....:/:.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Πρωτα απο ολα φιλε μου κανενα μα κανενα μαθημα του λυκειου δεν θα σου φανει αμεσσα χρησιμο στην καθημερινη σου ζωη.Νταξ η φυσικη ειναι αχρηστη βεβαια χαρις αυτην μου γραφεις τωρα εδω αλλα τεσπα δεν το συνεχιζω.Αυτο πυο θελω να πω ειναι οτι στην 3η λυκειου δεν κανουμε μαθηματα ζωης κανουμε μαθηματα που θα μας χρησιμευσουν στην επαγγελματικη μας πορεια.
Επιπεδο δηματικου εννοω τον ογκο της υλης που ειναι υπερβολικα μικρος κυριως στην φυσικη.Το οτι δεν γραφουν καλα μηπως φταιει που εχει πεσει το επιπεδο των μαθητων?Βασικα ρωτα καλυτερα ενα μεγαλο σε ηλικια που εδινε δεσμες ή ακομα πιο πριν απο τις δεσμες να σου εξηγησει την διαφορα επιπεδου του τοτε και του σημερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Πρωτα απο ολα φιλε μου κανενα μα κανενα μαθημα του λυκειου δεν θα σου φανει αμεσσα χρησιμο στην καθημερινη σου ζωη.Νταξ η φυσικη ειναι αχρηστη βεβαια χαρις αυτην μου γραφεις τωρα εδω αλλα τεσπα δεν το συνεχιζω.Αυτο πυο θελω να πω ειναι οτι στην 3η λυκειου δεν κανουμε μαθηματα ζωης κανουμε μαθηματα που θα μας χρησιμευσουν στην επαγγελματικη μας πορεια.
Επιπεδο δηματικου εννοω τον ογκο της υλης που ειναι υπερβολικα μικρος κυριως στην φυσικη.Το οτι δεν γραφουν καλα μηπως φταιει που εχει πεσει το επιπεδο των μαθητων?Βασικα ρωτα καλυτερα ενα μεγαλο σε ηλικια που εδινε δεσμες ή ακομα πιο πριν απο τις δεσμες να σου εξηγησει την διαφορα επιπεδου του τοτε και του σημερα...


θεωρω θα σ βοηθησει η εκθεση στην επαγγελματικη σου πορεια να γραψεις μια καλυτερη συστατικη επιστολη ξερω γω??(δεν μ ερχεται κατι καλυτερο σοζ)

εχει πεσει το επιπεδΟ??
ποσα μαθηματα ειχαν στις δεσμες?
διαβαζαν δεσμες εκθεση??οχι το πολυ να εγραφαν μια την εβδομαδα....και αυτο ισχυε για ολους τους μαθητες.ενω τωρα αν πας χωρις ιδιαιτερα εκθεση κανα 15 παιρνεις και αμα....
Μεγαλη υλη ναι ειχαν αλλα αισθητα λιγοτερα μαθηματα


Δεν πιστευω οτι εχει πεσει το επιπεδο οσο οτι δεν μας ενδιαφερουν πλεον αυτα που διαβαζουμε...
Δες ΑΟΔΕ ή ξερω γω τις αποδείξεις στα μαθ κατ που τις μαθαινουμε απ'εξω(οι περισσοτεροι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Στις δεσμες ειχαν εκθεση και απο οσα εχω ακουσει με θεματα ποιητικου λογου και χωρις ασκησεις.Το επιπεδο εχει πεσει σαφως απο το μπουρδελε εκπαιδευτικο συστημα.Επισης πριν τις δεσμες ολα τα μαθηματα που εξεταζοντανπανελλαδικος και των τριων κατευθυνσεων εξεταζονταν σε ολη την υλη απο το γυμνασιο ακομα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
το επιπεδο εχει παραμεινει το ιδιο.αυτο αποδεικνυεται και απο τα στατιστικα των ελληνων μαθητων που στη συνεχεια γινονται επιστημονες και διαπρεπεουν σε πολλες ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ περιοχες του κοσμου.υπαρχει δηλαδη στο σχολειο η βαση για να αναπτυξει καποιος τις ικανοτητες και το ταλεντο του στο πανεπιστημιο και να εξελιχτει.το προβλημα βρισκεται στην αντιληψη του νεοελληνα στο ''οτι βρεξξει,ας κατεβασει'' στον χρησιμοθηρικο δηλαδη χαρακτηρα της ζωης του....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Στις δεσμες ειχαν εκθεση και απο οσα εχω ακουσει με θεματα ποιητικου λογου και χωρις ασκησεις.Το επιπεδο εχει πεσει σαφως απο το μπουρδελε εκπαιδευτικο συστημα.Επισης πριν τις δεσμες ολα τα μαθηματα που εξεταζοντανπανελλαδικος και των τριων κατευθυνσεων εξεταζονταν σε ολη την υλη απο το γυμνασιο ακομα...

το ξερω αυτο αλλα δεν μ λεει κατι εννοω
1.μικροτερος αριθμος υποψηφιων
2.η εκθεση σα μαθημα δεν υπηρχε δεν την διαβαζαν σχεδον καθολου ολοι οι υποψηφιοι
3.μεγαλος ογκος ναι αλλα δεν ηταν δυσκολα οσο υπερβολικα συνδιαστικα
4.δεν νομιζω οτι ειναι τοσο καλο εκπαιδευτικο συστημα,ποιος το επικροτεί;;;
5.αν ηταν ολο οπως τα λες->ιδανικα τότε ρ δεν θα το ειχαμε καθιεωσει;;;


Καποιος απο δεσμες ρ παιδια να πει την αποψη του plz:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Υ.Γ. σαφως και πρεπει να διδασκονται τα μαθηματικα.....αλλωστε στο τμημα που θελω να παω εγω(απο 1ο πεδιο ειναι) εχει 3 μαθηματα μαθηματικων στη λιστα μαθηματων!τα μαθηματικα εχουν ως στοχο να απλουστευσουν τη ζωη του ανθρωπου αλλα αν δν εχεις το λογο και τη γλωσσα(που αυτα ειναι που μας ξεχωριζουν απο τα ζωα οπως ελεγε ο αριστοτελης) που σου προσφερει η εκθεση πως μπορεις να αποκτησεις μια σφαιρικη γνωση ολων των κλαδων της ζωης???
What is this?Αν δεν κανω λαθος και τα ζωα μια χαρα γλωσσα εχουν αναπτυξει μεταξυ τους.Το μονο που μας κανει να ξεχωριζουμε απο τα ζωα αν δεν κανω λαθος ειναι οτι χρησιμοποιουμε μεγαλυτερο μερος του εγκεφαλου μας σε σχεση με τα αλλα ζωα

φιλε μου ετσι οπως ειναι το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα σημερα οταν ενα μαθημα παυει να εξεταζεται πανελλαδικως αυτοματως χανει την αξια του και δεν συγκεντρωνει το ενδιαφερον των μαθητων,μονο στην περιπτωση που καποιος απο μονος του ενδιαφερθει.αυτο γινεται γιατι με τις υπερβολικες ωρες σχολειου-φροντιστηριου στην γ λυκειου ο μαθητης δν εχει χρονο να ενδιαφερθει για αλλα μαθηματα που εξεταζονται ενδοσχολικα......ειναι λοιπον σαν να καταργειται......και γιατι να μην ειναι υποχρεωτικη παρακαλω?στο μαθημα αυτο αποκτας σφαιρικες γνωσεις για ολα τα κοινωνικα φαινομενα-προβληματα που μαστιζουν τους ανθρωπους σημερα,μαθαινεις διαφορα πραγματα για τις επιστημες και την τεχνολογια,διαμορφωνεις το λογο σου και το συντακτικο σου και με οπλο την γλωσσα μαθαινεις να μην σε χειραγωγουν και να αντιστεκεσαι στην δυναμη της ΕΞΟΥΣΙΑΣ που με βασικο οπλο την ελλειψη ΓΛΩΣΣΑΣ του λαου τον χειραγωγει με διαφορα μεσα..........
Γιατι καθεστε και αναλυετε τα θετικα της Εκθεσης.Μην φοβαστε και τα ξερουμε μια χαρα.Τοσα χρονια τα ακουμε.Θες να γραψουμε ποσα πολλα πραγματα προσφερουν τα μαθηματικα?

θα το ξαναπω.....δεν εχει σημασια τι κατευθυνση εισαι...στην εκθεση διαδασκεσαι την ικανοτητα να σκεφτεσαι πανω σε διαφορα ζητηματα.και σε αυτο δν εχουν πλεονεκτημα τα παιδια της θεωρητικης σε καμια περιπτωση......:whistle:
Τα μαθηματικα σου δινουν την ικανοτητα να σκεφτεσε πανω σε διαφορα ζητηματα με γνωμονα την ΛΟΓΙΚΗ

Ενα χαρισμα που δεν σου το προσφερει κανενα αλλο μαθημα σε τετοιο βαθμο και φυσικα η λογικη αποτελει τον πιο σημαντικο παραγονται που πρεπει να διακατεχουν ολοι οι ανθρωποι.Οποτε γιατι να διδασκομαστε Εκθεση αντι για μαθηματικα που ειναι πιο σημαντικα για την ζωη μας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
What is this?Αν δεν κανω λαθος και τα ζωα μια χαρα γλωσσα εχουν αναπτυξει μεταξυ τους.Το μονο που μας κανει να ξεχωριζουμε απο τα ζωα αν δεν κανω λαθος ειναι οτι χρησιμοποιουμε μεγαλυτερο μερος του εγκεφαλου μας σε σχεση με τα αλλα ζωα
Τα ζώα έχουν κάποιες άναρθρες κραυγές με τις οποίες εκφράζουν συναισθήματα όπως ευχαρίστηση, δυσαρέσκεια κλπ. Οργανωμένος λόγος δεν υπάρχει σε αυτά, δε μπορούν να εκφράσουν βαθύτερες έννοιες (δικαιοσύνη,αδικία...)
Ο άνθρωπος έχει το λόγο, δηλαδή το λογική σκέψη και τον έναρθρο λόγο. Με τη λογική σκέψη αντιλαμβάνεται έννοιες όπως το καλό, το κακό, το δίκαιο, το άδικο και με το λόγο τα εκφράζει στους υπόλοιπους ανθρώπους. Ως προς αυτό ξεχωρίζουμε από τα ζώα, έχουμε το λόγο που είναι ό,τι ανέφερα.
Καλώς ή κακώς λοιπόν, το έχεις, άρα πρέπει και να το αναπτύξεις. Γι'αυτό υπάρχει η έκθεση, μαθαίνεις να εκθέτεις τις ιδέες σου. Αν τώρα το θεωρείτε άχρηστο και ανούσιο μπορούμε να γυρίσουμε πάλι στην εποχή των σπηλαίων. Αν δεν υπήρχε η γλώσσα θα είχαν νομίζετε εξελιχθεί και οι άλλες επιστήμες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
αστους ρε ο αλλος πανω ρωταει που βρισκουν πρακτικη εφαρμογη τα μαθηματικα.Που να ξερε οτι ο πολιτισμος σημερα υπαρχη χαρης στα μαθηματικα...Οπως πιστευε και ο Πυθαγορας ολα γυρω μας ειναι αριθμοι¨).Φιλε οχι η ιατρικη δεν βασιζετε στα μαθηματικα μην το πεις και σε παρουν με τις πετρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
Τα ζώα έχουν κάποιες άναρθρες κραυγές με τις οποίες εκφράζουν συναισθήματα όπως ευχαρίστηση, δυσαρέσκεια κλπ. Οργανωμένος λόγος δεν υπάρχει σε αυτά, δε μπορούν να εκφράσουν βαθύτερες έννοιες (δικαιοσύνη,αδικία...)
Ο άνθρωπος έχει το λόγο, δηλαδή το λογική σκέψη και τον έναρθρο λόγο. Με τη λογική σκέψη αντιλαμβάνεται έννοιες όπως το καλό, το κακό, το δίκαιο, το άδικο και με το λόγο τα εκφράζει στους υπόλοιπους ανθρώπους. Ως προς αυτό ξεχωρίζουμε από τα ζώα, έχουμε το λόγο που είναι ό,τι ανέφερα.
Καλώς ή κακώς λοιπόν, το έχεις, άρα πρέπει και να το αναπτύξεις. Γι'αυτό υπάρχει η έκθεση, μαθαίνεις να εκθέτεις τις ιδέες σου. Αν τώρα το θεωρείτε άχρηστο και ανούσιο μπορούμε να γυρίσουμε πάλι στην εποχή των σπηλαίων. Αν δεν υπήρχε η γλώσσα θα είχαν νομίζετε εξελιχθεί και οι άλλες επιστήμες?

Ενότητα 13 Πολιτικών Αριστοτέλη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top