Καλησπέρα.
Πιστεύετε ότι υπάρχει κάτι από βιολογία της δευτέρας λυκείου το οποίο θα πρέπει να γνωρίζω πριν αρχίσω τα καλοκαιρίνα μαθήματα στο συγκεκριμένο μάθημα;
Υπάρχουν κάτι μικρούλες λεπτομέρειες, πχ ότι στη συμπύκνωση μακρομορίων "παράγεται" ένα μόριο νερού και στην αραίωση χάνεται, διότι κάτι ερωτήσεις στις ασκήσεις του πρώτου κεφαλαίου ρωτάνε τέτοια. Βέβαια, δεν νομίζω να πέσει τέτοιο θέμα
Από 'κει και πέρα δεν χρειάζεται να άγχεσαι.
Εγώ την Βιολογία Κατεύθυνσης είχα ξεκινήσει να τη διαβάζω πριν αρχίσω μαθήματα τον Αύγουστο, στις διακοπές είχα πάρει μαζί μου ένα βιβλίο κι ένα τετράδιο, έγραφα την ύλη σε μορφή σημειώσεων, χωρίς να αλλάξω καθόλου το κείμενο του βιβλίου, κι έλυνα και τις ασκήσεις του, χωρίς βέβαια να πιέζομαι ιδιαίτερα ούτε για να βγάλω την ύλη, ούτε για να μάθω απ' έξω το κείμενο του βιβλίου.
Αυτό νομίζω ότι θα σε βοηθήσει κι εσένα στην εκμάθηση της ύλης, εάν έχεις το χρόνο και τη διάθεση.
Και πιστεύω ότι είναι καλύτερο να τα μάθεις ακριβώς όπως γράφονται στο βιβλίο, μειώνονται αρκετά τα περιθώρια λάθους.
Κοίτα στην τελική είναι ο μόνος σίγουρος δρόμος. Όχι παπαγαλία χωρίς μυαλό, απλά βρες τη χρυσή τομή.
Με παπαγαλία μόνο δεν μπορείς να γράψεις καλά στο συγκεκριμένο μάθημα (και πιστεύω πως συμφωνείς σ'αυτό). Οι ασκήσεις που έχει, με τις αιτιολογήσεις κλπ απαιτούνε κριτική σκέψη, πιστεύω.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.