Μαρκέλλα Μ.

Νεοφερμένος

Η markella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
δηλ. στην ασκηση Α πρέπει να απαντησω μονο 1)Δ>0 2)Δ=0 και 3) Δ<0????? μόνο αυτό??
και στο Β να κάνω τους τυπους??

στην εξισωση 2χ^-8=0 μόνο το χ ειναι υψωμενο.. αυτο πως θα το κανω διακρινουσα?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Παιδιά μια τελευταία βοήθεια στην Αλγεβρα.Δίνω Αλγεβρα την Παρασκευή...

ΑΣΚΗΣΗ:
Α)Να εξετάσετε ποιες απο τις παρακάτω εξισώσεις έχουν λύση και να προσδιορίσετε το πλήθος των ριζών τους:
1)χ^-3χ-10=0, 2)χ^+6χ+9=0, 3)χ^+3χ+5=0

Β)Να βρείτε την ρίζα ή τις ρίζες σε όσες από τις παραπάνω εξισώσεις, 1), 2), 3) απαντήσατε ότι έχουν ρίζα ή οχι.



επίσης: να λυθεί η εξίσωση: 2χ^-8=0.(την ελυσα αλλά δεν είμαι σίγουρη)

Υ.Γ. ( ^ = αριθμός υψωμένο στο τετράγωνο)

ευχαριστώ!

Όπως είπε η Αδαμαντία, βρίσκεις τις διακρίνουσες των εξισώσεων απ'τον τύπο
Αν η διακρίνουσα είναι θετική έχεις δύο ρίζες

Αν είναι μηδέν έχεις μία διπλή ρίζα

Ενώ αν είναι αρνητική, η εξίσωση δεν έχει ρίζες.

Για το 2ο ερώτημά σου αντί για διακρίνουσα μπορείς να το λύσεις ως εξής:

edit: Για να σου φύγει η απορία για το πως το κάνεις με διακρίνουσα. Γράφεις την εξίσωση στη μορφή
και εφαρμόζεις κανονικά τους τύπους με β=0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρκέλλα Μ.

Νεοφερμένος

Η markella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
οκ.το έκανα!στο Α κάνω την διακρίνουσα και στο Β εφαρμόζω τους τύπους αναλογα το πληθος των ριζών.. σωστά????
Σας ευχαριστώ πολύ!!! :) :) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
παιδια για αυτο που ειπατε ο σαβαλασ του παπαδακη ειναι τησ πλακασ ο μπαρλασ ειναι πολυ καλυτεροσ αλλα θελω και κατι πιο καλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
λοιπον εγω εχω Στεργιου-Νακης (απο Σαββαλα)
και ειναι πολυ καλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
αλεξανδρε μπορεισ να βγαλεισ φωτογραφια μια σελιδα ασ πουμε να δω το επιπεδο των ασκησεων

Μαθηματικοί διαγωνισμοί Ασκήσεις, συνοπτική θεωρία: Αρχιμήδης Junior, Ευκλείδης, Αρχιμήδης Senior, Βαλκανιάδα μαθηματικών εχω δει και αυτο το βιβλιο πωσ σασ φαινεται??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Το παραπάνω βιβλίο δεν είναι σχολικού επιπέδου - και δη της Α' Λυκείου! -. Όπως λέει κι ο τίτλος, διάβασέ το αν θες να πας σε κάποιον από τους παραπάνω διαγωνισμούς.

Αντίθετα, το "Γεωμετρία 1" από τον ίδιο συγγραφέα (Στεργίου) και εκδόσεις, είναι αρκετά πιο κοντά στη γεωμετρία της Α' Λυκείου. Δεν είναι εύκολο, αλλά κάποια θέματα είναι μέσα στις δυνατότητες ενός μαθητή Α' Λυκείου, δυνατού στη Γεωμετρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
ευχαριστω αλεξανδρε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
εγω δεν ειπα τιποτα...παντως για φωτογραφια θα σου σκαναρω μια σελιδα...
λοιπον πειτε και κανενα βιβλιο για του χρονου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
λοιπον πειτε και κανενα βιβλιο για του χρονου!

Βασικά το καλύτερο που μπορείς να κάνεις,είναι να πας ο ίδιος σε βιβλιοπωλείο,να κοιτάξεις όλα τα βοηθήματα και να επιλέξεις εσύ,ποιό σου ταιριάζει.
Π.χ. για μένα στα μαθηματικά ο Παπαδάκης δεν συγκρίνεται με τον Μπάρλα,ο καθηγητής μου όμως έχει ακριβώς την αντίθετη άποψη.
Απότελεσμα;Διαβάζω θεωρία από τον Παπαδάκη και λύνω μετά όλες τις ασκήσεις του Μπάρλα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
|3-1/3|=|3|-|1/3| Είναι σωστό ή λάθος;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria....

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Information security. Έχει γράψει 1,970 μηνύματα.
|3-1/3|=|3|-|1/3| Είναι σωστό ή λάθος;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Nαι, σε αυτήν την περίπτωση σωστό είναι... γιατί βγαίνει

Άρα αυτό που έγραψες νομίζω πως ισχύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
ισχυει ειναι ιδιοτητα |α+β|μικροτερο=|α| + |β|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

reca

Νεοφερμένος

Ο reca αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας... έχω κι εγώ μια απορία.. πως βρίσκουμε το πεδίο τιμών και πεδίο ορισμού όταν μας δίνεται μια γραφική παράσταση (δηλαδή από αυτήν); Πρώτη λυκείου κι εγώ..Helppp
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
για να βρεισ το συνολο τιμων θα πρεπει να προβαλλεισ το διαγραμμα πανω στον y'y ενω για το πεδιο ορισμού θα προβαλλεισ το διαγραμμα στον x'x
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Γεια σας... έχω κι εγώ μια απορία.. πως βρίσκουμε το πεδίο τιμών και πεδίο ορισμού όταν μας δίνεται μια γραφική παράσταση (δηλαδή από αυτήν); Πρώτη λυκείου κι εγώ..Helppp

Το πεδίο τιμών είναι το σύνολο των τεταγμένων των σημείων της γραφικής παράστασης της συνάρτησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι.. Σ'αυτού του είδους τις εξισώσεις πρέπει να βγάλουμε περιορισμό? |x-2|=2x-1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Θέλω να ρωτήσω κάτι.. Σ'αυτού του είδους τις εξισώσεις πρέπει να βγάλουμε περιορισμό? |x-2|=2x-1
Ναι, πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Ναι, πρέπει.
Ευχαριστώ..:) Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πως λύνεται μια τέτοια εξίσωση.. => Μέχρι εδώ μπορώ να καταλάβω το τι κάνουμε..τη συνέχεια όμως δεν την καταλαβαίνω..δηλαδή:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ευχαριστώ..:) Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πως λύνεται μια τέτοια εξίσωση.. => Μέχρι εδώ μπορώ να καταλάβω το τι κάνουμε..τη συνέχεια όμως δεν την καταλαβαίνω..δηλαδή:
Κοινό παράγοντα κάνουμε. :redface:


Είναι βασική ιδιότητα από το γυμνάσιο, αν και θα τη βρεις αναλυτικότερα στην άλγεβρα της Α'.
Ψάχνεις για κοινούς όρους και παραγοντοποιείς.


Ps: Πολύ πιθανό να μη βοήθησα.
Ps2: Τουλάχιστον προσπάθησα. :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top