funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εχω ακουσει και τα δυο..
Δεν ξερω τι ακριβως να πιστεψω..
Η αληθεια ειναι παντως, οτι μεσα στο βιβλιο δεν το εχει πουθενα, και οποτε μαλλον δεν πρεπει να το χρησιμοποιουμε (μαθ. γενικης, συνεχεια μπερδευομουν και το βαζα, και συνεχεια το μουτζουρωνα για να το γραψω κανονικα!)
Εγω, δεν ξερω αν πρεπει να κανουμε και τα σχηματα, σε αποδειξεις περαν των γεωμετρικων ερμηνειων...?!
εγω δν τ κανω...ετσι κ αλλιωσ τ σχηματα επεξηγουν αυτα π γραφουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Λογικά θα μας πούνε τι ακριβώς θέλουν.γενικα αποδειξεις που στο βιβλιο εχει την μια περίπτωση κ λεει οτι κ στην αλλη περιπτωση γινονται αναλογα εμεις αποδεικνύουμε κ τις 2 περιπτωσεις?
Έτσι είναι η ζωή.με την απορια θα μεινουμε μαλλον!
Λέξεις γράφουμε...το για κα8ε το γραφουμε κανονικα η κανουμε το συμβολο???
- Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα?..... λεμε "εργαζομαστε αναλογως".
- Πλένουν ένα, λένε "για τα άλλα εργαζόμαστε αναλόγως" και φεύγουν.
Πρέπει.Εγω, δεν ξερω αν πρεπει να κανουμε και τα σχηματα, σε αποδειξεις περαν των γεωμετρικων ερμηνειων...?!
Γιαυτό ακριβώς πρέπει να τα κάνουμε.εγω δν τ κανω...ετσι κ αλλιωσ τ σχηματα επεξηγουν αυτα π γραφουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος
Μη λες τετοια Δια, αρχιζω και σκεφτομαι το Μαθηματικό..!
- Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα?
- Πλένουν ένα, λένε "για τα άλλα εργαζόμαστε αναλόγως" και φεύγουν.
Παρεμπιπτοντως, nice to meet you, οπως εχω πει και σε προηγουμενο post, φαινεσαι απο τα πολυ καλο παιδι απο τα λεγομενα και τις αποψεις σου..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
ουφ! οκ!! χαιρομαι π δν ειμαι η μονη...."αργοπορημενη"
α!κ κατι ακομα...το για κα8ε το γραφουμε κανονικα η κανουμε το συμβολο???
απ όσο ξέρω το συγκεκριμένο απαγορεύεται για τα σχολικά δεδομένα τουλάχιστον. Σε κάθε περίπτωση αποφύγετε καλύτερα σύμβολα για τα οποία δεν είστε σίγουροι. Όπως και για τη συνεπαγωγή, ναι μεν την αναφέρουν τα φετινά βιβλία αλλά αφήστε καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μη λες τετοια Δια, αρχιζω και σκεφτομαι το Μαθηματικό..!
Παρεμπιπτοντως, nice to meet you, οπως εχω πει και σε προηγουμενο post, φαινεσαι απο τα πολυ καλο παιδι απο τα λεγομενα και τις αποψεις σου..
ναι..οντωσ,κ κατα εναν περιεργο τροπο κα8ολη την διαρκεια αυτησ τσ χρονια σχεδον ολεσ τισ αποριεσ μ στη φυσικη εσυ τσ ελυσες(δια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
απ όσο ξέρω το συγκεκριμένο απαγορεύεται για τα σχολικά δεδομένα τουλάχιστον. Σε κάθε περίπτωση αποφύγετε καλύτερα σύμβολα για τα οποία δεν είστε σίγουροι. Όπως και για τη συνεπαγωγή, ναι μεν την αναφέρουν τα φετινά βιβλία αλλά αφήστε καλύτερα.
και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...
εγω για το "για κα8ε" ειχα ακουσει αλλα δεν ημουν σιγουρη...για τν συνεπαγωγη δεν εχω ακουσει τπτ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...
το ξέρω αλλά επειδή από ότι μου πανε μόλις φέτος εμφανίστηκε πάλι σε βιβλία της πρώτης λυκείου, της τρίτης δεν το αναφέρουν καθόλου οπότε καλύτερα μην το χρησιμοποιούμε. Βέβαια αυτά για σχολικά δεδομένα μιλώντας πάντα.
Η λογική είναι ότι τα γράφεις από κάτω.
edit: ή με ισοδυναμίες όπου σε παίρνει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
το ξέρω αλλά επειδή από ότι μου πανε μόλις φέτος εμφανίστηκε πάλι σε βιβλία της πρώτης λυκείου, της τρίτης δεν το αναφέρουν καθόλου οπότε καλύτερα μην το χρησιμοποιούμε. Βέβαια αυτά για σχολικά δεδομένα μιλώντας πάντα.
Η λογική είναι ότι τα γράφεις από κάτω.
edit: ή με ισοδυναμίες όπου σε παίρνει
δεν το γνωριζω αυτο, ομολογω...παντως, 8εωρω πως καποιο συμβολο που να δηλωνει τη συνεπαγωγη πρεπει να υπαρχει, ας ειναι καποιο καινουριο, παντως να υπαρχει...
οι ισοδυναμιες απ οσο 8υμαμαι απο κα8ηγητες μου ειναι επικινδυνες...η συνεπαγωγη ειναι παντα σωστη, οι ισοδυναμιες ομως οχι...οπως και να χει, 8ελουν προσοχη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Άντε και καλή μας επιτυχία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
reokd
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Ped.
Νεοφερμένος
!Το εβαλαν τελικα!Παω να παιξω κανα κινο σημερα!Καλη επιτυχια λοιπον!Και μαθητες της τεχνολογικης φετος θα μπει η αποδειξη του Fermat για να μου κανει το χατιρι που δεν μπηκε περυσι!(την βλακεια την κραταγα για το τελος!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toi_toi
Πολύ δραστήριο μέλος
παιζει να μαι η μονη χαζη σε ολη την ελλαδα που εγραψα και τις 2 περιπτωσεις! μπραβο μου! εχασα μιση ωρα στην κολοαποδειξη!..
Παιδια, αραξτε.. Αν μας ζητησυν να αποδειξουμε fermat, κανουμε ακριβως οτι γραφει στο βιβλιο, λεγοντας οτι "η αποδειξη για το τοπικο ελαχιστο ειναι αναλογη"..
Αντιστοιχα αν μας ζητησουν το iii απο την καινουρια τις 262, λεμε "Ομοιως αν f'(x)<0 για καθε χ ανηκει (α,χ0) ενωση (χο,β)..
Αν απο αυτο της 262 μας τα ζητησουν ολα, αντιστοιχα στην περιπτωση ii λεμε "εργαζομαστε αναλογως"../
(και εγω τωρα τα διαβαζω!..)
ελα που δεν μας ειπαν!Λογικά θα μας πούνε τι ακριβώς θέλουν.
Έτσι είναι η ζωή.
[
δυστυχως ετσι ειναι! καλα να παθω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 515609
Επισκέπτης
Παμε καλα?Και οταν ειναι να γραψουν και η αλλη κατευθυνση το μαθημα βαρυτητας (χ1.3) θελω τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Με τους ηλιθιους που εχουμε μπλεξει ουτε αυτο δεν θα κανουν.Θα τους βαλουν τπτ ευκολο και θα τρελαθουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Καλα ειναι δυνατον οι μια κατευθυνση να γραφει μαθημα βαρυτητας και η αλλη ενα απλο μαθημα????
Παμε καλα?Και οταν ειναι να γραψουν και η αλλη κατευθυνση το μαθημα βαρυτητας (χ1.3) θελω τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Με τους ηλιθιους που εχουμε μπλεξει ουτε αυτο δεν θα κανουν.Θα τους βαλουν τπτ ευκολο και θα τρελαθουμε
Δεν θα σου πω ψέματα... Δεν κατάλαβα τι λες. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την σειρά των μαθημάτων?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 515609
Επισκέπτης
Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Οταν η τεχνολογικη δινει μαθημα βαρυτητας τοτε πρεπει και οι αλλες 2 να δινουν το αντιστοιχο μαθημα βαρυτητας την ιδια μερα
Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Αυτό δεν γίνεται. Θα σου περιγράψω τι λες!
Η τεχνολογική δίνει μαθηματικά που είναι μάθημα βαρύτητας άρα η θετική πρέπει να δώσει χημεία και η θεωρητική αρχαία. Όπα, έκανα λάθος... δεν είναι ακριβώς τα ίδια μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής? Άρα πολύ απλά δεν μπορούν να δώσουν ξεχωριστές μέρες. Αυτό είναι το 1ο.
Το 2ο που θέλω να επισημάνω είναι πως οι μαθητές που στοχεύουν στο 5ο πεδίο έχουν μαθήματα βαρύτητας το ΑΟΘ και τα μαθηματικά γενικής. Άρα και πάλι δεν μπορεί να γίνει συνδυασμός.
Δεν νομίζω να υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα στην σειρά των μαθημάτων Μπορεί να μην δίνω αλλά δεν μου φαίνεται να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Τα μαθήματα βαρύτητας έχουν να κάνουν με τα πεδία παλικάρι μου....Οταν η τεχνολογικη δινει μαθημα βαρυτητας τοτε πρεπει και οι αλλες 2 να δινουν το αντιστοιχο μαθημα βαρυτητας την ιδια μερα
Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 57 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.