2 σελιδες μετα ειναι αυτο που ζηταω σελ 232
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georgopoulou
Νεοφερμένος
''Αφού η κατανομή του χρόνου είναι περίπου κανονική και το 50% των παρατηρήσεων δηλ των μαθητών βρίσκεται πάνω από τα 12 λεπτά σημαίνει ότι η διάρκεια χρόνου για τους μισούς είναι τα 12 λεπτά, άρα η (μέση τιμή = 12.)
Και αφού το 10<12 και 10 ανήκει 16%, από την καμπάνα του gauss διαπιστόνουμε ότι (μέση τιμή - τυπική απόκλιση =10) [1] αντικαθιστούμε (μέση τιμή) στην [1] και βρίσκουμε: (τυπική απόκλιση = 2)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
πως τ κανουμε?βασικα 12 ειναι το χ?
αφου κανεις το σχημα της κανονικης κατανομης και βαλεις τα ποσοστα θα δεισ οτι το 50% πεφτει στο 12 αρα χ=12
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
αφου κανεις το σχημα της κανονικης κατανομης και βαλεις τα ποσοστα θα δεισ οτι το 50% πεφτει στο 12 αρα χ=12[/QUOTE
ναι,αυτο ειπα..μετα το 16%? το s πως το βρισκεισ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αφου κανεις το σχημα της κανονικης κατανομης και βαλεις τα ποσοστα θα δεισ οτι το 50% πεφτει στο 12 αρα χ=12[/QUOTE
ναι,αυτο ειπα..μετα το 16%? το s πως το βρισκεισ?
το το 16% πεφτει πανω στο χ - s αρα 12 -s=10 s=2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
το το 16% πεφτει πανω στο χ - s αρα 12 -s=10 s=2
ωχ ναι..μπερδευτικα,νομιζα ειναι 15% εκεινο το ποσοστο..οκ!βασικα κατι τετοιο δεν περιμενουν οι μα8ηματικοι φετοσ?γτ εμενα και 8ειεσ μου μα8ηματικοι μου ειπαν να κοιταξω τα 8εματα απο 2001,2002,2003
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αυτο ειναι αν καποιοσ το εχει κανει ασ με διαφωτισει
ωχ ναι..μπερδευτικα,νομιζα ειναι 15% εκεινο το ποσοστο..οκ!βασικα κατι τετοιο δεν περιμενουν οι μα8ηματικοι φετοσ?γτ εμενα και 8ειεσ μου μα8ηματικοι μου ειπαν να κοιταξω τα 8εματα απο 2001,2002,2003
με τους βλακεσ που βαζουν τα θεματα ποτε δεν ξες μπορουν να σου πουν βρες το εμβαδον της καμπανας απτη κανονικα κατανομη με ολοκληρωμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
με τους βλακεσ που βαζουν τα θεματα ποτε δεν ξες μπορουν να σου πουν βρες το εμβαδον της καμπανας απτη κανονικα κατανομη με ολοκληρωμα
..να παν να .... αμα ζητησουν τπτ τετοιο
αλλα νομιζω οτι τα 8εματα 8 ειναι οκ για εμασ τουσ τεχνολογικουσ,αν βαλουν ευκολα για ν βοη8ησουν λγ τους 8εωριτικουσ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πρώτη φορά το βλέπω:p
λογικα θα ναι καμια απο τις μλκσ του μπαρλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
και στο Β3 ειναι το α=2/15,β=19/20,γ=4/5?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στο 8εμα του 2001,επειδη δεν μπορω να βρω απαντησεισ, στο Β2 8α παρουμε οτι δεν ειναι ασυμβιβαστα ετσι?και μετα με τον τυπο P(A)+P(B)-P(AτομηB) αλλα το τελευταο πωσ τ βρισκουμε??
και στο Β3 ειναι το α=2/15,β=19/20,γ=4/5?
οριστε οι λυσεις του 2001 https://gym-rizom.ima.sch.gr/pdf/the...io-Lykeio/C-Lykeiou/Geniki/c-en-mat-gp-01.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
funny_girl!
Εκκολαπτόμενο μέλος
οριστε οι λυσεις του 2001 https://gym-rizom.ima.sch.gr/pdf/the...io-Lykeio/C-Lykeiou/Geniki/c-en-mat-gp-01.pdf
ευχαριστω πολυ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος
αυτο ειναι αν καποιοσ το εχει κανει ασ με διαφωτισει
Τι καμμενος ο Μπαρλας θεε μου...Δεν μπορουν να βαλουν στις πανελληνιες,κατι που δεν το αναφερει το βιβλιο...
Αν πεσει αυτο σε ασκηση,θα σου λενε απο τα ζητουμενα τι πρεπει να κανεις για να το βρεις.
Πατα "εμφανιση spoiler"...
Απο πανελληνιες 2001:
Επειδη η κατανομη ειναι περιππου κανονικη,ισχυει : χ(μεσο)=δ
Επειδη η διαμεσος ειναι ο αριθμος για τον οποιο το 50% ειναι πανω απο αυτον και το 50% κατω απ'αυτον,θα ειναι : δ=12=χ(μεσο) (λογω κανονικης κατανομης)
Επισης,στο διαστημα (χ-s,x+s) ξερουμε οτι συγκεντρωνεται το 68% των παρατηρησεων.Στο υπολοιπο θα ειναι το 32% και λογω συμμετριας θα εχουμε στα υπολοιπα 2 κομματια που απομενουν το 16% των παρατηρησεων.
Παρατηρουμε οτι το 16% θελει χρονο λιγοτερο απο 10 λεπτα,αρα : χ-s=10
Και βρισκετε τα αλλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paulos2
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παρακαλω ο σχολιασμος να γινεται εκει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RedStud
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 37 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.