Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
απο τους 179 που περασαν στη σχολη, οι 103 (προφανως δεν τους ενδιεφερε το αντικειμενο) δεν εκαναν εγγραφη αφηνοντας ενα κενο 103 θεσεων στην περιπτωση της Λαμιας.....
Γιατι τοση αδικια ρε γαμωτο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι να κάνουμε φίλε,έτσι είναι^^
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Ααα,οκ
Τι να κάνουμε φίλε,έτσι είναι^^
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stevedionys
Νεοφερμένος
δεν ειναι καθολου το ιδιο!!!!!!!!!! αμα καποιος σπουδασει μια επιστημη με δυσκολες επαγγελματικες προοπτικες....επειδη ετσι διαμορφωθηκε η αγορα εργασιας και ψαχνει διαρκως δουλεια....δεν ειναι τεμπελχανειο σε καμια περιπτωση.....οι ανεργοι οπως ειπα ζουν μια ελεεινη κατασταση του να φοιτουν χρονια ολοκληρα ...και να βλεπουν οτι δεν μπορουν να βρουν δουλεια! μην συγχεεις τους αεργους με τους ανεργους...ειναι τραγικο ,αδικο και κριμα....
αμα ο φτωχοτερος ειχε αλλες βλεψεις .....να διαβαζεεεεεεεεεεε περισσοτεροοοοοοοοοοοοοοο
δεν εχω λεφτα σημαινει οτι ειμαι στοκος αλλα σκασιλα μου....θα περασω σε ενα απο τα καλυτερα πανεπιστημια;;;;;;
και επειδη ο αλλος ειναι ματσω;;;;;;; τι μαυτο;;; δεν διαβασε;;; οταν ο φτωχος επινε καφεδακι ο ματσω μπορει να διαβαζε και να μην σηκωνοταν απο την καρεκλα ....αλλα σκασιλα μας για αυτον ε;;;;; εχει λεφτα!!!!!!!!! και επειδη εχει λεφτα αυτο υποβαθμιζει την κουραση του να μαζεψει τα μορια του....γτ εμφανιστηκε ενας φτωχοτερος χαλαρος τυπας που ηθελε την ιδια θεση!
Γιολαντα , καταρχας καλησπερα .. πες μου οτι αυτο που λες ΑΠΛΑ δεν το εννοεις ! γιατι με την λογικη σου οτι ολοι οι ανεργοι ειναι στοκοι και τεμπεληδες ενω οι πλουσιοι ειναι οι δουλευταραδες και οι πολυ μορφωμενοι , εννοεις οτι και η τζουλια η αλεξανδρατου , η μπεζεντακου , ο ''εθνικος σταρ '' ()κτλ κτλ (μπορω να αναφερομαι για ωρες σε τοσους αχρηστους της κοινωνιας αυτης που εχουν πολλα λεφτα )τα εκαναν απο την μορφωση και το μυαλο τους ? ενω υπαρχουν παιδια με μεταπτυχιακα και σπουδες στα καλυτερα ιδρυματα ελλαδας και εξωτερικου που δουλευουν σε φαστφουνταδικα γιατι δεν μπορουν να βρουν δουλεια !!!! και να σου πω και κατι αλλο ? οπως σωστα ειπε και ο φιλος dannaros Πιο πανω , οι πλουσιοι -δεν ισχυει παντα βεβαια, αλλα στις περισσοτερες περιπτωσεις -εβγαλαν τα λεφτα τους με λαμογιες και παρανομιες . για να καταλαβεις τι εννοω , σκεψου ολους τους λεφταδες που ισως γνωριζεις και βλεπεις στην tv Και βρες μου εναν που να εχει κανει τα λεφτα του με τον ιδρωτα του προσωπου του . και να σου θυμισω οτι ολοι αυτοι οι πολιτικοι που εχουν φερει την ελλαδα σε αυτην την θεση ειναι πρωην καθητητες πανεπιστημιων και αποφοιτοι των καλυτερων σχολων , αλλα δεν παυουν να ειναι λΑΜΟΓΙΑ !
καλη σου μερα !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Η κάθε σχολή έχει και πρέπει να έχει κάποια standard, ένα πλαφόν ικανοτήτων το οποίο αν πληρείς, γίνεσαι αποδεκτός.
ναι ειναι γνωστο οτι ενας ανθρωπος ή εχει ικανοτητες στα μαθηματικα ή δεν εχει ικανοτητες....
Η τριτοβάθμια δεν είναι όποιος προλάβει, η κάθε σχολή έχει τα δικά της κριτήρια, για αυτό λέγονται ΑΕΙ/ΤΕΙ και όχι ΙΕΚ, γιατί υποτίθεται πως σου παρέχουν ένα επίπεδο γνώσεων και δεν μπαίνει όποιος να ναι.
για το πτυχιο πηγαινουν, το ξερεις καλα αυτο. Ξερεις ποσους ηλεκτρονικους ξερω που δεν γνωριζουν να τοποθετησουν μια κεραία???? για να μην σου πω για επισκευη συσκευης.....
Τώρα βέβαια κατά πόσο αυτό εφαρμόζεται αντικειμενικά ή όχι, είναι άλλο θέμα, αλλά η γενική ιδέα μου φαίνεται σωστή.
εαν δεν εχει νοημα αυτο, τοτε τι νοημα εχουν τα υπολοιπα????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
ναι ειναι γνωστο οτι ενας ανθρωπος ή εχει ικανοτητες στα μαθηματικα ή δεν εχει ικανοτητες....
Το αν τα κριτήρια που έχουν τεθεί είναι σωστά ή όχι, δεν μπορώ να το κρίνω, και ούτε κι εσύ υποθέτω, το σίγουρο είναι πως εφόσον μιλάμε για μια συγκεκριμένη σχολή με συγκεκριμένο επίπεδο γνώσεων, πρέπει να υπάρχει ένα πλαφόν και να μην μπαίνει όποιος θέλει.
για το πτυχιο πηγαινουν, το ξερεις καλα αυτο. Ξερεις ποσους ηλεκτρονικους ξερω που δεν γνωριζουν να τοποθετησουν μια κεραία???? για να μην σου πω για επισκευη συσκευης.....
εαν δεν εχει νοημα αυτο, τοτε τι νοημα εχουν τα υπολοιπα????
Όχι απαραίτητα, μη γενικεύεις. Όπως είπα και παραπάνω αν βλέπουμε πως τα κριτήρια δεν είναι σωστά, τότε ναι, να επιδιώκουμε την αλλαγή τους, όχι όμως την κατάργηση. Πολλά πράγματα δεν εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε, η κατάργηση όμως δεν είναι λύση, γιατί ο σκοπός για τον οποίο επιτελούνται, παραμένει σημαντικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
πλαφον να υπαρχει, οχι αποκλεισμος παιδιων που τους αρεσει το αντικειμενο τη στιγμη που υπαρχουν 105 κενες θεσειςΤο αν τα κριτήρια που έχουν τεθεί είναι σωστά ή όχι, δεν μπορώ να το κρίνω, και ούτε κι εσύ υποθέτω, το σίγουρο είναι πως εφόσον μιλάμε για μια συγκεκριμένη σχολή με συγκεκριμένο επίπεδο γνώσεων, πρέπει να υπάρχει ένα πλαφόν και να μην μπαίνει όποιος θέλει.
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΟΧΙ ΠΛΑΦΟΝ
ναι δεν αμφιβαλλω, το σωστο θα ειναι ομως ο καθενας να εξεταζεται στο αντικειμενο που εχει επιλεξει...Όχι απαραίτητα, μη γενικεύεις. Όπως είπα και παραπάνω αν βλέπουμε πως τα κριτήρια δεν είναι σωστά, τότε ναι, να επιδιώκουμε την αλλαγή τους, όχι όμως την κατάργηση. Πολλά πράγματα δεν εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε, η κατάργηση όμως δεν είναι λύση, γιατί ο σκοπός για τον οποίο επιτελούνται, παραμένει σημαντικός.
Πες μου τι κατευθυνση εισαι και τι θες να σπουδασεις να σου δωσω ενα αναλογο να μου πεις αν ισχυει....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
πλαφον να υπαρχει, οχι αποκλεισμος παιδιων που τους αρεσει το αντικειμενο τη στιγμη που υπαρχουν 105 κενες θεσεις
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΟΧΙ ΠΛΑΦΟΝ
Μα αυτό το νόημα έχει το πλαφόν. Μιλάμε για τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό τι σημαίνει; σημαίνει ότι οι σπουδές τις οποίες πας να κάνεις προϋποθέτουν ήδη κάποιο γνωστικό υπόβαθρο. Εάν κάποιος δεν διαθέτει αυτό το υπόβαθρο, σημαίνει πως δεν είναι κατάλληλος για τις συγκεκριμένες σπουδές. Δεν καταλαβαίνω τη λογική ότι επειδή υπάρχουν κενές θέσεις πρέπει σόνυ και καλά να τους χώσουμε όλους μέσα. Και στην τελική εντάξει δεν πάει σε εσένα, αλλά αν κάποιος δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για τη φοίτηση σε μια σχολή, η σχολή του φταίει ή αυτός που δεν προσπάθησε αρκετά.
ναι δεν αμφιβαλλω, το σωστο θα ειναι ομως ο καθενας να εξεταζεται στο αντικειμενο που εχει επιλεξει...
Πες μου τι κατευθυνση εισαι και τι θες να σπουδασεις να σου δωσω ενα αναλογο να μου πεις αν ισχυει....
Ναι, καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ, τα κριτήρια θα μπορούσαν να είναι και πιο στοχευμένα, αλλά το να εξετάζεις τον καθένα σε διαφορετικά πράγματα, κρύβει πολλά προβλήματα, δεν είναι εύκολα υλοποιήσιμο, και μπορεί εύκολα να οδηγήσει πχ σε ανισοτητες ( εύκολα και δύσκολα μαθήματα). Οπότε η τωρινή λύση, φαντάζει η ως τώρα έστω συμβιβαστική. Εξάλλου εντάξει για να λέμε και την αλήθεια, δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσεις σχολή τέταρτου πεδίου ( άντε με ελάχιστες εξαιρέσεις) που να μην χρειάζεται στον ελάχιστο βαθμό πχ μαθηματικά.
edit:
Το 2009 ειχε βαση 8271 και με τις μεταγραφες καποιοι "εξυπνοι" δημιουργησαν στο τμημα ενα κενο 103 ατομων
(δηλ. εγγραφηκαν 76 απο τους 179 που ειχε προβλεψει το υπουργειο)
lol δεν είδα ότι μιλούσες για μετεγγραφές ( και λέω κι εγώ γιατί να το κάνουν αυτό)
άσχετα από αυτό βέβαια εμμένω στην αποψή μου, αλλά αυτό έχει να κάνει πιο πολύ με τη βάση του δέκα η οποία για μένα κακώς καταργήθηκε. Τώρα αν μιλάμε με δεδομένη την τωρινή κατάσταση ναι, σωστή η παρατήρησή σου, και αυτό είναι και άλλο ένα αρνητικό των μετεγγραφών, γιατί δηλώνουν εξαρχής θέσεις τις οποίες ξέρουν πως δεν θα αξιοποιήσουν, και αυτό είναι κατά άλλων βέβαια. Αν το εννοείς έτσι, sorry παρερμήνευσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JiMbOh
Νεοφερμένος
Εγω θα κανω μια απλη ερωτηση και περιμενω μια απλη απαντηση. Αν θελετε κραξτε, αλλα απαντηστε μου παρακαλω.
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν ο σωματικος ελεγχος προ της εισοδου στην αιθουσα ισχυει.
Δεν μιλαω για αδειασμα τσεπων, μιλαω για ελεγχο σε στιλ αεροδρομιου. Αν αυτο παιζει καποιο ρολο, λογω των συνενωσεων των εξεταστικων κεντρων, απο φετος το σχολειο μου γραφει Πανελλαδικες σε ιδιωτικο, οποτε φανταζομαι οτι το ιδιο θα ισχυει και για τις δικες μου εξετασεις του χρονου.
Ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grotesque_mask
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
όχι δεν κάνουν σωματικό έλεγχο, μόνο τις τσάντες σας και τα βιβλία αφήνετε έξω απ' την αίθουσα.
Και το ΑΚ 47
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JiMbOh
Νεοφερμένος
Ενταξει το ΑΚ47, εχει περασει σε αχρηστια. Κανα magnumακι επιτρεπεται η ουτε καν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
πλαφον να υπαρχει, οχι αποκλεισμος παιδιων που τους αρεσει το αντικειμενο τη στιγμη που υπαρχουν 105 κενες θεσεις
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΟΧΙ ΠΛΑΦΟΝ
Μετεγγραφές τέλος από φέτος. Οπότε, δε θα παίζει πια αυτό (ελπίζω), και θα δεις ότι δεν είναι θέμα πλαφόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Εάν κάποιος δεν διαθέτει αυτό το υπόβαθρο, σημαίνει πως δεν είναι κατάλληλος για τις συγκεκριμένες σπουδές.
Το υποβαθρο γνωσεων ενος ατομου, δεν μπορει να κριθει απο μια εξεταση μη λεμε βλακειες,
υπαρχουν πολλοι ασταθμητοι παραγοντες που επηρεαζουν το τελικο αποτελεσμα....
Σωνει και καλα γραφεται και δεν εχει καμια σχεση με την γιαπωνεζικη sonyπρέπει σόνυ και καλά
Ναι, καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ, τα κριτήρια θα μπορούσαν να είναι και πιο στοχευμένα, αλλά το να εξετάζεις τον καθένα σε διαφορετικά πράγματα, κρύβει πολλά προβλήματα, δεν είναι εύκολα υλοποιήσιμο, και μπορεί εύκολα να οδηγήσει πχ σε ανισοτητες ( εύκολα και δύσκολα μαθήματα). Οπότε η τωρινή λύση, φαντάζει η ως τώρα έστω συμβιβαστική. Εξάλλου εντάξει για να λέμε και την αλήθεια, δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσεις σχολή τέταρτου πεδίου ( άντε με ελάχιστες εξαιρέσεις) που να μην χρειάζεται στον ελάχιστο βαθμό πχ μαθηματικά.
Γιατι δεν γινεται?
στην ομαδα Α του Επαλ (οπου μαθηματα αυξημενης βαρυτητας ειναι τα μαθηματα ειδικοτητας) πως γινεται και αλλου δεν μπορει να γινει???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μακάρι αυτός να ήταν ο 11ος μύθος για τις πανελλαδικές αλλά δυστυχώς δεν αποτελεί μύθο.
Καλή τύχη στις εξετάσεις να έχετε όλοι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
καλη τυχη σε ολους μας παιδια!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dannaros
Πολύ δραστήριο μέλος
και το καλάσνικοφ....Και το ΑΚ 47
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Το υποβαθρο γνωσεων ενος ατομου, δεν μπορει να κριθει απο μια εξεταση μη λεμε βλακειες,
υπαρχουν πολλοι ασταθμητοι παραγοντες που επηρεαζουν το τελικο αποτελεσμα....
Φυσικά και δεν μπορεί να κριθεί από μια εξέταση, αντί αυτού όμως ποια θεωρείς εσύ λύση, τη μη εξέταση; Η διαδικασία είναι τέτοια ώστε αυτό να επιτυγχάνεται κατά το μέγιστο δυνατό.
Γιατι δεν γινεται?
στην ομαδα Α του Επαλ (οπου μαθηματα αυξημενης βαρυτητας ειναι τα μαθηματα ειδικοτητας) πως γινεται και αλλου δεν μπορει να γινει???
Οι μαθητές που δίνουν ΕΠΑΛ είναι μειοψηφεία. Αν όλοι είχαν καμιά δεκαριά διαφορετικές επιλογές ανάλογα με το που στόχευε ο καθένας τότε κατά πάσα πιθανότητα θα είχαμε προβλήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.