![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
mono τον παρανομαστη και επειδη καταλαθος βγηκε πρωσοπακι ειναι 4 ( 1 .....οταν λες στο τετραγωνο,βαζεις ολο το κλασμα στο τετραγωνο ή μονο τον παρανομαστη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
καλησπερα παιδια μπορειτε να μου λυσετε αυτο...
41+ριζα5)στο τετραγωνο - 3
1-ριζα5)στο τετραγωνο=.... θυμαμαι οτι ελεγε να βρουμε ενα αποτελεσμα με ριζα...
γιατι δεν προσπαθεις να αναπτυξεις τις ταυτοτητες?
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis77
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Να και η δική μου εκδοχή (με γνώσεις Α λυκείου)Να μια άσκηση που τη βρήκα ενδιαφέρουσα
Ήταν σήμερα στο τεστ μαθηματικών γενικής παιδείας τρίτης λυκείου. Ωστόσο, αν τη σκεφτεί κάποιος έξυπνα, μπορεί να τη βγάλει και με γνώσεις Α' λυκείου!
Για τουςισχύει:
Να βρείτε τη μέγιστη τιμή του
Άντε να σας δώ!!![]()
Προσθέτω και στα 2 μέλη το 2αβ
Δηλαδη η μέγιστη τιμή του αβ μπόρει να 'ναι το 800
![Clapup :clapup: :clapup:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/clapup.gif)
Η αλήθεια είναι πώς με βασάνισε 1 ωρίτσα περίπου αλλά το βρήκα
![Embarrassment :redface: :redface:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/redface.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Λυπάμαι φίλε μου, πολύ καλή η προσπάθεια σου, αλλά δεν το βρήκες.Να και η δική μου εκδοχή (με γνώσεις Α λυκείου)
( Που ισχύει)
.............................
Δηλαδη η μέγιστη τιμή του αβ μπόρει να 'ναι το 800
...............................
Η αλήθεια είναι πώς με βασάνισε 1 ωρίτσα περίπου αλλά το βρήκα![]()
Δεν μπορούμε να ξεκινάμε με μια αυθαίρετη ανισότητα που ισχύει.
Να πώς γίνεται με γνώσεις Α λυκείου:
α + β = 40 => β = 40 - α
Ονομάζω χ = α∙β => χ = α∙(40-α) => χ = 40α - α² => α² - 40α + χ = 0
Το τριώνυμο ως προς α έχει πραγματικές ρίζες, άρα:
Δ ≥ 0 => 40² - 4χ ≥ 0 => χ ≤1600/4 => α∙β ≤ 400 =>
=> μεγιστο(α∙β) = 400 , δηλ. α=20, β=20 (λύση που βγαίνει και με Γ λυκείου)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2011%2F01%2FimagesqtbnANd9GcRdfORPkkGANw8YD5Busx5wPD-1.jpg&hash=ccf9f3937b5aae3cd4392c3456322619)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πού ακριβώς εντοπίζεις λάθος στην παραπάνω αντιμετώπιση;Λυπάμαι φίλε μου, πολύ καλή η προσπάθεια σου, αλλά δεν το βρήκες.
Δεν μπορούμε να ξεκινάμε με μια αυθαίρετη ανισότητα που ισχύει.
Να πώς γίνεται με γνώσεις Α λυκείου:
...
![Confused :confused: :confused:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/confused.gif)
Η αυθαίρετη ανισότητα που λες
Η λύση είναι ολόσωστη εν ολίγοις.
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
@Giannis77: Πού την ξέθαψες αυτήν την άσκηση;
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis77
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ΥΓ: Εεε κοιτούσα το θέμα και έπεσα πάνω της !
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Antonis.1821
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Η λύση σου δεν είναι σωστή.Πού ακριβώς εντοπίζεις λάθος στην παραπάνω αντιμετώπιση;
Η αυθαίρετη ανισότητα που λεςείναι στοιχειώδης ανισότητα και χρησιμοποιείται κατά κόρον στα μαθηματικά. Το ότι ξεκινάει από κάτι που αρχικά δε φαίνεται να βοηθά, δεν καθιστά τη λύση λάθος. Σωστή και η δική σου, αλλά αυτή αυτή εδώ δε χρησιμοποιεί πάνω από 2 γραμμές, κάτι που την καθιστά όμορφη.
Η λύση είναι ολόσωστη εν ολίγοις.![]()
Και μόνο το γεγονός ότι βγάζεις διαφορετικό αποτέλεσμα θα έπρεπε να σε προβληματίσει.
Κι αυτό διότι αν κάποιος αριθμός (ή κάποια ποσότητα) αποδείξουμε ότι είναι μεγαλύτερος ή ίσος από Χ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι"πιάνει" την τιμή Χ. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Η ανισότητα π.χ. ότι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2011%2F01%2Feqlatex7Bx7D5E7B27D27Cy7Cx7By7D5E7B27Dx2-1.gif&hash=9b078d36b76adb08ac3c7358059b27bd)
Να αποδειξουμε οτι:
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2011%2F01%2Feqlatexy5Cneq200-1.gif&hash=fab6c181a38806f31823ff34171bd50a)
Το εβαλε στο διαγωνισμα και δεν το ελυσε κανενας.
Καποιος που να μπορει να το λυσει?:/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis77
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πού ακριβώς εντοπίζεις λάθος στην παραπάνω αντιμετώπιση;
Η αυθαίρετη ανισότητα που λεςείναι στοιχειώδης ανισότητα και χρησιμοποιείται κατά κόρον στα μαθηματικά. Το ότι ξεκινάει από κάτι που αρχικά δε φαίνεται να βοηθά, δεν καθιστά τη λύση λάθος. Σωστή και η δική σου, αλλά αυτή αυτή εδώ δε χρησιμοποιεί πάνω από 2 γραμμές, κάτι που την καθιστά όμορφη.
Η λύση είναι ολόσωστη εν ολίγοις.
@Giannis77: Πού την ξέθαψες αυτήν την άσκηση;![]()
Η λύση σου δεν είναι σωστή.
Και μόνο το γεγονός ότι βγάζεις διαφορετικό αποτέλεσμα θα έπρεπε να σε προβληματίσει.
Κι αυτό διότι αν κάποιος αριθμός (ή κάποια ποσότητα) αποδείξουμε ότι είναι μεγαλύτερος ή ίσος από Χ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι"πιάνει" την τιμή Χ. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Η ανισότητα π.χ. ότιδεν είναι λάθος. Αλλά δεν σημαίνει και ότι
...
Πρώτα απ' όλα το
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Με απαγωγή σε άτοπο : έστω ότι ψ=0 τότε χ²<0 που είναι αδύνατο. Άρα ψ διάφορο του μηδενός.(ίσως να λύνεται και διαφορετικά)Aν ισχυει αυτο:![]()
Να αποδειξουμε οτι:![]()
Το εβαλε στο διαγωνισμα και δεν το ελυσε κανενας.
Καποιος που να μπορει να το λυσει?:/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis77
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πρώτα απ' όλα τοείναι ΤΕΛΕΙΩΣ άκυρο αφού ένας αριθμός υψωμένος στο τετράγωνο δεν μπορεί να είναι ίσος με -1.
Και στην συνέχεια όταν κάτι είναι μικρότερο ή ίσο με κάτι άλλο, σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει τιμή μεγαλύτερη από αυτο. Δηλαδή όταν
ΥΓ :Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστή η λύση μου, αλλά τουλάχιστον δεν λέω ασυναρτησίες. Φιλικά παντα
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σωστά, δεν πρόσεξα ότι το φράγμα που χρησιμοποίησε δεν ήταν το μέγιστο δυνατό. Είχα στο μυαλό μου τηνΗ λύση σου δεν είναι σωστή.
Και μόνο το γεγονός ότι βγάζεις διαφορετικό αποτέλεσμα θα έπρεπε να σε προβληματίσει.
Κι αυτό διότι αν κάποιος αριθμός (ή κάποια ποσότητα) αποδείξουμε ότι είναι μεγαλύτερος ή ίσος από Χ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι"πιάνει" την τιμή Χ. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Η ανισότητα π.χ. ότιδεν είναι λάθος. Αλλά δεν σημαίνει και ότι
...
My fault.
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Αντικατέστησε στην αρχικήΚαι στην συνέχεια όταν κάτι είναι μικρότερο ή ίσο με κάτι άλλο, σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει τιμή μεγαλύτερη από αυτο. Δηλαδή όταντο χ δεν μπορεί να πάρει τιμή μεγαλύτερη από 10. Έτσι και όταν
σημαίνει ότι το αβ δεν μπορεί να πάρει τιμή μεγαλύτερη απο 800
ΥΓ :Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστή η λύση μου, αλλά τουλάχιστον δεν λέω ασυναρτησίες. Φιλικά παντα![]()
Θα δεις ότι δεν επαληθεύεται, άρα και δεν είναι δεκτή η τιμή του γινομένου.
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Μια άλλη λύση εκτός από αυτήν που ήδη αναφέρθηκε είναι να θεωρήσεις τοAν ισχυει αυτο:![]()
Να αποδειξουμε οτι:![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis77
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ΕφόσονΈχεις δίκιο δεν είναι αυτή η λύση. Θα το σκεφτώ και θα επιστρέψω δρυμήτερος !![]()
Δοκίμασε!
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Με απαγωγή σε άτοπο : έστω ότι ψ=0 τότε χ²<0 που είναι αδύνατο. Άρα ψ διάφορο του μηδενός.(ίσως να λύνεται και διαφορετικά)
Μια άλλη λύση εκτός από αυτήν που ήδη αναφέρθηκε είναι να θεωρήσεις τοσταθερό και να λύσεις το τριώνυμο ως προς
.
Ευχαριστω.(:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Antonis.1821
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μπράβο. Αυτό είναι το σωστό.Σωστά, δεν πρόσεξα ότι το φράγμα που χρησιμοποίησε δεν ήταν το μέγιστο δυνατό. Είχα στο μυαλό μου τηνόταν πληκτρολογούσα και από την οποία προκύπτει εύκολα το ζητούμενο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Karkabilios
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
x + x+1 = 13
χ+1..Χ..6
Ξέρω δεν την έγραψα καλά αλλά δεν ξέρω πως γίνετε να βάλω γραμμή κλάσματος, πάντως ανάμεσα να ξέρτε πως υπάρχει γραμμή κλάσματος.Επίσης, τελείες έβαλα για να καταλάβεται ποιοί αριθμοί αντιστοιχούν σε κάθε κομμάτι.Αν μπορεί κάποιος να μου ποστάρει την λύση αλλά αναλυτικά αν γίνετε μιας και δεν ξέρω σχεδόν τίποτα απο μαθηματικά.Ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ακ κατάλαβα καλά η εξίσωση είναι:Μιας και έχω αϋπνίες και βαριέμε θυμήθηκα μια άσκηση που μου έχει σπασει τα νέυρα και είπα να την γράψω εδώ μήπως μπορεί να βοηθήσει κανένας.Η άσκηση έχει σχέση με τους τύπους του Vieta και διτετράγωνες εξισώσεις και είναι η........Αν μπορεί κάποιος να μου ποστάρει την λύση αλλά αναλυτικά αν γίνετε μιας και δεν ξέρω σχεδόν τίποτα απο μαθηματικά.
χ/(χ+1) + (χ+1)/χ = 13/6
Αν θέλεις πραγματικά τη λύση, ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε. Αν όμως, όπως λες, την έβαλες μόνο και μόνο επειδή την θυμήθηκες καθώς έχεις αυπνίες και βαριέσαι, γιατί να ασχοληθούμε?
Πάντως η εξίσωση ούτε διτετράγωνη είναι, ούτε με Vieta έχει σχέση. Κάνεις απαλοιφή παρονομαστών και λύνεις μια απλή δευτεροβάθμια Γ γυμνασίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Karkabilios
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Έγραψα για Vieta και διτετράγωνες επειδή είναι άσκηση σε αυτό το μάθημα με τους τύπους και τις διτετράγωνες.Και να
![Embarrassment :redface: :redface:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/redface.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akis95
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
(α-β)(χ-α)(χ-β)+(β-γ)(χ-β)(χ-γ) ειναι μια και λεει αν α,β,γ διαφορετικοι ανα δυο να δειξετε οτι το τιρωνυμο αυτο εχει δυο ριζεσ παω α λυκειου ειμαι στισ ανισωσεισ β βαθμου
+(α-γ)(χ-α)(χ-γ)
η πανω π[ρενθεση με τη κατω ειναι πρασταση ειναι αθροισμα 3 γινομενων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 25 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- akis_95
- cment
- Fanimaid123
- Satan Claus
- eva987
- _Aggelos123
- Cat lady
- Γιούρα
- spring day
- ggl
- tsiobieman
- Σωτηρία
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Georgekk
- SlimShady
- Scandal
- Lia 2006
- Alexandros36k
- 69lover
- TonyMontanaEse
- Unboxholics
- Arvacon
- rafaela11
- Hara_2
- manos66
- Ryuzaki
- Giii
- Athens2002
- barkos
- ssalex
- anastasiakan
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.