Dias
Επιφανές μέλος


Μίγμα Ν2+Ο2 mμίγματος=10 γρ, Ρολ=8 ατμ, Ρ1=2 ατμ. Ρωτάει πόσο είναι τα γραμμομοριακά κλάσματα χ1 και χ2 και να βρούμε τη σύσταση του μίγματος.
Mr(He) = 4g/mol
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Catalyst
Επιφανές μέλος


Και μια άλλη ερώτηση. Το Μr του He είναι 2;
ναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος


Σας ευχαριστώ παιδιά! Πάντως να ξέρετε μπορεί να έχω και κάποιες άλλες ερωτήσεις πάνω σε λύσεις στην πορεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Είμαι θεωρητική και δεν καταλαβαίνω τίποτα στα μαθηματικά-φυσική-χημεία (βιολογία δεν έχουμε κάνει πολύ αν και μου φαίνεται κάπως πιο εύκολη, θα δείξει). Τι θα κάνω έτσι ώστε να μπορώ να αντεπεξέλθω σε αυτά τα μαθήματα?
Θα ρωτας.χημεια τι σε δυσκολευει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyroskaftanis
Δραστήριο μέλος


Δεν μπορώ καθόλου τα θεωριτικά μαθήματα και βρίσκω πολύ βαρετό να μελετάει κάποιος ένα στεγνό κείμενο με θέματα που δεν τον ενδιαφέρουν για να κάνει σύνταξη και να αναζητήσει λέξεις κτλ.
Αντίθετα μου αρέσει να εκφράζω την άποψή μου μέσα από την έκθεση.
Στις θετικές επιστήμες από την άλλη τα παώ πολύ καλύτερα. Μου αρέσει η εξερεύνηση, η αναζήτηση και η σκέψη. Εκεί φαίνεται αν «σου κόβει» και όχι στο να μάθεις μια μετάφραση απ' έξω. Ομολογώ πάντως ότι εμένα δεν «μου κόβει» και τόσο πολλές φορές.

Και ναι υπάρχουν και φορές που πανυγυρίζω σαν να έβαλε γκολ ο Ολυπμπιακός ή σαν πήρε ο Massa το πρωτάθλημα της Formula 1 όταν κατεφέρνω να λύσω μια άσκηση παλούκι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Δεν πιστευω πως στο θεωρητικο μελος κολλα ενας θεωρητικος...Στη χημεία τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσα μαθηματικά και φυσική, επειδή έχει πιο πολύ θεωρία, αλλά δεν θυμάμαι καλά ποιο όνομα έχει η κάθε ομόλογη σειρά. Για παράδειγμα, ενώ ξέρω πως να βρίσκω τον μοριακό τύπο μέσω συντακτικού τύπου, δεν θυμάμαι να σου πω μια κετόνη ή δεν ξέρω τι άλλο. Θα ρωτάω συνέχεια?
Οταν εχεις ανθρακες που ενωνονται μονο με Η με απλους δεσμους αλκανιο.Ενας διπλος αλκενιο.Δυο διπλοι αλκαδιενιο.Ενας τριπλος αλκυνιο.Βγαλε το ενα Η και βαλε ΟΗ στη θεση του.R-C-OH αλκοολη(-ολη) ,(οταν κοινως ο C εχει γυρω του υδρογόνα ή/και άνθρακες εκτος απο αυτο το ΟΗ).αν αυτος ο C(ακριανος πρεπει να ναι) εχει και το ΟΗ,αλλα κι εναν διπλο με Ο (κι αλλον εναν δεσμο με οτι θελεις ωστε συνολο να εχει τεσσερις δεσμους)τοτε ειναι οξυ.το C=O και το C-OH (ο ιδιος ανθρακας)μαζι γράφεται COOH για συντομια,αλλιως καρβοξυλιο.Η καρβοξυλικες ενωσεις,που εχουν αυτο δηλαδη,ειναι τα οξέα.Αν βγάλεις το ΟΗ- και κρατησεις μονο το C=O κι αυτος ο C βρισκεται στην ακρη της ενωσης,οποτε ο C ενωνεται με εναν αλλο C της αλυσιδας,εναν διπλό δεσμο με Ο και ενα Η,τοτε δεν εχεις οξυ αλλα αλδευδη(-αλη).Αν το C=O δεν ειναι στην ακρη αλλα στο κεντρο,κι εκτος αυτον τον διπλο ο C σου ενωνεται με αλλους δυο C απο αριστερα και δεξια,δεν έχεις αλδευδη αλλα κετονη.Αν εκτος απο αυτο το Ο,δεξια ή αριστερα απο τον ανθρακα υπαρχει ΜΕΣΑ στην αλυσιδα ενα ακομα οξυγονο,δηλαδη C-C-C-O-C(ο μωβ εχει και διπλο δεσμο με αλλο Ο),τοτε η ενωση σου αλλαζει ονομα κι απο κετονη λεγεται εστερας.Και τελος,αν βγαλεις το Ο με το οποιο ενωνεται ο μωβ C,αλλα κρατησεις μονο το αλλο μεσα στην αλυσιδα,και στη θεση του O που φευγει βαλεις δυο υδρογονα,η ενωση σου δεν ειναι πια εστερας αλλα αιθέρας.Τα καταλαβαίνεις τώρα?

Οσο για το ποια λογικη των δεσμων διπλων τριπλων και λοιπα γιατι ενωνεται ετσι?Η λογικη ειναι μια.Ολα τα άτομα θελουν γυρω τους να νιωθουν 8 ηλεκτρονια(στο πνω πανω στρωμα),με εξαιρεση το Η που θελει δυο.Ετσι εχουν τη χαμηλοτερη δυνατη ενεργεια.Επειδη δε γινεται να χουν ολα απο 8,αναγκαζονται και μοιραζονται.Καθε δεσμος,παυλα,ειναι μοιρασμα δυο ηλεκτρονιων.Ο ανθρακας απο μονος του εχει 4,αρα θελει αλλα 4,και κανει 4 δεσμους.Το οξυγονο μονο του εχει 6,θελει αλλα δυο,και κανει δυο δεσμους.(η εναν διπλο.)
Χρειαζεται κι αλλη αναλυση?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roseberry
Διάσημο μέλος


οντως και εγω που ειμαι θεωρητικη την χημεια την εχω για παιχνιδακι (λεμε τωρα)
σε αντιθεση με μαθηματικα.Καθε φορα νομιζω οτι θα παθω ανακοπη επειδη δεν ξερω την τυφλα μου

και για καποιο περιεργο λογο ειμαι η μονη που ρωταει συνεχεια και συνεχεια και στο τελος παλι δεν καταλαβαινω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgio-PD
Εκκολαπτόμενο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Μίγμα γλυκόζης (C6H12O6) και ζάχαρης (C12H12O11) με αναλογία μορίων 1:3 διαλύεται σε νερό και σχηματίζεται διάλυμα όγκου 1 L και ωσμωτικής πίεσης 19,7 atm στους 27 βαθμούς C. Να υπολογίσετε την ανά mol σύσταση του διαλύματος. Καμιά βοήθεια...?![]()
Παρε καταστατική: Pσυνολικη Χ Vδοχειου = n συνολικα (και τα δυο)Χ R X T(σε κελβιν)===>
19,7Χ1=n X 0,082 X 300 ==>
n=19,7/0.082Χ300=0,8 mol.
Aπο αυτα σου λέει πως το ένα έχει τριπλασια ποσοτητα μοριων απο το άλλο.Τα mol ειναι επισης ποσοτητες μοριων,αρα αυτο θα εχει και τριπλάσια mol απο το άλλο.Αρα θα έχεις 0,2 μολ γλυκοζη και 0,6 μολ ζαχαρη.Αν θες και τα γραμμαρια τους εχεις n=m/Mr.
Αν εχεις λυσεις,επαληθεύονται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελενη1994
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


γεια κακ....μπορεί κάνεις να με βοηθισει και κάτι "αποριες" p έχω για χημεία κατευθυνσης 2ρας λυκείου...?? σχετικα m την θερμοχημεία k τις ασκησεις με μίγματα θέλω να m εξηγησει "καποιος"...:/ είναι πολύ εύκολη η χημεία but είναι το μονο πράγμα που δη έχω καταλαβειi....k επειδή γράφω στο μάθημα αυτό θα είμαι πολύ υπόχρεη άμα με βοηθήσετε...thnks..![]()
Θερμοχημεία ακούω και έχω να κάνω πολύ καιρό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


γιατί είναι λάθος; Μήπως γιατί ναι μεν όσο αυξάνονται τα άτομα του άνθρακα αυξάνονται και τα ισομερή αλλά όχι με ανάλογο τρόπο; π.χ. το βοήθημα λέει
C7H16: 9 ισομερή
C8H18 18 ισομερή
C9H20 35 ισομερή
C10H22 75 ισομερή
C15H32 4347 ισομερή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Όπως το λες. Σκέψου και το πιο απλό παράδειγμα: Τα 5 πρώτα αλκάνια έχουν 1,1,1,2,3 ισομερή.Η πρόταση: "Το πλήθος των ισομερών στα αλκάνια είναι ανάλογο με τον αριθμό των ατόμων άνθρακα που περιέχουν"
γιατί είναι λάθος; Μήπως γιατί ναι μεν όσο αυξάνονται τα άτομα του άνθρακα αυξάνονται και τα ισομερή αλλά όχι με ανάλογο τρόπο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lozdim
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


παιδια εχω μαι ερώτηση ...απο την φετινή χημεια κατευθυνσης θα χρειαστει τίποτα για του χρόνου??
Από όσο ξέρω μόνο η μεθοδολογία με την οποία λύνουμε τις ασκήσεις.
Πιο πολύ χρειαζόμαστε της γνώσεις της γενικής και πιό συγκεκριμένα την ονοματολογία..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Από τη γενική χρειάζονται όλα. Από την κατεύθυνση είναι απαραίτητη η πλήρης κατανόηση της χημικής ισορροπίας (κεφ.4) και της οξειδαναγωγής (κεφ.5). Και η μεθοδολογία των ασκήσεων δεν είναι και τόσο "μόνον".Από όσο ξέρω μόνο η μεθοδολογία με την οποία λύνουμε τις ασκήσεις.
Πιο πολύ χρειαζόμαστε τις γνώσεις της γενικής και πιό συγκεκριμένα την ονοματολογία..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Από τη γενική χρειάζονται όλα. Από την κατεύθυνση είναι απαραίτητη η πλήρης κατανόηση της χημικής ισορροπίας (κεφ.4) και της οξειδαναγωγής (κεφ.5). Και η μεθοδολογία των ασκήσεων δεν είναι και τόσο "μόνον".
![]()
Σωστός ο Διας.Εκτός αυτών,αν δεν απατώμαι,η Kc αντίδρασης δε μαθαίνεται πρώτη φορά στη Β λυκείου θετικής?(μαζι με όλα τα συναφή)Ρωτώ γιατί έχουν περάσει και 3 χρόνια και δε θυμάμαι.Αν ναι,και δεν τα κατέχεις,πως θα συγκρίνεις πχ της Ka δυο οξέων στη Γ Λυκειου?(και πάει λέγοντας)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.