koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι,οι περισσότεροι βασίζονται στους φροντιστές.Να σου αναφέρω ένα γεγονός που έγινε προχθές στο σχολείο μου να στο αποδείξω.
Στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης:
Καθηγητής: Τι είναι η αδιαβατική μεταβολή
Η τάξη: Δεν μας την παραδώσατε
Καθηγητής: Και δεν διαβάσατε παρακάτω?
Τάξη: Όχι
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Μετά τι του λες του ανθρώπου?
-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε.
Το σχολικό βιβλίο του ΑΟΔΕ έχει τη συγκεκριμένη άσκηση λυμένη, παρεμπιπτόντως (σελ. 41). Ήμαρτον, όλη κι όλη μία άσκηση υπάρχει στο έρμο το βιβλίο, γιατί θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να μπορώ να τη λύσω;Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?
Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης.
Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aluteros
Νεοφερμένος
αυτο δεν ισχυει. αν η ασκηση που πεσει ειναι στην υλη δεν παιζει να μην τη ξες. μπορει να ειναι παλουκι, αλλα ανηκει στην υλη του σχολικου βιβλιου...
Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε.
Ναι,την δική μου παρατήρηση περίμενε για να μάθει να διδάσκει
Το σχολικό βιβλίο του ΑΟΔΕ έχει τη συγκεκριμένη άσκηση λυμένη, παρεμπιπτόντως (σελ. 41). Ήμαρτον, όλη κι όλη μία άσκηση υπάρχει στο έρμο το βιβλίο, γιατί θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να μπορώ να τη λύσω;
Όπως το είπες μία =/
Πόση εξάσκιση πιά να κάνεις με μία άσκηση?
Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης.
Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε.
Φταίμε και εμείς.Δεν έγινε η κατάσταση έτσι από μόνη,το παραδέχομαι.
Και βέβαια,αφού ρωτάς τον καθηγητή μια απορία και σου λέει κάτσε διάβασε από το βιβλίο Εγώ τι να κάνω? Το πολύ πολύ να ζητήσω να αλλάξουν τον καθηγητή αλλά δυστυχώς δεν είναι και το πιο ευκολο πράγμα από την στιγμή που οι μισοί καθηγητές του δημοσίου τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές..
Ναι οκέ άμα είναι να λύνουμε σε κάθε μάθημα από μία άσκηση και να πηγαίνουμε να γράφουμε εικοσάρια -.-'αυτο δεν ισχυει. αν η ασκηση που πεσει ειναι στην υλη δεν παιζει να μην τη ξες. μπορει να ειναι παλουκι, αλλα ανηκει στην υλη του σχολικου βιβλιου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mikaki04
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Αποδέξου εσύ τέτοιες συμπεριφορές, και μετά αναρωτήσου για το αν φταις ή όχι...Ναι,την δική μου παρατήρηση περίμενε για να μάθει να διδάσκει
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί θα πρέπει ο δάσκαλος να παρακαλάει το μαθητή για μάθημα, και όχι το αντίστροφο.
Γενικός κανόνας: αν δεν απαιτήσεις, χάνεις αυτά που δικαιούσαι.
Ελπίζω να σοβαρολογείς εδώ.Όπως το είπες μία =/
Πόση εξάσκιση πιά να κάνεις με μία άσκηση?
Ας μην ξεχνάμε ότι και οι μαθητές τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές...Φταίμε και εμείς.Δεν έγινε η κατάσταση έτσι από μόνη,το παραδέχομαι.
Και βέβαια,αφού ρωτάς τον καθηγητή μια απορία και σου λέει κάτσε διάβασε από το βιβλίο Εγώ τι να κάνω? Το πολύ πολύ να ζητήσω να αλλάξουν τον καθηγητή αλλά δυστυχώς δεν είναι και το πιο ευκολο πράγμα από την στιγμή που οι μισοί καθηγητές του δημοσίου τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές..
Επειδή αναφέρθηκες στο ΑΟΔΕ αυτό καθεαυτό, ναι η μοναδική άσκηση που οφείλεις να ξέρεις να λύνεις είναι αυτή που έπεσε πέρυσι. Δε νομίζω να αναφέρθηκε το παιδί σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.Ναι οκέ άμα είναι να λύνουμε σε κάθε μάθημα από μία άσκηση και να πηγαίνουμε να γράφουμε εικοσάρια -.-'
Τραγικοί οι καθηγητές σου, btw.Ρε παιδιά είναι αλήθεια τόσα τραγικά τα πράγματα μετά τα χριστούγεννα?? Μέχρι τώρα όλα ήταν μια χαρά.. ούτε αγχος και το διάβασμα μια χαρά.. απλά μας είπαν οι καθηγητές πως μετά τα χριστούγεννα θα είμαστε πτώματα απ το διάβασμα! απ την στιγμή που έχει βγει η ύλη λογικά δεν θα είναι πιο χαλαρά? πραγματικά είναι το μόνο που φαίνεται να με τρομάζει φέτος ! αν κουραστώ υπερβολικά και δεν αντέξω αλλο? τι κάνω τότε ? αχχ....
Γενικά η λέξη "πανελλήνιες" είναι μια μεγάλη ΦΟΥΣΚΑ. Ρώτα τα παιδιά που σπουδάζουν, αν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα εν συγκρίσει με αυτά που συνάντησαν στη σχολή τους. Μην αγχώνεσαι, ειδικά για κάτι που δεν έχεις ζήσει ακόμα και απλά σου λένε ότι είναι έτσι...
Ps: Ευχαριστώ τον κομπλεξικό που βαθμολόγησε το μήνυμά μου αρνητικά. Αλλά πραγματικά, θα του ήμουν υπόχρεος αν εξέφραζε τη γνώμη του δημόσια επί του θέματος σε σχέση με το τί διαφωνούμε. Θα με βελτίωνε και ως άνθρωπο πιστεύω κάτι τέτοιο...
edit: Μόλις ανακάλυψα και το λόγο που χρησιμοποιεί τη λειτουργία του αόρατου χρήστη. Τραγικός απλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι,οι περισσότεροι βασίζονται στους φροντιστές.Να σου αναφέρω ένα γεγονός που έγινε προχθές στο σχολείο μου να στο αποδείξω.
Στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης:
Καθηγητής: Τι είναι η αδιαβατική μεταβολή
Η τάξη: Δεν μας την παραδώσατε
Καθηγητής: Και δεν διαβάσατε παρακάτω?
Τάξη: Όχι
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Μετά τι του λες του ανθρώπου?
Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?
Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου
Εντάξει, ο καθηγητής σου φέρθηκε κάπως ακραία.Υπάρχουν κι άλλοι τέτοιοι,αλλά πιστεύω πως δεν είναι ο γενικός κανόνας ότι οι καθηγητές στη Β και στη Γ φέρονται έτσι στους μαθητές.Εγώ,για παράδειγμα,στην κατεύθυνση έχω πολύ καλούς καθηγητές οι οποίοι μπορεί να μην δίνουν πολύ βάση στη θεωρία αλλά οι ασκήσεις που μας δίνουν ειναι επιμορφωτικές και πρωτότυπες.Μπορεί να είμαι ρομαντικός,αλλά θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Όσον αφορά το περιστατικό που αναφέρθηκε πρωτύτερα, αισθάνομαι τυχερή που οι καθηγητές μου στο σχολείο κάνουν το μάθημα σαν να τα βλέπουμε για πρώτη φορά, αν και ξέρουν ότι όλοι πηγαίνουμε φροντιστήριο... αυτό με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενη Είναι ωραίο να ξέρεις ότι υπάρχουν ακόμη ευσυνειδητοι ανθρωποι στον πλανητη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βασικά δεν μπορώ να κάνω κάτι μόνη μου για να αλλάξω την συμπεριφορά του και τα καμάρια της τάξης μου σιγά μην πουν τίποτα για να τους έχουν όλοι οι καθηγητές με καλό ματίΑποδέξου εσύ τέτοιες συμπεριφορές, και μετά αναρωτήσου για το αν φταις ή όχι...
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί θα πρέπει ο δάσκαλος να παρακαλάει το μαθητή για μάθημα, και όχι το αντίστροφο.
Γενικός κανόνας: αν δεν απαιτήσεις, χάνεις αυτά που δικαιούσαι.
Ελπίζω να σοβαρολογείς εδώ.
Ας μην ξεχνάμε ότι και οι μαθητές τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές...
Ps: Ευχαριστώ τον κομπλεξικό που βαθμολόγησε το μήνυμά μου αρνητικά. Αλλά πραγματικά, θα του ήμουν υπόχρεος αν εξέφραζε τη γνώμη του δημόσια επί του θέματος σε σχέση με το τί διαφωνούμε. Θα με βελτίωνε και ως άνθρωπο πιστεύω κάτι τέτοιο...
edit: Μόλις ανακάλυψα και το λόγο που χρησιμοποιεί τη λειτουργία του αόρατου χρήστη. Τραγικός απλά.
Οκ,το παραδέχομαι το παράδειγμα με το ΑΟΔΕ ήταν ατυχές.Απλά δεν ήξερα και πολλά για αυτό,αλλά και πάλι θεωρώ ότι μία άσκηση είναι λίγο για τις πανελλήνιες
Μήπως οι μαθητές προσφεύγουν αναγκαστικά στα φροντ και στα ιδιαίτερα μπας και μάθουν τίποτα?
P.S πάντως δεν είμαι εγώ αυτό
Για να το δεις πάτησα και +
Εντάξει, ο καθηγητής σου φέρθηκε κάπως ακραία.Υπάρχουν κι άλλοι τέτοιοι,αλλά πιστεύω πως δεν είναι ο γενικός κανόνας ότι οι καθηγητές στη Β και στη Γ φέρονται έτσι στους μαθητές.Εγώ,για παράδειγμα,στην κατεύθυνση έχω πολύ καλούς καθηγητές οι οποίοι μπορεί να μην δίνουν πολύ βάση στη θεωρία αλλά οι ασκήσεις που μας δίνουν ειναι επιμορφωτικές και πρωτότυπες.Μπορεί να είμαι ρομαντικός,αλλά θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.
Δεν ξέρω για το δικό σου σχολείο,πάντως εγώ στο δικό μου απ'ότι βλέπω μόνο βιολογία πρόκειται να μάθω φέτος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακριβώς! Είτε λίγα είτε πολλά ήταν τα μαθήματα, είτε μικρή είτε μεγάλη η ύλη, είτε εύκολα είτε δύσκολα τα θέματα, τις ίδιες ώρες φροντιστήρια θα κάναμε. Έτσι μας πείσανε να δεχόμαστε τα εξουθενωτικά πακέτα των 15-20 ωρών φροντιστήριο που δεν αφήνουν ούτε ελεύθερο χρόνο, αλλά ούτε και χρόνο για διάβασμα..... πηγή του προβλήματος είναι οι φροντιστηριακοί και αυτοί που έχουν κάνει ιδιαίτερα. Και 1 μάθημα να είχατε στις πανελλαδικές οι μαθητές από το πρωί μέχρι το βράδυ θα κάνατε μάθημα στα φροντιστήρια.......
Μήπως και εμείς την καταντήσαμε παρακμιακή και δυσλειτουργική? Όταν ξεκινάμε με δεδομένο ότι το σχολείο είναι άχρηστο και το φροντιστήριο θεός, όταν το μόνιμο πρόβλημα μας είναι πώς θα χάσουμε το μάθημα, όταν δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε ότι μπορούμε και όταν κάποιος καθηγητής πάει να κάνει σωστά τη δουλειά του τον φτύνουμε, το να τα φορτώνουμε όλα στο αόρατο σύστημα είναι η εύκολη λύση.Ίσως αν δεν ήταν η δημόσια εκπαίδευση τόσο παρακμιακή και δυσλειτουργική να μην καταφεύγαμε εις άλλες παροχές εκπαίδευσης....
Και όποιος κάνει την προσπάθεια λέμε "τι θέλει να μας παραστήσει τώρα αυτός?"Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι.......
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου
Καθηγητής: "Καλά ρε παιδιά, σας το εξήγησα, κάναμε τέτοιες ίδιες ασκήσεις και στο τεστ πατώσατε. Και πάτε και φροντιστήριο και σας τα έχουν πει και εκεί. Καλά, τι κάνετε στα φροντιστήρια? Κοιμάστε και εκεί όπως εδώ? Τουλάχιστον εδώ ο ύπνος ε'ιναι δωρεάν, εκεί όμως τον χρυσοπληρώνετε".
Το δημόσιο σχολείο και οι δημόσιες υπηρεσίες δεν είναι ένας αόρατος εξωγήινος εχθρός. Είμαστε εμείς, οι γονείς μας και οι γύρω μας...
Θέλουμε? Μήπως βολευόμαστε έτσι και έχουμε και άλλοθι?-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε....Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης. Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε.
Συμφωνώ μαζί σου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και οι άχρηστοι. Όμως πολλές φορές εμείς μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση. Το θέμα είναι αν θέλουμε. Ένα άλλο μεγάλο κακό είναι ότι όσο και να θέλει ένας καθηγητής στο σχολείο, δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του γιατί δεν φτάνει ο χρόνος λόγω των τόσο πολλών ωρών που χάνονται συνέχεια....θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.
Αυτό ακριβώς...90% νομίζω του άγχους των μαθητών προέρχεται από την κάθε αβάσιμη βλακεία που ακούν από γονείς/συμμαθητές/καθηγητές/φροντιστές περί του διαβάσματος για τις Πανελλήνιες.... μην ψαρώνετε ρε. Να έχετε εμπιστοσύνη στους εαυτούς σας... το θέμα μεγαλοποιείται χωρίς λόγο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ακριβώς! Είτε λίγα είτε πολλά ήταν τα μαθήματα, είτε μικρή είτε μεγάλη η ύλη, είτε εύκολα είτε δύσκολα τα θέματα, τις ίδιες ώρες φροντιστήρια θα κάναμε. Έτσι μας πείσανε να δεχόμαστε τα εξουθενωτικά πακέτα των 15-20 ωρών φροντιστήριο που δεν αφήνουν ούτε ελεύθερο χρόνο, αλλά ούτε και χρόνο για διάβασμα.
Ρε Δια, απο που κι ως που φταινε οι φροντιστηριακοι; Στο κατω κατω δεν σε υποχρεωνει κανεις να πας, υπηρεσιες προσφερουν. Αν το δημοσιο σχολειο ηταν τοσο αποδοτικο οσο ειναι σε αλλες ευρωπαικες χωρες, δεν θα πηγαινε κανεις φροντιστηριο (στο εγγυουμαι αυτο). Γιατι λοιπον στην Γερμανια π.χ. δεν υπαρχουν φροντιστηρια παρα μονο για εξαιρετες περιπτωσεις, ενω εδω αμα δεν πας εισαι χαμενος; Μηπως υπαρχει καποιος λογος; (λεω εγω τωρα)
Οι μαθητες δεν μπορουν να αλλαξουν κατι, μονο να διεκδικουν. Οσο και να θελετε να μην το πιστεψετε, ετσι ειναι. Δεν θυμαμαι να εγινε κατι με τις καταληψεις, τις πορειες και τις αποχες. Γι αυτο οσο και να ξελαρρυγγιζομαστε εμεις, αμα δεν λειτουργησει η πολιτεια και το ρημαδι το Υπουργειο Παιδειας (ο θεος να το κανει) και δεν αλλαξει το εκπαιδευτικο συστημα απο τα θεμελια, δεν θα επιτευχθει τιποτα.Μήπως και εμείς την καταντήσαμε παρακμιακή και δυσλειτουργική? Όταν ξεκινάμε με δεδομένο ότι το σχολείο είναι άχρηστο και το φροντιστήριο θεός, όταν το μόνιμο πρόβλημα μας είναι πώς θα χάσουμε το μάθημα, όταν δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε ότι μπορούμε και όταν κάποιος καθηγητής πάει να κάνει σωστά τη δουλειά του τον φτύνουμε, το να τα φορτώνουμε όλα στο αόρατο σύστημα είναι η εύκολη λύση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εξήγησα και παραπάνω ότι το σχολείο δεν αρκεί να σε προετοιμάσει για πενελλήνιες. Η διαφωνία μου είναι στο ότι τα πακέτα των φροντιστηρίων έχουν πολλές ώρες. Σ΄αυτό φταίνε τα φροντιστήρια, δηλαδή ότι για να αυξήσουν το κέρδος τους δεν δίνουν την επιλογή όποιος θέλει να έχει λίγες ώρες. Φυσικά υπάρχουν και τα ιδιαίτερα, αλλά το κόστος ανεβαίνει πολύ...Ρε Δια, απο που κι ως που φταινε οι φροντιστηριακοι; Στο κατω κατω δεν σε υποχρεωνει κανεις να πας, υπηρεσιες προσφερουν.....
Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να τα πετύχουμε. Θα αναφέρω 3 παραδείγματα από την περσινή χρονιά: 1) Αναγκάσαμε να φύγει από το σχολείο προβληματική καθηγήτρια, 2) Πείσαμε καθηγητή που είχαμε πολλά παράπονα να βελτιωθεί αισθητά, 3) Καταφέραμε να γίνει για πρώτη φορά στο σχολείο μας 1ος κύκλος τεχνολογικής. Θα πεις ότι αυτά είναι μικροπράγματα, δίκιο θα έχεις, όμως δείχνουν ότι αν θέλουμε μπορούμε να πετύχουμε κάποιες βελτιώσεις. Δεν συμφωνώ με το να κάθομαι μοιρολατρικά και να δέχομαι τα πάντα, περιμένοντας να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα.Οι μαθητες δεν μπορουν να αλλαξουν κατι, μονο να διεκδικουν. ........αν δεν αλλαξει το εκπαιδευτικο συστημα απο τα θεμελια, δεν θα επιτευχθει τιποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κοιτα, εφοσον εσυ διαλεγεις το φροντιστηριο, μπορεις να διαλεξεις ποσες ωρες θα κανεις... με την εννοια οτι πας σε ενα φροντιστηριο που δεν εχει τοσες πολλες ωρες. Παντως περισσοτερες ωρες σημαινει καλυτερη εμπεδωση του μαθηματος (της θεωριας τουλαχιστον). Στο δικο μου φροντιστηριο κανουμε 5 ωρες Μαθ/κα και 4 Φυσικη (αντι για 4 Μαθ/κα και 3-4 Φυσικη που ειναι συνηθως), και ο πατερας μου το διαλεξε για αυτον ακριβως το λογο - γιατι κανουμε περισσοτερες ωρες (με τα ιδια περιπου λεφτα σε σχεση με αλλα). Στην αρχη διαμαρτηρομουν, αλλα στην τελικη θελω να περασω και σε μια σχολη με ουκω λιγα μορια, οχι να περασω την 3η πινοντας φραπεδες και "χαλαρα!" (ναι, απο Θεσσαλονικη ειμαι). Οσον αφορα τον ελευθερο χρονο, ενας καθηγητης μου ειπε χαρακτηριστικα: "Αν σ'αυτη την χρονια εχεις ελευθερο χρονο ακομα και για να πλυθεις, σημαινει οτι καποιο μαθημα παραμελεις..."Εξήγησα και παραπάνω ότι το σχολείο δεν αρκεί να σε προετοιμάσει για πενελλήνιες. Η διαφωνία μου είναι στο ότι τα πακέτα των φροντιστηρίων έχουν πολλές ώρες. Σ΄αυτό φταίνε τα φροντιστήρια, δηλαδή ότι για να αυξήσουν το κέρδος τους δεν δίνουν την επιλογή όποιος θέλει να έχει λίγες ώρες. Φυσικά υπάρχουν και τα ιδιαίτερα, αλλά το κόστος ανεβαίνει πολύ...
Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να τα πετύχουμε. Θα αναφέρω 3 παραδείγματα από την περσινή χρονιά: 1) Αναγκάσαμε να φύγει από το σχολείο προβληματική καθηγήτρια, 2) Πείσαμε καθηγητή που είχαμε πολλά παράπονα να βελτιωθεί αισθητά, 3) Καταφέραμε να γίνει για πρώτη φορά στο σχολείο μας 1ος κύκλος τεχνολογικής. Θα πεις ότι αυτά είναι μικροπράγματα, δίκιο θα έχεις, όμως δείχνουν ότι αν θέλουμε μπορούμε να πετύχουμε κάποιες βελτιώσεις. Δεν συμφωνώ με το να κάθομαι μοιρολατρικά και να δέχομαι τα πάντα, περιμένοντας να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Σαφως το να καθεσαι παθητικα και να περιμενεις δεν επιφερει τιποτα. Αλλα δυστυχως δεν αρκει μονο να διεκδικουμε, αλλα να ακουγομαστε και απεναντι...
Καταφερατε να κανετε 1ο κυκλο Τεχνολογικης; Προτιματε δηλαδη να κανετε Χημεια-Βιοχημεια και Ηλεκτρολογια απο Προγραμματισμο και ΑΟΔΕ; Και καλα το ΑΟΔΕ ειναι παλουκι, αλλα να το αντικαταστησεις με Χημεια;; Πιο δυσκολα νομιζω οτι ειναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BRUCE
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nadia_koutsouni
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μάλλον καθένας μας προτιμά κάτι διαφορετικό, όλα είναι σεβαστά. Για μένα οι πολλές ώρες φοντιστήριο είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Προτιμώ να διαβάζω μόνος μου και να έχω όσο το δυνατό λιγότερες ώρες μάθημα για έλεγχο, συμπλήρωμα και απορίες. Τέτοιο φροντιστήριο δεν βρήκα, άρα κατέληξα στην ακριβή λύση...Παντως περισσοτερες ωρες (φροντιστήριο) σημαινει καλυτερη εμπεδωση του μαθηματος...
Θα έλεγα 10⁹ φορές ότι είναι πριτιμότερες η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία από ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ. Είναι μαθήματα στα οποία μπορείς εύκολα να χτυπήσεις ακόμα και 100ρι. Νομίζω ότι αν υπήρχε σωστή ενημέρωση και δεν την είχαν θάψει την Τ-1 τα σχολεία και (κυρίως) τα φροντιστήρια, θα ήταν πολύ πιο δημοφιλής από την Τ-2.Καταφερατε να κανετε 1ο κυκλο Τεχνολογικης; Προτιματε δηλαδη να κανετε Χημεια-Βιοχημεια και Ηλεκτρολογια απο Προγραμματισμο και ΑΟΔΕ; Και καλα το ΑΟΔΕ ειναι παλουκι, αλλα να το αντικαταστησεις με Χημεια;; Πιο δυσκολα νομιζω οτι ειναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Δία, ξύπνα.Δία, και λοιποί που είστε στην Τεχνολογική-1, αυτό ή η Χημεία-Βιοχημεία τι φρούτο είναι;
Ύστερα από 2.5 μήνες, τι εντυπώσεις σου έμειναν από την Χημεία-Βιοχημεία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sido
Νεοφερμένος
και αοδε γραφεις 100αρι και αεππ δεν εχουν ιδιετερη δυσκολια εκτοσ του αοδε που θελει αποστηθισηΘα έλεγα 10⁹ φορές ότι είναι πριτιμότερες η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία από ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ. Είναι μαθήματα στα οποία μπορείς εύκολα να χτυπήσεις ακόμα και 100ρι. Νομίζω ότι αν υπήρχε σωστή ενημέρωση και δεν την είχαν θάψει την Τ-1 τα σχολεία και (κυρίως) τα φροντιστήρια, θα ήταν πολύ πιο δημοφιλής από την Τ-2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ποιος είπε ότι κοιμάμαι? Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Ευχάριστο μάθημα, ενδιαφέρον και καθόλου δύσκολο.Δία, ξύπνα.
Ύστερα από 2.5 μήνες, τι εντυπώσεις σου έμειναν από την Χημεία-Βιοχημεία;
Το θέμα είναι ΚΑΙ να σου αρέσει αυτό που κάνεις. Αν ήταν να διαβάζω ΑΟΔΕ σαν να καταπίνω πικρό φάρμακο, δεν μου λείπει καθόλου. Η Χημεία-βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία με ευχαριστούν.και αοδε γραφεις 100αρι και αεππ δεν εχουν ιδιετερη δυσκολια εκτοσ του αοδε που θελει αποστηθιση
Με την καμία. Το κομμάτι της Χημείας είναι σε ύλη το μισό από αυτό της θετικής με πολύ μικρότερες απαιτήσεις και πολύ ευκολώτερα θέματα. Το κομμάτι της Βιοχημείας είναι σαν τη βιολογία της Β (αμινοξέα, πρωτεΐνες, ένζυμα, νουκλεϊνικά οξέα, μεταβολισμός, σάκχαρα) καθαρά θεωρητικό, εύκολο και αρκετά ενδιαφέρον.Πάντως γενικά η βιοχημεία είναι πιο δύσκολη από από την Χημεία της θετικής πιστεύω και από την βιολογια.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β
Παιδιά ενημερωθείτε για τον 1ο κύκλο της τεχνολογικής πριν αποφασίσετε για του χρόνου. Και μην ακούτε τα σχολεία που βαριούνται να την κάνουν, ούτε τα φροντιστήρια που την θάβουν γιατί δεν τους συμφέρει να κάνουν τμήματα. Αν το αποφασίσετε 8-10 παιδιά θα σας κάνουν τμήμα Τ-1. Απλά ψάξτε το...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.