Γενικό -  Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 181)
  • Θεωρητική

    Ψήφοι: 59 32.6%
  • Θετική

    Ψήφοι: 83 45.9%
  • Τεχνολογή

    Ψήφοι: 39 21.5%

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Πάντως να ξέρετε στην θεωρητική πρέπει να πέσει πάρα πολύ διάβασμα για να γράψεις.
Όχι ότι στις άλλες κατευθύνσεις δεν χρειάζεται,αλλά για να να μάθεις αρχαία τόσες μεταφράσεις και να μάθεις απ έξω τόσα σχόλια στα κείμενα πρέπει να πέσουν πολλά ξενύχτια στο διάβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,270 μηνύματα.
Πάντως να ξέρετε στην θεωρητική πρέπει να πέσει πάρα πολύ διάβασμα για να γράψεις.
Όχι ότι στις άλλες κατευθύνσεις δεν χρειάζεται,αλλά για να να μάθεις αρχαία τόσες μεταφράσεις και να μάθεις απ έξω τόσα σχόλια στα κείμενα πρέπει να πέσουν πολλά ξενύχτια στο διάβασμα.

Σαν πρώην μαθητής της θετικής κατεύθυνσης και στις 2 τάξεις του λυκείου και με τις αντίστοιχες πανελλήνιες (2003-2004 και 2004-2005) και στα Αρχαία Ελληνικά Γεν.Παιδείας (της δευτέρας λυκείου) έχω να πω ότι τα Αρχαία Ελληνικά του Λυκείου από την δευτέρα λυκείου και έπειτα, δυσκολεύουν αφάνταστα. Θα πρέπει να παίζεις την αρχαία ελληνική γραμματική και σύνταξη που έμαθες στα προηγούμενα χρόνια στα δάχτυλα για να ανταπεξέλθεις. Τώρα από εκεί και πέρα δεν πιστεύω ότι τα αρχαία έχουν τόσο διάβασμα όσο τα θετικά μαθήματα, γιατί πολύ απλά στα αρχαία πρέπει να απομνημονεύσεις κάποια εργαλεία γραμματικής και σύνταξης και να τα εφαρμόζεις σε διάφορα αρχαία ελληνικά κείμενα, το οποίο και προφανώς είναι θέμα προσωπικού διαβάσματος και εξάσκησης. Στα θετικά μαθήματα μαθαίνεις κάποιες θεωρίες και πολύ απλά με 5 εργαλεία πρέπει να σκεφτείς συνδυαστικά για πάρααααα πολλές ασκήσεις (που η καθεμία είναι μια αυτούσια κατηγορία), το οποίο προφανώς δεν είναι θέμα μόνο προσωπικού διαβάσματος αλλά και ευστροφίας μυαλού. Δυστυχώς, όλα τα παιδιά δεν έχουν το ίδιο μυαλό. Επιτέλους ας καταλάβουμε στην Ελλάδα, ότι όλοι οι άνθρωποι δεν σκεφτόμαστε το ίδιο συνδυαστικά. Οπότε όλοι οι άνθρωποι δεν κάνουμε για το Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Καλά, η συνδυαστική σκέψη δεν είναι προνόμιο συγκεκριμένης κατεύθυνσης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
φίλε μου nPb, μιας και τυγχάνει να είμαι θεωρητική πρέπει να σου πω πως ειδικά στην τρίτη τόσο ως κατεύθυνση γενικότερα όσο και στα αρχαία ειδικότερα χρειάζεται πάρα πολύ διάβασμα! μιας και μίλησες μεμονωμένα για τα αρχαία, πρέπει να σου πω πως έως ένα βαθμό το μάθημα αυτό στηρίζεται σε κανόνες γραμματικής και συντακτικού, κάτι που θα σε βοηθήσει να πάρεις ένα 8 συνολικά από τη μετάφραση του άγνωστου κειμένου και τις ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. τις υπόλοιπες, όμως, 12 μονάδες τις παίρνεις από τη μετάφραση του γνωστού κειμένου, την εισαγωγή, τη λεξιλογική άσκηση και τις ερμηνευτικές ερωτήσεις. όλα αυτά, φυσικά, χρειάζονται πολύ διάβασμα και εξάσκηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Eγώ πιστεύω ότι η θεωρητική είναι με διαφορά η πιο δύσκολη κατεύθυνση και δεν είναι σωστό να λέμε ότι είναι μόνο παπαγαλία (π.χ. στο άγνωστο στα αρχαία και στις πηγές στην ιστορία απαιτεί κριτική σκέψη πολύ μεγαλύτερη από μαθήματα άλλων κατευθύνσεων)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι δύσκολη γιατί δεν πιάνεις σχεδόν ποτέ το άριστα...(ίσως είναι ο μόνος λόγος.....)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
για εμένα η μεγάλη δυσκολία της θεωρητικής έγκειται στην απομνημόνευση μίας ογκώδους ύλης και στον υποκειμενικό (ως ένα βαθμό) χαρακτήρα των μαθημάτων όταν πρόκειται για πραγματολογικές ερωτήσεις.

Είναι δύσκολη γιατί δεν πιάνεις σχεδόν ποτέ το άριστα...(ίσως είναι ο μόνος λόγος.....)

για εμένα αυτό δεν είναι αίτιο, αλλά το αποτέλεσμα της δυσκολίας ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Η ύλη δεν είναι ογκώδης, φαίνεται ογκώδης τώρα...Είναι αντικειμενικά λίγη!Στο πανεπιστήμιο έχεις πολλά περισσότερα να διαβάσεις και σε πολύ λιγότερο χρόνο!Και ακόμα και στο πανεπιστήμιο πρέπει να απομνημονεύσεις!

Αυτό που λέω με το άριστα, είναι το ίδιο με την υποκειμενικότητα, αυτό εννοώ και εγώ με άλλα λόγια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Mα εδώ δε συγκρίνουμε την ύλη πανεπιστημιού με την θεωρητική αλλά ποια είναι η πιο δύσκολη κατεύθυνση. Ανάλογα και στις άλλα μαθήματα θετικής, τεχνολογικής ισχύει αυτό.

Ας πάρουμε 2 μαθήματα 1 μάθημα της θετικής βιολογία και 1 μάθημα της θεωρητικής την Ιστορία

Η βιολογία (κατέύθυνσης) είναι μόλις 60-70 ( αν δε κάνω λάθος) σελίδες αν την παπαγαλίσεις και μάθεις να λύνεις μερικές ασκήσεις είσαι καλυμμένος. Η παπαγαλία έχει κάποιες μεγάλες λέξεις όχι τίποτα το τραγικό παρόλα ούτε τίποτα το δύσκολο και αυτά δεν απαιτεί καμιά απομνημόνευση χημικών δομών και μηχανισμών.

Η ιστορία έχει ύλη περίπου 200 σελίδες (αν δε κάνω λάθος). Πρέπει να μάθεις ημερομηνίες, ονόματα, συνθήκες και ακόμα αν τα μάθεις όλα αυτά απέξω αν δεν έχεις κριτική ικανότητα να απαντήσεις την πηγή θα χάσεις πολλούς πόντους.

Ο λόγος που οι περισσότεροι διαλέγουν βιολογία γενικής και οι λιγότεροι ιστορία γενικής είναι ότι στην βιολογία μπορεί να πετύχεις εύκολα μεγάλο βαθμό από ότι στην ιστορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
σίγουρα συγκριτικά με την ύλη του πανεπιστημίου αυτή είναι αμελητέας ποσότητας και από τη στιγμή που θα εισαχθούμε στο πανεπιστήμιο θα το καταλάβουμε αυτό πολύ καλα. δεν παύει, όμως, να είναι πολύ μεγάλη ή τουλάχιστον μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες κατευθύνσεις, χωρίς βέβαια να είμαι απόλυτη σε αυτό μιας και δεν έχω πάει ούτε θετική ούτε τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Mα εδώ δε συγκρίνουμε την ύλη πανεπιστημιού με την θεωρητική αλλά ποια είναι η πιο δύσκολη κατεύθυνση. Ανάλογα και στις άλλα μαθήματα θετικής, τεχνολογικής ισχύει αυτό.

Ας πάρουμε 2 μαθήματα 1 μάθημα της θετικής βιολογία και 1 μάθημα της θεωρητικής την Ιστορία

Η βιολογία (κατέύθυνσης) είναι μόλις 60-70 ( αν δε κάνω λάθος) σελίδες αν την παπαγαλίσεις και μάθεις να λύνεις μερικές ασκήσεις είσαι καλυμμένος. Η παπαγαλία έχει κάποιες μεγάλες λέξεις όχι τίποτα το τραγικό παρόλα ούτε τίποτα το δύσκολο και αυτά δεν απαιτεί καμιά απομνημόνευση χημικών δομών και μηχανισμών.

Η ιστορία έχει ύλη περίπου 200 σελίδες (αν δε κάνω λάθος). Πρέπει να μάθεις ημερομηνίες, ονόματα, συνθήκες και ακόμα αν τα μάθεις όλα αυτά απέξω αν δεν έχεις κριτική ικανότητα να απαντήσεις την πηγή θα χάσεις πολλούς πόντους.

Ο λόγος που οι περισσότεροι διαλέγουν βιολογία γενικής και οι λιγότεροι ιστορία γενικής είναι ότι στην βιολογία μπορεί να πετύχεις εύκολα μεγάλο βαθμό από ότι στην ιστορία.
Δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις βιολογία κατεύθυνσης με ιστορία κατεύθυνσης...
Το θέμα δεν είναι ο αριθμός των σελίδων αλλά το τι γράφουν!!!Η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αντικειμενικά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εγώ ήμουν θεωρητική αλλά δεν νομίζω ότι είναι και η δυσκολότερη κατεύθυνση...
Ακόμα και οι 200 σελίδες που λέτε, είναι ΟΚ για ένα χρόνο που έχεις να τις διαβάσεις...Και τα κάνεις και 100 επαναλήψεις!!!!Και εντάξει, αν συγκριθεί με τη βιολογία, ναι είναι πιο δύσκολη αλλά για βάλτε τα κάτω με μαθηματικά ή χημείες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Εγώ ήμουν θεωρητική αλλά δεν νομίζω ότι είναι και η δυσκολότερη κατεύθυνση...
Ακόμα και οι 200 σελίδες που λέτε, είναι ΟΚ για ένα χρόνο που έχεις να τις διαβάσεις...Και τα κάνεις και 100 επαναλήψεις!!!!Και εντάξει, αν συγκριθεί με τη βιολογία, ναι είναι πιο δύσκολη αλλά για βάλτε τα κάτω με μαθηματικά ή χημείες...
Θα το πω και σε σένα οτι η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αν όχι το πιο δύσκολο!!!Μπορεί οι σελίδες να είναι πιο λίγες αλλά τα γράμματα είναι πολύ πιο μικρά και επίσης δε μπορείς να πεις τίποτα με δικά σου λόγια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ, εγώ άλλωστε βρίσκω ότι αλλού είναι η δυσκολία της θεωρητικής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ, εγώ άλλωστε βρίσκω ότι αλλού είναι η δυσκολία της θεωρητικής...
Δηλαδή???Πού θεωρείς οτι είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
Δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις βιολογία κατεύθυνσης με ιστορία κατεύθυνσης...
Το θέμα δεν είναι ο αριθμός των σελίδων αλλά το τι γράφουν!!!Η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αντικειμενικά!!

ήμουνα θετική και ήμουνα από τους τυχερούς που δίνανε 9 μαθήματα στην β λυκείου και 9 στην γ Λυκείου.

Όταν έδινα εξετάσεις είχαμε 9 μαθήματα και δίναμε και ιστορία γενικής σε όλες τις κατευθύνσεις. Την ιστορία γενικής την θεωρούσα με διαφορά το πιο δύσκολο μάθημα μετά την Έκθεση. Την είχα παπαγαλίσει και διάβασα αρκετά παρόλα αυτά αρκέστηκα σε ένα 16 επειδή είχα χάσει πολλούς βαθμούς στην πηγή.

Η Βιολογία από την άλλη δεν απαιτεί μεγάλη απομνημόνευση. Δεν απαιτεί να μάθεις ούτε δομή νουκλεοτιδίων, ούτε την δομή των ενζύμων και το μόνο που χρειάζεται είναι να μάθεις κάποια πειράματα, κάτι ασκήσεις Mende, κάποιες ασκήσεις εφαρμογής της θεωρίας και κάποιους βιολογικούς όρους.

στατιστικά το 80% των υποψηφίων γράφει άριστα στην βιολογία κατεύθυνση.


Η δυσκολία στην θεωρητική είναι ότι δεν αρκεί μόνο το διάβασμα (απαιτεί ταλέντο και τύχη) στις άλλες κατευθύνσεις αρκεί λίγο τύχη και διαβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το είπε και παραπάνω η Tzwrtzia. Είναι η υποκειμενικότητα των θεμάτων και της βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει μία σωστή μετάφραση αγνώστου για να μάθεις στα αρχαία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στην ιστορία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στη Λογοτεχνία. Όλα είναι στο χέρι του διορθωτή και το πώς θα ξυπνήσει...

Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρότασή σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
κατερίνα μου και στην ιστορία πρέπει να γράψεις αυτούσια όσα αναφέρονται στο βιβλίο.
Revekka, αυτό που λες σχετικά με τις επαναλήψεις ισχύει για όλα τα μαθήματα και έχει να κάνει με τη μεθοδολογία του μαθητή στο διάβασμά του..
τώρα όσον αφορα στα μαθηματικά και στις φυσικοχημείες, αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις καλά ένα χ,ψ τυπολόγιο, πολύ εξάσκηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρατηρητικότητα και οξυδέρκεια. από 'κει και πέρα εκτός από τη βιολογία, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κατερίνας, δεν τίθεται ιδιαίτερο πρόβλημα απομνημόνευσης κατεβατών..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Το είπε και παραπάνω η Tzwrtzia. Είναι η υποκειμενικότητα των θεμάτων και της βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει μία σωστή μετάφραση αγνώστου για να μάθεις στα αρχαία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στην ιστορία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στη Λογοτεχνία. Όλα είναι στο χέρι του διορθωτή και το πώς θα ξυπνήσει...

Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρότασή σου!
Συμφωνώ απόλυτα! Κατά τη γνώμη μου όμως είναι πιο εύκολη! Τουλάχιστον απ΄τη θετική!

κατερίνα μου και στην ιστορία πρέπει να γράψεις αυτούσια όσα αναφέρονται στο βιβλίο.
Revekka, αυτό που λες σχετικά με τις επαναλήψεις ισχύει για όλα τα μαθήματα και έχει να κάνει με τη μεθοδολογία του μαθητή στο διάβασμά του..
τώρα όσον αφορα στα μαθηματικά και στις φυσικοχημείες, αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις καλά ένα χ,ψ τυπολόγιο, πολύ εξάσκηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρατηρητικότητα και οξυδέρκεια. από 'κει και πέρα εκτός από τη βιολογία, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κατερίνας, δεν τίθεται ιδιαίτερο πρόβλημα απομνημόνευσης κατεβατών..
1. Συμφωνώ ότι και στην ιστορία πρέπει να τα γράψεις αυτούσια αλλά μπορείτε να αλλάξετε καποιες εκφράσεις ενώ στη βιολογία π.χ.για τη λέξη μιτοχόνδριο δεν υπάρχει συνώνυμο!
2.Τους τύπους εύκολα τους θυμάσαι αλλά το θέμα είναι αν θα μπορέσεις να εφαρμόσεις τον κατάλληλο. Να κρίνεις ποιον απ'όλους να επιλέξεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,167 μηνύματα.
1. Συμφωνώ ότι και στην ιστορία πρέπει να τα γράψεις αυτούσια αλλά μπορείτε να αλλάξετε καποιες εκφράσεις ενώ στη βιολογία π.χ.για τη λέξη μιτοχόνδριο δεν υπάρχει συνώνυμο!
2.Τους τύπους εύκολα τους θυμάσαι αλλά το θέμα είναι αν θα μπορέσεις να εφαρμόσεις τον κατάλληλο. Να κρίνεις ποιον απ'όλους να επιλέξεις....
και η ιστορία έχει περίεργες λέξεις όμως και ονόματα
Συνθήκη Κιουτσούκ-Καϊναρτζή ( αυτή εχει γλυκουλίστικο όνομα δε θυμάμαι άλλες sorry) .

Όπως επίσης και ημερομηνίες (που μερικές αναφέρονται στο νεο και αλλες στο παλιό ημερολόγιο και άλλες και στα 2) οι οποίες είναι αμέτρητες και ονοματα με ονοματεπωνυμο που πραγματικά μπερδεύουν (π.χ. στην δικη των 6). Έπρεπε να ξέρεις και τους δικαστές και ους κατηγορούμενους και την τοποθεσία. και όλα.


Όταν διάβαζα τις ημερομηνίες στην ιστορία μου ερχόταν να κλάψω επειδή δε μπορούσα να τα μάθω με τίποτα.


Οι λέξεις στην βιολογία οι περισσότερες είναι σύνθετες και αποτελούνται από ελληνικές ρίζες.

DΝA (δεν είναι ξένος όρος) δεοξυριβονουκλεϊκό οξύ DeoxyriboNucleic Acid
DNA πολυμεράση (και αυτός ελληνικός όρος)
φωσφοδιεστερικός δεσμός (φώσφορος, δί (από το δύο) και εστέρα
εσώνια (ιντρόνια) , εξώνια

Επίσης μερικά ονόματα συνδρόμων είναι κατά γενική ομολογία εύκολα. Π.Χ. Τurner, Down, Cri du Cha (κλάμα της γάτας).:D (πολύ μου άρεσε αυτή η ασθένεια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top