vavlas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όχι ότι στις άλλες κατευθύνσεις δεν χρειάζεται,αλλά για να να μάθεις αρχαία τόσες μεταφράσεις και να μάθεις απ έξω τόσα σχόλια στα κείμενα πρέπει να πέσουν πολλά ξενύχτια στο διάβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πάντως να ξέρετε στην θεωρητική πρέπει να πέσει πάρα πολύ διάβασμα για να γράψεις.
Όχι ότι στις άλλες κατευθύνσεις δεν χρειάζεται,αλλά για να να μάθεις αρχαία τόσες μεταφράσεις και να μάθεις απ έξω τόσα σχόλια στα κείμενα πρέπει να πέσουν πολλά ξενύχτια στο διάβασμα.
Σαν πρώην μαθητής της θετικής κατεύθυνσης και στις 2 τάξεις του λυκείου και με τις αντίστοιχες πανελλήνιες (2003-2004 και 2004-2005) και στα Αρχαία Ελληνικά Γεν.Παιδείας (της δευτέρας λυκείου) έχω να πω ότι τα Αρχαία Ελληνικά του Λυκείου από την δευτέρα λυκείου και έπειτα, δυσκολεύουν αφάνταστα. Θα πρέπει να παίζεις την αρχαία ελληνική γραμματική και σύνταξη που έμαθες στα προηγούμενα χρόνια στα δάχτυλα για να ανταπεξέλθεις. Τώρα από εκεί και πέρα δεν πιστεύω ότι τα αρχαία έχουν τόσο διάβασμα όσο τα θετικά μαθήματα, γιατί πολύ απλά στα αρχαία πρέπει να απομνημονεύσεις κάποια εργαλεία γραμματικής και σύνταξης και να τα εφαρμόζεις σε διάφορα αρχαία ελληνικά κείμενα, το οποίο και προφανώς είναι θέμα προσωπικού διαβάσματος και εξάσκησης. Στα θετικά μαθήματα μαθαίνεις κάποιες θεωρίες και πολύ απλά με 5 εργαλεία πρέπει να σκεφτείς συνδυαστικά για πάρααααα πολλές ασκήσεις (που η καθεμία είναι μια αυτούσια κατηγορία), το οποίο προφανώς δεν είναι θέμα μόνο προσωπικού διαβάσματος αλλά και ευστροφίας μυαλού. Δυστυχώς, όλα τα παιδιά δεν έχουν το ίδιο μυαλό. Επιτέλους ας καταλάβουμε στην Ελλάδα, ότι όλοι οι άνθρωποι δεν σκεφτόμαστε το ίδιο συνδυαστικά. Οπότε όλοι οι άνθρωποι δεν κάνουμε για το Πανεπιστήμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Είναι δύσκολη γιατί δεν πιάνεις σχεδόν ποτέ το άριστα...(ίσως είναι ο μόνος λόγος.....)
για εμένα αυτό δεν είναι αίτιο, αλλά το αποτέλεσμα της δυσκολίας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αυτό που λέω με το άριστα, είναι το ίδιο με την υποκειμενικότητα, αυτό εννοώ και εγώ με άλλα λόγια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ας πάρουμε 2 μαθήματα 1 μάθημα της θετικής βιολογία και 1 μάθημα της θεωρητικής την Ιστορία
Η βιολογία (κατέύθυνσης) είναι μόλις 60-70 ( αν δε κάνω λάθος) σελίδες αν την παπαγαλίσεις και μάθεις να λύνεις μερικές ασκήσεις είσαι καλυμμένος. Η παπαγαλία έχει κάποιες μεγάλες λέξεις όχι τίποτα το τραγικό παρόλα ούτε τίποτα το δύσκολο και αυτά δεν απαιτεί καμιά απομνημόνευση χημικών δομών και μηχανισμών.
Η ιστορία έχει ύλη περίπου 200 σελίδες (αν δε κάνω λάθος). Πρέπει να μάθεις ημερομηνίες, ονόματα, συνθήκες και ακόμα αν τα μάθεις όλα αυτά απέξω αν δεν έχεις κριτική ικανότητα να απαντήσεις την πηγή θα χάσεις πολλούς πόντους.
Ο λόγος που οι περισσότεροι διαλέγουν βιολογία γενικής και οι λιγότεροι ιστορία γενικής είναι ότι στην βιολογία μπορεί να πετύχεις εύκολα μεγάλο βαθμό από ότι στην ιστορία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις βιολογία κατεύθυνσης με ιστορία κατεύθυνσης...Mα εδώ δε συγκρίνουμε την ύλη πανεπιστημιού με την θεωρητική αλλά ποια είναι η πιο δύσκολη κατεύθυνση. Ανάλογα και στις άλλα μαθήματα θετικής, τεχνολογικής ισχύει αυτό.
Ας πάρουμε 2 μαθήματα 1 μάθημα της θετικής βιολογία και 1 μάθημα της θεωρητικής την Ιστορία
Η βιολογία (κατέύθυνσης) είναι μόλις 60-70 ( αν δε κάνω λάθος) σελίδες αν την παπαγαλίσεις και μάθεις να λύνεις μερικές ασκήσεις είσαι καλυμμένος. Η παπαγαλία έχει κάποιες μεγάλες λέξεις όχι τίποτα το τραγικό παρόλα ούτε τίποτα το δύσκολο και αυτά δεν απαιτεί καμιά απομνημόνευση χημικών δομών και μηχανισμών.
Η ιστορία έχει ύλη περίπου 200 σελίδες (αν δε κάνω λάθος). Πρέπει να μάθεις ημερομηνίες, ονόματα, συνθήκες και ακόμα αν τα μάθεις όλα αυτά απέξω αν δεν έχεις κριτική ικανότητα να απαντήσεις την πηγή θα χάσεις πολλούς πόντους.
Ο λόγος που οι περισσότεροι διαλέγουν βιολογία γενικής και οι λιγότεροι ιστορία γενικής είναι ότι στην βιολογία μπορεί να πετύχεις εύκολα μεγάλο βαθμό από ότι στην ιστορία.
Το θέμα δεν είναι ο αριθμός των σελίδων αλλά το τι γράφουν!!!Η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αντικειμενικά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Ακόμα και οι 200 σελίδες που λέτε, είναι ΟΚ για ένα χρόνο που έχεις να τις διαβάσεις...Και τα κάνεις και 100 επαναλήψεις!!!!Και εντάξει, αν συγκριθεί με τη βιολογία, ναι είναι πιο δύσκολη αλλά για βάλτε τα κάτω με μαθηματικά ή χημείες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα το πω και σε σένα οτι η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αν όχι το πιο δύσκολο!!!Μπορεί οι σελίδες να είναι πιο λίγες αλλά τα γράμματα είναι πολύ πιο μικρά και επίσης δε μπορείς να πεις τίποτα με δικά σου λόγια!Εγώ ήμουν θεωρητική αλλά δεν νομίζω ότι είναι και η δυσκολότερη κατεύθυνση...
Ακόμα και οι 200 σελίδες που λέτε, είναι ΟΚ για ένα χρόνο που έχεις να τις διαβάσεις...Και τα κάνεις και 100 επαναλήψεις!!!!Και εντάξει, αν συγκριθεί με τη βιολογία, ναι είναι πιο δύσκολη αλλά για βάλτε τα κάτω με μαθηματικά ή χημείες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δηλαδή???Πού θεωρείς οτι είναι?Δεν διαφωνώ, εγώ άλλωστε βρίσκω ότι αλλού είναι η δυσκολία της θεωρητικής...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις βιολογία κατεύθυνσης με ιστορία κατεύθυνσης...
Το θέμα δεν είναι ο αριθμός των σελίδων αλλά το τι γράφουν!!!Η βιολογία είναι απ΄τα πιο δύσκολα μαθήματα!Αντικειμενικά!!
ήμουνα θετική και ήμουνα από τους τυχερούς που δίνανε 9 μαθήματα στην β λυκείου και 9 στην γ Λυκείου.
Όταν έδινα εξετάσεις είχαμε 9 μαθήματα και δίναμε και ιστορία γενικής σε όλες τις κατευθύνσεις. Την ιστορία γενικής την θεωρούσα με διαφορά το πιο δύσκολο μάθημα μετά την Έκθεση. Την είχα παπαγαλίσει και διάβασα αρκετά παρόλα αυτά αρκέστηκα σε ένα 16 επειδή είχα χάσει πολλούς βαθμούς στην πηγή.
Η Βιολογία από την άλλη δεν απαιτεί μεγάλη απομνημόνευση. Δεν απαιτεί να μάθεις ούτε δομή νουκλεοτιδίων, ούτε την δομή των ενζύμων και το μόνο που χρειάζεται είναι να μάθεις κάποια πειράματα, κάτι ασκήσεις Mende, κάποιες ασκήσεις εφαρμογής της θεωρίας και κάποιους βιολογικούς όρους.
στατιστικά το 80% των υποψηφίων γράφει άριστα στην βιολογία κατεύθυνση.
Η δυσκολία στην θεωρητική είναι ότι δεν αρκεί μόνο το διάβασμα (απαιτεί ταλέντο και τύχη) στις άλλες κατευθύνσεις αρκεί λίγο τύχη και διαβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρότασή σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Revekka, αυτό που λες σχετικά με τις επαναλήψεις ισχύει για όλα τα μαθήματα και έχει να κάνει με τη μεθοδολογία του μαθητή στο διάβασμά του..
τώρα όσον αφορα στα μαθηματικά και στις φυσικοχημείες, αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις καλά ένα χ,ψ τυπολόγιο, πολύ εξάσκηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρατηρητικότητα και οξυδέρκεια. από 'κει και πέρα εκτός από τη βιολογία, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κατερίνας, δεν τίθεται ιδιαίτερο πρόβλημα απομνημόνευσης κατεβατών..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνώ απόλυτα! Κατά τη γνώμη μου όμως είναι πιο εύκολη! Τουλάχιστον απ΄τη θετική!Το είπε και παραπάνω η Tzwrtzia. Είναι η υποκειμενικότητα των θεμάτων και της βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει μία σωστή μετάφραση αγνώστου για να μάθεις στα αρχαία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στην ιστορία. Δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση στη Λογοτεχνία. Όλα είναι στο χέρι του διορθωτή και το πώς θα ξυπνήσει...
Γιώργο, συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία πρότασή σου!
1. Συμφωνώ ότι και στην ιστορία πρέπει να τα γράψεις αυτούσια αλλά μπορείτε να αλλάξετε καποιες εκφράσεις ενώ στη βιολογία π.χ.για τη λέξη μιτοχόνδριο δεν υπάρχει συνώνυμο!κατερίνα μου και στην ιστορία πρέπει να γράψεις αυτούσια όσα αναφέρονται στο βιβλίο.
Revekka, αυτό που λες σχετικά με τις επαναλήψεις ισχύει για όλα τα μαθήματα και έχει να κάνει με τη μεθοδολογία του μαθητή στο διάβασμά του..
τώρα όσον αφορα στα μαθηματικά και στις φυσικοχημείες, αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις καλά ένα χ,ψ τυπολόγιο, πολύ εξάσκηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρατηρητικότητα και οξυδέρκεια. από 'κει και πέρα εκτός από τη βιολογία, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κατερίνας, δεν τίθεται ιδιαίτερο πρόβλημα απομνημόνευσης κατεβατών..
2.Τους τύπους εύκολα τους θυμάσαι αλλά το θέμα είναι αν θα μπορέσεις να εφαρμόσεις τον κατάλληλο. Να κρίνεις ποιον απ'όλους να επιλέξεις....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
και η ιστορία έχει περίεργες λέξεις όμως και ονόματα1. Συμφωνώ ότι και στην ιστορία πρέπει να τα γράψεις αυτούσια αλλά μπορείτε να αλλάξετε καποιες εκφράσεις ενώ στη βιολογία π.χ.για τη λέξη μιτοχόνδριο δεν υπάρχει συνώνυμο!
2.Τους τύπους εύκολα τους θυμάσαι αλλά το θέμα είναι αν θα μπορέσεις να εφαρμόσεις τον κατάλληλο. Να κρίνεις ποιον απ'όλους να επιλέξεις....
Συνθήκη Κιουτσούκ-Καϊναρτζή ( αυτή εχει γλυκουλίστικο όνομα δε θυμάμαι άλλες sorry) .
Όπως επίσης και ημερομηνίες (που μερικές αναφέρονται στο νεο και αλλες στο παλιό ημερολόγιο και άλλες και στα 2) οι οποίες είναι αμέτρητες και ονοματα με ονοματεπωνυμο που πραγματικά μπερδεύουν (π.χ. στην δικη των 6). Έπρεπε να ξέρεις και τους δικαστές και ους κατηγορούμενους και την τοποθεσία. και όλα.
Όταν διάβαζα τις ημερομηνίες στην ιστορία μου ερχόταν να κλάψω επειδή δε μπορούσα να τα μάθω με τίποτα.
Οι λέξεις στην βιολογία οι περισσότερες είναι σύνθετες και αποτελούνται από ελληνικές ρίζες.
DΝA (δεν είναι ξένος όρος) δεοξυριβονουκλεϊκό οξύ DeoxyriboNucleic Acid
DNA πολυμεράση (και αυτός ελληνικός όρος)
φωσφοδιεστερικός δεσμός (φώσφορος, δί (από το δύο) και εστέρα
εσώνια (ιντρόνια) , εξώνια
Επίσης μερικά ονόματα συνδρόμων είναι κατά γενική ομολογία εύκολα. Π.Χ. Τurner, Down, Cri du Cha (κλάμα της γάτας). (πολύ μου άρεσε αυτή η ασθένεια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.