Θάλεια
Διάσημο μέλος
Εγώ πάντως δε γνωρίζω άτομο που να έβγαζε στη β' λυκείου 15 και να έβγαλε πάνω από 18.5κ στις πανελλαδικές...
Μια κοπελα απο το σχολειο μου ηταν μαθητρια του 14 μεχρι + τη Β + φετος που εδωσε πανελληνιες εβγαλε 17,800κατι!Δεν ξερω τι να πω!Αυτα ειναι θαυματα/ταλεντα + πολυ σπανια,αλλα ποτε δεν ξερεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγώ πάντως δε γνωρίζω άτομο που να έβγαζε στη β' λυκείου 15 και να έβγαλε πάνω από 18.5κ στις πανελλαδικές...όσο τα άλλα περί μαμάς κ.λ.π. τα έχω ακούσει άπειρες φορές και πλέον δε μου λένε τίποτα πλην έλλειψης επιχειρημάτων...
Oops sorry αλλά απ'ότι είδα και εσύ ένα ξερό ''τι λέει'' παρέθεσες..οπότε δεν είμαι η μόνη χωρίς επειχειρήματα Ααα και ο κόσμος δεν αποτελείται μόνο από αυτά που ξέρεις εσύ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jjoohhnn
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Oops sorry αλλά απ'ότι είδα και εσύ ένα ξερό ''τι λέει'' παρέθεσες..οπότε δεν είμαι η μόνη χωρίς επειχειρήματα Ααα και ο κόσμος δεν αποτελείται μόνο από αυτά που ξέρεις εσύ!!
οκ συμφωνώ...είναι πολύ συνηθισμένο κάποιος που έβγαζε 15 να περάσει ιατρική...εγώ πάντως στη σχολή μου δεν ξέρω κανέναν (σου κάνει για τεκμήριο
Η εναλακτική στην απόκτηση ειδικότητας εδώ είναι το εξωτερικό? Αν ναι σε τι διαφέρει, χρονικό διάστημα για παράδειγμα?
ναι το εξωτερικό είναι...άλλωστε όλος ο κόσμος αποτελείται από το εσωτερικό και το εξωτερικό...Η διαφορά είναι πως εκεί δεν υπάρχει μεγάλη αναμονή στην έναρξη της ειδικότητας...Δε γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η αναμονή για ειδικότητα στο εξωτερικό ειναι μικροτερη, δεν συγκρίνεται καν με της Ελλάδας, που μπορει να περιμενεις περισσοτερα χρονια! Επιπλέον, η εμπειρία και η πειρα που θα αποκτήσεις στο εξωτερικό δεν συγκρινεται με αυτη της Ελλαδας, ιδιαιτέρως σε ειδικότητες που ειναι πιο σπάνιες !Η εναλακτική στην απόκτηση ειδικότητας εδώ είναι το εξωτερικό? Αν ναι σε τι διαφέρει, χρονικό διάστημα για παράδειγμα?
Και όταν λέμε εξωτερικό, για ευνόητους λόγους, δεν εννοώ...Ρουμανίες, Βουλγαρίες κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jjoohhnn
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
οκ συμφωνώ...είναι πολύ συνηθισμένο κάποιος που έβγαζε 15 να περάσει ιατρική...εγώ πάντως στη σχολή μου δεν ξέρω κανέναν (σου κάνει για τεκμήριο
Σορυ για την παρέμβαση, αλλά θα πρέπει να κάνεις εναν μικρό διαχωρισμό:
Οι μαθητές που αξίζουν για 15, δηλαδή οι δυνατότητες τους ειναι γύρω στο 15 και οι μαθητές που οι καθηγητές τους βάζουν χαμηλούς βαθμούς.
Ενας μαθητής που οι δυνατότητες του είναι γύρω στο 15, στατιστικά στις πανελλήνιες γράφει απο 15-18, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με πολύ κόπο δεν μπορεί να γράψει και 19 ή 20 .
Ενας μαθητής που οι καθηγητές του βάζουν χαμηλούς βαθμούς επειδη ειναι κομπλεξάρες, δεν σημαινει οτι ειναι και ηλίθιος και αν γράψει και βαθμάρες στο τέλος δεν θα αποτελεί έκπληξη για τον λόγο οτι οι καθηγητές ειναι βαρεμένοι και εκδικητικοι! ΛΟΛ! Π.χ τωρα αν βγαζεις 15 επειδη η θρησκευτικου και ο κοινωνιολογος σου χουν δεκαρια... χαίρω πολύ! Στις πανελλήνιες δεν εξετάζεσαι σ αυτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν είπα ότι είναι συνηθισμένο,απλά είπα ότι δεν είναι ακατόρθωτο!!οκ συμφωνώ...είναι πολύ συνηθισμένο κάποιος που έβγαζε 15 να περάσει ιατρική..εγώ πάντως στη σχολή μου δεν ξέρω κανέναν (σου κάνει για τεκμήριο
Όχι δεν μου κάνει επείδη όπως προείπα δεν αποτελείται όλος ό κόσμος μόνο απο αυτά που ξέρεις εσύ!! ;]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Σορυ για την παρέμβαση, αλλά θα πρέπει να κάνεις εναν μικρό διαχωρισμό:
Οι μαθητές που αξίζουν για 15, δηλαδή οι δυνατότητες τους ειναι γύρω στο 15 και οι μαθητές που οι καθηγητές τους βάζουν χαμηλούς βαθμούς.
Ενας μαθητής που οι δυνατότητες του είναι γύρω στο 15, στατιστικά στις πανελλήνιες γράφει απο 15-18, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με πολύ κόπο δεν μπορεί να γράψει και 19 ή 20 .
Ενας μαθητής που οι καθηγητές του βάζουν χαμηλούς βαθμούς επειδη ειναι κομπλεξάρες, δεν σημαινει οτι ειναι και ηλίθιος και αν γράψει και βαθμάρες στο τέλος δεν θα αποτελεί έκπληξη για τον λόγο οτι οι καθηγητές ειναι βαρεμένοι και εκδικητικοι! ΛΟΛ! Π.χ τωρα αν βγαζεις 15 επειδη η θρησκευτικου και ο κοινωνιολογος σου χουν δεκαρια... χαίρω πολύ! Στις πανελλήνιες δεν εξετάζεσαι σ αυτα
Λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν υπάρχει άγιος Βασίλης...
Α και κάτι άλλο!Μαθητές που βγάζουν 15 ΔΕΝ μπορούν να γράψουν πανελλήνιες 19.000 μόρια.Λυπάμαι και για αυτό.
Και σορυ κιόλας μανταμ, αλλά από που κι ως που φταίει ο καθηγητής αν θα πάρεις 10 η 12?Μήπως έχει τίποτα προηγούμενα μαζί σου?Δε λέω..υπάρχουν καθηγητές που κάνουν αδικίες..Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά απο το 15 στο 20.Όταν θα δω στον έλεγχο σου 12 στην Ιστορία το πρώτο που θα σκεφτώ είναι ότι δε διαβάζεις όσο θα πρεπε.Καμία δικαιολογία.Ειλικρινά.Και σε κάθε άλλο παπαγαλιστικό μάθημα.Καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι..Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι μαθητές που έχουν μεγάλες δυνατότητες αλλά δεν τις αξιοποιούν/τους αδικούν(?)....Και φυσικά υπάρχουν μαθητές οι οποίοι γράφουν πάνω από τους βαθμούς που τους έβαζαν οι καθηγητές...Αν πορευτείς όμως με αυτή την λογική το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις στην Γ λυκείου..
Επίσης, μιας και είμαστε στο θρεντ "Απορίες για Ιατρική", να σε πληροφορήσω εγώ ο κακός ότι η Ιατρική(από ότι λένε ΟΛΟΙ οι φοιτητές Ιατρικής) περιλαμβάνει μεγάλους τόμους θεωρίας, τους οποίους πρέπει να απομνημονεύσεις.Για πες μου εσύ:Ο μαθητής που σε όλη του την μαθητική ζωή ΔΕΝ διάβασε ποτέ ιστορία/θρησκευτικά/οποιοδήποτε άλλο θεωρητικό μάθημα, πως θα προσαρμοστεί σε μια καθημερινότητα με θεωρίες,παπαγαλίες,κτλ?Δεν θα του κακοφανεί όταν από τις εξισώσεις και τις ταλαντώσεις θα πάει σε 1000σέλιδα βιβλία βαρύγδουπων ιατρικών όρων?
Και κάτι άλλο.Ποια στατιστική έδειξε ότι οι μαθητές του 15 γράφουν πανελλήνιες από 15.000 έως 18.000 μόρια..(χααχχαχα)?
Αν είναι δυνατόν..
Σόρυ για τον τόνο της...φωνής μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasrousmath
Εκκολαπτόμενο μέλος
η ιατρική είναι ο στόχος σαν επιστήμη γοητεία,...κτλ ή λόγω στόχου του καλού βαθμού;
εδώ και 23 χρόνια το έχω απορία
xaxaxaxa
Να σου πω...???
Ιατρική είναι λατρεία, μαγεία, όνειρο, χάρισμα, θέληση, επιμονή, υπομονή, αγαπη, σεβασμός και "ανάγκη" προσωπικη του να δίνεσαι ολοκληρωτικα για τον συνάνθρωπο.......
Αλλα επειδή θα τρελαθώ πάλι επειδή δεν είμαι Ιατρική, δεν το συνεχίζω....
Καλά ειναι και στο μαθηματικό.....Πολύ καλα.....!!!!
Λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν υπάρχει άγιος Βασίλης...
Α και κάτι άλλο!Μαθητές που βγάζουν 15 ΔΕΝ μπορούν να γράψουν πανελλήνιες 19.000 μόρια.Λυπάμαι και για αυτό.
Και σορυ κιόλας μανταμ, αλλά από που κι ως που φταίει ο καθηγητής αν θα πάρεις 10 η 12?Μήπως έχει τίποτα προηγούμενα μαζί σου?Δε λέω..υπάρχουν καθηγητές που κάνουν αδικίες..Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά απο το 15 στο 20.Όταν θα δω στον έλεγχο σου 12 στην Ιστορία το πρώτο που θα σκεφτώ είναι ότι δε διαβάζεις όσο θα πρεπε.Καμία δικαιολογία.Ειλικρινά.Και σε κάθε άλλο παπαγαλιστικό μάθημα.Καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι..Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι μαθητές που έχουν μεγάλες δυνατότητες αλλά δεν τις αξιοποιούν/τους αδικούν(?)....Και φυσικά υπάρχουν μαθητές οι οποίοι γράφουν πάνω από τους βαθμούς που τους έβαζαν οι καθηγητές...Αν πορευτείς όμως με αυτή την λογική το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις στην Γ λυκείου..
Επίσης, μιας και είμαστε στο θρεντ "Απορίες για Ιατρική", να σε πληροφορήσω εγώ ο κακός ότι η Ιατρική(από ότι λένε ΟΛΟΙ οι φοιτητές Ιατρικής) περιλαμβάνει μεγάλους τόμους θεωρίας, τους οποίους πρέπει να απομνημονεύσεις.Για πες μου εσύ:Ο μαθητής που σε όλη του την μαθητική ζωή ΔΕΝ διάβασε ποτέ ιστορία/θρησκευτικά/οποιοδήποτε άλλο θεωρητικό μάθημα, πως θα προσαρμοστεί σε μια καθημερινότητα με θεωρίες,παπαγαλίες,κτλ?Δεν θα του κακοφανεί όταν από τις εξισώσεις και τις ταλαντώσεις θα πάει σε 1000σέλιδα βιβλία βαρύγδουπων ιατρικών όρων?
Και κάτι άλλο.Ποια στατιστική έδειξε ότι οι μαθητές του 15 γράφουν πανελλήνιες από 15.000 έως 18.000 μόρια..(χααχχαχα)?
Αν είναι δυνατόν..
Σόρυ για τον τόνο της...φωνής μου...
Πες τα ρε φίλε Μάκη.....
Σου εύχομαι καλη επιτυχία απο καρδιάς φίλε μου.....
Το ονειρό σου να το ακολουθήσεις........
Αξίζει....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν υπάρχει άγιος Βασίλης...
Α και κάτι άλλο!Μαθητές που βγάζουν 15 ΔΕΝ μπορούν να γράψουν πανελλήνιες 19.000 μόρια.Λυπάμαι και για αυτό.
Και σορυ κιόλας μανταμ, αλλά από που κι ως που φταίει ο καθηγητής αν θα πάρεις 10 η 12?Μήπως έχει τίποτα προηγούμενα μαζί σου?Δε λέω..υπάρχουν καθηγητές που κάνουν αδικίες..Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά απο το 15 στο 20.Όταν θα δω στον έλεγχο σου 12 στην Ιστορία το πρώτο που θα σκεφτώ είναι ότι δε διαβάζεις όσο θα πρεπε.Καμία δικαιολογία.Ειλικρινά.Και σε κάθε άλλο παπαγαλιστικό μάθημα.Καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι..Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι μαθητές που έχουν μεγάλες δυνατότητες αλλά δεν τις αξιοποιούν/τους αδικούν(?)....Και φυσικά υπάρχουν μαθητές οι οποίοι γράφουν πάνω από τους βαθμούς που τους έβαζαν οι καθηγητές...Αν πορευτείς όμως με αυτή την λογική το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις στην Γ λυκείου..
Επίσης, μιας και είμαστε στο θρεντ "Απορίες για Ιατρική", να σε πληροφορήσω εγώ ο κακός ότι η Ιατρική(από ότι λένε ΟΛΟΙ οι φοιτητές Ιατρικής) περιλαμβάνει μεγάλους τόμους θεωρίας, τους οποίους πρέπει να απομνημονεύσεις.Για πες μου εσύ:Ο μαθητής που σε όλη του την μαθητική ζωή ΔΕΝ διάβασε ποτέ ιστορία/θρησκευτικά/οποιοδήποτε άλλο θεωρητικό μάθημα, πως θα προσαρμοστεί σε μια καθημερινότητα με θεωρίες,παπαγαλίες,κτλ?Δεν θα του κακοφανεί όταν από τις εξισώσεις και τις ταλαντώσεις θα πάει σε 1000σέλιδα βιβλία βαρύγδουπων ιατρικών όρων?
Και κάτι άλλο.Ποια στατιστική έδειξε ότι οι μαθητές του 15 γράφουν πανελλήνιες από 15.000 έως 18.000 μόρια..(χααχχαχα)?
Αν είναι δυνατόν..
Σόρυ για τον τόνο της...φωνής μου...
Καταρχάς, χαμήλωσε τους τόνους και μην φανατίζεσαι !
Κατα δεύτερον, οι στατιστικές από τις αποδόσεις των μαθητών κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις δείχνουν οτι ενα μαθητής του 15-16 στις πανελλήνιες το ύψιστο που μπορεί να γράψει εκτός εξαιρέσεων ειναι το 18, ειτε το δέχεσαι είτε οχι. Ομοιως, για το μαθητη του 17-18 το αριστα ειναι το 20. Χωρις αυτό να σημαίνει οτι δεν μπορει ενας μαθητής του 20 να εχει αποτυχία και να γράψει 15 και κάτω! Μιλάμε για την πλειοψηφία και όχι τις εξαιρέσεις!
Τρίτον, ειτε σου φαινεται περιεργο ειτε δεν σου φαινεται, δεν ειναι σε ολα τα δημοσια σχολεια τα πραγματα ιδανικα. Και ναι υπαχουν καθηγητές κομπλεξικοι, καθητητες με ψυχολογικα προβληματα που ξεσπουν σε μαθητες, καθηγητες ασχετοι, καθηγητες προβληματικοι που δεν ξερουν τι τους γινεται και σε μικροτερες κοινωνιες ακομα χειροτερα (ο μπαμπάς σου που μου κανε αυτό, η θεια σου αυτή κλπ) . Απορώ, στην ίδια χώρα μένουμε; Σε λίγο θα μας πεις οτι τα δημοσια σχολεία είναι πρώτυπα σχολεία στα οποία δεσπόζει η αξιοκρατία!
Τέταρτον, δεν συμβούλευσα κανέναν να πορευτεί με καμία λογική! Παρενέβην για να κανω τον παραπάνω διαχωρισμό. Και εγώ έχω ήδη πορευτεί, εσύ που πορεύεσαι τώρα κοιταξε τι θα κανεις και πως ! Και πουθενα δεν υποστήριξα οτι χωρίς διαβασμα θα πας μπροστά!!! Δεν κατάλαβα ακριβώς πού μπερδεύτηκες!
Πέμπτον, φυσικα ενας μαθητης που διαβαζει ολα τα σχολικά χρόνια εχει μεγαλυτερες πιθανότες να παει καλά στις πανελλήνιες, αλλά ΑΥΤΟ δεν σημαινει οτι ενας μαθητής που διαβάζει τις 2 τελευταιες ταξεις του λυκειου δεν θα παει καλα! Το παν ειναι να μην εχεις κενά που δεν μπορούν να καλυφθούν, και οχι κατα ποσον ξερεις να παπαγαλίζεις την ιστορια γενικης!!
Επισης, οι τεχνικές διαβάσματος στο Πανεπιστήμιο ειναι τελειως διαφορετικές απο του Λυκείου και σε καμια περίπτωση δεν συγκρίνονται, ουτε σε ύλη ούτε σε μέθοδο! Και ναι αν εχεις στοχο Ιατρικη, με τις υγειες σου, θα συνεχισεις να παπαγαλιζεις!
Τελος, καλό διάβασμα κ καλή επιτυχία!
υ.γ Μαντάμ κλπ αλλού, ναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
xaxaxaxa
Να σου πω...???
Ιατρική είναι λατρεία, μαγεία, όνειρο, χάρισμα, θέληση, επιμονή, υπομονή, αγαπη, σεβασμός και "ανάγκη" προσωπικη του να δίνεσαι ολοκληρωτικα για τον συνάνθρωπο.......
Αλλα επειδή θα τρελαθώ πάλι επειδή δεν είμαι Ιατρική, δεν το συνεχίζω....
Καλά ειναι και στο μαθηματικό.....Πολύ καλα.....!!!!
Πες τα ρε φίλε Μάκη.....
Σου εύχομαι καλη επιτυχία απο καρδιάς φίλε μου.....
Το ονειρό σου να το ακολουθήσεις........
Αξίζει....
Να σαι καλά Κώστα και γω σου εύχομαι τα καλύτερα, μακάρι να πραγματοποιηθεί και για σένα το όνειρο της Ιατρικής!Μην τα παρατήσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Κατερχάς θα ήθελα να πω ότι ένας γνωστός μου έβγαζε μέχρι πρώτη λυκείου γύρω στο 15 και φέτος πέρασε οικονομικό σσας.Αυτό όμως δε σημαίνει κάτι.15 από 15 διαφέρει.Κάποιος μπορεί να διαβάζει μόνο στα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν και έχει 19-20 και άλλος να τα διαβάζει όλα και να έχει σε όλα 14-16.Ο πρώτος έχει σοβαρές πιθανότητες να βγάλει πάνω από 18-19.Ο δεύτερος μηδαμινές.
Οκ Κατερίνα, μπράβο στον εν λόγω μαθητή.
Εν μέρει σωστός και ο διαχωρισμός που κάνεις όμως εδώ είναι το θρεντ "Απορίες για Ιατρική".
Υπάρχει διαφορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα ***
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις απ΄τη στιγμή που η κουβέντα έχει πάει αλλού!Οκ Κατερίνα, μπράβο στον εν λόγω μαθητή.
Εν μέρει σωστός και ο διαχωρισμός που κάνεις όμως εδώ είναι το θρεντ "Απορίες για Ιατρική".
Υπάρχει διαφορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
Καταρχάς, χαμήλωσε τους τόνους και μην φανατίζεσαι !
Κατα δεύτερον, οι στατιστικές από τις αποδόσεις των μαθητών κάθε χρόνο στις πανελλαδικές εξετάσεις δείχνουν οτι ενα μαθητής του 15-16 στις πανελλήνιες το ύψιστο που μπορεί να γράψει εκτός εξαιρέσεων ειναι το 18, ειτε το δέχεσαι είτε οχι. Ομοιως, για το μαθητη του 17-18 το αριστα ειναι το 20. Χωρις αυτό να σημαίνει οτι δεν μπορει ενας μαθητής του 20 να εχει αποτυχία και να γράψει 15 και κάτω! Μιλάμε για την πλειοψηφία και όχι τις εξαιρέσεις!
Τρίτον, ειτε σου φαινεται περιεργο ειτε δεν σου φαινεται, δεν ειναι σε ολα τα δημοσια σχολεια τα πραγματα ιδανικα. Και ναι υπαχουν καθηγητές κομπλεξικοι, καθητητες με ψυχολογικα προβληματα που ξεσπουν σε μαθητες, καθηγητες ασχετοι, καθηγητες προβληματικοι που δεν ξερουν τι τους γινεται και σε μικροτερες κοινωνιες ακομα χειροτερα (ο μπαμπάς σου που μου κανε αυτό, η θεια σου αυτή κλπ) . Απορώ, στην ίδια χώρα μένουμε; Σε λίγο θα μας πεις οτι τα δημοσια σχολεία είναι πρώτυπα σχολεία στα οποία δεσπόζει η αξιοκρατία!
Τέταρτον, δεν συμβούλευσα κανέναν να πορευτεί με καμία λογική! Παρενέβην για να κανω τον παραπάνω διαχωρισμό. Και εγώ έχω ήδη πορευτεί, εσύ που πορεύεσαι τώρα κοιταξε τι θα κανεις και πως ! Και πουθενα δεν υποστήριξα οτι χωρίς διαβασμα θα πας μπροστά!!! Δεν κατάλαβα ακριβώς πού μπερδεύτηκες!
Πέμπτον, φυσικα ενας μαθητης που διαβαζει ολα τα σχολικά χρόνια εχει μεγαλυτερες πιθανότες να παει καλά στις πανελλήνιες, αλλά ΑΥΤΟ δεν σημαινει οτι ενας μαθητής που διαβάζει τις 2 τελευταιες ταξεις του λυκειου δεν θα παει καλα! Το παν ειναι να μην εχεις κενά που δεν μπορούν να καλυφθούν, και οχι κατα ποσον ξερεις να παπαγαλίζεις την ιστορια γενικης!!
Επισης, οι τεχνικές διαβάσματος στο Πανεπιστήμιο ειναι τελειως διαφορετικές απο του Λυκείου και σε καμια περίπτωση δεν συγκρίνονται, ουτε σε ύλη ούτε σε μέθοδο! Και ναι αν εχεις στοχο Ιατρικη, με τις υγειες σου, θα συνεχισεις να παπαγαλιζεις!
Τελος, καλό διάβασμα κ καλή επιτυχία!
υ.γ Μαντάμ κλπ αλλού, ναι;
....Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου...
Παρόλα αυτά καλύτερα να φτύσεις την καραμέλα του ΛΑΘΟΥΣ εκπαιδευτικού συστήματος, του ΑΔΙΚΟΥ ε.δ...Όλοι σε αυτό φοιτούμε, αυτό το δημόσιο σχολείο.Υπάρχουν αδικίες.Όμως η δικαιολόγια αυτή θεωρώ πως είναι επιεικώς φτηνή.
Εγώ δεν είπα πως συμβούλεψες τον οποιοδήποτε να κάνει οτιδήποτε.Απλά λέω πως αυτή η λογική οδηγεί στην αποτυχία.Νομίζω πως είναι αναμφισβήτητο.Το να διαλέγεις τι θα διαβάσεις οδηγεί σε ελλειπή εκπαίδευση.Και η ιστορία χρειάζεται...και τα θρησκευτικά...και όλα.Η Ιατρική είναι πολύ παπαγαλία και πολύ διάβασμα είτε θες να το αποδεχτείς είτε όχι.
Πρεπει να φυγω για τα υπολοιπα θα σου πω αυριο
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις απ΄τη στιγμή που η κουβέντα έχει πάει αλλού!
Μιλω αποκλειστικά για την Ιατρικη σε αυτο το ποστ.Δεν συμφωνεις με αυτα που λεω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η παπαγαλία σε κάποιες επιστήμες π.χ. ιατρική,..κτλ δεν ξέρω αν οφελεί κανέναν. Μάλλον γι' αυτό έχουμε γιατρούς πρώτης κλάσης, δεύτερης,...,ν-οστής κλάσης...όπως και γιατρούς αιώνιους φοιτητές. Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο γιατί θα πρέπει κάποιος να παπαγαλίσει τις 1.000 σελίδες και όχι να τις μάθει μια-μια εις βάθος όπως γίνεται σε άλλες επιστήμες που διαβάζεις 5 πράγματα και εξετάζεσαι σε 50x πράγματα για περάσεις το μάθημα. Δηλαδή, μαθαίνεις να σκέφτεσαι επαγωγικά και συνδυαστικά, να χτίζεις μέσω εργαλείων και όχι κοροϊδεύεις την ματαιοδοξία σου...ότι «μαθαίνεις». Εξάλλου η ουσία μένει. Ας σκοτώθηκες να μάθεις τα πάντα μετά από έναν χρόνο αν δεν τα ξαναδείς μπροστά σου, θα τα έχεις ξεχάσει. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι και μετά στην αγορά εργασίας, ένα 1% αξιοποιείται από τις γνώσεις του πτυχίου σε οποιοδήποτε πόστο εργασίας σχετικά με την επιστήμη.
καλα συμφωνω απολυτως! και ειμαι και σε θεωρητικη σχολή! η παπαγαλία δεν οδηγει πουθενά. προσωπικά, μετά την ιστορία κατευθυνσης που το συστημα με αναγκασε να παπαγαλισω, απεχω απο το αθλημα! και η σχολη μου ειναι απο τις πιο απαιτητικες του πεδιου μου.
....Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου...
Παρόλα αυτά καλύτερα να φτύσεις την καραμέλα του ΛΑΘΟΥΣ εκπαιδευτικού συστήματος, του ΑΔΙΚΟΥ ε.δ...Όλοι σε αυτό φοιτούμε, αυτό το δημόσιο σχολείο.Υπάρχουν αδικίες.Όμως η δικαιολόγια αυτή θεωρώ πως είναι επιεικώς φτηνή.
Εγώ δεν είπα πως συμβούλεψες τον οποιοδήποτε να κάνει οτιδήποτε.Απλά λέω πως αυτή η λογική οδηγεί στην αποτυχία.Νομίζω πως είναι αναμφισβήτητο.Το να διαλέγεις τι θα διαβάσεις οδηγεί σε ελλειπή εκπαίδευση.Και η ιστορία χρειάζεται...και τα θρησκευτικά...και όλα.Η Ιατρική είναι πολύ παπαγαλία και πολύ διάβασμα είτε θες να το αποδεχτείς είτε όχι.
Πρεπει να φυγω για τα υπολοιπα θα σου πω αυριο
Ποια λογικη ρε παιδι μου; Εν τελει καταλαβαινεις τι γραφω ναι ή ου; Ειπα εγω να διαλεγεις τι θα διαβαζεις; Αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω κοψε τουλαχιστον την επιθετικοτητα σου! ΩΧΟΥ!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
**(χωρις παρεξηγηση)θεωρω πως η γνωμη του μακη ειναι εκεινη που ισχυει και προσωπικα υποστηριζω εκεινη...διχως να λεω πως δεν αποδεχομαι τις αλλες!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex2395
Δραστήριο μέλος
Η παπαγαλία σε κάποιες επιστήμες π.χ. ιατρική,..κτλ δεν ξέρω αν οφελεί κανέναν. Μάλλον γι' αυτό έχουμε γιατρούς πρώτης κλάσης, δεύτερης,...,ν-οστής κλάσης...όπως και γιατρούς αιώνιους φοιτητές. Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο γιατί θα πρέπει κάποιος να παπαγαλίσει τις 1.000 σελίδες και όχι να τις μάθει μια-μια εις βάθος όπως γίνεται σε άλλες επιστήμες που διαβάζεις 5 πράγματα και εξετάζεσαι σε 50x πράγματα για περάσεις το μάθημα. Δηλαδή, μαθαίνεις να σκέφτεσαι επαγωγικά και συνδυαστικά, να χτίζεις μέσω εργαλείων και όχι κοροϊδεύεις την ματαιοδοξία σου...ότι «μαθαίνεις». Εξάλλου η ουσία μένει. Ας σκοτώθηκες να μάθεις τα πάντα μετά από έναν χρόνο αν δεν τα ξαναδείς μπροστά σου, θα τα έχεις ξεχάσει. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι και μετά στην αγορά εργασίας, ένα 1% αξιοποιείται από τις γνώσεις του πτυχίου σε οποιοδήποτε πόστο εργασίας σχετικά με την επιστήμη.
συμφωνω απολυτα
δεν πα να τα μαθεις ολα απ'εξω...
αν δεν τα καταλαβεις και μαθεις εις βαθος δεν θα τα θυμασαι μετα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 27 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 84 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- nefoumpios
- bboys
- Leo komm
- donut_daddy
- dimitrisp22
- hyyh4ever
- pinkheart
- Yorgos L
- Than003
- Maria33
- Panatha mono
- sophiaa
- blackout
- MarcoReus
- xanthippiad
- mvas
- elevag
- Sofos Gerontas
- Εριφύλη
- Peter Pan13
- marioutela
- vlahoss
- Manuela98
- Mammy Nun
- thenutritionist
- mermaid89
- ένας τυχαίος
- kotsos05
- roud
- eukleidhs1821
- Nickgr
- jim2015
- niaou
- Specon
- Drglitterstar
- PanPan
- Appolon
- Ανώνυμη
- Scandal
- Nikos05
- emzou
- Nasia2433266
- Samsa
- Cathleen
- Xara
- Avalon12
- spring day
- _.maria._
- anastasia papa
- DocO
- imyrcarn
- Glorious12
- Αλκης Κ.
- Γιωργος15773
- _Aggelos123
- AndromedaS
- Vasiliki Keftedaki
- Nefh_
- Darkking
- abbyrob
- future.nurse.29
- Medjnik
- Λέων Συγγ
- xriiistiiinaaa
- Λίτσα
- marianna04
- StavMed
- Paul77
- don_vito
- JohnGreek
- Infrared
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.