Θεωρείτε πως πρέπει να υπάρχουν κίνητρα, ικανά να συμβάλλουν στην επίδοση των μαθητών, όσον αφορά τον τομέα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;
Κατά τη φοίτησή σας στο σχολείο είχατε κίνητρα; Αν ναι, πια ήταν;
Πιστεύετε ότι θα πρέπει να υπάρξουν κάποια επιπλέον κίνητρα/ότι κάποια κίνητρα θα πρέπει να πάψουν να ισχύουν, για την βέλτιστη απόδοση και καλλιέργεια των μαθητών;
Για πείτε, για πείτε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
Προσωπικα,ναι ειχα κινητρα οταν πηγαινα σχολειο και ακομα εχω, απλα πλεον διαφερουν λιγο.
Πιστευω οτι οι ανθρωποι παντα εχουν κινητρα για να κανουν κατι.
Αυτο που ηθελα ηταν να ειμαι μια αξιολογη μαθητρια,οχι βαθμοθηρας,αλλα να απορροφαω γνωσεις που θα μου ειναι χρησιμες και στο μελλον και να πω την αληθεια μου βγηκε σε καλο μια και στο πρωτο εξαμηνο της σχολης μπορουσα πιο ευκολα να καταλαβω τη στατιστικη,εχοντας τα μαθηματικα γενικης ως βαση.
Επειδη ειχα αποφασισει απο μικρη τι ηθελα να σπουδασω,κοιτουσα να ειμαι καλη στα μαθηματα που με ενδιεφεραν περισσοτερο και που μπορουσαν να μου δωσουν το εισητηριο για την εισαγωγη στη σχολη μου.
Πιστευω οτι ακομα και ο ανταγωνισμος ειναι κινητρο.
Προσωπικα ο ανταγωνισμος με κανει καλυτερη και ειναι πολυ καλο οταν υπαρχει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λοιπόν, ας απαντήσω και εγώ μια και έχω κουραστεί με τις εργασίες μου…
Προσωπικά, είχα κίνητρα και τα κίνητρα ήταν αυτά που μας προσφέρει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή σημαία, βαθμοί και απουσιολόγιο. Νομίζω πως αυτά είναι τα πιο συχνά προβαλλόμενα.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά στη 5η δημοτικού είχαμε ένα πολύ δύσκολο μάθημα (νομίζω στη γεωγραφία) που (νομίζω και πάλι) μιλούσε για τους πρώτους ανθρώπους που πήγαν στο φεγγάρι. Τέλος πάντων, ό,τι και να ήταν ανέφερε τα ονοματεπώνυμά ανθρώπων και δυσκολευόμουν να τα μάθω όλα οπότε ζήτησα βοήθεια από τη μαμά μου. Αυτή μου είπε να μάθω 2-3, και τότε γύρισα και της είπα: «Και αν δεν πάρω τη σημαία του χρόνου, εσύ θα φταις ».
Θεωρώ ότι τα κίνητρα που έχει το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δίκαια και πολλές φορές δεν είναι ικανά να υποκινήσουν όλους τους μαθητές.
Διάβασα σε ένα βιβλίο ότι σε κάποιες άλλες χώρες αντί για την αριθμητική κλίμακα για αξιολόγηση που έχουμε εμείς, εκεί είχαν κάτι σαν σύντομες επιστολές προς τους γονείς, θεωρώ ότι αυτό είναι πολύ καλύτερο.
(Όσο αφορά το τελευταίο, μιλούσα πρόσφατα με έναν καθηγητή που έκανα ιδιαίτερα και μου είπε πως πήγε να ρωτήσει στο σχολείο πως πάει η κόρη του. Η απάντηση που έλαβε ήταν: «18 μου έγραψε»)
Φτάσαμε δηλαδή να αξιολογούμε τον άλλον από έναν βαθμό, το λιγότερο τραγικό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος
Η εμφάνισή του;
Η ιδεολογία του;
Ο τρόπος παρουσίασης του μαθήματος;
Όλα τα προηγόυμενα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Ο χαρακτηρας του καθηγητή;
Η εμφάνισή του;
Η ιδεολογία του;
Ο τρόπος παρουσίασης του μαθήματος;
Όλα τα προηγόυμενα
Aναλογα το συνολο των μαθητων που εχει διαμορφωνει το μαθημα του.Καθε ταξη δεν ειναι ιδια.Για αυτο ο τροπος παρουσιασης,ο οποιος επηρεαζεται απο το χαρακτηρα.Η ιδεολογία του δεν αφορα τους μαθητές,φυσικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος
Δεν ξέρω πόσην ώρα κάνει για να εμφανιστεί το γκάλοπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosb
Νεοφερμένος
Και καλα δηλαδη εγω θα ειμαι καλός στα μαθηματικα αν ο καθηγητης ειναι ΚΚΕ και στη φυσική αν ειναι ΝΔ???
Τι αλλο θα ακουσω σημερα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaleidoscope
Επιφανές μέλος
Το καλύτερο κίνητρο μάθησης δεν έχει σχέση με τον καθηγητή αλλά με τον μαθητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος
Η ιδεολογια του?? Αυτο παραπεμπει σε πολιτικη ιδεολογια...
Και καλα δηλαδη εγω θα ειμαι καλός στα μαθηματικα αν ο καθηγητης ειναι ΚΚΕ και στη φυσική αν ειναι ΝΔ???
Τι αλλο θα ακουσω σημερα...
Ασφαλώς και δεν είναι ολοκληρωμένο αυτό που ήθελα να γράψω. Αφού είπα ότι το νήμα αυτό είναι άκυρο. Ακόμα και ο τίτλος του θέματος είναι λανθασμένος. Τώρα αν θέλετε να πείτε τη γνώμη σας σε κάτι που δεν είναι ολοκληρωμένο ή διορθομένο ... είναι άλλο ζήτημα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τι λάθος έκανα και δεν βγαίνει η δημοσκόπηση που έκανα. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devina
Τιμώμενο Μέλος
Το θέμα είναι, ο άνθρωπος που σου κάνει μάθημα να αγαπά την επιστήμη του και να τη νιώθει. Να σε κάνει να την δεις με καλό μάτι και να καταλάβεις πως τελικά όλα προήλθαν από ανθρώπους...Οπότε τα πάντα είναι καταννοητά και μπορεί να τα δεχτεί το κάθε μυαλό.
Το κίνητρο από τη μεριά του μαθητή, έρχεται όταν ξέρει ή είναι προσανατολισμένος έστω στο τι θέλει να κάνει, φαντάζομαι όσον αφορά το σχολείο, αλλά και η περιέργεια όπως είπε ο Αντώνης για την ''εξερεύνηση'' επιστημών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δε με παρακολουθάς, όπως είπε και ένας πωλητής.
Ίσως με την ιδεολογία και το παρουσιαστικό του καθηγητή να εννοεί το γνωστό σε όλους ''δε μου αρέσουν τα αρχαία γιατί είναι χαζή''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Υπάρχουν πάμπολλοι άνθρωποι αυτή τη στιγμή στον κόσμο οι οποίοι είτε είναι αναλφάβητοι, είτε αδυνατούν να αποκτήσουν πρόσβαση στη γνώση. Η γνώση είναι δύναμη. Γι' αυτό το λόγο θεωρώ ότι σε όποιον προσφέρεται η δυνατότητα να μορφωθεί, οφείλει να την εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Σίγουρα, ο τρόπος διδασκαλίας και η ύλη σε ορισμένα βιβλία δεν είναι και από τα καλύτερα. Τα περισσότερα από αυτά που μαθαίνουμε στο σχολείο τα χρειαζόμαστε μόνο για την προαγωγή μας στην επόμενη τάξη. Ωστόσο, είμαι βέβαιη ότι στο τέλος όλο και κάτι μένει. Αν το εκπαιδευτικό σύστημα ήταν διαμορφωμένο έτσι ώστε να επιτρέπει περισσότερο ελεύθερο χρόνο στους μαθητές, και αν δεν προωθούσε την παπαγαλία και κατακερμάτιζε [ουσιαστικά] την κριτική σκέψη, σε συνδυασμό με την παροχή πιο ενδιαφέροντος πληροφοριακού υλικού/πηγών στα σχολικά εγχειρίδια, τα παιδιά θα ήθελαν να ψάξουν παραπάνω πληροφορίες μόνα τους εκτός του πλαισίου του μαθήματος και των ασκήσεων που τους αναθέτει ο καθηγητής. Γιατί η ουσία της γνώσης δεν βρίσκεται ούτε στην ξερή κλίση του "ειμί", ούτε στην επίλυση μιας δευτεροβάθμιας εξίσωσης. Δυστυχώς, όμως, κάτι τέτοιο είναι υπερβολικά ουτοπικό
Ο καθηγητής κατά την άποψη μου πρέπει να παραμένει αμερόληπτος και ουδέτερος, παρά τις πολιτικές του πεποιθήσεις... Εξάλλου, στόχος δεν είναι η πολιτικοποίηση ή χειρότερα η κομματικοποίηση των μαθητών. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ σε κάποια βιβλία [ονόματα δεν λέμε, συγγραφείς δεν θίγουμε ] διαφαίνονται καθαρότατα υποκειμενικοί σχολιασμοί...Η ιδεολογια του??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anonimos1996
Νεοφερμένος
πάει και τελείοσε!
.- (τελεία και παύλα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συμφωνώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
updown
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η μούρη του μαθηματικού όταν διορθώνει το διαγώνισμα και δεν βρίσκει ούτε ένα λάθος,ενώ στο προηγούμενο μάθημα σου έλεγε πως αν πιάσεις την βάση να χαίρεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.