Επίπεδο Μαθηματικών στο εξωτερικό

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
(μα πώς θα καταλαβεις την υλη αν δεν κανεις πειραματα? [κι αν κανετε 3 μηνες καταληψη οπως εμεις μια χρονια, προφανως παει η υλη]

στο εργαστηριο παραλληλα συζητας και τη "θεωρια" που σχετιζεται με το πειραμα.. δεν "πειραματιζεσαι" απλως.. δε βλεπεις κατι εντυπωσιακο κι αυτο ηταν

αν υπαρχει φοβος να μη βγει η υλη ,μπορουμε να κανουμε καλο ,ουσιαστικο μαθημα με τους ρυθμους μας και προς το τελος της χρονιας το τελευταιο κεφαλαιο που θα μεινει ας το τρεξουμε λιγακι πιο επιφανειακα.. δεν πειραζει
(αρκει να μην ειναι ζωτικης σημασιας για του χρονου)

τι σημασια εχει ενα επισημο χαρτι που θα γραφει "βγαλαμε την υλη" οταν οι μαθητες δεν το ευχαριστηθηκαν και δεν καταλαβαν πεντε βασικα πραματα;

η υλη μας κυνηγαει συνηθως οταν δε χαιρομαστε το μαθημα. Τοτε ειναι μια αγγαρεια που πρεπει να βγει..

αν υπαρχει ορεξη οι λυσεις βρισκονται!

ή μαλλον αν υπαρχει ορεξη δε βλεπουμε παντου προβληματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toknil

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η toknil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Μπορώ να έχω άποψη μόνο για την Πορτογαλία που έχω μάθει τι γίνεται και πρέπει να σας πω ότι όταν έδειξα τα φετινά θέματα σε φοιτητή 24 χρονών μου είπε απλά ότι αυτά τα πράγματα τα διδάχτηκε ο ίδιος σε 1ο και 2ο έτος.

Τώρα σχετικά με την κατάσταση στο σχολείο(μιας και βλέπω ότι εκεί κατευθύνεται η συζήτηση) νομίζω ότι όταν θα πάψουν τα πάντα να είναι θέμα μεγέθους σ' αυτή τη χώρα, ίσως τότε ξεκινήσει κάτι να λειτουργεί σωστά, δημιουργικά.

Πέρασα 3 χρόνια στο λύκειο βλέποντας μαθητές να παρακαλάμε καθηγητές κυριολεκτικά για ένα μάθημα στο εργαστήριο και όταν έφταναν σε σημείο χωρίς ίχνος ντροπής να παραδέχονται ότι δεν ξέρουν καν πως λειτουργεί ένα εργαστήριο, το μόνο που ζητούσαμε είναι να γίνεται το μάθημα εκεί, χωρίς πειράματα, απλά για την αισθησή το ότι μιλάμε για επιστήμη. Ξανά άρνηση.

Κάνουμε επιλογές με γνώμονα το πιο μεγάλο,το πιο λαμπερό, το πιο δήθεν ή το πιο εύκολο. Η δουλειά του καθηγητή-δασκάλου σπάνια νομίζω αποτελεί απόρροια πιο ώριμων σκέψεων από τα 4 παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Σε ποια χώρα του εξωτερικου; Λολ...ειναι πολυ γενικο το ερωτημα που βαζεις. Στην Ελλάδα το επίπεδο των Μαθηματικων ειναι απο τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Αυτο με τη Ρουμανια το αγνοώ τελειως, μαλλον μπερδευεστε με το γεγονός οτι υπαρχει μια μεγαλη φιλολογια σχετικα με το πως Ελληνες μαθηματικοι μελετουν και δανειζονται ιδέες απο εργα Ρουμανων συναδέλφων τους. Αυτο τι σχεση εχει με τα Μαθηματικα που διδασκονται στο σχολειο; Μια κριτικη ματια σε οσα ακουμε κ οσα λεμε θα ηταν το καλυτερο φαρμακο για να σταματησουν να λεγονται ανακριβειες.
Το επιπεδο του μαθηματος εξαρταται επισης απο το σχολειο κ τον καθηγητη. Ο θεωρητικος τροπος που διδασκονται μερικα εντελως εργαστηριακα μαθηματα στην Ελλαδα (Χημεια) δεν επηρεαζει τη διδασκαλια των Μαθηματικων, τα οποια δεν εχουν αναγκη εργαστηριακης διδασκαλιας, το μονο που θελουν ειναι καλος καθηγητης, καλα μυαλα απο κάτω και καλα θεματάκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
constantinekots εδωσα διευκρινισεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Αυτο με τη Ρουμανια το αγνοώ τελειως, μαλλον μπερδευεστε με το γεγονός οτι υπαρχει μια μεγαλη φιλολογια σχετικα με το πως Ελληνες μαθηματικοι μελετουν και δανειζονται ιδέες απο εργα Ρουμανων συναδέλφων τους. Αυτο τι σχεση εχει με τα Μαθηματικα που διδασκονται στο σχολειο; Μια κριτικη ματια σε οσα ακουμε κ οσα λεμε θα ηταν το καλυτερο φαρμακο για να σταματησουν να λεγονται ανακριβειες.


Μήπως εσύ είσαι αυτός που λέει ανακρίβειες, την στιγμή που τα Ρουμανάκια προετοιμάζονται φουλ και διδάσκονται πράγματα που άλλοι ούτε ξέρουν πως υπάρχουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Αποδειξε το μου. Και οχι με φιλολογιες τυπου "Αντιγραφη απο ρουμανικο διαγωνισμο το φετινο 4ο θεμα!". Εγω δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα, απλα το ακουω μονο απο ορισμενους που νομιζουν οτι η Ελληνικη Μαθηματικη Εταιρεια και τα θέματά της στοχευουν εκει που στοχευει η εκμαθηση των Μαθηματικών στη γενική εκπαιδευση. Καμια σχεση, σας διαβεβαιώ. Δεν εχουν σχεση οι στοχοι της Εκπαιδευσης με τους στοχους της μαθηματικης ολυμπιαδας. Απο κει και περα...ενταξει, εγω χαρουμενος θα ειμαι αν ειναι καλοι στα Μαθηματικα οι Ρουμανοι, θα ειναι απ'τα λιγα πραγματα που πανε καλα στη χωρα τους...Μακάρι! Αλλωστε αν τα θεματα του μαθηματικου διαγωνισμου της Ρουμανιας ειναι οντως ιδια με τα θεματα εισαγωγικων εξετασεων, τοτε ο διαγωνισμος εχει αποτύχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Με το σχολείο μου κάναμε πολλές ανταλλαγές με σχολεία της Ευρώπης...

Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα από τους καθηγητές των ξένων σχολείων χαρακτηριζόταν ειδικά στο λύκειο ως απαιτητικό και δύσκολο. Η ύλη των μαθηματικών κατεύθυνσης δεν την κάνουν στη Δανία, την Αγγλία, και την Ιταλία σίγουρα. ΤΟ μόνο που κάνουν είναι διαφορικό λογισμό και αυτόν επιφανειακά. Μιγαδικοί και Ολοκληρώματα δεν ξέρουν καν τί είναι.

Γενικά η ύλη στα ελληνικά σχολεία είναι διπλάσια από αυτά των Ευρωπαίων μαθητών και σαφώς μία από τις δυσκολότερες με περισσότερες απαιτήσεις.Και επειδή μερικοί από εδώ θα μου ζητάνε πηγές σας έχω την καλύτερη.

Ένα κορίτσι που ζούσε στον Καναδά (ήταν Ελληνοκαναδέζα), μετακόμισαν οι γονείς της στην Ελλάδα και ενώ έπρεπε να πάει Λύκειο, υποβιβάστηκε στην τρίτη γυμνασίου στην Ελλάδα διότι το επίπεδο ήταν πιο δύσκολο!

Σαφώς δεν είναι και το καλύτερο αυτό διότι από πολύ νωρίς μπαίνουμε στα δύσκολα...Πολλές φορές το λίγο και το απλό είναι προτιμότερο...Who knows?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georg13pao

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο georg13pao αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Κίνα και Ρωσία έχουν το υψηλότερο επίπεδο πιστεύω. Το μάθημα που γίνεται είναι πολύ αποδοτικό.
-----------------------------------------
Αποδειξε το μου. Και οχι με φιλολογιες τυπου "Αντιγραφη απο ρουμανικο διαγωνισμο το φετινο 4ο θεμα!". Εγω δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα, απλα το ακουω μονο απο ορισμενους που νομιζουν οτι η Ελληνικη Μαθηματικη Εταιρεια και τα θέματά της στοχευουν εκει που στοχευει η εκμαθηση των Μαθηματικών στη γενική εκπαιδευση. Καμια σχεση, σας διαβεβαιώ. Δεν εχουν σχεση οι στοχοι της Εκπαιδευσης με τους στοχους της μαθηματικης ολυμπιαδας. Απο κει και περα...ενταξει, εγω χαρουμενος θα ειμαι αν ειναι καλοι στα Μαθηματικα οι Ρουμανοι, θα ειναι απ'τα λιγα πραγματα που πανε καλα στη χωρα τους...Μακάρι! Αλλωστε αν τα θεματα του μαθηματικου διαγωνισμου της Ρουμανιας ειναι οντως ιδια με τα θεματα εισαγωγικων εξετασεων, τοτε ο διαγωνισμος εχει αποτύχει.

Βασικά οι ρουμάνοι μαζί με τους βούλγαρους είναι οι καλύτεροι στους μαθηματικούς διαγωνισμούς στα βαλκάνια και στους 10-15 καλύτερους στον κόσμο. Οπότε είναι απλά βλακείες τα περί αποτυχίας των ρουμάνικων διαγωνισμών :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Έχουμε υψηλό επίπεδο Μαθηματικών σε σχέση με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
Νομίζω πως μέχρι την Γ' Λυκείου φτάνουν στην ύλη αυτά που κάνουμε εμείς στην Β' Λυκείου (πολυνυμικές εξισώσεις, σχήμα Horner...κλπ).

Η Μαθηματικός μου στο φροντιστήριο μας είχε πει πως όταν Έλληνες φοιτητές πάνε στο εξωτερικό βοηθάνε φοιτητές μεγαλύτερων ετών γιατί η ύλη και το επίπεδο είναι πολύ προχωρημένα στην Ελλάδα (άσχετα αν δεν διδάσκονται σωστά).
Λίγους μήνες πριν τις Πανελλήνιες μας είχε φέρει θέματα από το πανεπιστήμιο του Liverpool, στα οποία υπήρχε και μία άσκηση από το δικό μας σχολικό βιβλίο στους μιγαδικούς αριθμούς. Ήταν μία σχετικά εύκολη αποδεικτική άσκηση που την χρησιμοποιούσαμε για να λύνουμε πιο δύσκολες ασκήσεις.
Νομίζω πως αυτή είναι μια απόδειξη του καλού επιπέδου που έχουμε στα Μαθηματικά και καλό θα ήταν να το υποστηρίξουμε και με σωστότερη (και πιο ενδιαφέρουσα) διδασκαλία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
παγκοσμίως νομίζω καλή θέση σε διαγωνισμούς έχει η Β.Κορέα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
παγκοσμίως νομίζω καλή θέση σε διαγωνισμούς έχει η Β.Κορέα...
Αλήθεια???? Πρώτη φορά το ακούω... Για την Φινλανδία έχω ακούσει ότι έχει επιτυχίες αλλά κι εμείς δεν πάμε πίσω...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
Βασικά σε πολλά δύσκολα πεδία των Μαθηματικών πολύ θεωρητικά (π.χ. της μαθηματικής ανάλυσης όπως γενική τοπολογία) είναι οι χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλόκ (κυρίως Ρωσία, Πολωνία,...κτλ), η Ιαπωνία και η Β.Κορέα. Οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία και η Β.Κορέα είναι κυρίως στα εφαρμοσμένα μαθηματικά σήμερα, λόγω του χρήματος με το οποίο υλοποιούν τις εφαρμογές σε άλλες επιστήμες ή στην βιομηχανία τεχνολογίας. Δηλ., χρησιμοποιούν την μαθηματική ανάλυση σε εφαρμογές. Αλλά δεν πάει πίσω και η γειτονιά της Ευρώπης με αξιόλογες επιδόσεις χωρών της Δυτικής πλευράς όπως Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ελβετία,...κτλ.

Η χώρα μας είναι σε πολύ καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο
, δεδομένου του αρνητικού κλίματος και των παθογενειών της πολιτείας μας. Αν δείτε τις δημοσιεύσεις Ελλήνων Μαθηματικών σε άκρως πολύπλοκα εξειδικευμένα θέματα σε κορυφαία περιοδικά των ΗΠΑ αλλά και ένα σωρό summer schools, παγκόσμια συνέδρια,...που διοργανώνονται με υπεύθυνους Τμήματα Μαθηματικών Ελληνικών Πανεπιστημίων και επισκέψεις από κορυφές μυαλά μαθηματικών του πλανήτη από top Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα. Για παράδειγμα, το παγκόσμιο συνέδριο Ανάλυσης στην Πάτρα ή της Γενικής Τοπολογίας στην Ναύπακτο. Απλά χρειάζεται η όλη δουλειά ηθική και χρηματική στήριξη.

Δεν μπορεί η Γερμανία να διοργανώνει έτος Μαθηματικών προς τιμήν του F.Gauss και τα Πανεπιστήμια να έχουν ημερίδες Μαθηματικών για τον απλό ενδιαφερόμενο κόσμο (μαθητές...κτλ) ώστε να δει ο μέσος άνθρωπος τα Μαθηματικά υπό άλλη μη σχολική σκοπιά και στην Ελλάδα, βλέπουμε τα μαθηματικά μόνο ως ασκήσεις πανελληνίων. Ξεφτίλλα ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,066 μηνύματα.
Υπάρχει παρόμοιο θέμα "Μαθηματικά σε Ελλάδα και Ευρώπη" εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=2347281#post2347281
Και για να δείτε ακριβώς τι και πώς διδάσκονται και εξετάζονται οι μαθητές στα Μαθηματικά στην Αγγλία, μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ: https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf
Πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσα και αναλυτική εργασία στα Ελληνικά.
(Καλό είναι να έχουμε μια υπεύθυνη ενημέρωση πριν ανακυκλώνουμε τις φήμες που κυκλοφορούν για το πόσο τέλειοι στα μαθηματικά είμαστε εμείς οι Έλληνες και πόσο χάλιες είναι όλοι οι άλλοι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
φήμες που κυκλοφορούν για το πόσο τέλειοι στα μαθηματικά είμαστε εμείς οι Έλληνες και πόσο χάλιες είναι όλοι οι άλλοι).
Δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στο φόρουμ. Είπαμε ότι έχουμε υψηλό επίπεδο δυσκολίας σε σχέση με πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Εγώ έδωσα και παράδειγμα.
Με μία σύντομη ματιά στην εργασία (πολύ ωραία!), στην Αγγλία το επίπεδο είναι περίπου το ίδιο με την Ελλάδα αλλά πράγματι έχουν πολύ καλό σύστημα που βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν σε βάθος μαθηματικές έννοιες και να αναπτύξουν μαθηματικές δεξιότητες. Μακάρι να υπήρχε και στην Ελλάδα κάτι ανάλογο...

Υ.Γ Ας μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας. Πολλοί Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό σε μαθηματικούς τομείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν διάφορα επίπεδα στις τελευταίες τάξεις.Μπορείς δηλαδή να επιλέξεις αν θα κάνεις λίγα μαθηματικά ή πολλά...και το ανώτερο επίπεδό τους (δεν ξέρω βέβαια πόσοι το επιλέγουν) είναι σαφώς ανεβασμένο,κάτι σαν πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο.
Btw,με πάσα επιφύλαξη λέω πως οι καλύτεροι μαθηματικοί στον κόσμο στις μέρες μας θεωρούνται οι Ινδοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Στο εξωτερικό το επίπεδο των μαθηματικών είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό στην Ελλάδα. Όντας μαθητής σε σχολείο της Αγγλίας πρέπει να σας πω πως μέχρι θεωρία μιγαδικών κάνουν στην εκεί 3η Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,066 μηνύματα.
Στο εξωτερικό το επίπεδο των μαθηματικών είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό στην Ελλάδα. Όντας μαθητής σε σχολείο της Αγγλίας πρέπει να σας πω πως μέχρι θεωρία μιγαδικών κάνουν στην εκεί 3η Λυκείου.
Δηλαδή, (εσύ θα ξέρεις καλύτερα), αυτά που γράφει εδώ είναι ψέματα?
https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Το βιβλίο που διδάσκονται οι μαθητές είναι θεωρία μιγαδικών.

Προσωπικά, πήγα μέχρι και την αντιστοιχη 1η τάξη. Τέλος πάντων, εγώ είπα τι ξέρω πάνω στο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
Btw,με πάσα επιφύλαξη λέω πως οι καλύτεροι μαθηματικοί στον κόσμο στις μέρες μας θεωρούνται οι Ινδοί.

Υπάρχουν πολλά θεωρήματα και μαθηματικές θεωρίες, αλγοριθμικές τεχνικές στα Υπολογιστικά Μαθηματικά (Comp Maths) και στην Θεωρία Βελτιστοποίησης που διδάσκονται στα Πανεπιστήμια του κόσμου και φέρουν ονόματα Ινδών, Ιαπώνων, Ελλήνων...κτλ διάσημων μαθηματικών του 1980 έως σήμερα...Μέχρι και εξίσωση του κλάδου της Μαθηματικής Ανάλυσης με όνομα Έλληνα μαθηματικού υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Όσον αφορά τους Ινδούς μαθηματικούς, έχω δει και ένα βιβλίο που κυκλοφορεί, το "Ραμανουτζάν, ο Ινδός Μαθηματικός". Το έχει διαβάσει κανείς??
Διάβασα ότι πέθανε στα 32 του χρόνια και άφησε πίσω του μυστικά που προσπαθούν να αποκρυπτογραφήσουν οι Μαθηματικοί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top