


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αρκετές φορές στο σχολείο φέρνουν τα παιδιά τις εκθέσεις του φροντιστηρίου κ κάνουμε ανάλυση έκθεσης όλοι μαζί σαν τάξη. Προσπαθούμε τουλάχιστον να 'σώσουμε' λίγο την κατάσταση, γιατί τα παιδάκια το μόνο που έχουν μάθει είναι να παπαγαλίζουν 4-5 φράσεις κ νομίζουν ότι αυτό είναι τα Αγγλικά! Κ πραγματικά υπάρχουν φορές που τα παιδιά με ευχαριστούν που καθόμαστε κ βλέπουμε άλλα πράγματα πέρα από practice tests και companion!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εγώ αναφέρομαι καθαρά στην διδασκαλία της γλώσσας που πιστεύω ότι μπορεί να διδάξει κάποιος που μεν έχει proficiency αλλά δε έχει κάνει και κάτι παραπάνω για να μάθει την γλώσσα.Τώρα όσον αφορά λογοτεχνία και τέτοια σίγουρα αυτά δεν μπορεί να τα κάνει αυτό οποίος έχει απλά prof.( Εδώ δεν μπορούμε καλά καλά στα ελληνικά θα μπορούμε στα αγγλικά)
Κάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα.
Η λογοτεχνία τί δουλειά έχει στην διδασκαλία της γλώσσας; Δηλαδή αν δεν ξέρεις ελληνική λογοτεχνία δεν ξέρεις ελληνικά;
Ποτέ δεν είπα οτι θέλω να διδάξω στο δημόσιο καταρχήν. Εσυ Hiro τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται? Και μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις το νόημα ύπαρξης του ΑΕΙ αφού και με prof μια χαρα ικανός εισαι?
πληροφορική σπουδάζω.. Το νόημα του ΑΕΙ είναι για να μάθεις αγγλική φιλολογία. Την ικανότητα διδασκαλίας θα την κρίνουν ο μαθητής και τα αποτελέσματα της διδασκαλίας, όχι κάποιο χαρτί.
Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.
Νομίζω ότι το 80% του κακού, το κάνει η μονιμότητα του δημοσίου, όχι η έλλειψη γνώσεων και δυνατοτήτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αφού για να διδάξεις σε σχολείο θέλεις πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, ποιό είναι το πρόβλημά σου;
Το φροντιστήριο ανήκει σε ιδιώτη και θα έπρεπε να μπορεί να προσλάβει όποιον γουστάρει. Αν δεν κάνει καλό μάθημα, θα τον διώξει. Τόσο απλό.
λολ? Πώς μπορείς να το "διαβεβαιώσεις"? Το μάθημα που έκανα από καθηγήτρια με proficiency ήταν κλάσεις ανώτερο από μερικούς "ειδήμωνες" καθηγητές στο σχολείο.
Αν κάποιος μπορεί να διδάξει φαίνεται από τα αποτελέσματα της δουλειάς τους που θα τα κρίνουν οι μαθητές και οι γονείς. Όχι από ένα χαρτί, όποιο και να είναι αυτό.
Και μόνο από τα λεγόμενά σου φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα α/ της κατάστασης που επικρατεί στα (περισσότερα) φροντιστήρια και β/ από την σύγχρονη παιδαγωγική. Με απλά και συνοπτικά λόγια, ο κυριότερος σκοπός της μάθησης είναι η ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ και η κινητοποίηση για περαιτέρω έρευνα και αναζήτηση. Μέσω αυτών ο μαθητής μπορεί μόνος του να επιζητήσει την γνώση. Και τα αποτελέσματα αυτού του σκοπού δεν είναι βραχυπρόθεσμα αλλά βελτιώνονται με την συνεχή ενασχόληση του μαθητή.
Τα 'αποτελέσματα' με την έννοια της απόκτησης ενός πιστοποιητικού είναι η καραμέλα που σερβίρουν οι φροντιστηριούχοι, για διαφήμιση του 'προϊόντος' που πλασάρουν. Επίσης η αξιολόγηση με τη μορφή τεστ/εξετάσεων είναι γενικευμένη κ όχι εξατομικευμένη - έχετε απλά υπόψη ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 14 διαφορετικά πιστοποιητικά επιπέδου Β2 αναγνωρισμένα από το ΑΣΕΠ - λίγα από τα οποία υπόκεινται στις προδιαγραφές του European Framework.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Καθηγητές με πτυχίο φιλολογίας μπορούν να διδάξουν σε advanced - proficiency, γιατί ξέρουν καλύτερα αγγλικά φυσικά.!
Ωστόσο, υπάρχει και μια άλλη περίπτωση. Στο φροντηστήριο η καθηγήτριά μας είχε proficiency, αλλά είχε ζήσει πάνω απο 10 χρόνια στην Αμερική, οπότε ξέρει καλύτερα αγγλικά απο έναν Eλληνα που έχει πάρει prof.
Ξέρω περιπτώσεις καθηγητών που έχουν prof και διδάσκουν, και δεν μπορούν να απαντήσουν στις απορίες των μαθητών γιατί δεν ξέρουν όλες τις λέξεις! Το γεγονός οτι παίρνεις prof δεν σημαίνει οτι ξέρεις και τέλεια αγγλικά. Άλλα αγγλικά μαθαίνεις σε ενα AEI, και άλλα σε ενα φροντηστήριο που σου μαιθαίνουν να γράφεις τυπικές εκθεσούλες 200 λέξεων, για να πάρεις ένα πτυχίο!!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Κάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα.
Η λογοτεχνία τί δουλειά έχει στην διδασκαλία της γλώσσας; Δηλαδή αν δεν ξέρεις ελληνική λογοτεχνία δεν ξέρεις ελληνικά;
πληροφορική σπουδάζω.. Το νόημα του ΑΕΙ είναι για να μάθεις αγγλική φιλολογία. Την ικανότητα διδασκαλίας θα την κρίνουν ο μαθητής και τα αποτελέσματα της διδασκαλίας, όχι κάποιο χαρτί.
Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Χάνω την υπομονή μου συνάδελφε γιατί αυτή την στιγμή κάνω εργασία για το ρόλο της γλωσσολογίας στην εκπαίδευση και έρχεται ο καθένας να μας πει ότι μετράει μόνο η προσωπική διάθεση και τα πτυχία είναι για κορνίζα. Είμαστε δηλαδή επιεικώς ανόητοι που μπαίνουμε στον κόπο να βγάλουμε πανεπιστήμιο, ένα σεμινάριο εξισώνεται για να μην πώ υπερτερεί της τετραετούς ακαδημαϊκής φοίτησης.Ευτυχώς αυτή η παρωδία έχει πλέον ημερομηνία λήξης.
Αν αυτή η εργασία θα σε κάνει καλύτερη καθηγήτρια, τέλεια, θα έχεις μεγαλύτερη ζήτηση και θα είσαι περιζήτητη στα φροντιστήρια. Και θα τα πας καλύτερα από κάποιον με proficiency.
Εσύ όμως θέλεις να απαγορεύσεις σε κάποιον με proficiency να διδάξει, παίρνοντας ως δεδομένο ότι εσύ θα διδάξεις καλύτερα, κάτι που δεν το ξέρουμε ακόμα. Φαντάζομαι και οι καθηγητές μου στο σχολείο έκαναν παρόμοιες εργασίες, στην διδασκαλία πάντως οι μισοί ήταν άχρηστοι.
Και πολλοί καθηγητές με proficiency θα είναι τελείως άχρηστοι. Και εγώ έχω proficiency, πολύ αμφιβάλω αν θα καταφέρω να διδάξω, θα δυσκολευτώ πολύ στην αρχή. Εσύ όμως θέλεις να μου απαγορεύσεις να το δοκιμάσω καν, ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, για να πατάξεις τον ανταγωνισμό.
ο κυριότερος σκοπός της μάθησης είναι η ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ και η κινητοποίηση για περαιτέρω έρευνα και αναζήτηση.
Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αν αυτή η εργασία θα σε κάνει καλύτερη καθηγήτρια, τέλεια, θα έχεις μεγαλύτερη ζήτηση και θα είσαι περιζήτητη στα φροντιστήρια. Και θα τα πας καλύτερα από κάποιον με proficiency.
Εσύ όμως θέλεις να απαγορεύσεις σε κάποιον με proficiency να διδάξει, παίρνοντας ως δεδομένο ότι εσύ θα διδάξεις καλύτερα, κάτι που δεν το ξέρουμε ακόμα. Φαντάζομαι και οι καθηγητές μου στο σχολείο έκαναν παρόμοιες εργασίες, στην διδασκαλία πάντως οι μισοί ήταν άχρηστοι.
Και πολλοί καθηγητές με proficiency θα είναι τελείως άχρηστοι. Και εγώ έχω proficiency, πολύ αμφιβάλω αν θα καταφέρω να διδάξω, θα δυσκολευτώ πολύ στην αρχή. Εσύ όμως θέλεις να μου απαγορεύσεις να το δοκιμάσω καν, ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, για να πατάξεις τον ανταγωνισμό.
Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εγώ γιατί ρε Hiro να μην δοκιμάσω να κάνω τον γιατρό? Γιατί να μου το απαγορέυει ο νόμος και να θέλει πτυχίο? Θέλω πολύ να ασκώ και την ιατρική και έχω πάει και σε πολλά σεμινάρια.
Επειδή δεν έχεις τις γνώσεις να γίνεις γιατρός. Κάποιος με proficiency έχει επίσημα γνώσεις αγγλικών όσο και ο native speaker.
Η διδασκαλία έχει να κάνει με γνώσεις, έχει να κάνει και με ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αν δεν μου αποδείξεις ότι οι απόφοιτοι φιλολογίας έχουν πολύ καλύτερη μεταδοτικότητα και πολύ καλύτερα αποτελέσματα όταν διδάσκουν, τότε απλώς προσπαθείς να διαλύσεις τον ανταγωνισμό για συμφέρον σου.
Τα φροντιστήρια υπάρχουν επειδή τα δημόσια σχολεία δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, στα οποία δουλεύουν μόνο απόφοιτοι φιλολογίας.
btw δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να διδάξω στο μέλλον. απλά αυτή η περίπτωση μοιάζει αρκετά με τις άδειες των φαρμακείων: Και να έχεις γνώσεις φαρμακοποιού, αν δεν έχεις άδεια δεν μπορεί να ανοίξεις φαρμακείο. Παρόμοιες τακτικές για να διαλυθεί ο υγιής ανταγωνισμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.
Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να σου εξηγήσω όλη την θεωρία περί αξιολόγησης - πιθανόν κάποια στιγμή να διαβάσεις περί αυτού αν σε ενδιαφέρει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ (αν ποτέ γίνει ξανά). Η αξιολόγηση είναι αμφίδρομη - μπορεί να είναι λεκτική, σε επίπεδο συζήτησης με τους μαθητές συνολικά ή ατομικά, αλλά μπορεί να είναι κ γραπτή. Όπως εγώ αξιολογώ, τόσο περιγραφικά όσο και αριθμητικά (αφόσον έτσι δυστυχώς ορίζει ο νόμος) τους μαθητές μου, έτσι περιμένω να με αξιολογήσουν κ αυτοί στο τέλος της χρονιάς. Αυτό γίνεται με τη μορφή ερωτηματολόγιου στα τελευταία μαθήματα. Η αξιολόγηση είναι ανώνυμη και τα αποτελέσματα συνήθως είναι πολύ θετικά! Ο σκοπός δεν είναι να δω εγώ κ οι συνάδελφοί μου πόσο σούπερ καθηγήτριες είμαστε κλπ, αλλά να δούμε σε ποια σημεία θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε κ τι περισσότερο περιμένουν οι μαθητές από εμάς. Υπάρχει επίσης η αυτοαξιολόγηση, στην περίπτωσή μου αξιολογώντας τους σκοπούς που έχω βάλει κάθε χρονιά ή σε κάθε διδακτική ενότητα κ η αποτίμηση του ποσοστού στο οποίο τον έφερα σε πέρας. Αυτές τις έννοιες τις μαθαίνεις στη σχολή. Κ ισχύει για όλους τους καθηγητές, ανεξαρτήτως ειδικότητας κ γνωστικού αντικειμένου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Χαχ,πολύ καλόΚάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γατοπαρδος
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ck_chrysiis
- ilkat06
- rseven
- phleidhs
- Steahen76
- bill09876
- sfak
- antonisprofis57@gmai
- thesecretfemme
- Scandal
- augustine
- spath92
- iron deficiency
- jYanniss
- uparxhgoss
- Antonisbairac1
- abc1234
- Κασσιόπη
- Clary
- George9989
- Maria1743
- New member
- Γιούρα
- Alexecon1991
- Slytherin
- globglogabgalab
- emy1
- Haraa11
- artoula
- το κοριτσι του μαη
- thecrazycretan
- Mara00
- abbyrob
- hirasawayui
- Fanimaid
- uni77
- MariaAdamantia
- natalix
- Christ_8
- Stroka
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.