Mαθηματικό στο Καρλόβασι - επίπεδο

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Ισχυει αυτο που ακουγεται οτι ειναι το χειροτερο τμημα μαθηματικων στην Ελλαδα και ειναι τοσο χαμηλο το επιπεδο σε επιπεδο χειροτερο του επαλ που οι καθηγητες τους περνανε αερα μπας και τσιμπησουν το πτυχιο και δεν γινει ρεζιλι το τμημα?
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Το αντίθετο έχω ακούσει, ότι είναι μια χαρά τμήμα και αξιοπρεπέστατο. Γιατί συζητούσα πριν λίγες μέρες με 2 παιδιά, που σπουδάζουν εκεί. Δεν ξέρω πού το άκουσες αυτό :P
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Το αντίθετο έχω ακούσει, ότι είναι μια χαρά τμήμα και αξιοπρεπέστατο. Γιατί συζητούσα πριν λίγες μέρες με 2 παιδιά, που σπουδάζουν εκεί. Δεν ξέρω πού το άκουσες αυτό :P
εδω στο σαιτ πριν κανα μηνα ισως και παραπανω γραφανε οτι τους περνανε ετσι λεει γτ φτανει ο κομπος στο χτενι και κοβονται ολοι και ριχνουνε λεει το επιπεδο.δεν ειπα οτι ειμαι σιγουρος για αυτα που λεω οτι εχω ακουσει λεω
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τα 2 παιδιά σπούδασαν στο συγκεκριμένο τμήμα, και σήμερα δουλεύουν και οι 2 σε εταιρείες Big 4! Είχανε πρακτική στο τελευταίο εξάμηνο αν θυμάμαι κάτι τέτοιο, μού έλεγαν. Την έκαναν στην Κύπρο και συνέχισαν δουλειά και μετά.
 

carnage

Νεοφερμένος

Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Είναι μία σχολή Μαθηματικών, όπου ο καλύτερος έχει 13.000 μόρια και ο χειρότερος 7.500 μόρια.

Μια παρένθεση, για τα μόρια: Όταν μία σχολή έχει 15.000 μόρια, οι περισσότεροι φοιτητές της είναι στα 16.000-16.500 μόρια. Μην κοιτάτε τους πρώτους. Προφανώς, σε μία σχολή 15.000 μορίων, ο πρώτος θα έχει 18.000-19.000 μόρια. Αλλά, οι άριστοι είναι λίγοι και σπάνιοι. Με άλλα λόγια, σε μία σχολή 15.000 μορίων, το 5% των φοιτητών έχει 17.000-19.000 μόρια και το 95% των φοιτητών έχει 15.000-17.000 μόρια.

Γιατί έκανα την παρένθεση? Για να εξηγήσω: Στο Μαθηματικό Σαμου, οι περισσότεροι είναι φοιτητές των 9.000 μορίων. Μην κοιτάτε τον πρώτο, που έχει 13.000 μόρια. Τώρα, τίθεται το ερώτημα: Πόσες ατυχίες είχε κάποιος στις Πανελλαδικές, για να βγάλει 9.000 μόρια? Προφανώς, τα 9.000 μόρια δεν είναι θέμα ατυχίας. Είναι θέμα τεμπελιάς. Όντως, το επίπεδο είναι χαμηλό και τα μαθήματα αρκετά βατά, σε σχέση με το Μαθηματικό Αθήνας ή το Μαθηματικό Πάτρας. Πάντως, δίνουν ιδιαίτερη βάση στην Διδακτική των Μαθηματικών, και είναι δυνατοί σε αυτόν τον τομέα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Είναι μία σχολή Μαθηματικών, όπου ο καλύτερος έχει 13.000 μόρια και ο χειρότερος 7.500 μόρια.

Μια παρένθεση, για τα μόρια: Όταν μία σχολή έχει 15.000 μόρια, οι περισσότεροι φοιτητές της είναι στα 16.000-16.500 μόρια. Μην κοιτάτε τους πρώτους. Προφανώς, σε μία σχολή 15.000 μορίων, ο πρώτος θα έχει 18.000-19.000 μόρια. Αλλά, οι άριστοι είναι λίγοι και σπάνιοι. Με άλλα λόγια, σε μία σχολή 15.000 μορίων, το 5% των φοιτητών έχει 17.000-19.000 μόρια και το 95% των φοιτητών έχει 15.000-17.000 μόρια.

Γιατί έκανα την παρένθεση? Για να εξηγήσω: Στο Μαθηματικό Σαμου, οι περισσότεροι είναι φοιτητές των 9.000 μορίων. Μην κοιτάτε τον πρώτο, που έχει 13.000 μόρια. Τώρα, τίθεται το ερώτημα: Πόσες ατυχίες είχε κάποιος στις Πανελλαδικές, για να βγάλει 9.000 μόρια? Προφανώς, τα 9.000 μόρια δεν είναι θέμα ατυχίας. Είναι θέμα τεμπελιάς. Όντως, το επίπεδο είναι χαμηλό και τα μαθήματα αρκετά βατά, σε σχέση με το Μαθηματικό Αθήνας ή το Μαθηματικό Πάτρας. Πάντως, δίνουν ιδιαίτερη βάση στην Διδακτική των Μαθηματικών, και είναι δυνατοί σε αυτόν τον τομέα.
αρα εχουν βαση αυτα που εχουν ακουστει.καλα στην αθηνα και στην πατρα τι νομιζουν οτι μπαινουν??στην αθηνα ειχε γυρω στο 14 η βαση περσι στην πατρα γυρω στο 12.προφανως πολυ χαμηλου επιπεδου μαθητες μπαινουν και κει απλα σιγουρα στη σαμο ειναι σκετη απελπισια.μιλαμε για καταντια να λεει ο αλλος σπουδαζει μαθηματικο με βαθμο στις πανελλαδικες 3.θα πει καποιος μα ειναι κριτηριο τι εγραψες πανελληνιες μαθηματικα??οπως και να το κανουμε ναι ειναι.γτ διαφορικο λογισμο δινεις που εχει σχεση με τα μαθηματικα πανεπιστημιου.οταν δεν εχεις στοιχειωδη ικανοτητα να πιασεις ενα 10 τι μαθηματικο λες οτι σπουδαζεις?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Γιατί έκανα την παρένθεση? Για να εξηγήσω: Στο Μαθηματικό Σαμου, οι περισσότεροι είναι φοιτητές των 9.000 μορίων. Μην κοιτάτε τον πρώτο, που έχει 13.000 μόρια. Τώρα, τίθεται το ερώτημα: Πόσες ατυχίες είχε κάποιος στις Πανελλαδικές, για να βγάλει 9.000 μόρια? Προφανώς, τα 9.000 μόρια δεν είναι θέμα ατυχίας. Είναι θέμα τεμπελιάς. Όντως, το επίπεδο είναι χαμηλό και τα μαθήματα αρκετά βατά, σε σχέση με το Μαθηματικό Αθήνας ή το Μαθηματικό Πάτρας. Πάντως, δίνουν ιδιαίτερη βάση στην Διδακτική των Μαθηματικών, και είναι δυνατοί σε αυτόν τον τομέα.

Με ένα range τιμών γύρω στο 9000, πώς θα κατανοήσει κάποιος Τοπολογία Μετρικών Χώρων; Οπότε δικαίως και το ρίξανε στη Διδακτική των Μαθηματικών. Θυμάμαι κάτι συναδέλφους στο Μαθηματικό, που ήταν κάτω του μετρίου σε βασικά Μαθηματικά μαθήματα του επιστημονικού προγράμματος και το στρέφανε σε κάτι επιλογές: Φιλοσοφία των Μαθηματικών (με σκονάκι), Διδακτικές Προσεγγίσεις των Μαθηματικών Ι-IXVIII (με σκονάκι) και έτσι έβλεπες Μαθηματικούς διαφόρων ταχυτήτων: εκείνοι που είχαν προφίλ γύρω από βαρβάτα Μαθηματικά και εκείνοι που απλά αποφοιτούσαν ως Μαθηματικοί. Πάντα είχα απορία πως η κοινωνία έχει εμπεδώσει την χρησιμότητα της ειδικότητας "Διδακτική των Μαθηματικών" σε σχέση με τα Μαθηματικά.

Τα Μαθηματικά έχουν μια ιδιαιτερότητα έναντι των Παιδαγωγικών Επιστημών: Αν δεν ξέρεις καλά Μαθηματικά, ότι παιδαγωγικό σχέδιο να εφαρμόσεις δεν αποδίδει. Οι Παιδαγωγοί ασχολούνται με παιδαγωγικές θεωρίες για τη Μάθηση και το Παιδί που δεν έχουν καμία σχέση με το πόσο καλά ένας ειδικευόμενος παιδαγωγός (Μαθηματικός, Φυσικός κλπ) ξέρει την επιστήμη του για να την διδάξει.
 

Yiorgosk

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος Αγησίλαος Κουφαλιτάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Επειδή τυγχάνει να σπουδάζει η κολλητή μου φίλη στο τμήμα στατιστικής και χρηματοοικονομικών μαθηματικών στο Καρλόβασι, μπορώ να σας πω πώς τα πράγματα δεν είναι τόσο δραματικά. Επειδή δεν είμαι από θετικές επιστήμες, δεν δύναμαι να μιλήσω για τα μαθήματα, όμως ξέρω ότι πολλοί καθηγητές είναι υπερβολικά απαιτητικοί και προσπαθούν να αναβαθμίσουν την εικόνα που έχει προς τα έξω το τμήμα. Πάντως πάντα υπάρχουν και οι εκλεκτοί στα τμήματα - δε νομίζω όλοι στο μαθηματικό τής Αθήνας να είναι οι πιο άριστοι στα μαθηματικά από τούς άλλους. Έχω ακούσει πως πολλοί από το τμήμα αυτό έχουν πάει πολύ καλά στο τομέα των μαθηματικών.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Mαθηματικά παντού διδάσκουν. Απλώς κάθε Τμήμα έχει διαφορετική οργάνωση και προσανατολισμό. Λογικό είναι τα Τμήματα των μεγάλων πόλεων να προσφέρουν πιο "ολοκληρωμένη" εικόνα των Μαθηματικών. Για παράδειγμα ένα μικρό Τμήμα δεν έχει κατευθύνσεις και τομείς. Δηλαδή, τα μαθήματα διαχωρίζονται απλά ως κορμού και επιλογής.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
@nPb ασχετο, αλλα εσυ τι κατευθυνση πηρες στην σχολη?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
Eφαρμοσμένων Μαθηματικών με θεματική εμβάθυνση:
  • Διαφορικές Εξισώσεις
  • Εφαρμοσμένη Ανάλυση
  • Μαθηματική Φυσική
Ακουγεται πολυ ωραιος και ενδιαφερων τομεας.Παντως εχω να σε παραδεχτω.Επελεξες ενα μαγκικο τομεα και δεν ακολουθησες την συνηθισμενη πορεια των αποφοιτων ενος τμηματος μαθηματικων(ιδιαιτερα, στατιστικη, οικονομικα).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Ακουγεται πολυ ωραιος και ενδιαφερων τομεας.Παντως εχω να σε παραδεχτω.Επελεξες ενα μαγκικο τομεα και δεν ακολουθησες την συνηθισμενη πορεια των αποφοιτων ενος τμηματος μαθηματικων(ιδιαιτερα, στατιστικη, οικονομικα).

Eίναι ένας κλάδος που ανήκει στο σύνορο των Υπολογιστικών Μαθηματικών και Φυσικής Δυναμικών Φαινομένων. Ο κλάδος μπορεί να μελετηθεί με πολλές προσεγγίσεις:
  • Θεωρητική: Γεωμετρική ανάλυση πάνω στις λύσεις των εξισώσεων που διέπουν τη δυναμική ενός φαινομένου (π.χ. κυματικές περιοδικές λύσεις του αρμονικού ταλαντωτή)
  • Εφαρμοσμένη: μαθηματική μοντελοποίηση στις παραμέτρους που διέπουν τη δυναμική ενός φαινομένου (π.χ. κβαντομηχανική περιγραφή ενός αρμονικού ταλαντωτή, στατιστική περιγραφή της κατανομής μορίων του μεταλλικού ελατηρίου κλπ)
  • Υπολογιστική: μαθηματική εξαγωγή αποτελεσμάτων με κάποιον υπολογιστικό προσομοιωτή-solver (με γραφή κώδικα) είτε σε μορφή λίστας είτε σε γράφημα είτε σε μοντέλο ταλαντωτή σε παράθυρο περιβάλλοντος
Ο τομέας αυτός σε μια σύγχρονη χώρα με βιομηχανική οικονομία, δίνει πολλές απαντήσεις σε θέματα μαθηματικής βελτιστοποίησης μηχανολογικού, βιολογικού ή χημικού ενδιαφέροντος και όπου υπάρχει εφαρμοσμένη επιστήμη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
παντως βρε npb περα απο μακροσκελη μηνυματα πολλες φορες και χωρις πολυ ουσια δεν εχεις μεταδωσει μια φορα τη γνωση σου εδω.να αναλυσεις ενα θεμα επιστημονικο.να λυσεις μια ασκηση ξερω γω.ολο λες,λες αλλα θα ηταν ωραιο να μας μεταδωσεις αυτη τη γνωση που λες οτι εχεις.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
παντως βρε npb περα απο μακροσκελη μηνυματα πολλες φορες και χωρις πολυ ουσια δεν εχεις μεταδωσει μια φορα τη γνωση σου εδω.να αναλυσεις ενα θεμα επιστημονικο.να λυσεις μια ασκηση ξερω γω.ολο λες,λες αλλα θα ηταν ωραιο να μας μεταδωσεις αυτη τη γνωση που λες οτι εχεις.

Δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με ασκήσεις τύπου Μπάρλα. Υπάρχουν πιο ουσιώδη Μαθηματικά. Μια απόδειξη με κίνηση Brown για παράδειγμα. Μου αρέσουν πολύ οι αποδείξεις θεωρημάτων της Ανάλυσης από την ξερή παράθεση κανόνα de l' Hospital, 3 ΘΜΚΕ...και λοιπές μεθοδολογιούλες.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με ασκήσεις τύπου Μπάρλα. Υπάρχουν πιο ουσιώδη Μαθηματικά. Μια απόδειξη με κίνηση Brown για παράδειγμα. Μου αρέσουν πολύ οι αποδείξεις θεωρημάτων της Ανάλυσης από την ξερή παράθεση κανόνα de l' Hospital, 3 ΘΜΚΕ...και λοιπές μεθοδολογιούλες.
δικαιολογιες...το να λυσεις μια ωραια ασκηση αναλυσης δεν ειναι τυπου μπαρλα.φτιαξε εστω αυτο που ειπες με κινηση brown να σε δουμε.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
@eukleidhs1821 για ποιο λογο να δειξει τις γνωσεις του στο ischool?Που θα του χρησιμευσει αυτο το πραγμα.Τις γνωσεις τις κραταμε για τον εαυτο μας.Και στο κατω κατω παπατζης ειναι για να δειξει μια "εξυπνη" λυση ή για να αναλυσει ενα επιστημονικο θεμα?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Eυκλείδη εσύ ακριβώς με ποια ιδιότητα με καλείς να αποδείξω τις γνώσεις μου;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
@eukleidhs1821 για ποιο λογο να δειξει τις γνωσεις του στο ischool?Που θα του χρησιμευσει αυτο το πραγμα.Τις γνωσεις τις κραταμε για τον εαυτο μας.Και στο κατω κατω παπατζης ειναι για να δειξει μια "εξυπνη" λυση ή για να αναλυσει ενα επιστημονικο θεμα?
μωρε οτι θελει κανει,δεν τον υποχρεωνει κανεις απλα επειδη τον εχω βαρεθει συνεχεια να γραφει ειρωνικα μηνυματα και εφοσον λεει οτι ασχολειται με τοσο βαρια μαθηματικα ας ανελυε ενα θεμα.αυτο που λες τις γνωσεις τις κραταμε για τον εαυτο μας διαφωνω καθετως και οριζοντιως.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eυκλείδη εσύ ακριβώς με ποια ιδιότητα με καλείς να αποδείξω τις γνώσεις μου;
με την ιδιοτητα του ουδετερου παρατηρητη.οκ δεν θες δικαιωμα σου ειναι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
μωρε οτι θελει κανει,δεν τον υποχρεωνει κανεις απλα επειδη τον εχω βαρεθει συνεχεια να γραφει ειρωνικα μηνυματα και εφοσον λεει οτι ασχολειται με τοσο βαρια μαθηματικα ας ανελυε ενα θεμα.αυτο που λες τις γνωσεις τις κραταμε για τον εαυτο μας διαφωνω καθετως και οριζοντιως.

Απλά σε τι ακριβώς θα ωφεληθώ; Θα ανέβω στα μάτια σου, όπως και άλλων κομπλεξικών που θέλετε απλά να σπαμάρετε ένα θέμα; :adventure:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top