Eξετάσεις και παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών;

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.
Γειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
 

vanessa99

Δραστήριο μέλος

Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Γειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
Καλησπέρα! Παλιά θέματα πάνω σε τι;
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,911 μηνύματα.
Πέρνα πρώτα, και μετά το βλέπεις.

Πάντως γενικά, η ιατρική έχει και πολλά μαθήματα που τα περνάς από εργαστήρια/κλινικές.

@Ryuzaki
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.
Πέρνα πρώτα, και μετά το βλέπεις.
Το θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
 

vanessa99

Δραστήριο μέλος

Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Το θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
Εγώ έχω της νοσηλευτικης του ΕΚΠΑ αν σε ενδιαφέρει, απλά, πάλι δεν θα καταλάβεις πολλά νομίζω. Γιατί σε κάποια μαθήματα υπάρχουν ανάπτυξης, αλλού πολλαπλής. Είναι και τι ζητάει ο κάθε καθηγητής. Και, επίσης, κρύβεται και μια χαώδης ύλη από πίσω την οποία δεν θα δεις. Εκτός αν σου δείξω τα βιβλία 🙈😝
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.
Εγώ έχω της νοσηλευτικης του ΕΚΠΑ αν σε ενδιαφέρει, απλά, πάλι δεν θα καταλάβεις πολλά νομίζω. Γιατί σε κάποια μαθήματα υπάρχουν ανάπτυξης, αλλού πολλαπλής. Είναι και τι ζητάει ο κάθε καθηγητής. Και, επίσης, κρύβεται και μια χαώδης ύλη από πίσω την οποία δεν θα δεις. Εκτός αν σου δείξω τα βιβλία 🙈😝
Απλώς θα ήθελα να ξέρω αν είναι... Βατά.
Όχι βέβαια τουρίστας επίπεδο. Διαβάζω. Απλά έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος χαμός στο κεφάλι μου γιατί πιστεύω πως το επίπεδό μου είναι τρομερά ανεπαρκές, παρόλο που διαβάζω. Στο φροντιστήριο για παράδειγμα θεωρία λέω άπταιστα και ασκήσεις πάντα λύνω σωστά αλλά στα διαγωνίσματα δε τα παω τοσο καλά και με έχει πάρει απο κάτω. Ειδικά βιολογία.
Ήθελα να ξέρα αν ήτανε πιο.. Ελεύθερα, όχι όπως τη βιολογία που σου κόβουν ολόκληρη άσκηση άμα κάνεις κάτι λαθος, δηλαδή να έχεις περιθώριο να τα πεις με το δικο σου τροπο και οχι αυτολεξι
 

vanessa99

Δραστήριο μέλος

Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Απλώς θα ήθελα να ξέρω αν είναι... Βατά.
Όχι βέβαια τουρίστας επίπεδο. Διαβάζω. Απλά έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος χαμός στο κεφάλι μου γιατί πιστεύω πως το επίπεδό μου είναι τρομερά ανεπαρκές, παρόλο που διαβάζω. Στο φροντιστήριο για παράδειγμα θεωρία λέω άπταιστα και ασκήσεις πάντα λύνω σωστά αλλά στα διαγωνίσματα δε τα παω τοσο καλά και με έχει πάρει απο κάτω. Ειδικά βιολογία.
Ήθελα να ξέρα αν ήτανε πιο.. Ελεύθερα, όχι όπως τη βιολογία που σου κόβουν ολόκληρη άσκηση άμα κάνεις κάτι λαθος, δηλαδή να έχεις περιθώριο να τα πεις με το δικο σου τροπο και οχι αυτολεξι
Είναι άλλη η φύση της ύλης, από αυτή της Βιολογίας. Πχ δεν μπορεί να σου ζητάει να περιγράψεις ένα όργανο ή μια ασθένεια και να τα πεις με δικά σου λόγια. Ταυτόχρονα, σίγουρα δεν θα σου ζητήσει κάποιος να τα γράψεις αυτολεξεί από το βιβλίο. Αλλά είναι τέτοια η ύλη που θέλει πρώτα πολυυυ καλή κατανόηση και μετά απομνημόνευση- συμπτώματα, ασθένειες, θεραπείες κτλ. (και πολλές έχουν πολλά κοινά). Θέλει δηλαδή αλλού είδους διάβασμα από τη βιολογία για να μπορέσεις να αποδόσεις. Και μετά οι εξετάσεις είναι ανάλογα τον καθηγητή
 

Matenma

Νεοφερμένος

Η Matenma αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Γειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
Greekmeds ιατρικη γκουγκλαρε και σου βγαζει να ριξεις μια ματιά
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.
Είναι άλλη η φύση της ύλης, από αυτή της Βιολογίας. Πχ δεν μπορεί να σου ζητάει να περιγράψεις ένα όργανο ή μια ασθένεια και να τα πεις με δικά σου λόγια. Ταυτόχρονα, σίγουρα δεν θα σου ζητήσει κάποιος να τα γράψεις αυτολεξεί από το βιβλίο. Αλλά είναι τέτοια η ύλη που θέλει πρώτα πολυυυ καλή κατανόηση και μετά απομνημόνευση- συμπτώματα, ασθένειες, θεραπείες κτλ. (και πολλές έχουν πολλά κοινά). Θέλει δηλαδή αλλού είδους διάβασμα από τη βιολογία για να μπορέσεις να αποδόσεις. Και μετά οι εξετάσεις είναι ανάλογα τον καθηγητή
Kαλά, δε πρόκειται να δώσω ως ορισμό καρδιάς "εεε το πραγματακι το κοκκινο που κανει γκντουπ γκντουπ και σπρωχνει αιμα στο σωμα".
Απλά, για παράδειγμα, σε ενα φροντιστηριακό διαγώνισμα είχε ερώτηση "γιατί δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνθρωπος για την διεξαγωγή μεντελικών πειραμάτων" και έγραψα
γιατί ο άνθρωπος έχει μικρό αριθμό απογόνων και επειδή οι γενιές έχουνε μεγάλη χρονική διάρκεια, περίπου 20 με 30 χρόνια, και μου το μέτρησε όλο ως λάθος επειδή δεν συμπεριέλαβα "Επιπλέον στον άνθρωπο δεν είναι δυνατόν να γίνουν διασταυρώσεις ανάλογες με εκείνες που έκανε ο Mendel, χρησιμοποιώντας το μοσχομπίζελο."
Η κατανόηση πιστεύω είναι το λιγότερο κακό. Το θέαμ μου ειναι το άγχος με το αυτολεξεί αυτολεξεί αυτολεξεί
Greekmeds ιατρικη γκουγκλαρε και σου βγαζει να ριξεις μια ματιά
Ευχαριστώ πολύ1
 

vanessa99

Δραστήριο μέλος

Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Kαλά, δε πρόκειται να δώσω ως ορισμό καρδιάς "εεε το πραγματακι το κοκκινο που κανει γκντουπ γκντουπ και σπρωχνει αιμα στο σωμα".
Απλά, για παράδειγμα, σε ενα φροντιστηριακό διαγώνισμα είχε ερώτηση "γιατί δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνθρωπος για την διεξαγωγή μεντελικών πειραμάτων" και έγραψα
γιατί ο άνθρωπος έχει μικρό αριθμό απογόνων και επειδή οι γενιές έχουνε μεγάλη χρονική διάρκεια, περίπου 20 με 30 χρόνια, και μου το μέτρησε όλο ως λάθος επειδή δεν συμπεριέλαβα "Επιπλέον στον άνθρωπο δεν είναι δυνατόν να γίνουν διασταυρώσεις ανάλογες με εκείνες που έκανε ο Mendel, χρησιμοποιώντας το μοσχομπίζελο."
Η κατανόηση πιστεύω είναι το λιγότερο κακό. Το θέαμ μου ειναι το άγχος με το αυτολεξεί αυτολεξεί αυτολεξεί
Αυτό που λες, είναι ξεκάθαρα θέμα καθηγητή, δυστυχώς. Άλλος θα σου το μετρούσε σωστό ως ένα βαθμό, υπάρχουν και αυτοί που θα το έκοβαν όλο. Μερικοί κόβουν και για λιγότερα
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,911 μηνύματα.
Το θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
Δε ξέρω που θες να καταλήξεις.

Πάντως αν αυτό που ψάχνεις να αποδείξεις στον εαυτό σου είναι πως στο πανεπιστήμιο είναι πιο δύσκολα τα θέματα εξετάσεων από τις πανελλήνιες αυτό είναι πέρα για πέρα δεδομένο.

Όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,653 μηνύματα.
Δε ξέρω που θες να καταλήξεις.

Πάντως αν αυτό που ψάχνεις να αποδείξεις στον εαυτό σου είναι πως στο πανεπιστήμιο είναι πιο δύσκολα τα θέματα εξετάσεων από τις πανελλήνιες αυτό είναι πέρα για πέρα δεδομένο.

Όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
Δε μπορώ να έχω περιέργεια και να κοιτάξω θέματα σχολών, όντας μαθητής Γ λυκείου;
 

vanessa99

Δραστήριο μέλος

Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
Αυτό προσπαθώ να λέω κι εγώ στον εαυτό μου αυτό το καιρό 🙈
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,962 μηνύματα.
:velos:Πανελλήνιες --> Ανταγωνιστική διαδικασία --> Παπαγαλία.

Το έχω πει και αλλού ότι ανάλογα τη διαδικασία, είμαι υπέρ της παπαγαλίας, είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο κι αυτό (μεταξύ άλλων). Ειδικά σε ανταγωνιστικές εξετάσεις όπως οι πανελλήνιες, μπορεί και κάνει τη διαφορά.

:velos:Πανεπιστήμιο --> Ιδανικά κριτική σκέψη.

:velos:Ιατρικές & Οδοντιατρικές --> Ιδανικά ένας συνδυασμός κριτικής σκέψης και παπαγαλίας.

Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα και θα σου αναλύσω τη σκέψη και τη στρατηγική από πίσω, καθώς ξερά παραδείγματα δεν έχουν ιδιαίτερη αξία.

Παράδειγμα 1. Αναφέρετε τις ενδείξεις προφυλακτικής χολοκυστεκτομής

Εκεί απαντάς καθαρά με παπαγαλία (νεαρή ηλικία, πορσελανοειδής, λίθοι >2cm, Δρεπανοκυτταρική/Μεσογειακή αναιμία, πολύποδες >1cm, μικροί λίθοι 4mm).

Παράδειγμα 2. Αναφέρετε επιπλοκές της χολολιθίασης.

Απάντηση: οξεία+χρόνια χολοκυστίτιδα, χοληδοχολιθίαση, παγκρεατίτιδα. Ναι και εδώ μπορείς να απαντήσεις αυτά τα πραγματάκια με παπαγαλία. Αλλά, έχοντας κατανοήσει κανείς τους μηχανισμούς("παθογένεση") των παραπάνω οντοτήτων, μπορεί να δώσει σωστή και πλήρη απάντηση και χωρίς να έχει απαραίτητα μάθει παπαγαλία ακριβώς την απάντηση για τη συγκεκριμένη ερώτηση. Και φυσικά να γίνει όσο αναλυτικός θέλει. Αυτό με τη σειρά του βέβαια απαιτεί καλές γνώσεις ανατομίας και παθοφυσιολογίας, που κι εκεί είναι ένας συνδυασμός παπαγαλίας και κατανόησης.

Αυτά ήταν δύο μικρά παραδείγματα. Σκέψου τώρα για ένα μάθημα να πρέπει να θυμάσαι εκατοντάδες τέτοιες "απαντήσεις". Θεωρητικά γίνεται και με ατόφια παπαγαλία, αλλά έτσι έχεις φάει γκολ από τα αποδυτήρια, γιατί κάθε εξάμηνο έχεις 3-4 βαριά μαθήματα και δεν μπορείς να το κάνεις για όλα αυτό. Οπότε μέσα από την κατανόηση των μηχανισμών σε συνδυασμό με στοχευμένη ατόφια απομνημόνευση σε επιμέρους, θα καταφέρεις να ανταπεξέλθεις στις εξετάσεις και να θυμάσαι και πράγματα πολύ μετά την εξέταση, που αυτός είναι ο στόχος :)

Να το πω διαφορετικά; Θα το πω και διαφορετικά...
Σε κάποια πράγματα είναι πολύ πιο εύκολο απλά να αποτυπώσεις με παπαγαλία αυτά που σου ζητούνται, από το να καταλήξεις σε συμπέρασμα μέσα από αναλυτικούς μηχανισμούς.
Σε κάποια άλλα πράγματα όμως, είναι πολύ πιο εύκολο να καταλήξεις στην επιθυμητή απάντηση, βασιζόμενος στη γνώση των μηχανισμών.
Το ένα συμπληρώνει το άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top