nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Γειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Καλησπέρα! Παλιά θέματα πάνω σε τι;Γειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Γενικά. Απλά θέλω να έχω μια γεύση απο τις εξετάσεις εκεί. Δεν γνωρίζω ακόμα πως δουλεύει αυτο το σύστημαΚαλησπέρα! Παλιά θέματα πάνω σε τι;
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,931 μηνύματα.
Πέρνα πρώτα, και μετά το βλέπεις.
Πάντως γενικά, η ιατρική έχει και πολλά μαθήματα που τα περνάς από εργαστήρια/κλινικές.
@Ryuzaki
Πάντως γενικά, η ιατρική έχει και πολλά μαθήματα που τα περνάς από εργαστήρια/κλινικές.
@Ryuzaki
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Το θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.Πέρνα πρώτα, και μετά το βλέπεις.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Εγώ έχω της νοσηλευτικης του ΕΚΠΑ αν σε ενδιαφέρει, απλά, πάλι δεν θα καταλάβεις πολλά νομίζω. Γιατί σε κάποια μαθήματα υπάρχουν ανάπτυξης, αλλού πολλαπλής. Είναι και τι ζητάει ο κάθε καθηγητής. Και, επίσης, κρύβεται και μια χαώδης ύλη από πίσω την οποία δεν θα δεις. Εκτός αν σου δείξω τα βιβλίαΤο θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Απλώς θα ήθελα να ξέρω αν είναι... Βατά.Εγώ έχω της νοσηλευτικης του ΕΚΠΑ αν σε ενδιαφέρει, απλά, πάλι δεν θα καταλάβεις πολλά νομίζω. Γιατί σε κάποια μαθήματα υπάρχουν ανάπτυξης, αλλού πολλαπλής. Είναι και τι ζητάει ο κάθε καθηγητής. Και, επίσης, κρύβεται και μια χαώδης ύλη από πίσω την οποία δεν θα δεις. Εκτός αν σου δείξω τα βιβλία
Όχι βέβαια τουρίστας επίπεδο. Διαβάζω. Απλά έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος χαμός στο κεφάλι μου γιατί πιστεύω πως το επίπεδό μου είναι τρομερά ανεπαρκές, παρόλο που διαβάζω. Στο φροντιστήριο για παράδειγμα θεωρία λέω άπταιστα και ασκήσεις πάντα λύνω σωστά αλλά στα διαγωνίσματα δε τα παω τοσο καλά και με έχει πάρει απο κάτω. Ειδικά βιολογία.
Ήθελα να ξέρα αν ήτανε πιο.. Ελεύθερα, όχι όπως τη βιολογία που σου κόβουν ολόκληρη άσκηση άμα κάνεις κάτι λαθος, δηλαδή να έχεις περιθώριο να τα πεις με το δικο σου τροπο και οχι αυτολεξι
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Είναι άλλη η φύση της ύλης, από αυτή της Βιολογίας. Πχ δεν μπορεί να σου ζητάει να περιγράψεις ένα όργανο ή μια ασθένεια και να τα πεις με δικά σου λόγια. Ταυτόχρονα, σίγουρα δεν θα σου ζητήσει κάποιος να τα γράψεις αυτολεξεί από το βιβλίο. Αλλά είναι τέτοια η ύλη που θέλει πρώτα πολυυυ καλή κατανόηση και μετά απομνημόνευση- συμπτώματα, ασθένειες, θεραπείες κτλ. (και πολλές έχουν πολλά κοινά). Θέλει δηλαδή αλλού είδους διάβασμα από τη βιολογία για να μπορέσεις να αποδόσεις. Και μετά οι εξετάσεις είναι ανάλογα τον καθηγητήΑπλώς θα ήθελα να ξέρω αν είναι... Βατά.
Όχι βέβαια τουρίστας επίπεδο. Διαβάζω. Απλά έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος χαμός στο κεφάλι μου γιατί πιστεύω πως το επίπεδό μου είναι τρομερά ανεπαρκές, παρόλο που διαβάζω. Στο φροντιστήριο για παράδειγμα θεωρία λέω άπταιστα και ασκήσεις πάντα λύνω σωστά αλλά στα διαγωνίσματα δε τα παω τοσο καλά και με έχει πάρει απο κάτω. Ειδικά βιολογία.
Ήθελα να ξέρα αν ήτανε πιο.. Ελεύθερα, όχι όπως τη βιολογία που σου κόβουν ολόκληρη άσκηση άμα κάνεις κάτι λαθος, δηλαδή να έχεις περιθώριο να τα πεις με το δικο σου τροπο και οχι αυτολεξι
Matenma
Νεοφερμένος
Η Matenma αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Greekmeds ιατρικη γκουγκλαρε και σου βγαζει να ριξεις μια ματιάΓειά σας. Ενδιαφέρομαι για παλιά θέματα πανεπιστημιακών σχολών, του τρίτου πεδίου (Υγείας). Κατα προτίμηση Ιατρική και οδοντιατρική.
Υπάρχουνε pdf, κάποια ιστοσελίδα; Ευχαριστώ πολύ!
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Kαλά, δε πρόκειται να δώσω ως ορισμό καρδιάς "εεε το πραγματακι το κοκκινο που κανει γκντουπ γκντουπ και σπρωχνει αιμα στο σωμα".Είναι άλλη η φύση της ύλης, από αυτή της Βιολογίας. Πχ δεν μπορεί να σου ζητάει να περιγράψεις ένα όργανο ή μια ασθένεια και να τα πεις με δικά σου λόγια. Ταυτόχρονα, σίγουρα δεν θα σου ζητήσει κάποιος να τα γράψεις αυτολεξεί από το βιβλίο. Αλλά είναι τέτοια η ύλη που θέλει πρώτα πολυυυ καλή κατανόηση και μετά απομνημόνευση- συμπτώματα, ασθένειες, θεραπείες κτλ. (και πολλές έχουν πολλά κοινά). Θέλει δηλαδή αλλού είδους διάβασμα από τη βιολογία για να μπορέσεις να αποδόσεις. Και μετά οι εξετάσεις είναι ανάλογα τον καθηγητή
Απλά, για παράδειγμα, σε ενα φροντιστηριακό διαγώνισμα είχε ερώτηση "γιατί δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνθρωπος για την διεξαγωγή μεντελικών πειραμάτων" και έγραψα
γιατί ο άνθρωπος έχει μικρό αριθμό απογόνων και επειδή οι γενιές έχουνε μεγάλη χρονική διάρκεια, περίπου 20 με 30 χρόνια, και μου το μέτρησε όλο ως λάθος επειδή δεν συμπεριέλαβα "Επιπλέον στον άνθρωπο δεν είναι δυνατόν να γίνουν διασταυρώσεις ανάλογες με εκείνες που έκανε ο Mendel, χρησιμοποιώντας το μοσχομπίζελο."
Η κατανόηση πιστεύω είναι το λιγότερο κακό. Το θέαμ μου ειναι το άγχος με το αυτολεξεί αυτολεξεί αυτολεξεί
Ευχαριστώ πολύ1Greekmeds ιατρικη γκουγκλαρε και σου βγαζει να ριξεις μια ματιά
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Αυτό που λες, είναι ξεκάθαρα θέμα καθηγητή, δυστυχώς. Άλλος θα σου το μετρούσε σωστό ως ένα βαθμό, υπάρχουν και αυτοί που θα το έκοβαν όλο. Μερικοί κόβουν και για λιγότεραKαλά, δε πρόκειται να δώσω ως ορισμό καρδιάς "εεε το πραγματακι το κοκκινο που κανει γκντουπ γκντουπ και σπρωχνει αιμα στο σωμα".
Απλά, για παράδειγμα, σε ενα φροντιστηριακό διαγώνισμα είχε ερώτηση "γιατί δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνθρωπος για την διεξαγωγή μεντελικών πειραμάτων" και έγραψα
γιατί ο άνθρωπος έχει μικρό αριθμό απογόνων και επειδή οι γενιές έχουνε μεγάλη χρονική διάρκεια, περίπου 20 με 30 χρόνια, και μου το μέτρησε όλο ως λάθος επειδή δεν συμπεριέλαβα "Επιπλέον στον άνθρωπο δεν είναι δυνατόν να γίνουν διασταυρώσεις ανάλογες με εκείνες που έκανε ο Mendel, χρησιμοποιώντας το μοσχομπίζελο."
Η κατανόηση πιστεύω είναι το λιγότερο κακό. Το θέαμ μου ειναι το άγχος με το αυτολεξεί αυτολεξεί αυτολεξεί
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,931 μηνύματα.
Δε ξέρω που θες να καταλήξεις.Το θέλω περισσότερο ως καθησυχαστικά, γιατί έχω πτοηθεί τρομερά με το φροντιστήριο. Θέλω να δω αν τα πράγματα είναι τόσο πιεσμένα και αυτολεξί όσο λένε ότι είναι οι καθηγητές του φροντιστηρίου.
Βεβαίως πρώτα πρέπει να περάσω, απλά θέλω έστω μια γεύση για το μέλλον, ας το θέσω έτσι.
Όπως μαθητές γυμνασίου που κοιτάζουν θέματα πανελληνίων, δε γνωρίζουν χριστό αλλά θέλουνε και μια ψυχική προετοιμασία
Πάντως αν αυτό που ψάχνεις να αποδείξεις στον εαυτό σου είναι πως στο πανεπιστήμιο είναι πιο δύσκολα τα θέματα εξετάσεων από τις πανελλήνιες αυτό είναι πέρα για πέρα δεδομένο.
Όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,744 μηνύματα.
Δε μπορώ να έχω περιέργεια και να κοιτάξω θέματα σχολών, όντας μαθητής Γ λυκείου;Δε ξέρω που θες να καταλήξεις.
Πάντως αν αυτό που ψάχνεις να αποδείξεις στον εαυτό σου είναι πως στο πανεπιστήμιο είναι πιο δύσκολα τα θέματα εξετάσεων από τις πανελλήνιες αυτό είναι πέρα για πέρα δεδομένο.
Όσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Η vanessa99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Αυτό προσπαθώ να λέω κι εγώ στον εαυτό μου αυτό το καιρόΌσο μεγαλώνω συνειδητοποιώ πως οι πανελλήνιες είναι εντέλει πολύ εύκολες εξετάσεις, αν ο μαθητής τελειοποιήσει το πρόγραμμα και τη στοχοθεσία του.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,962 μηνύματα.
Πανελλήνιες --> Ανταγωνιστική διαδικασία --> Παπαγαλία.
Το έχω πει και αλλού ότι ανάλογα τη διαδικασία, είμαι υπέρ της παπαγαλίας, είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο κι αυτό (μεταξύ άλλων). Ειδικά σε ανταγωνιστικές εξετάσεις όπως οι πανελλήνιες, μπορεί και κάνει τη διαφορά.
Πανεπιστήμιο --> Ιδανικά κριτική σκέψη.
Ιατρικές & Οδοντιατρικές --> Ιδανικά ένας συνδυασμός κριτικής σκέψης και παπαγαλίας.
Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα και θα σου αναλύσω τη σκέψη και τη στρατηγική από πίσω, καθώς ξερά παραδείγματα δεν έχουν ιδιαίτερη αξία.
Παράδειγμα 1. Αναφέρετε τις ενδείξεις προφυλακτικής χολοκυστεκτομής
Εκεί απαντάς καθαρά με παπαγαλία (νεαρή ηλικία, πορσελανοειδής, λίθοι >2cm, Δρεπανοκυτταρική/Μεσογειακή αναιμία, πολύποδες >1cm, μικροί λίθοι 4mm).
Παράδειγμα 2. Αναφέρετε επιπλοκές της χολολιθίασης.
Απάντηση: οξεία+χρόνια χολοκυστίτιδα, χοληδοχολιθίαση, παγκρεατίτιδα. Ναι και εδώ μπορείς να απαντήσεις αυτά τα πραγματάκια με παπαγαλία. Αλλά, έχοντας κατανοήσει κανείς τους μηχανισμούς("παθογένεση") των παραπάνω οντοτήτων, μπορεί να δώσει σωστή και πλήρη απάντηση και χωρίς να έχει απαραίτητα μάθει παπαγαλία ακριβώς την απάντηση για τη συγκεκριμένη ερώτηση. Και φυσικά να γίνει όσο αναλυτικός θέλει. Αυτό με τη σειρά του βέβαια απαιτεί καλές γνώσεις ανατομίας και παθοφυσιολογίας, που κι εκεί είναι ένας συνδυασμός παπαγαλίας και κατανόησης.
Αυτά ήταν δύο μικρά παραδείγματα. Σκέψου τώρα για ένα μάθημα να πρέπει να θυμάσαι εκατοντάδες τέτοιες "απαντήσεις". Θεωρητικά γίνεται και με ατόφια παπαγαλία, αλλά έτσι έχεις φάει γκολ από τα αποδυτήρια, γιατί κάθε εξάμηνο έχεις 3-4 βαριά μαθήματα και δεν μπορείς να το κάνεις για όλα αυτό. Οπότε μέσα από την κατανόηση των μηχανισμών σε συνδυασμό με στοχευμένη ατόφια απομνημόνευση σε επιμέρους, θα καταφέρεις να ανταπεξέλθεις στις εξετάσεις και να θυμάσαι και πράγματα πολύ μετά την εξέταση, που αυτός είναι ο στόχος
Να το πω διαφορετικά; Θα το πω και διαφορετικά...
Σε κάποια πράγματα είναι πολύ πιο εύκολο απλά να αποτυπώσεις με παπαγαλία αυτά που σου ζητούνται, από το να καταλήξεις σε συμπέρασμα μέσα από αναλυτικούς μηχανισμούς.
Σε κάποια άλλα πράγματα όμως, είναι πολύ πιο εύκολο να καταλήξεις στην επιθυμητή απάντηση, βασιζόμενος στη γνώση των μηχανισμών.
Το ένα συμπληρώνει το άλλο.
Το έχω πει και αλλού ότι ανάλογα τη διαδικασία, είμαι υπέρ της παπαγαλίας, είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο κι αυτό (μεταξύ άλλων). Ειδικά σε ανταγωνιστικές εξετάσεις όπως οι πανελλήνιες, μπορεί και κάνει τη διαφορά.
Πανεπιστήμιο --> Ιδανικά κριτική σκέψη.
Ιατρικές & Οδοντιατρικές --> Ιδανικά ένας συνδυασμός κριτικής σκέψης και παπαγαλίας.
Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα και θα σου αναλύσω τη σκέψη και τη στρατηγική από πίσω, καθώς ξερά παραδείγματα δεν έχουν ιδιαίτερη αξία.
Παράδειγμα 1. Αναφέρετε τις ενδείξεις προφυλακτικής χολοκυστεκτομής
Εκεί απαντάς καθαρά με παπαγαλία (νεαρή ηλικία, πορσελανοειδής, λίθοι >2cm, Δρεπανοκυτταρική/Μεσογειακή αναιμία, πολύποδες >1cm, μικροί λίθοι 4mm).
Παράδειγμα 2. Αναφέρετε επιπλοκές της χολολιθίασης.
Απάντηση: οξεία+χρόνια χολοκυστίτιδα, χοληδοχολιθίαση, παγκρεατίτιδα. Ναι και εδώ μπορείς να απαντήσεις αυτά τα πραγματάκια με παπαγαλία. Αλλά, έχοντας κατανοήσει κανείς τους μηχανισμούς("παθογένεση") των παραπάνω οντοτήτων, μπορεί να δώσει σωστή και πλήρη απάντηση και χωρίς να έχει απαραίτητα μάθει παπαγαλία ακριβώς την απάντηση για τη συγκεκριμένη ερώτηση. Και φυσικά να γίνει όσο αναλυτικός θέλει. Αυτό με τη σειρά του βέβαια απαιτεί καλές γνώσεις ανατομίας και παθοφυσιολογίας, που κι εκεί είναι ένας συνδυασμός παπαγαλίας και κατανόησης.
Αυτά ήταν δύο μικρά παραδείγματα. Σκέψου τώρα για ένα μάθημα να πρέπει να θυμάσαι εκατοντάδες τέτοιες "απαντήσεις". Θεωρητικά γίνεται και με ατόφια παπαγαλία, αλλά έτσι έχεις φάει γκολ από τα αποδυτήρια, γιατί κάθε εξάμηνο έχεις 3-4 βαριά μαθήματα και δεν μπορείς να το κάνεις για όλα αυτό. Οπότε μέσα από την κατανόηση των μηχανισμών σε συνδυασμό με στοχευμένη ατόφια απομνημόνευση σε επιμέρους, θα καταφέρεις να ανταπεξέλθεις στις εξετάσεις και να θυμάσαι και πράγματα πολύ μετά την εξέταση, που αυτός είναι ο στόχος
Να το πω διαφορετικά; Θα το πω και διαφορετικά...
Σε κάποια πράγματα είναι πολύ πιο εύκολο απλά να αποτυπώσεις με παπαγαλία αυτά που σου ζητούνται, από το να καταλήξεις σε συμπέρασμα μέσα από αναλυτικούς μηχανισμούς.
Σε κάποια άλλα πράγματα όμως, είναι πολύ πιο εύκολο να καταλήξεις στην επιθυμητή απάντηση, βασιζόμενος στη γνώση των μηχανισμών.
Το ένα συμπληρώνει το άλλο.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.