Controversial απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
Διαγραφεσαι ναι αλλα ειναι σιγουρα πιο ευκολα χωρις να ριχνουν την ποιοτητα σπουδων και οχι επειδη ειναι ιδιωτικα. Απλα ελλαδα εχουν υπερφορτωμενα προπτυχιακα και το μεταπτυχιακο δεν προσφερει τπτ σε αντιθεση με αλλες χωρες. Σε πληροφορικη πολλες σχολες εχουν 40+ μαθηματα απο ai μεχρι οικονομικα και απειρες θεωριες σαν να βγαινεις φουλ εξειδικευμενος απο εκειμεσα αλλα πρακτικα δεν ξερεις τπτ. Εξω εχουν ας πουμε 30 γενικης φυσεως και μετα επιλεγεις καπου για εξειδικευτεις η μαθαινεις μονος.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,220 μηνύματα.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
στο εξωτερικο δεν υπαρχουν πολυτεχνεια με 60 μαθηματα 5ετους φοιτησης, ουτε "αιωνιοι" καθηγητες που κρυβονται πισω απο την ασυλια του δημοσιου υπαλληλου και κανουν οτι γουσταρουν. Αρα ναι, θελω αγγλια με διαγραφες αυτοματες , με κανονικα προγραμματα σπουδων και καθηγητες που ανηκουν στο 2024 και που ελεγχονται.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
στο εξωτερικο δεν υπαρχουν πολυτεχνεια με 60 μαθηματα 5ετους φοιτησης, ουτε "αιωνιοι" καθηγητες που κρυβονται πισω απο την ασυλια του δημοσιου υπαλληλου και κανουν οτι γουσταρουν. Αρα ναι, θελω αγγλια με διαγραφες αυτοματες , με κανονικα προγραμματα σπουδων και καθηγητες που ανηκουν στο 2024 και που ελεγχονται.
Δε διαφωνώ!
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,220 μηνύματα.
Δε διαφωνώ!
Θελω ενα πανεπιστημιο με συγχρονες δομες, χωρις παραταξεις με καθηγητες που ελεγχονται και με διαγραφες αιωνιων φοιτητων οπως γινεται παντου. Να κοτσαρεις τις διαγραφες φοιτητων χωρις τα παραπανω που ανεφερα δεν λυνει το προβλημα. Ο νομος αυτος θα μεινει στα χαρτια.Εδω διαφωνεις? @Panzerkampfwagen
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
Θελω ενα πανεπιστημιο με συγχρονες δομες, χωρις παραταξεις με καθηγητες που ελεγχονται και με διαγραφες αιωνιων φοιτητων οπως γινεται παντου. Να κοτσαρεις τις διαγραφες φοιτητων χωρις τα παραπανω που ανεφερα δεν λυνει το προβλημα. Ο νομος αυτος θα μεινει στα χαρτια.Εδω διαφωνεις? @Panzerkampfwagen
Αν με ρωτάς για το νόμο περί διαγραφών, θεωρώ πως θα εφαρμοστεί γιατί αυτή είναι η γραμμή που θέλει η κυβέρνηση (αυστηρή - ποιοτική εκπαίδευση κλπ).

Αν με ρωτάς γενικότερα αν συμφωνώ με αυτό που λες, η απάντηση είναι ναι!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.

Σε οποιαδήποτε χώρα του ανεπτυγμένου κόσμου τo Tμήμα Μαθηματικών, Φυσικής, ..., Γιόγκα είναι διασπασμένο σε πρόγραμμα σπουδών με δεύτερη λέξη τη Διδακτική οπότε το πτυχίο είναι tailored για τις ανάγκες τόσο όσο, για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός με κύριο αντικείμενο την βασική επιστήμη. Στη Γερμανία ή Αυστρία έχουν πτυχίο με ποσοστό, όπου το 60% είναι η βασική ειδικότητα.

Έχεις δει να υπάρχει Τμήμα Βιομαθηματικών στην Ελλάδα; Όχι. Γιατί οι σπουδές απλά διδάσκονται σε γενικό πλαίσιο, και με ανύπαρκτο στόχο εργασίας. Ακόμη και οι συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης δεν εκφράζουν ποτέ γνώμη στις ασυναρτησίες της ανώτατης εκπαίδευσης, αδιαφορώντας, σαν να βρίσκονται σε άλλη χώρα.

Είναι γενικά γνωστό (πλην Ελλάδας) ότι το κλασικό πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών δεν έχει σχέση με την μέση εκπαίδευση αλλά αυτό είναι άγνωστη λέξη στη χώρα μας, όπου ο μέσος Έλληνας δεν καταλαβαίνει που ακριβώς χρησιμεύουν τα Μαθηματικά (ακόμη και αυτοί που είναι στο Πανεπιστήμιο). Στην Ελλάδα τα περισσότερα Τμήματα έχουν φτιαχτεί με νομοθεσίες του 1980! Ξαναλέω, στο εξωτερικό το Τμήμα έχει διαφορετική οργάνωση ως προς το πτυχίο που παρέχει. Στην Ελλάδα, το Τμήμα καθορίζει το πτυχίο και όχι το αντίστροφο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,517 μηνύματα.

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Εντωμεταξυ η σύγκριση είναι τελείως αστεία

Θέλω να κάνει μετά αντίστοιχο για ηπειρωτική vs νησιωτική Ελλάδα, και μετά να αφαιρέσει από την στατιστική αυτή τα μονοθέσια σχολεία των απομακρυσμένων περιοχών (ss δεν υπάρχουν τέτοιες στην ηπειρωτική Ολλανδία)
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 492 μηνύματα.
  • Κατάργηση του "μαθήματος" της Σεξουαλικής "αγωγής", μίας και συμβάλει στην δημιουργία μιας δυνητικά πιο έκφυλης (ακόμα και από τους Late- GenXers και Millennials που είναι -συνήθως- οι γονείς αυτών των παιδιών, κατά την γνώμη μου οι πιο έκφυλες μεταψυχροπολεμικές γενιές.) γενιάς. Μόνο που στην Βιολογία υπάρχει ενότητα για το αναπαραγωγικό, αυτό αρκεί .
  • Περισσότερες ξένες γλώσσες, Γαλλικά μιλάνε (Εκτός από τους Γάλλους), μόνο οι Καναδοί, οι Βέλγοι, κάποια καντόνια της Ελβετίας και κάποια Αφρικάνικα Κράτη. Γερμανικά οι Γερμανοί, Αυστριακοί και σε κάποιες περιοχές του Βελγίου και της Ελβετίας. Ιταλικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά και Κορεάτικα λοιπόν στο curriculum της εκπαίδευσης και ειδικά της Δευεροβάθμιας.
  • Μάθημα επιλογής γύρω από την Μηχανολογία και τα Στοιχεία Μηχανών στο ΓΕΛ (Όπως και Ηλεκτρονικής σε μια υποθετική Ομάδα Προσανατολισμού Πληροφορικής). Ακόμα και στην "εποχή του software" χρειάζεται κάποιος να έχει αντίληψη και για την απτή Τεχνολογία.
  • Περισσότερα αθλήματα στην Φυσική Αγωγή, Από Κολύμβηση και Σκάκι, και Τένις και Μπάσκετ (Και για τα δύο Φύλλα) μέχρι, Moto-Cross και Καρτ.
Πιερρακάκη, ΤΡΙΖΕΙ Η ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΟΥ! kappa.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top