Controversial απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,728 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
Διαγραφεσαι ναι αλλα ειναι σιγουρα πιο ευκολα χωρις να ριχνουν την ποιοτητα σπουδων και οχι επειδη ειναι ιδιωτικα. Απλα ελλαδα εχουν υπερφορτωμενα προπτυχιακα και το μεταπτυχιακο δεν προσφερει τπτ σε αντιθεση με αλλες χωρες. Σε πληροφορικη πολλες σχολες εχουν 40+ μαθηματα απο ai μεχρι οικονομικα και απειρες θεωριες σαν να βγαινεις φουλ εξειδικευμενος απο εκειμεσα αλλα πρακτικα δεν ξερεις τπτ. Εξω εχουν ας πουμε 30 γενικης φυσεως και μετα επιλεγεις καπου για εξειδικευτεις η μαθαινεις μονος.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,256 μηνύματα.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
στο εξωτερικο δεν υπαρχουν πολυτεχνεια με 60 μαθηματα 5ετους φοιτησης, ουτε "αιωνιοι" καθηγητες που κρυβονται πισω απο την ασυλια του δημοσιου υπαλληλου και κανουν οτι γουσταρουν. Αρα ναι, θελω αγγλια με διαγραφες αυτοματες , με κανονικα προγραμματα σπουδων και καθηγητες που ανηκουν στο 2024 και που ελεγχονται.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,728 μηνύματα.
στο εξωτερικο δεν υπαρχουν πολυτεχνεια με 60 μαθηματα 5ετους φοιτησης, ουτε "αιωνιοι" καθηγητες που κρυβονται πισω απο την ασυλια του δημοσιου υπαλληλου και κανουν οτι γουσταρουν. Αρα ναι, θελω αγγλια με διαγραφες αυτοματες , με κανονικα προγραμματα σπουδων και καθηγητες που ανηκουν στο 2024 και που ελεγχονται.
Δε διαφωνώ!
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,256 μηνύματα.
Δε διαφωνώ!
Θελω ενα πανεπιστημιο με συγχρονες δομες, χωρις παραταξεις με καθηγητες που ελεγχονται και με διαγραφες αιωνιων φοιτητων οπως γινεται παντου. Να κοτσαρεις τις διαγραφες φοιτητων χωρις τα παραπανω που ανεφερα δεν λυνει το προβλημα. Ο νομος αυτος θα μεινει στα χαρτια.Εδω διαφωνεις? @Panzerkampfwagen
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,728 μηνύματα.
Θελω ενα πανεπιστημιο με συγχρονες δομες, χωρις παραταξεις με καθηγητες που ελεγχονται και με διαγραφες αιωνιων φοιτητων οπως γινεται παντου. Να κοτσαρεις τις διαγραφες φοιτητων χωρις τα παραπανω που ανεφερα δεν λυνει το προβλημα. Ο νομος αυτος θα μεινει στα χαρτια.Εδω διαφωνεις? @Panzerkampfwagen
Αν με ρωτάς για το νόμο περί διαγραφών, θεωρώ πως θα εφαρμοστεί γιατί αυτή είναι η γραμμή που θέλει η κυβέρνηση (αυστηρή - ποιοτική εκπαίδευση κλπ).

Αν με ρωτάς γενικότερα αν συμφωνώ με αυτό που λες, η απάντηση είναι ναι!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
Για πανεπιστημια θα πω καθως το σχολειο δεν εχει κατι που να θελει τοσο αλλαγη καθως ολοι παμε φροντιστηριο οποτε δεν μας αφορα και πολυ το σχολειο μονο για λογους κοινωνικοποιησης. Το προβλημα στα πανεπιστημια ειναι οτι υπαρχουν τμηματα οπως μαθηματικο, φυσικο και αλλα κυριως απο 2ο πεδιο που για καποιον λογο οι αποφοιτοι θελουν πολλα χρονια (7+) για να ολοκληρωσουν τις σπουδες τους. Αυτο φανταζομαι ειναι γιατι ειναι πολυ δυσκολα τμηματα, θα επρεπε να γινουν πιο "ευκολα" χωρις να ριξουν το επιπεδο σπουδων τους. Στην αμερικη και στην αγγλια που το κρατος λειτουργει απο οσο ξερω ειναι 3 χρονια και μαθαινεις σε καλο επιπεδο βασικα μαθηματικα και φυσικη που ειναι υπεραρκετη στην ελλαδα για να διδαξεις σε λυκειο καθως η πλειοψηφια αυτο κανει. Επισης οι πιο πολλοι αποφοιτοι αυτων των τμηματων καταληγουν να δουλευουν πανω σε πληροφορικη πραγμα που το μαθαινεις σε ενα ιεκ και ισως και καλυτερα καθως δεν εχεις τα τοσο δυσκολα μαθηματα αυτων των μαθηματων. Θα πουν καποιοι ναι αλλα οποιος παρει πτυχιο με 9 θα παει στο εξωτερικο και θα τα ξερει ολα γιατι ειναι υψηλου επιπεδου αλλα αυτοι ειναι 5 αντε 10 ατομα στα 100.

Σε οποιαδήποτε χώρα του ανεπτυγμένου κόσμου τo Tμήμα Μαθηματικών, Φυσικής, ..., Γιόγκα είναι διασπασμένο σε πρόγραμμα σπουδών με δεύτερη λέξη τη Διδακτική οπότε το πτυχίο είναι tailored για τις ανάγκες τόσο όσο, για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός με κύριο αντικείμενο την βασική επιστήμη. Στη Γερμανία ή Αυστρία έχουν πτυχίο με ποσοστό, όπου το 60% είναι η βασική ειδικότητα.

Έχεις δει να υπάρχει Τμήμα Βιομαθηματικών στην Ελλάδα; Όχι. Γιατί οι σπουδές απλά διδάσκονται σε γενικό πλαίσιο, και με ανύπαρκτο στόχο εργασίας. Ακόμη και οι συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης δεν εκφράζουν ποτέ γνώμη στις ασυναρτησίες της ανώτατης εκπαίδευσης, αδιαφορώντας, σαν να βρίσκονται σε άλλη χώρα.

Είναι γενικά γνωστό (πλην Ελλάδας) ότι το κλασικό πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών δεν έχει σχέση με την μέση εκπαίδευση αλλά αυτό είναι άγνωστη λέξη στη χώρα μας, όπου ο μέσος Έλληνας δεν καταλαβαίνει που ακριβώς χρησιμεύουν τα Μαθηματικά (ακόμη και αυτοί που είναι στο Πανεπιστήμιο). Στην Ελλάδα τα περισσότερα Τμήματα έχουν φτιαχτεί με νομοθεσίες του 1980! Ξαναλέω, στο εξωτερικό το Τμήμα έχει διαφορετική οργάνωση ως προς το πτυχίο που παρέχει. Στην Ελλάδα, το Τμήμα καθορίζει το πτυχίο και όχι το αντίστροφο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 593 μηνύματα.
Εντωμεταξυ η σύγκριση είναι τελείως αστεία

Θέλω να κάνει μετά αντίστοιχο για ηπειρωτική vs νησιωτική Ελλάδα, και μετά να αφαιρέσει από την στατιστική αυτή τα μονοθέσια σχολεία των απομακρυσμένων περιοχών (ss δεν υπάρχουν τέτοιες στην ηπειρωτική Ολλανδία)
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 497 μηνύματα.
  • Κατάργηση του "μαθήματος" της Σεξουαλικής "αγωγής", μίας και συμβάλει στην δημιουργία μιας δυνητικά πιο έκφυλης (ακόμα και από τους Late- GenXers και Millennials που είναι -συνήθως- οι γονείς αυτών των παιδιών, κατά την γνώμη μου οι πιο έκφυλες μεταψυχροπολεμικές γενιές.) γενιάς. Μόνο που στην Βιολογία υπάρχει ενότητα για το αναπαραγωγικό, αυτό αρκεί .
  • Περισσότερες ξένες γλώσσες, Γαλλικά μιλάνε (Εκτός από τους Γάλλους), μόνο οι Καναδοί, οι Βέλγοι, κάποια καντόνια της Ελβετίας και κάποια Αφρικάνικα Κράτη. Γερμανικά οι Γερμανοί, Αυστριακοί και σε κάποιες περιοχές του Βελγίου και της Ελβετίας. Ιταλικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά και Κορεάτικα λοιπόν στο curriculum της εκπαίδευσης και ειδικά της Δευεροβάθμιας.
  • Μάθημα επιλογής γύρω από την Μηχανολογία και τα Στοιχεία Μηχανών στο ΓΕΛ (Όπως και Ηλεκτρονικής σε μια υποθετική Ομάδα Προσανατολισμού Πληροφορικής). Ακόμα και στην "εποχή του software" χρειάζεται κάποιος να έχει αντίληψη και για την απτή Τεχνολογία.
  • Περισσότερα αθλήματα στην Φυσική Αγωγή, Από Κολύμβηση και Σκάκι, και Τένις και Μπάσκετ (Και για τα δύο Φύλλα) μέχρι, Moto-Cross και Καρτ.
Πιερρακάκη, ΤΡΙΖΕΙ Η ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΟΥ! kappa.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 497 μηνύματα.
  • Κατάργηση του "μαθήματος" της Σεξουαλικής "αγωγής", μίας και συμβάλει στην δημιουργία μιας δυνητικά πιο έκφυλης (ακόμα και από τους Late- GenXers και Millennials που είναι -συνήθως- οι γονείς αυτών των παιδιών, κατά την γνώμη μου οι πιο έκφυλες μεταψυχροπολεμικές γενιές.) γενιάς. Μόνο που στην Βιολογία υπάρχει ενότητα για το αναπαραγωγικό, αυτό αρκεί .
  • Περισσότερες ξένες γλώσσες, Γαλλικά μιλάνε (Εκτός από τους Γάλλους), μόνο οι Καναδοί, οι Βέλγοι, κάποια καντόνια της Ελβετίας και κάποια Αφρικάνικα Κράτη. Γερμανικά οι Γερμανοί, Αυστριακοί και σε κάποιες περιοχές του Βελγίου και της Ελβετίας. Ιταλικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά και Κορεάτικα λοιπόν στο curriculum της εκπαίδευσης και ειδικά της Δευεροβάθμιας.
  • Μάθημα επιλογής γύρω από την Μηχανολογία και τα Στοιχεία Μηχανών στο ΓΕΛ (Όπως και Ηλεκτρονικής σε μια υποθετική Ομάδα Προσανατολισμού Πληροφορικής). Ακόμα και στην "εποχή του software" χρειάζεται κάποιος να έχει αντίληψη και για την απτή Τεχνολογία.
  • Περισσότερα αθλήματα στην Φυσική Αγωγή, Από Κολύμβηση και Σκάκι, και Τένις και Μπάσκετ (Και για τα δύο Φύλλα) μέχρι, Moto-Cross και Καρτ.
+ Η Εξ αποστάσεως εκπαίδευση από το Δημοτικό μέχρι το Πανεπιστήμιο είναι Η Μεγαλύτερη αποτυχία.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 712 μηνύματα.
Στο εξωτερικό είναι πιο απλό το ζήτημα.

Όταν φτάνεις στο ν+1, διαγράφεσαι αυτόματα από το πανεπιστήμιο.

Θες αυτό;
Που ισχύει αυτό που λες? "Στο εξωτερικο" γενικά και αόριστα δεν ισχύει αυτό. Που συγκεκριμένα αναφέρεσαι?
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,728 μηνύματα.
Που ισχύει αυτό που λες? "Στο εξωτερικο" γενικά και αόριστα δεν ισχύει αυτό. Που συγκεκριμένα αναφέρεσαι?
Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία.

Τα ξέρω γιατί τα έψαξα πρόσφατα να δω που θα πάω Εράσμους.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 712 μηνύματα.
Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία.

Τα ξέρω γιατί τα έψαξα πρόσφατα να δω που θα πάω Εράσμους.
Έχω σπουδάσει Γερμανία, αυτό που λες δεν ισχύει ΚΑΘΟΛΟΥ. Ούτε σε προπτυχιακο ούτε σε μεταπτυχιακό. Αυτό που ισχύει στη Γερμανία είναι ότι αν κοπεις σε ένα μάθημα 3 φορές δεν μπορείς να το ξαναδέσεις(ανάλογα το πανεπιστήμιο). Αν αυτό το μάθημα είναι υποχρεωτικό, τότε θα υπάρξει πρόβλημα και θα γίνει σύγκλητος, πράγμα σπάνιο.

Στην Ολλανδία ισχύει στα χαρτιά ότι πρέπει να τελειώσεις στα ν χρόνια (όχι ν+1), δε θα διαγράφεις όμως στην πράξη εκτός αν το θες και εσυ.

Γαλλία, Βέλγιο δεν ξέρω ομολογώ, αλλά αμφιβάλλω ότι ισχύει στη Γαλλία αυτό.

Επίσης για Γερμανία και Ολλανδία εξαρτάται από το πανεπιστήμιο.
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 747 μηνύματα.
Πρέπει ο προβιβάσιμος βαθμός στο μάθημα των Μαθηματικών στο Λύκειο να γίνει το 15
 

Paladin

Νεοφερμένος

Ο Paladin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Πρέπει ο προβιβάσιμος βαθμός στο μάθημα των Μαθηματικών στο Λύκειο να γίνει το 15
1727625121452.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,556 μηνύματα.
Πρέπει ο προβιβάσιμος βαθμός στο μάθημα των Μαθηματικών στο Λύκειο να γίνει το 15

Στα βασικά μαθήματα θα έπρεπε ο προβιβάσιμος βαθμός να ήταν το 15 γραπτό. Δεν νοείται να βλέπεις άτομα 13 ετών και ο γραφικός χαρακτήρας τους να μοιάζει με 6 ετών ή να μην μπορούν να γράψουν μια πρόταση με 1 αντικείμενο. Ακόμη και τα μαθηματικά θέλουν καλή εκφορά του λόγου. Η λογική της ισοπέδωσης, του δε βαριέσαι, μη ζορίσουμε τα παιδιά, δυστυχώς έχει υποβαθμίσει αρκετά την παιδεία ως γενικό τρόπο σκέψης με έμφαση μόνο σε ότι απαιτείται για κάποιες εξετάσεις. Αυτό δεν είναι εκπαίδευση.

Θα δώσω ένα παράδειγμα. Όταν βλέπεις στην ύλη Μαθηματικών Α' Γυμνασίου σε ένα χ σχολείο ο καθηγητής να έχει μοιράσει ύλη για την εξέταση του ιουνίου και η εισαγωγή στη Γεωμετρία (μέρος Β) να είναι εκτός ύλης και να ξεκινάει από τη μέτρηση γωνίας, τότε πως ο μαθητής θα θυμάται αργότερα βασικές έννοιες όπως ευθεία, ημιευθεία, γωνίες κτλ; Αυτό που θα μείνει θα είναι μια σκιά ότι ναι, κάτι κάναμε για ευθείες αλλά δεν θυμάμαι. Δίνεται έμφαση περισσότερο στο να "αφαιρείται" ύλη με τελείως υποκειμενική κρίση άσχετα τι λέει το αναλυτικό πρόγραμμα και μετά οι μαθητές μαθαίνουν σε μια τέτοια λογική λιγότερης ύλης και άρα λιγότερου διαβάσματος και άρα λιγότερου κόπου.

Πουθενά στο εξωτερικό δεν "κόβουν" μαθητές με λογική τιμωρίας. Η αποτυχία είναι 100% ευθύνη του μαθητή ή φοιτητή καθώς τουλάχιστον στην Ευρώπη, τα Πανεπιστήμια απεχθάνονται λίμνες από άσχετους φοιτητές. Έχουν ειδικές δικλείδες εξετάσεων ώστε να μην υπάρχει περίπτωση της άδικης αποτυχίας γι' αυτό και η αποτυχία είναι συζητήσιμη. Υπάρχουν ειδικές εργασίες, επαναληπτικές εξετάσεις (όχι καθιερωμένες κάθε Σεπτέμβριο), γενικά οι καθηγητές είναι αρκετά φιλικοί, υπάρχει βοηθητικό προσωπικό που μπορεί ο φοιτητής να βρει μια βοήθεια μέχρι να εξαντληθούν τα περιθώρια. Εννοείται ότι αν κάποιος κόβεται σε ένα μάθημα πάνω από 2 φορές ενώ έχει παρακολουθήσει και τα εργαστήρια / φροντιστήρια ασκήσεων, εκεί κάτι άλλο παίζει. Δεν γίνεται αυτό να έχει λογική.

Το Πανεπιστήμιο επίσης δεν αφήνει αυτό να συμβεί. Για να διαγραφεί ένας φοιτητής την 5η φορά αποτυχίας σε Αυστριακό δημόσιο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να έχει παρατήσει τις σπουδές του πολύ πριν. Ξέρω περίπτωση Γερμανού που διαγράφηκε αλλά ήταν περίπτωση φοιτητή-τουρίστα ο τύπος. Για ένα χρόνο έκανε τουρισμό στη Ν.Αμερική, συνέχιζε να μένει στην εστία αλλά κάποια στιγμή που αποφάσισε να συνεχίσει τις σπουδές του, δεν μπορούσε να προσαρμοστεί στο απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών 8.00-17.00 καθημερινά, γιατί οι συνθήκες κάποιων μαθημάτων είχαν αλλάξει από το έτος εγγραφής του και πήρε πόδι. Είχε ήδη αποτυχίες επειδή γενικά δεν διάβαζε. Ήταν τύπος που δεν του πήγαιναν οι σπουδές. Του άρεσε η ορειβασία, έκανε σκι, εκδρομές και οργάνωνε κάποιες συναντήσεις φοιτητών εστίας με μπάρμπεκιου και μπύρες.

Οπουδήποτε στην Δ.Ευρώπη υπάρχει η σεβαστή άποψη ότι όταν κάτι δεν σου πάει, δεν επιμένεις αλλιώς είναι δική σου η ευθύνη. Στην Ελλάδα, υπάρχει ο χαζός εγωϊσμός "επειδή ο γείτονας μπήκε ιατρική, θα μπω και εγώ για να δείξω ότι είμαι ανώτερος". Τα προβλήματα ξεκινάνε από αυτό..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,137 μηνύματα.
Πουθενά στο εξωτερικό δεν "κόβουν" μαθητές με λογική τιμωρίας. Η αποτυχία είναι 100% ευθύνη του μαθητή ή φοιτητή καθώς τουλάχιστον στην Ευρώπη, τα Πανεπιστήμια απεχθάνονται λίμνες από άσχετους φοιτητές. Έχουν ειδικές δικλείδες εξετάσεων ώστε να μην υπάρχει περίπτωση της άδικης αποτυχίας γι' αυτό και η αποτυχία είναι συζητήσιμη. Υπάρχουν ειδικές εργασίες, επαναληπτικές εξετάσεις (όχι καθιερωμένες κάθε Σεπτέμβριο), γενικά οι καθηγητές είναι αρκετά φιλικοί, υπάρχει βοηθητικό προσωπικό που μπορεί ο φοιτητής να βρει μια βοήθεια μέχρι να εξαντληθούν τα περιθώρια. Εννοείται ότι αν κάποιος κόβεται σε ένα μάθημα πάνω από 2 φορές ενώ έχει παρακολουθήσει και τα εργαστήρια / φροντιστήρια ασκήσεων, εκεί κάτι άλλο παίζει. Δεν γίνεται αυτό να έχει λογική.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Όταν στην Μηχανική Ι, ΙΙ και ΙΙΙ είχε ουρά καμιά 200αριά γερμανούς φοιτητές είναι μάλλον μια καθημερινή λόγω των φιλικών καθηγητών.

Όταν, οι πάντα φιλικοί καθηγητές, δεν σου βάζουν 1 επειδή μόνο αυτοί το αξίζουν είναι μια ακόμα καθημερινή μέρα στα δυτικά πανεπιστήμια.

Τέλος 2 εξεταστικές περίοδοι υπάρχουν στα γερμανικά πολυτεχνεία ,
μέσα Φλεβάρη - Αρχές Απρίλη
μέσα Ιούλη - Αρχές Οκτώβρη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top