Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Εκτος υλης ? Υπαρχουν 100αδες ασκησεις που δεν ξερουν τι γινεται τη χρονικη στιγμη t=0 γιατι η ασκηση δεν ζηταει τη χρονικη εξισωση της εντασης αλλα λενε π.χ. τι στιγμη που q=20mC να υπολογιστει ο ρυθμος μεταβολης της εντασης , οσο για τους φιλους του δημοσιου που εχουν εγκαταλειψει το αθλημα δεν ξερουν οχι τι ειναι παραγωγιση αλλα τι ειναι κυλιση χωρις ολισθηση
Και πω θα υπολογισει τισ χρονικες εξισωσεις των κινητικων ενεργειων σε αγνωστη κινηση ? π.χ. ραβδος που στρεφεται σε κατακορυφο επιπεδο
-----------------------------------------
Επισης γιατι στα κλασικα βοηθηματα της αγορας δεν παραγωγιζει κανεις ?
Επειδη εγω ειμαι φροντιστης συνεπως δεν μπορω να ρισκαρω , πως εξασφαλιζεται οτι θα διορθωνει καποιος σαν εσενα και οχι καποιος με αντιθετες αποψεις ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

strage

Νεοφερμένος

Ο SG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Εκτος υλης ? Υπαρχουν 100αδες ασκησεις που δεν ξερουν τι γινεται τη χρονικη στιγμη t=0 γιατι η ασκηση δεν ζηταει τη χρονικη εξισωση της εντασης αλλα λενε π.χ. τι στιγμη που q=20mC να υπολογιστει ο ρυθμος μεταβολης της εντασης , οσο για τους φιλους του δημοσιου που εχουν εγκαταλειψει το αθλημα δεν ξερουν οχι τι ειναι παραγωγιση αλλα τι ειναι κυλιση χωρις ολισθηση
Και πω θα υπολογισει τισ χρονικες εξισωσεις των κινητικων ενεργειων σε αγνωστη κινηση ? π.χ. ραβδος που στρεφεται σε κατακορυφο επιπεδο

σταματώ τη συζήτηση, διότι μόνο κακό κάνουμε στα παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Απαντησε και τελος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kypselioths

Νεοφερμένος

Ο kypselioths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
αν δεν κανω λαθος στη σελιδα 42 του σχολικου υπαρχει ενθετο με τιτλο ''ευρεση ταχυτητας και επιταχυνσης στην α.α.τ με το διαφορικο λογισμο''. επομενως εχω την εντυπωση πως το σχολικο βιβλιο δεν αγνοει τετοιες μεθοδους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liberator

Νεοφερμένος

Ο Γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Τι παγματα ειναι αυτα που λεει ο καθηγητης τακις_καλ??? Και βεβαια μπορεις να παραγωγισεις. δεν υπαρχει περιπτωση να σου το παρουν λαθος, αλλα κ αν στο παρουν μπορεις να το πας για επανεξεταση. ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΩΣΤΟ κ αποδεδιγμενο αρα κ δεχτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Periklis

Νεοφερμένος

Ο Περικλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Και εγω ειχα την ιδια απορια και ρωτησα τον καθηγητη μου και μου λεει οτι μια χαρα σωστο ειναι, και μαλιστα καλυτερα τεκμηριωμενο απο τα γνωστα που χρησιμοποιουμε με συντομη αποδειξη (πχ dΚ/dt=ΣF*u)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kat the cat

Νεοφερμένος

Η kat the cat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
κανονικα μπορεις να κανεις χρηση παραγωγων αλλα υπαρχει περιπτωση να πεσεις σε κανενα ασχετο π δν ξερει μαθηματικα!! ακραιο μεν αλλα πιθανο! οποτε μαθε τους τυπους απ' εξω να σαι σιγουρος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
kat the kat +1
liberator τι εννοεις επανεξεταση ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Και ο φυσικος μου με εχει πριξει να μη χρησιμοποιω αναλυση στη φυσικη.Φυσικα και δεν φταιει αυτος, προσπαθει να σιγουρεψει οσο τον δυνατον περισσοτερο γινεται να μην χασω εστω και 1 μοριο.Καταντια του συστηματος ειναι που υπαρχουν(γιατι οντως υπαρχουν) φυσικοι(και οχι μονο φυσικοι, αυτο το φαινομενο υπαρχει και σε αλλους τομεις) ασχετοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Αισθάνομαι την ανάγκη να επέμβω στην συζήτηση.
Είμαι υπέρμαχος της χρήσης των παραγώγων και κάθε άλλης μαθηματικής "πράξης" εφ' όσον αυτό εξυπηρετεί στην επίλυση της άσκησης, όμως "μέτρον άριστον".
Εξ' ορισμού όλοι οι ρυθμοί μεταβολής έχουν άμεση σχέση με τις παραγώγους συνεπώς γιατί να μην γίνεται η χρήση τους;
Σίγουρα βέβαια δεν θα χρησιμοποιούσα παραγώγους για να εξάγω την σχέση της ταχύτητας στην ΑΑΤ γιατί υπάρχει ήδη στο σχολικό βιβλίο, εξάλλου η τεκμηρίωση της χρήσης των παραγώγων στην φυσική υπάρχει στο ένθετο των ταλαντώσεων.
Όσον αφορά τους συναδέλφους οι οποίοι διορθώνουν τα γραπτά των παιδιών γνωρίζουν από παραγώγους και σύνθετης και απλής, αλλά ακόμη κι αν δεν γνωρίζουν θα γνωρίζει αυτός που είναι δίπλα τους. Αλλά από την άλλη ας μης ξεχνάμε ότι δικαίωμα να γίνουν διορθωτές στην φυσική έχουν και οι Βιολόγοι και οι Γεωλόγοι και οι Χημικοί και γενικά όλοι οι ΠΕ04 που δίδαξαν στην Γ Λυκείου Φυσική Κατεύθυνσης την φετινή χρονιά.
Άρα το θέμα είναι κατα πόσον ο καθένας είναι - αισθάνεται έτοιμος να αναλάβει την ευθύνη να διορθώσει ή όχι!
Ας μην ξεχνάμε ότι απο φέτος οι μαθητές έχουν το δικαίωμα να δουν τα γραπτά τους άρα κάποιος που θα θεωρήσει λανθασμένη λύση λόγω της χρήσης παραγώγων θα πρέπει να το σκεφτεί ξανά....
Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω για το βαθμολογικό σύστημα αλλά τελικά θα έβγαινα εκτός θέματος, όμως θα κλείσω μόνο με μία ερώτηση που την είχα κάνει και άλλη μία φορα σε άλλο post.
"Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει ότι θεωρήθηκε λανθασμένη λύση με παραγώγους από κάποιο βαθμολογικό; Αν ναι σε ποιό;"
Περιμένω απάντηση είοτε με post είτε pm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Με καλυψες απολυτα
Οι μαθητες θα δουν τα γραπτα τους μετα την εκδοση των βαθμων αρα πολυ αργα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Ποιους τυπους ? Η κρουση ειναι πλαστικη
σωστος μαγκα αρα δεν ισχυουν οι τυποι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aetos

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ευχαριστω τέλειο ! :jumpy:

Που το βρήκες ? :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tas

Νεοφερμένος

Ο Τασος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Μονο η ΑΔΟ ισχυει. Για να ειμαστε ακριβεστεροι ισχυει και η ΑΔΕ, απλα δεν την εφαρμοζουμε. Απλα παιρνουμε την ΑΔΟ και δουλευουμε αυτα που ξερουμε. Επισης, να ξερετε οτι τελειως πλαστικη κρουση δεν νοειται στη πραγματικοτητα. Οπως επισης και το ασυμπτωτικο δεν νοειται στη φυση. Αυτα ειναι μαθηματικα κατασκευασματα που απλως μας βοηθανε να καταλαβουμε (και να εξηγησουμε) καποια φυσικα φαινομενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Ελαστικη δεν υπαρχει στο μακροκοσμο οχι πλαστικη τα μπερδεψες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
ναι ,είπα να κάνω επαναληπτικές ασκήσεις και απο το άγχος μου δεν ξέρω πως να την λύσω!!!!!

Σώμα μάζας m ,το οποίο έχει κινητική ενέργεια Κ,συγκρούεται πλαστικά με σωμα μάζας 4m .Μετά την κρούση ,το συσσωμάτωμα μένει ακίνητο .
Η μηχανική ενέργεια,που χάθηκε κατά την κρούση είναι :

Α. 5/4 Κ
Β. Κ
Γ 7/4Κ


Να δικαιολογήσετε την απάντηση σας.

Είναι απλό γενικά αλλά έχω φάει κόλλημα σαν να τα ξέχασα όλα,κάποιος μπορεί να μου κάνει την απόδειξη ?Ευχαριστώ:(:(

Για το σώμα Σ1 έχουμε m1=m και ταχύτητα υ1 πριν από την κρούση με θετική την φορά κίνησης του Σ1 πριν την κρούση. Για το σώμα Σ2 έχουμε m2=4*m και ταχύτητα υ2 πριν από την κρούση. Για μετά την κρούση υ1΄=υ2΄=0.

Είναι K1=K=(1/2)*m1*(υ1^2) => υ1=SQRT((2*K)/m)

Αμέσως πριν και αμέσως μετά από την κρούση ισχύει η αρχή διατήρησης της ορμής

m1*υ1+m2*υ2=0 => m*υ1+4*m*υ2=0 => υ2=-(υ1/4) =>
=> υ2=-SQRT(K/(8m))

Κινητική ενέργεια σώματος Σ2 πριν την κρούση

K2=(1/2)*m2*(υ2^2)=(1/2)*4*m*(K/(8*m))=K/4

Συνολική ενέργεια του συστήματος πριν την κρούση

Kολ=K1+K2=K+(K/4)=(5/4)*K

Το σύστημα παραμένει ακίνητο μετά την πλαστική κρούση. Άρα χάνεται όλη η κινητική ενέργεια του συστήματος. Άρα χάνεται ενέργεια Α.(5/4)*Κ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasna

Νεοφερμένος

Ο kwstasna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
παιδεια το τυπολογιο οποιος μπορει
σε μορφη word.
thnx
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis1994

Νεοφερμένος

Ο panagioths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
τζαματο σε ευχαριστω πολυ::::::::::)))))))))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreask

Νεοφερμένος

Ο Αντρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Μεσσηνία). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Στρώσε κώλο και διάβασε από στο σχολικό σου βιβλίο:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
δοκιμασε αυτο εδω https://www.ischool.gr/downloads.php?do=file&id=55 το βρηκα στη βιβλιοθηκη αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο που ψαχνεισ:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top