JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2014, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...
Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί.
Θέματα!
Απαντήσεις!
Προηγούμενα μαθήματα:
[28/5/2014] Νεοελληνική Γλώσσα
[30/5/2014] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Φυσική Γενικής Παιδείας
[2/5/2014] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[2/6/2014] Αρχαία Ελληνικά Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Νεοελληνική Λογοτεχνία
[4/6/2014] Βιολογία Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Χημεία - Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος
Καλή αρχή σε όλους τους υποψήφιους !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος
A2 (154)10 (10011010)2
A3 f= x*y+z
A4 R=4Ω
Α5 α) ορισμός
β) β= 50
Β1 α) Vαβ=48 Vβγ=24
β)υπολειτουργεί
γ)
Β2 α)Ιο εξ=0,5A. dBi= 60
β)dBp=70
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orange crush
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 781029
Επισκέπτης
Ηλεκτρολογία ποια κατεύθυνση είναι?πρώτη φορά ακούω αυτό το μάθημα
Τεχνολογική Κ1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γιατί;απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Γιατί είναι ευκολότερη, πιο ενδιαφέρουσα και απαιτεί λιγότερη παπαγαλία σε σύγκριση με την τεχνολογική 1 (με το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ)γιατί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
Εγώ απορώ με τα σχολεία που τους τη ζητάμε και δεν μας την κάνουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JimVerr
Νεοφερμένος
Είναι λάθος που στο Α3 είπα ποια εξίσωση περιγράφει το κύκλωμα , έκανα τον πίνακα αλήθειας με βάση αυτήν την εξίσωση και μετά εξήγησα τις τιμές του πίνακα ;
Τί εννοείς «εξήγησες» τις τιμές του πίνακα αληθείας;
Α1.1δ A1.2α A1.3β A1.4β
A2 (154)10 (10011010)2
A3 f= x*y+z
A4 R=4Ω
Α5 α) ορισμός
β) β= 50
Β1 α) Vαβ=48 Vβγ=24
β)υπολειτουργεί
γ)
Β2 α)Ιο εξ=0,5A. dBi= 60
β)dBp=70
Έχεις λάθος στο Α.1.4). Η σωστή απάντηση είναι το α).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
Επειδή έζησα το πρόβλημα το 2010, κάναμε τότε ολόκληρο αγώνα ώστε να δημιουργηθεί η Τ-1 στο σχολείο μου και τελικά τα καταφέραμε, νομίζω ότι μπορώ να εξηγήσω μερικά πράγματα.Εγώ απορώ με τα σχολεία που τους τη ζητάμε και δεν μας την κάνουν...
1) Το σχολείο είναι υποχρεωμένο να δημιουργήσει την κατεύθυνση αυτή, αρκεί α) να τη ζητήσει κάποιος αριθμός μαθητών και β) να μην υπάρχει σε κανένα άλλο κοντινό λύκειο.
2) Δεν χρειάζονται "ειδικοί" καθηγητές, ο Φυσικός διδάσκει την Ηλεκτρολογία και ο Χημικός ή ο Βιολόγος (ή και οι δυο μαζί) τη Χημεία - Βιοχημεία.
3) Είναι αλήθεια ότι τα σχολεία είναι απρόθυμα να φτιάξουν Τ-1 (αν δεν υπάρχει ήδη τα προηγούμενα χρόνια). Ένας λόγος θα μπορούσε να είναι ότι "βαριούνται", οπότε εδώ χρειάζεται πίεση από τους ενδιαφερόμενους. (Εμείς το παρακάναμε λιγάκι και ο υποδιευθυντής μας είχε ονομάσει "Τρομοκρατική Οργάνωση Τ-1"). Όμως, ένας άλλος λόγος είναι ότι τα λύκεια είναι πολύ επιφυλακτικά όταν κάποιοι μαθητές της Β δηλώνουν ότι θέλουν Τ-1 την επόμενη χρονιά, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί που τη ζητούν, το Σεπτέμβριο (τους) έχουν αλλάξει γνώμη.
4) Ο μεγαλύτερος "εχθρός" της Τ-1 είναι τα φροντιστήρια. Από την αρχή του συστήματος αποφάσισαν να "θάψουν" την Τ-1 και το πέτυχαν. Ο λόγος είναι ότι μια κατεύθυνση παραπάνω με άλλα μαθήματα σημαίνει διάσπαση τμημάτων και περισσότερους καθηγητές, άρα δεν τους συμφέρει. Όταν ψάχναμε το θέμα, διερευνήσαμε τα φροντιστήρια της περιοχής. Το τι παπαριές ακούσαμε δε λέγεται. Να μερικές που θυμάμαι: "Καταργήθηκε", "Δεν επιτρέπεται στο δήμο μας", "Είναι πολύ δύσκολη κατεύθυνση", "Από εκεί χάνεις μόρια", "Μαρία, εσύ γιατί θέλεις Τ-1, αυτή είναι αγορίστικη κατεύθυνση". Όλα αυτά, νομίζω είναι αρκετά ώστε να μεταπεισθούν όσοι σκέφτονται την Τ-1.
----- Βέβαια, το 2015 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύσει το σύστημα αυτό, έτσι όλα τα περί της Τ-1 έχουν πλέον ιστορικό και μόνον ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος
Απαράδεκτοι να μην δημιουργούν την Τ1...απαιτείστετο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ακόμη κι εγώ θα άλλαζα από θεωρητική σε Τ1 αν δημιουργούνταν τμήμα, καθώς έχω δει την ύλη των μαθημάτων (Βιοχημεία+ηλεκτρολογία) και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για το μαθητή. (Χωρίς αποστήθιση τύπου ιστορίας, βιολογίας και ΑΟΔΕ κατεύθυνσης)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Και στο σχολείο μας οι μαθητές δεν είχαν δικαίωμα επιλογής της Τεχνολογικής Ι, όταν επιλέξαμε κατεύθυνση και μάθημα επιλογής για τη γ' λυκείου.
Ακόμη κι εγώ θα άλλαζα από θεωρητική σε Τ1 αν δημιουργούνταν τμήμα, καθώς έχω δει την ύλη των μαθημάτων (Βιοχημεία+ηλεκτρολογία) και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για το μαθητή. (Χωρίς αποστήθιση τύπου ιστορίας, βιολογίας και ΑΟΔΕ κατεύθυνσης)
Χωρίς βάσεις μαθηματικών και φυσικης θα ήταν δύσκολο... Κακά τα ψέματα, στη γ λυκειου δεν επιλέγουμε αυτό που μας φαίνεται ενδιαφέρον, αλλα αυτό στο οποίο θα καταφέρουμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις εξετάσεις
Σε κάποιες πόλεις στην Ελλάδα δεν δημιουργούνται τμήματα, σε άλλες όμως είναι μια αρκετά δημοφιλής κατεύθυνση. Σε εμάς, πολλά παιδιά την έχουν διαλέξει. Πιστεύω οτι είναι καλή επιλογή αν ήσουν θετική και δεν θες να συνεχίσεις στη θετική στη γ λυκειου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα κενά που δημιουργήθηκαν (θέλοντας και μη) στα μαθηματικά και στη φυσική. Σίγουρα δε θα ήταν εύκολη η αλλαγή, αλλά όχι και ακατόρθωτη, εντάξει Πέραν των σχολών του 1ου πεδίου που με ενδιαφέρουν (γι' αυτό άλλωστε διάλεξα και θεωρητική), θα ήθελα να περάσω σε κάποιο ΤΕΙ ηλεκτρολογίας, γιατί γενικά ασχολούμαι με τα ηλεκτρολογικά του σπιτιού και είναι ένα επάγγελμα που έχει "μέλλον", αν το καλοσκεφτείςΧωρίς βάσεις μαθηματικών και φυσικης θα ήταν δύσκολο... Κακά τα ψέματα, στη γ λυκειου δεν επιλέγουμε αυτό που μας φαίνεται ενδιαφέρον, αλλα αυτό στο οποίο θα καταφέρουμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις εξετάσεις
Σε κάποιες πόλεις στην Ελλάδα δεν δημιουργούνται τμήματα, σε άλλες όμως είναι μια αρκετά δημοφιλής κατεύθυνση. Σε εμάς, πολλά παιδιά την έχουν διαλέξει. Πιστεύω οτι είναι καλή επιλογή αν ήσουν θετική και δεν θες να συνεχίσεις στη θετική στη γ λυκειου.
Το είχα θέσει ως προσωπικό στοίχημα από την αρχή της α' λυκείου ότι αν δημιουργούνταν τμήμα Τ1, θα πήγαινα εκεί στη γ' λυκείου. Εφόσον δε δημιουργείται, θα κάτσω στα αυγά μου και ούτε γάτα, ούτε ζημιά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orange crush
Δραστήριο μέλος
Τί εννοείς «εξήγησες» τις τιμές του πίνακα αληθείας;
Ε, ότι αν οι διακόπτες χ,ψ , ζ είναι κλειστοί (=1) περνά ρεύμα , αν μόνο ο διακόπτης ψ είναι κλειστός δεν περνά ρεύμα ,κλπ.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tipotas
Εκκολαπτόμενο μέλος
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
Άμα ήξερα ότι υπήρχε , θα είχα έρθει χωρίς δεύτερη σκέψη(όρεξη που είχα να διαβάζω βιολογία και αοδε).
Αλλά δε ψάχτηκα καθόλου γιατί όλοι μου είχαν πει ότι υπάρχουν μόνο 3 κατευθύνσεις.Που να φανταζόμουν ότι υπήρχε κι άλλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.