[6/6/2014] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 56)
  • Άριστα 18 -20

    Ψήφοι: 29 51.8%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 11 19.6%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 8 14.3%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 5 8.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 3.6%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

pavlos1908

Νεοφερμένος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Παντως σχετικα με το δευτερο σωστο λαθος και το θεμα Γ γινεται ενας ψιλος χαμος και σε ενα forum πληροφορικων σχετικα με το τι να κανουν για βαθμολογηση κλπ. και επισημαινουν και αυτοι την ασαφεια. Θα δειξει στο τελος τι θα γινει με τα μορια πιστευω οτι αν δεν δοθει οδηγια τοτε καθε διορθωτης θα πραξει κατα βουληση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jasonosaj

Νεοφερμένος

Ο Ιασονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 119 μηνύματα.
παιδια για να πω και εγω την γνωμη μου...περιμενα να γραψω 19-20 και ειμαι καπου στο 17.5-18! αρχικα ξεκινησα με το Α και απογοητευτηκα γιατι απο ολο το βιβλιο ηταν η μονη θεωρια που δεν την ειχα μαθει απ'εξω! στην συνεχεια παω στο Β1 και τρωω και εκει μια σφαλιαρα γιατι δεν μπορουσα να ανταπεξελθω! ευτυχως ελυσα σχετικα γρηγορα το Β2 και πηρα τα πανω μου! τα θεματα Γ,Δ μου φανηκαν ευκολα και τα ελυσα σχετικα γρηγορα αν εξαιρεσουμε τις απαραδεχτες ασαφιες των Γ2, Γ4 (αναρωτιεμαι δηλαδη...ΤΟΣΑ ατομα και δεν μπορουν να βγαλουν σωστα διατυπωμενα θεματα? το θεωρω απαραδεχτο :verymad: !!!!). ευτυχως τελευτταια στιγμη το εσωσα λιγακι με το Β1..αλλα γενικα απογοητευτηκα :cry_x: ! τα θεματα θα τα χαρακτήριζα μέτρια..με μερικα τσιμπιμενα ερωτηματα! πιστευω πως το 90 γραφοταν ευκολα..αλλα για το 100 ηθελε κοπο! αυτα!!
μια απ᾽τα "ολόιδια" :p ... but thats life και αυτό ήταν το ΑΕΠΠ και μόλις τελείωσε :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosofi

Νεοφερμένος

Ο nikosofi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Αγορινα και εγω το ιδιο εκανα και στο φροντιστηριο το ιδιο μου ειπανε,οποτε απλως τους εμπιστευομαστε!

Μισό ρε παιδιά λέτε ότι είναι ξεκάθαρο επίσης ξεκάθαρο είναι ότι στην μέχρις ότου ο έλεγχος γίνεται στο τέλος ένω στην οσο στην αρχή για να έπαιρνε 10 μόρια λογικά έλεγχε την παρατηριτικοτητα και την αντίληψη του μαθητή!

Λοιπόν, τα θέματα ΔΕΝ ήταν εύκολα. Φέτος εξετάζοταν όσοι γνώριζαν καλά την αλγοριθμική σκέψη και όχι τόσο το συντακτικό, και γι αυτό δεν μπήκε ΓΛΩΣΣΑ (με υποπρογράμματα) στο Δ Θέμα ως συνήθως.
Όσον αφορά τις ασάφειες, δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια ασάφεια μιλώντας πάντα θεωρητικά, αν δεχθούμε πως οι υποψήφιοι πρέπει να σκέφτονται σαν Προγραμματιστές, όπως όταν γράφουν Μαθηματικά σαν μαθηματικοί κ.ο.κ. Σε περίπτωση που η εκφώνηση δεν ορίζει κάτι διαφορετικό (πχ "δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων"), εσύ οφείλεις να εξετάσεις όλες τις λογικά δυνατές περιπτώσεις, ακόμη και τις πιο σπάνιες! Έτσι, κάποια θέματα που διαβάζω σε περίπτωση που είναι περισσότερα απο 1 τα μέγιστα κτλ, σαφώς και πρέπει να γίνει διερεύνηση. Όμως, άποψή μου είναι πως, δεν μπορείς να απαιτείς από ένα μαθητή που πρώτη φορά έρχεται σε επαφή με τον προγραμματισμό τόσο αναλυτική σκέψη και θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνηση για τη μοναδικότητα του μεγίστου κτλ. Από τη στιγμή, όμως, που δεν υπήρχε, το σωστό είναι, αφού υπήρξαν υποψήφιοι που το σκέφθηκαν, να αφαιρεθούν κάποιες -λίγες- μονάδες.
Όσον αφορά το Γ θέμα και το αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας, ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων και πρέπει να γνωρίζει ο μεταφραστής από την αρχή πόσες συνεχόμενες θέσεις θα δεσμεύσει στη μνήμη. Άρα η χρήση πίνακα είναι 100% λάθος. Μάλιστα μπορείτε να θεωρήσετε πως εξέταζε και ένα κομμάτι θεωρίας το συγκεκριμένο ζήτημα!
Τέλος, το διάγραμμα δεν μπορεί να γραφεί αλγοριθμικά με χρήση ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ γιατί παρ'ότι στον συγκεκριμένο αλγόριθμο θα έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα, θεωρητικά οι εντολές εντός του συγκεκριμένου βρόχου εκτελούνται μια φορά μέχρι την συνθήκη τερματισμού, οπότε σε περίπτωση που αρχικά δεν ικανοποιούταν η συνθήκη και δεν έμπαινε καν μέσα στο βρόχο, θα γινόταν πράξεις που δεν θα έπρεπε να γίνουν.
Άποψή μου είναι πως όλα αυτά είναι λεπτομέριες που δε θα έπρεπε να απασχολούν τόσο πολύ τους υποψηφίους, κι αν το έκαναν να γινόταν έτσι ώστε να ξεχωρίζει τον "άριστο" μαθητή. Αλλά από τη στιγμή που τέθηκαν τέτοια ζητήματα, όπως έγραψα, νομίζω πως οι μονάδες πρέπει να κοπούν, καθώς σίγουρα υπάρχουν υποψήφιοι που τα έλυσαν...
Είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης είναι αδικία να πάρουν όλο το.β2 οι μεν.με όσο.και.οι υπόλοιποι με μέχρις.ότου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Παιδια εγω στο γ4 θεωρησα οτι μονο για εναν κωδικο θα υπαρξει μεγιστη τιμη και προχωρησα με ευρεση μεγιστου και θεσης του. Δεν μπορεσα να σκεφτω οτι θα μπορουσε να υπαρξουν κι αλλοι κωδικοι με μεγιστη τιμη ανα τεμαχιο... Λογικα θα το χασω ολο το Γ4 ε; :( Κριμα γιατι ολα τα αλλα πρεπει να ναι αλανθαστα...

Κανένας άλλος παιδιά μήπως έχει κάνει το ίδιο ή τελοσπάντων ξέρει πόσο πρόκειται να μου κόψουν; Γενικά το μισό Γ4 δεν θα μου το πάρουν σωστό;
https://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2014/06/αεππ.pdf
Σύμφωνα με τις λύσεις αυτού του φροντιστηρίου, είμαι εντελώς σωστός στο Γ4 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Ολα σωστα, περιενουμε απλα την αποφαση γι τ γ... Αν τ κοψουν ολο κι δεν δωσουν ουτε μοριο τι να πω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosp

Νεοφερμένος

Ο giorgosp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Κανένας άλλος παιδιά μήπως έχει κάνει το ίδιο ή τελοσπάντων ξέρει πόσο πρόκειται να μου κόψουν; Γενικά το μισό Γ4 δεν θα μου το πάρουν σωστό;
https://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2014/06/αεππ.pdf
Σύμφωνα με τις λύσεις αυτού του φροντιστηρίου, είμαι εντελώς σωστός στο Γ4 :P

Το έχω κάνει και εγώ, δηλαδή θεώρησα ότι το προϊον με τη μέγιστη τιμή τεμαχίου είναι μοναδικό, οπότε το βρίσκω με τον συνηθισμένο τρόπο και κρατάω τη ποσότητα του σε μια μεταβλητή που εμφανίζω μετά το τέλος της επανάληψης.

Έχω κάνει δηλαδή ότι και στη παρακάτω λύση (που είναι σχεδόν ίδια, μόνο που παίρνει την περίπτωση να υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την μέγιστη αυτή τιμή τεμαχίου και προσθέτει τη ποσότητα τους στη μεταβλητή), χωρίς να γράψω την περίπτωση Αλλιώς_Αν που φαίνεται.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Το έχω κάνει και εγώ, δηλαδή θεώρησα ότι το προϊον με τη μέγιστη τιμή τεμαχίου είναι μοναδικό, οπότε το βρίσκω με τον συνηθισμένο τρόπο και κρατάω τη ποσότητα του σε μια μεταβλητή που εμφανίζω μετά το τέλος της επανάληψης.

Έχω κάνει δηλαδή ότι και στη παρακάτω λύση (που είναι σχεδόν ίδια, μόνο που παίρνει την περίπτωση να υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την μέγιστη αυτή τιμή τεμαχίου και προσθέτει τη ποσότητα τους στη μεταβλητή), χωρίς να γράψω την περίπτωση Αλλιώς_Αν που φαίνεται.




ολοι αυτο καναμε, το βρισκω υπερβολικο αυτο το κυκλωμενο αλλιως αν, δλδ και αν το ηθελαν πιστευω θα το ξεκαθαριζαν στην εκφωνηση θα ελεγαν ΤΑ προιονΤΑ οχι το προιον με την ακριβοτερη τιμη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosp

Νεοφερμένος

Ο giorgosp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
ολοι αυτο καναμε, το βρισκω υπερβολικο αυτο το κυκλωμενο αλλιως αν, δλδ και αν το ηθελαν πιστευω θα το ξεκαθαριζαν στην εκφωνηση θα ελεγαν ΤΑ προιονΤΑ οχι το προιον με την ακριβοτερη τιμη....

Δεν ήταν ξεκάθαρα διατυπωμένο, μόνο το "συνολικό" που έγραφε την εκφώνηση παραπέμπει στο ότι είναι πολλά, και αμφιβάλλω πόσοι το κατάλαβαν μέσα στο κλίμα των εξετάσεων. Αν αποφασίσουν να κόψουν, το περισσότερο που θα μπορούσαν είναι 2-3 μονάδες από τις 6 διότι και με γραμμές κώδικα αν το δεις, έχουμε γράψει τα 2/3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperSpecial

Νεοφερμένος

Ο SuperSpecial αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Να υπολογίζει και να εμφανίζει τον συνολικό αριθμό των τεμαχίων με τη
μέγιστη τιμή τεμαχίου
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά που είναι η ασάφεια;Είναι ξεκάθαρο το τι ζητάει!Αν έχει αγοράσει π.χ. 4 προιόντα με τιμές 2,3,5,5 ευρώ το καθένα τότε ζητάμε να βρούμε πόσα τεμάχια αγόρασε από τα δύο τελευταία μαζί.Η λύση που ανέβασε το παιδί προηγουμένως είναι και η σωστή και αν δεν το σκεφτείς μάλλον θέλει πίνακες.
Δεν έχω διάθεση να σας στεναχωρήσω μέρες που είναι αλλά μου φαίνεται ότι ο μόνος λόγος που σας φαίνεται ασαφές είναι το ότι δεν σκεφτήκατε αυτό το "κόλπο" με το αλλιώς_αν.Τι να κάνουμε, έπρεπε να έχει κάποια πιο έξυπνα ερωτήματα που ήταν αυτό και το Δ4.
Μπορεί να κάνω και λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosp

Νεοφερμένος

Ο giorgosp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ρε παιδιά συγνώμη αλλά που είναι η ασάφεια;Είναι ξεκάθαρο το τι ζητάει!Αν έχει αγοράσει π.χ. 4 προιόντα με τιμές 2,3,5,5 ευρώ το καθένα τότε ζητάμε να βρούμε πόσα τεμάχια αγόρασε από τα δύο τελευταία μαζί.Η λύση που ανέβασε το παιδί προηγουμένως είναι και η σωστή και αν δεν το σκεφτείς μάλλον θέλει πίνακες.
Δεν έχω διάθεση να σας στεναχωρήσω μέρες που είναι αλλά μου φαίνεται ότι ο μόνος λόγος που σας φαίνεται ασαφές είναι το ότι δεν σκεφτήκατε αυτό το "κόλπο" με το αλλιώς_αν.Τι να κάνουμε, έπρεπε να έχει κάποια πιο έξυπνα ερωτήματα που ήταν αυτό και το Δ4.
Μπορεί να κάνω και λάθος.

Σωστά τα λες, και πράγματι σε περίπτωση που δεν αναφέρει ότι είναι μοναδικό πρέπει να πάρουμε όλες τις περιπτώσει και εκείνη την ώρα εγώ δε το σκέφτηκα, πήγε το μυαλό μου ότι αν είναι πολλά θα χρειάζεται πίνακες, όμως δεν γίνεται με πίνακες και άρα υπέθεσα ότι είναι μοναδικό πριν προλάβω να λάβω υπόψη τη λύση με το αλλιώς_αν... Προσωπικά μου έχει ξεφύγει μόνο το συγκεκριμένο λάθος, και εντάξει αν κόψουν και 2 μονάδες δεν χάθηκε και ο κόσμος.

Θεωρώ όμως ότι δεν πρέπει να παίζουν με τη γλώσσα και να μας δυσκολεύουν στη κατανόηση του ζητουμένου, δε κοστίζει τίποτα να το έγραφαν με μερικές λέξεις παραπάνω. Το ίδιο το βιβλίο λέει ότι η σωστή κατανόηση του προβλήματος απαιτεί τη σωστή διατύπωση του από τον δημιουργό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ivilinia_new

Νεοφερμένος

Η ivilinia_new αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Το έχω κάνει και εγώ, δηλαδή θεώρησα ότι το προϊον με τη μέγιστη τιμή τεμαχίου είναι μοναδικό, οπότε το βρίσκω με τον συνηθισμένο τρόπο και κρατάω τη ποσότητα του σε μια μεταβλητή που εμφανίζω μετά το τέλος της επανάληψης.

Έχω κάνει δηλαδή ότι και στη παρακάτω λύση (που είναι σχεδόν ίδια, μόνο που παίρνει την περίπτωση να υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την μέγιστη αυτή τιμή τεμαχίου και προσθέτει τη ποσότητα τους στη μεταβλητή), χωρίς να γράψω την περίπτωση Αλλιώς_Αν που φαίνεται.


και γω το ιδιο λαθος εκανα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperSpecial

Νεοφερμένος

Ο SuperSpecial αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Θεωρώ όμως ότι δεν πρέπει να παίζουν με τη γλώσσα και να μας δυσκολεύουν στη κατανόηση του ζητουμένου, δε κοστίζει τίποτα να το έγραφαν με μερικές λέξεις παραπάνω. Το ίδιο το βιβλίο λέει ότι η σωστή κατανόηση του προβλήματος απαιτεί τη σωστή διατύπωση του από τον δημιουργό :P

Σε αυτό συμφωνώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Στέφανε επειδή θέλω κι εγω Πληροφορική , Για ποια πόλη λες και πώς τα έχεις πάει ως τώρα; (Σου εύχομαι να πετύχεις)

και γω πληροφορικη θελω παιδια..:/: πειραια, αθηνα, πατρα. μακαρι να μην ανεβουν οι βασεις ομως γιατι αλλιως δυσκολα...:whistle: καλη επιτυχια

Καλη μας επιτυχια παιδια!! εγω θεσ/νικη θελω, πρωτη επιλογη απθ, μετα εφαρμ. πληροφ. παμακ και μετα αν δεν περασω σ αυτα τει πληροφορικη σινδου. στα αλλα καλουτσικα τα εχω παει, αν και μπορουσα καλυτερα. παντως απογοητευομαι γιατι βλεπω παιδια που τα εχουν παει καλυτερα απο μενα και δεν θελουν καν να περασουν πληροφορικη. αν και δεν ξερω κατα ποσο εχει σχεση το αεππ με τα πραγματα που θα κανουμε με το καλο στο πανεπιστημιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Απαράδεκτο το θέμα Γ2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
καλα ολοι εμεις που θελαμε πληροφορικη απθ και φαγαμε την ξενερα με το αεππ, ομαδικως θα περασουμε στο τει πληρ. σινδου :P
Μη μασατε, θα ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gandalf71

Νεοφερμένος

Ο Gandalf71 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Το επιχείρημα ότι στο β2 πρέπει να μη γίνει δεκτή λύση με Μέχρις_ότου επειδή αλλάζει η σειρά των εντολών είναι λανθασμένο. Την απάντηση σε αυτό το θέμα τη δίνει το σχολικό βιβλίο στη σελίδα 28 όπου αναφέρεται ο ορισμός της κωδικοποίησης, και διευκρινίζεται πως κωδικοποιώντας έναν αλγόριθμο γράφουμε πρόγραμμα σε ψευδοκώδικα που είναι ισοδύναμο προς τον αρχικό αλγόριθμο, όπου η λέξη ισοδύναμος σημαίνει πως δίνει τα ίδια αποτελέσματα και όχι πως γίνεται μετάφραση μίας μίας εντολής. Σε όλα τα μαθήματα κάθε χρόνο γίνεται προσπάθεια να γίνουν δεκτές επιστημονικά λαναθασμένες λύσεις. Εδώ έχουμε το φαινόμενο κάποια άτομα είτε από άγνοια είτε από σκοπιμότητα να προσπαθούν να βγάλουν εκτός σωστή λύση. Το θέμα έχει συζητηθεί και εδώ https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5794.75 , όπου αν και στην αρχή κάποιοι διαφωνούσαν, πολλοί τελικά συμφώνησαν πως βάσει ορισμού πρέπει να γίνει δεκτό. Το πιθανοτέρο είναι να μην έχουν διορθωθεί ακόμη πολλά γραπτά, οπότε εφόσον τεθεί θέμα, μπορεί να σταλεί σχετική οδηγία. Αν λοιπόν ενδιαφέρεστε, ενημερώστε τους καθηγητές σας, προκειμέμου το ζήτημα να μην περάσει απαρατήρητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝικοςΠα

Νεοφερμένος

Ο ΝικοςΠα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Το επιχείρημα ότι στο β2 πρέπει να μη γίνει δεκτή λύση με Μέχρις_ότου επειδή αλλάζει η σειρά των εντολών είναι λανθασμένο. Την απάντηση σε αυτό το θέμα τη δίνει το σχολικό βιβλίο στη σελίδα 28 όπου αναφέρεται ο ορισμός της κωδικοποίησης, και διευκρινίζεται πως κωδικοποιώντας έναν αλγόριθμο γράφουμε πρόγραμμα σε ψευδοκώδικα που είναι ισοδύναμο προς τον αρχικό αλγόριθμο, όπου η λέξη ισοδύναμος σημαίνει πως δίνει τα ίδια αποτελέσματα και όχι πως γίνεται μετάφραση μίας μίας εντολής. Σε όλα τα μαθήματα κάθε χρόνο γίνεται προσπάθεια να γίνουν δεκτές επιστημονικά λαναθασμένες λύσεις. Εδώ έχουμε το φαινόμενο κάποια άτομα είτε από άγνοια είτε από σκοπιμότητα να προσπαθούν να βγάλουν εκτός σωστή λύση. Το θέμα έχει συζητηθεί και εδώ https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5794.75 , όπου αν και στην αρχή κάποιοι διαφωνούσαν, πολλοί τελικά συμφώνησαν πως βάσει ορισμού πρέπει να γίνει δεκτό. Το πιθανοτέρο είναι να μην έχουν διορθωθεί ακόμη πολλά γραπτά, οπότε εφόσον τεθεί θέμα, μπορεί να σταλεί σχετική οδηγία. Αν λοιπόν ενδιαφέρεστε, ενημερώστε τους καθηγητές σας, προκειμέμου το ζήτημα να μην περάσει απαρατήρητο.

Εσενα που καθησες και το εψαξες τοσο(Γιατι εγω εμεινα με την πιθανοτητα οτι μπορει και να μας το κοψουν)ΣΕ ΑΓΑΠΩ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
hm,εγω στην οσο αντι για ΟΧΙ I>200,εβαλα i<=200,ειναι λαθος?Καποιοι λενε πως δεν ειναι σωστο,any idea?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
hm,εγω στην οσο αντι για ΟΧΙ I>200,εβαλα i<=200,ειναι λαθος?Καποιοι λενε πως δεν ειναι σωστο,any idea?

Είναι η ίδια ακριβώς εντολή, γιατί να είναι λάθος;
Βέβαια αν πας έτσι να κάνεις το διάγραμμα ροής βγαίνει διαφορετικό αλλά σε αυτό δεν φταίς εσύ αλλά το απαράδεκτο ερώτημα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
hm,εγω στην οσο αντι για ΟΧΙ I>200,εβαλα i<=200,ειναι λαθος?Καποιοι λενε πως δεν ειναι σωστο,any idea?

Μα το ΟΧΙ Ι>200 είναι το Ι<=200 ... Κι εγώ αυτό έκανα.. Αποκλείεται να είναι λάθος αφού έχουμε γράψει τη συνθήκη που μας δίνεται με άλλα λόγια :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top