geokam
Δραστήριο μέλος
Είμαι βαθμολογητής στα γραπτά των Πανελληνίων εδώ και οκτώ χρόνια και πιστεύω, καθως ολοκληρώνεται η βαθμολόγηση, οτι μπορώ να σας βοηθήσω.
Η ερώτηση ανάπτηξης ήταν αναμενόμενη, αλλά επειδή δίνονται πολλές μονάδες, κάθε παράλειψη ισοδυναμούσε με πιθανή αφαίρεση μονάδων.
Οι δυο ασκήσεις, αν και με όχι συνηθισμένη εκφώνηση, ήταν βατές.
- Πιθανό μαθηματικό λάθος χρεωνόταν με ελάχιστες μονάδες μόνο στο υποερώτημα που βρισκόταν και όχι στα υπόλοιπα που μπορεί να επηρέαζε.
- Το διάγραμμα έπρεπε να αγγίζει την τελειότητα (έπρεπε να δείξετε και τα σημεία τομής των ευθειών με τους άξονες)
- Έπρεπε να δείξετε τους υπολογισμούς σας.
Για να απαντήσω σε κάποιες απορίες σας
- Η δεκαδική μορφή των μονάδων εγρασίας θεωρείται σωστή απάντηση(Q=17)
- Η αρνητική εισοδηματική ελαστικότητα θεωρείται λάθος και χάνεις περίπου 4 μονάδες
- Αν παρουσιάσεις δυο καμπύλες προσφοράς, αλλά τα υπόλοιποα είναι σωστά, τότε χάνεις 2-3 μονάδες.
- Η σχέση ΔQ/ΔΡ = β ή δ είναι αποδεκτή
- Αν ξεχάσεις να γράψεις ότι το FC είναι το ενοίκιο νάνεις το πολύ 1 μονάδα
Ελπίζω να βοήθησα, αν έχετε απορίες ρωτήστε με.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Admiral
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά καλησπέρα,
- Το διάγραμμα έπρεπε να αγγίζει την τελειότητα (έπρεπε να δείξετε και τα σημεία τομής των ευθειών με τους άξονες)
Με τον καθετο αξονα ειναι στου διαολου τη μανα τα σημεια τομης Ποσα χανω αν δεν εχω κανει αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Με τον καθετο αξονα ειναι στου διαολου τη μανα τα σημεια τομης Ποσα χανω αν δεν εχω κανει αυτο?
φίλε admiral μπορούσες να φτιάξεις τα διαστήματα στον κάθετο άξονα και να εντοπίσεις τα επίμαχα σημεία, δεν ήταν δύσκολο.
στο βαθμολογικό κέντρο είχε δοθεί οδηγία σε τέτοια περίπτωση να αφαιρούμε 2-3 μονάδες, αλλά πιστεύω ότι οι συνάδελφοι αφαιρούσαν το πολύ μία μονάδα (αν ήταν πολύ καλό γραπτό ίσως και καμμία μονάδα)
Υ.Γ. αυτή η λεπτομέρεια που απαιτείται στο διάγραμμα δεν είναι γνωστή σε πολλούς συναδέλφους γι' αυτό και πρέπει να προσέξουν να το αναφέρουν στους μαθητές τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Απο ο,τι μπορω να καταλαβω απο τα οσα γραφεις, η γραμμη που δοθηκε ηταν να παρετε το πριονι και να αρχισετε να κοβετε σε λεπτομερειες που δεν εχουν και τοση σημασια, οπως π.χ. τα διαγραμματα που αναφερεις... Να φανταστω αυτο γινεται λογω της ευκολιας των θεματων;
Οχι τιποτα, εκνευριζομαι με αυτην την γραμμη που δοθηκε, γιατι μου φαινεται θα αρχισουμε να μιλαμε για πραγματα ησσονος σημασιας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
για ένα άτομο που δεν συμμετέχει στη βαθμολόγηση οι απόψεις και οι ενστάσεις σου είναι σωστές. Άλλωστε κι εγώ είχα τις ίδιες απόψεις μέχρι τη στιγμή που άρχισα να συμμετέχω στη διαδκασία.
Τότε κατάλαβα ότι όλες αυτές οι οδηγίες δεν είχαν στόχο την εξάντληση της αυστηρότητάς μας, αλλά την απόκτηση μιας κοινής κατεύθυνσης στη βαθμολόγηση ώστε να αποφευχθούν οι μεγάλες αποκλίσεις στις βαθμολογίες. Πρέπει να σημειώσω ότι πρόκειται για συμβουλές-προτάσεις-συστάσεις και όχι για εντολές-"διαταγές".
Πάντως από τα γραπτά που διόρθωσα, κατάλαβα ότι οι μεγάλες αποκλίσεις θα είναι αναπόφευκτες γιατί τα παιδιά έκαναν πολλά μαθηματικά λάθη που επηρέαζαν τα υπόλοιπα ερωτήματα των ασκήσεων, δυσχεραίνοντας το έργο των βαθμολογητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
1-Δεν ειχα μαθει παπαγαλια τη θεωρια, παρ'ολα αυτα εγραψα με οση πιστοτητα μπορουσα ακριβως ο,τι μου ζητουσαν, δηλαδη τον ορισμο, τα τρια πλεονεκτηματα και το μειονεκτημα του καταμερισμου των εργων. Δεν τα ηξερα λεξη προς λεξη, δηλαδη εκανα rephrase στις λεξεις. Θα μου κοψουν πανω απο 5/100;
2-Δεν εκανα τα σημεια τομης με τους αξονες. Παρ'ολα αυτα εχω κανει ενα αψογο σχημα, εχω γραψει ακομα και τα εισοδηματα που αντιστοιχουν σε καθε συναρτηση ζητησης και εχω γραψει και τις συντεταγμενες των σημειων ισορροπιας πανω στο σχημα (στους αξονες εχω βαλει ολα τα νουμερα).
Παρ'ολα αυτα εχω ολοσωστα Σ-Λ, πολλαπλης και αποτελεσματα στις ασκησεις, αιτιολογουσα καθε βημα μου σε ολα τα θεματα και δεν εχω ουτε μια μουτζουρα. Ουτε μια, πραγματικα. Ηταν το μονο μαθημα στο οποιο εκανα τα ΠΑΝΤΑ στο προχειρο επειδη ειχα πολυ χρονο.
Εσεις ποσο θα μου αφαιρουσατε απο ολα αυτα που σας ειπα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
πρώτα θα σου ξεκαθαρίσω ότι πέραν των όποιων οδηγιών, υπάρχει και το υποκειμενικό στοιχείο, ειδικά στα θέματα ανάπτυξης της θεωρίας. Γι' αυτό θα σου απαντήσω αλλά δεν είναι σίγουρο ότι όλοι θα βαθμολογούσανε με τον ίδιο τρόπο.
αν στο διάγραμμα έχεις κάνει όλα όσα λες, δεν θα σου αφαιρούσα κάποια μονάδα ( σε συνδυασμό με την πολύ καλή συνολική εικόνα του γραπτού)
στη θεωρία, όμως, έχω κάποιες αμφιβολίες. Αν έχεις καλύψει πλήρως το νόημα χρησιμοποιώντας κάποιες λέξεις κλειδιά, τότε θα χάσεις ελάχιστες εώς καμμία μονάδα. Πρέπει όμως να σου επισημάνω ότι ειδικά για τα πλεονεκτήματα έδινε 6 μονάδες για το καθένα (2 μόνο γραμμές στο σχολικό βιβλίο) οπότε ο κίνδυνος που ελοχεύει (να χάσεις κάποιες μονάδες) είναι σαφώς μεγαλύτερος από το αν έδιναν λιγότερες μονάδες στο καθένα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σας ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παυλος1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Σε αυτές τις περιπτώσεις η σωστή βαθμολόγηση επιβάλλει τα εξής:
Το μαθηματικό λάθος χρεώνεται μόνο στο υποερώτημα που γίνεται (πόσες μονάδες χάνεις εξαρτάται και από το σημείο του υποερωτήματος που γίνεται).
Αν χρησιμοποιήσεις το λανθασμένο (μαθηματικά) δεδομένο για να απαντήσεις στα επόμενα υποερωτήματα τότε παίρνεις όλες τις μονάδες, αρκεί:
- να χρησιμοποιήσεις σωστή μεθοδολογία
- τα αποτελέσματα που θα βρείς να μην έρχονται σε αντίθεση με κάποιους κανόνες όπως π.χ. να μην βρεις αρνητικό VC ή να μην βρεις θετικό β στη συνάρτηση ζήτησης.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παυλος1
Εκκολαπτόμενο μέλος
δηλαδη μπορει να μειν χασω και τιποτα; το γραπτο ειναι αψεγαδιαστο και το διαγραμμα αναλυτικοτατο.και θεωρια καρπμον.ο Παύλος σε μήνυμά του με ρωτάει για κάποιο μαθηματικό λάθος στον υπολογισμό του FC που επηρέασε την υπόλοιπη άσκηση.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η σωστή βαθμολόγηση επιβάλλει τα εξής:
Το μαθηματικό λάθος χρεώνεται μόνο στο υποερώτημα που γίνεται (πόσες μονάδες χάνεις εξαρτάται και από το σημείο του υποερωτήματος που γίνεται).
Αν χρησιμοποιήσεις το λανθασμένο (μαθηματικά) δεδομένο για να απαντήσεις στα επόμενα υποερωτήματα τότε παίρνεις όλες τις μονάδες, αρκεί:
- να χρησιμοποιήσεις σωστή μεθοδολογία
- τα αποτελέσματα που θα βρείς να μην έρχονται σε αντίθεση με κάποιους κανόνες όπως π.χ. να μην βρεις αρνητικό VC ή να μην βρεις θετικό β στη συνάρτηση ζήτησης.
Ελπίζω να βοήθησα.
μια μοναδα δηλαδη η παραπανω;γιατι το λαθος ειναι μαθηματικο και οχι αοθ.μετραει που ολα τα αλλα ειναι αψεγαδιαστα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
τα μαθηματικά δεν είναι το κυριότερο κομμάτι αλλά όμως αποτελούν κομμάτι του μαθήματος. Το πιο πιθανό είναι να σου αφαιρέσουν μία - δύο μονάδες γιατί δεν παύει να υπάρχει κάποιο λάθος.
Αντιλαμβάνομαι ότι τι μάθημα είναι αυξημένης βαρύτητας και ότι και οι δύο μονάδες μετράναι πολύ αλλά αυτό πιστεύω ότι είναι το δίκαιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παυλος1
Εκκολαπτόμενο μέλος
φίλε Παύλο,
τα μαθηματικά δεν είναι το κυριότερο κομμάτι αλλά όμως αποτελούν κομμάτι του μαθήματος. Το πιο πιθανό είναι να σου αφαιρέσουν μία - δύο μονάδες γιατί δεν παύει να υπάρχει κάποιο λάθος.
Αντιλαμβάνομαι ότι τι μάθημα είναι αυξημένης βαρύτητας και ότι και οι δύο μονάδες μετράναι πολύ αλλά αυτό πιστεύω ότι είναι το δίκαιο
εχεις δικιο αλλα παω για αξιωματικων και φοβαμαι μην πεσω σε κανενα στραβοξυλο και μου κοψει καμια 5 μορια.
δασκαλε, τελευτεα ερωτηση,πότε να περιμενουμε βαθμους; 18 ειναι καλα η πιο αργα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Επαναλαμβάνω δεν είμαι ψυχολόγος, αλλά ζω όλη τη χρονιά το άγχος που έχετε.
Να είσαι καλά και μην ανησυχείς, πιστεύω ότι θα έχεις καλά αποτελέσματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παυλος1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.