yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2010 , να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...
Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.
Καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα σε όλους μας!
Προηγούμενα θέματα:
[14/5/2010] Έκθεση Γενικής Παιδείας
[17/5/2010] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[17/5/2010] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[17/5/2010] Φυσική Γενικής Παιδείας
[17/5/2010] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[19/5/2010] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[19/5/2010] Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης
[21/5/2010] Χημεία-Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[21/5/2010] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κατεύθυνσης
[21/5/2010] Βιολογία Κατεύθυνσης
[21/5/2010] Ιστορία Κατεύθυνσης
[26/5/2010] Φυσική Κατεύθυνσης
[26/5/2010] Αρχαία Ελληνικά Κατεύθυνσης
[28/5/2010] Ηλεκτρολογία Κατεύθυνσης
[28/5/2010] Λατινικά Κατεύθυνσης
[28/5/2010] Χημεία Κατεύθυνσης
[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavros_ribo
Νεοφερμένος
https://www.ypepth.gr/el_ec_category13119.htm
όποιος ξέρει σίγουρα μπορεί να δώσει κάποιες γρήγορες απαντήσεις στο Θέμα Α;;;;
Απλά τα Σ-Λ να πείτε και τις δύο επιλογής.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaspotter
Νεοφερμένος
Έχω άγχος γτ έδινε σήμερα μια φίλη μου και ήταν πολύ αγχομένη χθες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgos_dr
Νεοφερμένος
Ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
civiculas
Νεοφερμένος
Μήπως θυμάται κανείς πως έκανε το Σωστό - Λάθος?
Ευχαριστώ
εγω τα εβαλα Σ-Λ-Σ-Λ-Λ Β - Δ
ελπιζω να ειναι ετσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
β δ
Τα τσεκαρα και με την καθηγητρια μου και ειναι σωστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
https://1.bp.blogspot.com/_GwcW_3RRliA/TANsp0S4rpI/AAAAAAAAAok/XF1WyKeBYbQ/s1600/DSC00173.JPG
https://4.bp.blogspot.com/_GwcW_3RRliA/TANsVw2Hd5I/AAAAAAAAAoc/cdS3oJX7a-k/s1600/DSC00171.JPG
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγώ δε νομίζω ότι ήταν και απο τα πιο βατά..
οχι οτι με δυσκολεψαν.
αλλα νομιζω πως δεν είχαμε ξαναδει τετοια θέματα σε πανελληνιες..
κ το συζήτησα με μια κοπελα της θεωρητικής και μου είπε ότι της φάνηκαν δύσκολα.
εσεις τι λέτε?
ααα,και παιδιά..ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tarx_12
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrisgreece
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
182
Νεοφερμένος
pepper ann ελενα, γιατι πιστευεις οτι δεν εχουν ξαναμπει στις πανελλαδικες...ποιο ακριβως ερωτημα εννοεις??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
takis1992
Νεοφερμένος
Μετα το ξεσπασμα.....θελω να μοιραστώ μαζι σας το οτι εγραψα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΟΘ.....ΚΑΙ εύχομε να κάνατε κι εσείς το ίδιο!!
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ....ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ....ΣΤΑ ΑΕΙ Κ ΤΕΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Τα θεματα βρισκονται εδω (κλικ).
Οι λυσεις των θεματων βρισκονται εδω (κλικ).
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Τα σημερινα θεματα κρινονται σχετικα βατα, και κλιμακουμενης δυσκολιας: Οπως ακριβως δηλαδη θα επρεπε να ειναι. Ειδικοτερα, τα 3 πρωτα θεματα ηταν πολυ βατα, ενω το 4ο καπως πιο δυσκολο, χωρις ομως την απροσμενη "πονηρια" απο μεριας της επιτροπης.
ΘΕΜΑ Α
Δεν αντεχει στην κριτικη το πρωτο θεμα, με τις ερωτησεις κλειστου τυπου. Ολα τα ερωτηματα ηταν ευκολα, και ακομη και ο μετρια διαβασμενος μαθητης θα μπορουσε να τα απαντησει. Καποια ισως να χρειαζονταν και καποιες σημειωσεις στο προχειρο, οχι ομως κατι πολυ ιδιαιτερο.
ΘΕΜΑ Β
Προκειται για ενα απο τα κομματια που ηταν ευκολο στην κατανοηση και μικρο σε μεγεθος. Κατα την γνωμη μου, οι 25 μοναδες του θεματος Β ηταν ενα κυριολεκτικο ΔΩΡΟ προς τους μαθητες.
ΘΕΜΑ Γ
Κλασσικο θεμα 3ου κεφαλαιου. Το ενοικιο ηταν σταθερο κοστος, η εργασια και η πρωτη υλη μεταβλητο κοστος. Επιμερους:
Το Γ1 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο του μεσου προιοντος.
Το Γ2 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο VC = wL + CQ στους 3 εργατες.
Το Γ3 εβγαινε ευκολα με απλη αντικατασταση στον τυπο TC = FC + VC στους 4 εργατες, δεδομενου οτι το VC = wL + CQ.
Το Γ4 ηταν μια κλασσικη ασκηση ενδιαμεσου συνδυασμου, δεν παρουσιαζει καποια ιδιαιτερη δυσκολια.
ΘΕΜΑ Δ
Προκειται για ενα θεμα που απαιτουσε πολυ γραψιμο και πολλες πραξεις απο τους μαθητες. Ακομη και οι πιο προετοιμασμενοι, κινδυνεψαν να χασουν μορια απο λαθος υπολογισμους.
Το Δ1 απαιτουσε να βρεθει η συναρτηση ζητησης μεσω της ελαστικοτητας, αλλα πρωτα ο μαθητης θα επρεπε να βρει την δευτερη ζητουμενη ποσοτητα. Μετα, επρεπε να παρει τους δυο συνδυασμους και να λυσει το συστημα των δυο γραμμικων συναρτησεων ζητησης.
Το Δ2 ηθελε μεγαλη προσοχη για να παρουμε τους σωστους συνδυασμους. Αν το καναμε αυτο, εφαρμοζαμε τον τυπο της εισοδηματικης ελαστικοτητας με απλη αντικατασταση.
Το Δ3 απαιτουσε απο τον μαθητη να κατανοησει οτι τα δυο σημεια ισορροπιας που δινονται βρισκονται πανω στην ιδια καμπυλη προσφορας. Αν ο μαθητης κατανοουσε αυτην την λεπτομερεια, ελυνε το συστημα των δυο γραμμικων συναρτησεων προσφορας με σχετικη ευκολια στις πραξεις. Η ελαστικοτητα προσφορας με απλη αντικατασταση βρισκοταν ευκολα.
Το Δ4 απαιτουσε απο τον μαθητη να μεταφερθει στο μιλιμετρε χαρτι και να κανει ενα μεγαλο, καθαρο σχημα. Δεδομενων των συνδυασμων που απαρτιζουν τις δυο συναρτησεις ζητησης και προσφορας απο τα προηγουμενα ερωτηματα, ενα σταθερο χερι δεν θα ειχε προβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.syghrono.gr/themata/2010/apanthseis2010/aoth2010.pdf
https://panelladikes.blogspot.com/2010/05/blog-post_31.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
crisdirk41
Νεοφερμένος
ολα ολα σωστα τα ειδα στις λυσεις ! απο κει και περα θεωρια οτι γινει αμα μου κοψει !
γενικα δεν ηταν και απο τα πιο ευκολα θεματα ομως!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hp-m9000
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.