fysikoss
Νεοφερμένος
Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
28-05-15
00:12
καθώς στην ύλη αναφέρεται ότι "1-9-1 Κύκλωμα RL σε σειρά. 1-9-2 Κύκλωμα RLC σε σειρά – Συντονισμός σειράς." και το Β3 αφορά κύκλωμα παράλληλου συντονισμού, μήπως να γινόταν κάποια κίνηση μέσω δικηγόρων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
28-05-15
00:19
Ως λάτρης της ηλεκτρολογίας και ως απόφοιτος του Λυκείου από την Τ-1 εξεταζόμενος κι εγώ με την σειρά μου πανελλαδικά στην Ηλεκτρολογία το 2012, έχω να πω ότι το μόνο που δυσκόλεψε τα φετινα θέματα είναι το παράλληλο κύκλωμα R-L που το σχολικό βιβλίο το μόνο που αναφέρει σχετικό με το παράλληλο κύκλωμα είναι το παρακάτω:
Ωστόσο δεν είναι κάτι δύσκολο για κάποιον που έχει κατανοήσει σε βαθος με τι ασχολείται κι όχι απλά παπαγαλίζει τύπους. Και στην τελική το θέμα που έβαλαν ηταν απλά R-L παράλληλα με την πηγή AC. Εαν ηθελαν να το δυσκολέψουν θα μπορούσαν να βάλουν και έναν πυκνωτή σε σειρά με το παράλληλο κύκλωμα R-L και να πρέπει να λάβουν υποψιν οι υποψηφιοι οτι η ταση της πηγης μοιράζεται καθώς και τα ορίσματα. Ενώ στο θέμα που έπεσε όλη η τάση της πηγής πέφτει στο κάθε στοιχείο και είναι εύκολο να λυθεί .
Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο είναι κακογραμμένο και έχει τραγικά λάθη όπως πχ στο κέρδος των ενισχυτών ή στο ότι δεν αναφέρει την παράλληλη συνδεσμολογια RLC κυκλωματος και πρεπει να διορθωθεί άμεσα . Διαφωνώ στο ότι πρεπει να ξεσηκωθούν οι υποψηφιοι για το θεμα που εβαλαν καθώς απο τη στιγμή που γράφει την παραπάνω εικόνα το βιβλίο, η επιτροπή είναι καλυμμένη στο ότι το έχετε διδαχθεί και επίσης στο γεγονός ότι αυτό το κυκλωμάτακι που έβαλαν αντικειμενικά δεν είναι δύσκολο απλά θέλει κριτική σκέψη.
Αυτά!
Καλη συνέχεια!
Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο είναι κακογραμμένο και έχει τραγικά λάθη όπως πχ στο κέρδος των ενισχυτών ή στο ότι δεν αναφέρει την παράλληλη συνδεσμολογια RLC κυκλωματος και πρεπει να διορθωθεί άμεσα . Διαφωνώ στο ότι πρεπει να ξεσηκωθούν οι υποψηφιοι για το θεμα που εβαλαν καθώς απο τη στιγμή που γράφει την παραπάνω εικόνα το βιβλίο, η επιτροπή είναι καλυμμένη στο ότι το έχετε διδαχθεί και επίσης στο γεγονός ότι αυτό το κυκλωμάτακι που έβαλαν αντικειμενικά δεν είναι δύσκολο απλά θέλει κριτική σκέψη.
Αυτά!
Καλη συνέχεια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pkat876
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
28-05-15
00:43
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που συνέβη σήμερα. Υποτίθεται θα έπρεπε να εξεταζόμαστε επί ίσοις όροις με τους υπόλοιπους υποψηφίους. Προσωπικά είχα προετοιμαστεί πολύ καλά τόσο στην ηλεκτρολογία όσο και στη χημεία-βιοχημεία και το διάβασμά μου δεν απέδωσε στο ελάχιστο, σε αντίθεση με τα παιδιά της τεχνολογικής Β που αντιμετώπισαν πολύ εύκολα θέματα. Εξεταστήκαμε σε ύλη που δεν είχαμε διδαχτεί ούτε στο σχολείο, ούτε και στο φροντιστήριο και ως μειοψηφία προφανώς δεν γίνεται να επηρεάσουμε και τις βάσεις... Σήμερα έγινε ένα μεγάλο σφάλμα και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε γιατί πολύ απλά δεν ξεπερνάμε τα 1000 άτομα. Έγινε μία αναφορά από τον ΟΕΦΕ απλά και το θέμα έληξε εδώ. Εχω απογοητευτεί πολύ... Διαλέξα την συγκεκριμένη κατεύθυνση γιατί μου άρεσε η χημεία και ήθελα να αποφύγω την "παπαγαλία" του ΑΟΔΕ και τώρα πληρώνω αυτή την επιλογή μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
28-05-15
01:37
Έχεις λάθος την χρονική απόκριση του ρεύματος που περνάει από το πηνίο....έχει -π/2 γωνία. Φαίνεται άλλωστε και από το διάγραμμα που έχεις κάνει
Όπως είδα στα θέματα της Χημείας-Βιοχημείας αλλά και της Ηλεκτρολογίας, υπήρχαν απλά ένα άντε το πολύ δύο ερωτηματάκια σε κάθε διαγώνισμα κάπως πιο παρατραβηγμένα(όχι όμως ακραία) προκειμένου να ξεχωρίσει το 19 με το 20. Κατα τα άλλα όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα και ασκήσεις που έβαλαν ήταν στο κλίμα που έβαζαν τουλάχιστον τα τελευταία 7 χρόνια. Δεν νομίζω να σε πρόδωσε η ατευθυνση αυτη καθως εαν πηγαινες Τ-2 μπορεί η "αποτυχία" να ήταν μεγαλύτερη λόγω της παπαγαλίας που υπάρχει. Άλλωστε και τα παιδιά της Τ-2 όπως βλέπω στο αντίστοιχο θέμα δεν είναι ΠΟΛΥ ευχαριστημένα απο τα θέματα που φαινεται να τους προβληματίσαν αρκετά.Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που συνέβη σήμερα. Υποτίθεται θα έπρεπε να εξεταζόμαστε επί ίσοις όροις με τους υπόλοιπους υποψηφίους. Προσωπικά είχα προετοιμαστεί πολύ καλά τόσο στην ηλεκτρολογία όσο και στη χημεία-βιοχημεία και το διάβασμά μου δεν απέδωσε στο ελάχιστο, σε αντίθεση με τα παιδιά της τεχνολογικής Β που αντιμετώπισαν πολύ εύκολα θέματα. Εξεταστήκαμε σε ύλη που δεν είχαμε διδαχτεί ούτε στο σχολείο, ούτε και στο φροντιστήριο και ως μειοψηφία προφανώς δεν γίνεται να επηρεάσουμε και τις βάσεις... Σήμερα έγινε ένα μεγάλο σφάλμα και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε γιατί πολύ απλά δεν ξεπερνάμε τα 1000 άτομα. Έγινε μία αναφορά από τον ΟΕΦΕ απλά και το θέμα έληξε εδώ. Εχω απογοητευτεί πολύ... Διαλέξα την συγκεκριμένη κατεύθυνση γιατί μου άρεσε η χημεία και ήθελα να αποφύγω την "παπαγαλία" του ΑΟΔΕ και τώρα πληρώνω αυτή την επιλογή μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nickthehunter88
Νεοφερμένος
Ο nickthehunter88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
28-05-15
14:12
η χημεια βιοχημεια εχει το 75% της χημειας θετικης και τη βιοχημεια που ειναι σαν τη διοικηση σε ογκο,αρα ως ογκο διαβασματος ειμαστε αδικημενοι και αντι να μας βαλουν βατα θεματα,μας εβαλαν μετρια με απαιτητικα.το να πιασω 90 ηταν πολυ πιο δυσκολο απο καποιον στη διοικηση.η ηλεκτρολογια ηταν ακομη χειροτερη αφου αμα δεν το ειχες διαβασει το παραλληλο κυκλωμα αποκλειεται να το ελυνες οπως λενε καποιοι εξυπνοι εδω.εγω προσπαθησα αλλα εκανα λαθος στη φαση του επαγωγικου ρευματος.απορω πως γινεται με μια ασκηση σε μια σελιδα του σχολικου να ανοιγουν ενα εντελος διαφορετικο κεφαλαιο με τα παραλληλα κυκλωματα ιδιου ογκου με τα rlc σε σειρα.κανονικα επρεπε να ειναι σαν θεωρια και οχι σαν ασκηση.εντελως απαραδεκτρο το β3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...