musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος
γράφεις πως όποιος πει οτι τα θέματα ήταν έυκολα οτι είναι κομπλεξικός ενώ στο τέλος μιλάς για ανεπαρκές διάβασμα απο την μεριά σου. δηλαδή κρίνεις τους συμμαθητές που όλον τον χρόνο διαβάσανε συστηματικά και τα βρήκανε εύκολα ως κομπλεξικούς. δεν ξέρω κατα πόσο σε τιμά αυτό (...μάλον δεν θα μου βγει σε καλό αυτή η αντιδικία αλλά δεν μπορώ παρά να υπερασπιστώ τα παιδιά που διαθέσανε χρόνο απο την ζωή τους διαβάζοντας...)
Πιστεύω ότι δεν οφελεί να περνάμε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και ειδικά της μορφής καθηγητές vs μαθητές, ασχέτως με το δίκαιο ή το άδικο της υπόθεσης (άλλωστε εξυπακούεται η ωριμότητα και των δύο πλευρών). Ας περιοριστούμε στις απορίες των εξεταζομένων και στις απαντήσεις των καθηγητών, τους οποίους σίγουρα πρέπει να ευχαριστούν οι υποψήφιοι για το χρόνο και την υπομονή τους! Υπάρχουν και τα pm για "αντιδικίες" τέτοιας φύσεως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Για το καλό ολων μας καλό είναι να λείπουν επιθετικά σχόλια προς άλλους χρήστες. Ο fysikosss και η Karin13 είναι καθηγητές και είπαν την προσωπική τους άποψη για τα θέματα αφού κατόπιν ρωτήθηκαν από υποψήφιους. Επιπλέον έχουν λύσει και εξακολουθούν να λυνουν αρκετές απορίες και πρέπει να τους ευχαριστήσουμε γι αυτό και όχι να στεκομαστε σε μία δυο λέξεις που πιθανόν να διαφωνούμε.
Αν αυτό το μήνυμα πάει και σε μένα, ζητάω συγγνώμη απ' τους φυσικούς γιατί όντως βοηθάνε στις απαντήσεις χωρίς να έχουν κάποιο όφελος. Αλλά όπως είπαν εκείνοι ότι τους φάνηκαν εύκολα τα θέματα, έτσι λέω και γω τη δική μου άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoGosss
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coheNakatos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsolis
Νεοφερμένος
Πριν την αλλαγή της συχνότητας f για το σημείο Σ ισχύει r1-r2=kλ1 (*), KEZ.Θεωρώ χωρίς βλάβη της γενικότητας οτι r1>r2.
Όταν γίνει η συχνότητα 2f τότε λ1=2λ2 όπου λ2 το μήκος κύματος μετα την αλλαγη της συχνότητας.
Εστω ότι ταλαντώνεται με μέγιστο πλάτος 2Α με την αλλαγη της συχνότητας σε 2f: τότε θα ισχύει r1-r2=kλ2(**), KEZ
Διαρώντας κατα μέλη τις δύο σχεσεις προκύπτει 1=2 άτοπο..άρα δε θα ταλαντώνεται με πλάτος 2Α.
Γιατί συμβαίνει αυτο, δεν μπορω να το καταλάβω....Μηπως οφείλεται σε διαφορετικό kEZ;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilis22263
Νεοφερμένος
γράφεις πως όποιος πει οτι τα θέματα ήταν έυκολα οτι είναι κομπλεξικός ενώ στο τέλος μιλάς για ανεπαρκές διάβασμα απο την μεριά σου. δηλαδή κρίνεις τους συμμαθητές που όλον τον χρόνο διαβάσανε συστηματικά και τα βρήκανε εύκολα ως κομπλεξικούς. δεν ξέρω κατα πόσο σε τιμά αυτό (...μάλον δεν θα μου βγει σε καλό αυτή η αντιδικία αλλά δεν μπορώ παρά να υπερασπιστώ τα παιδιά που διαθέσανε χρόνο απο την ζωή τους διαβάζοντας...)
Δεν έχεις άδικο ( οσο αφορά αυτους που κανανε μετριο διάβασμα) αλλά όχι και δίκιο γιατί και να έχει ξεσκιστεί κάποιος στο διάβασμα δε σημαίνει ότι θα γράψεις και τέλεια ή οτι δεν πρέπει να σου φανούν δύσκολα. όταν ακούς όλα τα παιδιά της θετικής (του δικού μου σχολείου τουλάχιστον) να λένε ότι δεν ήταν εύκολα -και είναι πολύ καλοί μαθητές- ε τότε μάλλον κάποιοι ή μιλάνε εκ του ασφαλούς μια και τα γράψανε και το παίζουν ότι δεν ήταν δύσκολα ή ειναι genius οπώς αναφέρθηκε και σε προηγούμενο ποστ νομίζω. Αντικειμενικά τα θέματα ήταν αρκετα δύσκολα και αγχωτικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
επιπλεον,δεν ξερω γιατι αλλα το 4ο θέμα μου θύμιζε λίγο το πειραματικό κομμάτι των διαγωνισμών φυσικής...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
(η Κινητικη ενεργεια π.χ. δεν εξαρταται απο την ταχυτητα?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος
οχι φιλε τα θεματα του 2005 ειχαν και τριτο θεμα δυσκολο και αλυτο τεταρτο εσεις ειχατε γελοιο τριτο και μετριο τεταρτοΠαντως επειδη εγινε λογος για τα θεματα του 2005 ,αν θυμαστε εσεις οι μεγαλυτεροι δεν υπηρχε κατι δυσκολο εκτος του 4ου θεματος , ενω σημερα τα Σ-Λ πολλαπλης δεν ηταν τοσο απλα ... Καθως και το 2ο θεμα .Γιαυτο τα θεωρω ακομα πιο δυσκολα και απο του 2005
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια σκέψη αν και σωστο το εχω στο Θέμα Β1, κατα τη συμβολη των δύο κυμάτων.Αλλά τώρα που το ξανακοιτάω καταλήγω στο εξής(ίσως και λάθος προσέγγιση):
Πριν την αλλαγή της συχνότητας f για το σημείο Σ ισχύει r1-r2=kλ1 (*), KEZ.Θεωρώ χωρίς βλάβη της γενικότητας οτι r1>r2.
Όταν γίνει η συχνότητα 2f τότε λ1=2λ2 όπου λ2 το μήκος κύματος μετα την αλλαγη της συχνότητας.
Εστω ότι ταλαντώνεται με μέγιστο πλάτος 2Α με την αλλαγη της συχνότητας σε 2f: τότε θα ισχύει r1-r2=kλ2(**), KEZ
Διαρώντας κατα μέλη τις δύο σχεσεις προκύπτει 1=2 άτοπο..άρα δε θα ταλαντώνεται με πλάτος 2Α.
Γιατί συμβαίνει αυτο, δεν μπορω να το καταλάβω....Μηπως οφείλεται σε διαφορετικό kEZ;;;;
βασικά όταν η συχνότητα διπλασιάζεται το μήκος κύματος υποδιπλασιάζεται όπότε ειναι λ1/2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsolis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Admiral
Εκκολαπτόμενο μέλος
γράφεις πως όποιος πει οτι τα θέματα ήταν έυκολα οτι είναι κομπλεξικός ενώ στο τέλος μιλάς για ανεπαρκές διάβασμα απο την μεριά σου. δηλαδή κρίνεις τους συμμαθητές που όλον τον χρόνο διαβάσανε συστηματικά και τα βρήκανε εύκολα ως κομπλεξικούς. δεν ξέρω κατα πόσο σε τιμά αυτό (...μάλον δεν θα μου βγει σε καλό αυτή η αντιδικία αλλά δεν μπορώ παρά να υπερασπιστώ τα παιδιά που διαθέσανε χρόνο απο την ζωή τους διαβάζοντας...)
Μα δεν ειπα οτι ειναι κομπλεξικος οποιος διαβασε ολη τη χρονια και εγραψε 20. Μαγκια του που εγραψε 20 σε δυσκολα θεματα. Κομπλεξικος ειναι οποιος καταφερε ολο το παραπανω και τσακιστηκε να ερθει να μας γραψει εδω οτι ηταν και ευκολα απο πανω. Και εννοειται δεν απευθυνομαι σε καθηγητες και αποφοιτους, εκει θα τους ελεγα απλα βιαστικους αν τα θεωρησαν ευκολα τα θεματα.
Τη δυσκολια των θεματων δεν τη βασιζω στο τι εγραψα εγω. Αν μεχρι και εγω εγραφα 18 θα ηταν τα θεματα ευκολα. Και εν παση περιπτωση οτι και να εγραφα εγω δεν θα ημουν τοσο υποκειμενικος για να κρινω απο εκει τη δυσκολια των θεματων. Την γνωμη μου για οτι μαθημα εχω γραψει μεχρι τωρα την σχηματιζω απο συμμαθητες μετα το τελος, ραδιοφωνο και καθηγητες στο φροντιστηριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xyder
Νεοφερμένος
κ1=1/2 μ * υ ^ 2 και κ2 = 1/2 μ * υ ^ 2 και τις αφαιρεσα...και βγηκε το σωστο αποτελεσμα ...
ειναι λαθος ε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
αυτο γράφω και εγω.θεωρω λ2 το μηκος κύματος όταν η συχνότητα γίει 2f άρα λ2=λ1/2..
α,ναι,δικο μου λάθος
ε,ναι,σίγουρα είναι διαφορετικό το κ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Admiral
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδια εγω στο θεμα β και συγκεκριμενα στο β.3 το εκανα με τις κινητικες ενεργειες κ βρηκα το σωστο αποτελεσμα...δλδ
κ1=1/2 μ * υ ^ 2 και κ2 = 1/2 μ * υ ^ 2 και τις αφαιρεσα...και βγηκε το σωστο αποτελεσμα ...
ειναι λαθος ε?
Δυστυχως ναι. Η κρουση ηταν πλαστικη αρα η κινητικη ενεργεια δεν διατηρειται. Μα πως εβγαλες 10J απο τις παραπανω εξισωσεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsolis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Adam el único
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο πρωτο ερωτημα του 4ου θεματος η ροπη αδρανειας ειναι Ι=0,5 ενω με τον τυπο του 2ου ερωτηματος η ροπη αδρανειας ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ βγαινει Ι=1.
Δεν θα επρεπε να βγαινουν ισες οι ροπες αδρανειας του ιδιου σωματος? Η τουλαχιστον να διευκρινιζει η ασκηση οτι αλλαξε η κατανομη του σωματος και αρα αλλαξε και το Ι.Προσωπικα δεν ξαναυπολογισα το Ι στο δευτερο ερωτημα αφου το ειχα βρει απο το πρωτο με αποτελεσμα να εχω αλλη τιμη επιταχυνσης.Κανονικα πρεπει να αφαιρεσουν μοναδες απο αυτο το λαθος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.