qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Αρχικά έθεσα g(x)=xf(x) και έδειξα ότι η συνάρτηση αυτή γίνεται ελάχιστη αν και μόνο αν χ=1. Μέχρι εδώ συμφωνούμε με το υπουργείο παιδείας.Η εκφωνηση ειναι :
να αποδείξετε ότι το εμβαδόν του
ορθογωνίου παραλληλόγραμμου ΟΚΜΛ γίνεται
ελάχιστο, όταν αυτό γίνει τετράγωνο.
(Το χ=2 ηταν τυχαιο)
Αυτο που καταλαβαινω εγω απο την εκφωνηση ειναι νδο (ΟΚΜΛ τετραγωνο) => (ΟΚΜΛ ελαχιστο) δηλαδη θα συμφωνησω μαζι σου ως προς την εκφωνηση. Αλλα ισως αυτοι εγραψαν ετσι την εκφωνηση επειδη υπαρχει μονο ενα χ για το οποιο γινεται τετραγωνο το χωριο (τωρα το ειδα) και ετσι δεν γινεται να βρω χ για το οποιο να ειναι τετραγωνο και να μην γινεται ελαχιστο το εμβαδον. Με αλλα λογια
Παμε στα δικα σου τωρα . Απο οτι καταλαβα αρχικα απεδειξες οτι η K(x)=(lnx)^2-x^2+1 εχει μοναδικη ριζα το χ=1, αρα απεδειξες το (ΟΚΜΛ τετραγωνο )<=> (χ=1) και στη συνεχεια ηθελες νδο
(ΟΚΜΛ τετραγωνο) => (ΟΚΜΛ ελαχιστο).
Ωραια. Θες νδο αν εχουμε αυτο το μοναδικο τετραγωνο τοτε αναγκαστικα θα εχεις το ΕΛΑΧΙΣΤΟ εμαδον .
Δηλαδη δεν γινεται να εχουμε αυτο το τετραγωνο και να μην εχω το ελαχιστο τετραγωνο. Πως το εδειξες αυτο ;
Πιστευω πως παλι πρεπει νδο η συναρτηση του εμβαδου εχει ελαχιστο μονο για χ=1. Πως προσπαθησες να το δειξεις ...
Στη συνέχεια, έδειξα ότι όταν το ΟΚΜΛ γίνεται τετράγωνο, τότε χ=1 (με τη συνάρτηση Κ(χ)=...), οπότε το εμδαδόν γίνεται ελάχιστο.
Δηλαδή η συλλογιστική μου πορεία ήταν
(ΟΚΜΛ τετράγωνο)=> χ=1 (και όχι πχ ή κάποια άλλη τιμή για την οποία το εμβαδόν δε γίνεται ελάχιστο)=>το εμβαδόν του ΟΚΜΛ γίνεται ελάχιστο.
Και απέδειξα ότι όταν το ΟΚΜΛ γίνεται τετράγωνο, τότε το εμβαδόν του γίνεται ελάχιστο.
Το υπουργείο αποδεικνύει μόνο: Όταν το εμβαδόν του ΟΚΜΛ γίνεται ελάχιστο, τότε το ΟΚΜΛ γίνεται τετράγωνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μια χαρα ! (Αποψη μου)
Κοιτα, αν και η ασκηση ηταν carbon απο πολλα βοηθηματα (και στο σχολικο νομιζω εχει τετοιες) και η λυση του εχει παρουσιαστει ως ενας απλος και γρηγορος μπουσουλας , σε συγχαιρω για τη συλλογιστικη πορεια που ακολουθησες , ανεξαρτητα αν ειναι σωστη ή οχι . Αυτο το λεω διοτι η μαθηματικη λογικη (βλ. Διακριτα Μαθηματικα) θα σου χρειαστουν στις μετεπειτα σπουδες σου (αν μπεις σε καποιο τμημα που εμπεριεχουν τετοια μαθηματα).
Καλη συνεχεια!
Ενα σχολιο για το οτι δεν υπαρχει καποιο σχετικο μαθημα στο σχολειο. Στο σχολειο δεν γινεται να χωρεσουν ολα. Καποιοι θεωρουν οτι ο απειροστικος λογισμος (παραγωγοι και γενικα αναλυση) ειναι σημαντικα αλλα θεωρουν πιο σημαντικη την στατιστικη και υποστηριζουν οτι αυτη θα επρεπε να παιζει σημαντικοτερο ρολο στο λυκει και οχι μονο. Αλλοι θεωρουν οτι η επαφη των μαθητων με τους μιγαδικους θα επρεπε να ειναι μεγαλυτερη ή οτι οι πιθαοτητες θα επρεπε να ειναι και ξεχωριστο μαθημα και οχι μονο 15 σελιδες. Οπως καταλαβενετε επιχειρηματα πολλα , απο παντου και παντα αλλα δεν γινεται να χωρεσουν ολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Για δειτε αυτο εσεις τα παιδακια που δωσατε μαθ γεν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή θεωρούμε πως η ασάφεια στη διατύπωση στο παραπάνω ερώτημα, οδήγησε σε λάθος απάντηση σε κάποιους εκ των αρίστων μαθητών, νομίζουμε πως θα πρέπει να ληφθούν τελικά ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Για να δούμε, θα το κάνουν έτσι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
οταν εφτασα στο τελικο σταδιο του υπολογισμου του, δεν χρησιμοποιησα τις ιδιοτητες των οριων (δηλ,να βαλω οριο ξεχωριστα σε αριθμητη παρονομαστη κλπ) και αντικατεστησα οπου χ ,την τιμη που ηθελε..
λετε να μ κοψουν επειδη δεν ημουν υπεραναλυτικη ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonio2761994
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγώ έχω κάνει άλλη βλακεία και θέλω την γνώμη σας. στην απόδειξη, αφού όρισα συνάρτηση F(x) και βρήκα το F(x+h)-F(x) μετά αντί να φτιάξω το λόγο F(x+h)-F(x)/h πήγα κατευθείαν στο όριο και τον έχτισα εκεί μέσα έχοντας πει βέβαια ότι το h είναι διάφορο του μηδενός. ουσιαστικά, την διαδικασία αυτή την έκανα μέσα στο όριο και όχι απ'έξω όπως έχει στο βιβλίο. παίζει να χάσω κανα μόριο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pagitas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάλι καλά που μου το 'πες. Ναι, έχεις δίκιο. Κεκτημένη ταχύτητα. Με "παγίδευσε" το παιδί που το ανέφερε στο σχόλιο.Τα εφ δεν μπορούσανε να φύγουνε γιατί είχε στη μέση +.
Αν ήταν μόνο ένα εφ σε κάθε μεριά τότε ναι, γινότανε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tin@!!
Νεοφερμένος
Ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Και εγώ σωστό το έχω βάλει.https://edu4u.gr/Comments.aspx?qId=12759
Για δειτε αυτο εσεις τα παιδακια που δωσατε μαθ γεν
Όσο για το δεύτερο σκέλος, υπάρχει παρατήρηση στη σελίδα 40.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στα μα8ηματικα μας εξεταζουν, οχι στην παπαγαλια..
επισης, να πω σε οσους πιστευουν οτι εχουν κανει λαθος στο δ1 που δεν εγραψαν για το e..
δεν υπαρχει προβλημα γιατι υπαρχει ενα αντιστοιχο σχολιο στη σελ 40 του βιβλιου που εξασφαλιζει οτι ο τροπος λυσης (f γν.φ8ινουσα σε ολο το π.ορισμου) ειναι σωστος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κυριάκος1204
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Madclocker
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ArminVanBuuren
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
loco13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Μέσα στο σχολικό σελίδα 91 κάτω κάτω λέει:
"... μέτρων διασποράς, δηλαδή μέτρων που εκφράζουν τις αποκλίσεις των ΤΙΜΩΝ μιας μεταβλητής γύρω από..."
Στην εξέταση έλεγε:
"To εύρος η διακύμανση και η τυπική απόκλιση των ΤΙΜΩΝ της μεταβλητής είναι μετρα διασποράς".
Τι να πω, παιχνίδι με τις λέξεις θα κάνουμε? Προσωπικά θυμόμουν αυτό το κομμάτι του βιβλίου και έβαλα ΣΩΣΤΟ. Και όντως, με βάση το βιβλίο, είναι ΣΩΣΤΟ. Ωστόσο, αν είναι ΛΑΘΟΣ η σωστή απάντηση, αυτό σημαίνει ότι έχει λάθος το βιβλίο. Δεν μπορώ να αναλύσω παραπάνω καθώς δεν έχω την μαθηματική γνώση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Θυμάμαι ήταν χ1=2 με ν1= 10, x2=3 με ν2=13 και χ3=4 με ν3=15 περίπου και έλεγε το θέμα
"Να βρείτε τη μέση τιμή των παρατηρήσεων χ1, χ2, χ3"
Και κάνω εγώ το πολύ απλό. Οι παρατηρήσεις χ1 είναι 10 2αρια, οι χ2 13 3αρια και οι χ3 15 3αρια.
Οπότε γράφω εγώ
Η μέση τιμή των παρατηρήσεων 2,2,2,2,2...,3,3,3,3,3,3,3....,4,4,4,4,4.... ειναι ΤΟΣΗ.
Μας στέλνουν διευκρίνηση.
"Να βρείτε τη μέση τιμή των ΤΙΜΩΝ των παρατηρήσεων χ1, χ2, χ3"
Και γράφω εγώ το ΠΟΛΥ απλό.
(χ1+χ2+χ3)3
Συμπληρώνω και το εξής:
"Πριν την διευκρίνηση, η απάντηση είναι αυτή"
"Μετά τη διευκρίνηση, η απάντηση είναι αυτή"
Το θέμα είναι ΑΣΑΦΕΣ και δε δίνεται διευκρίνηση.
Και οι δύο 100 μου βάλανε, ενώ θα μπορούσαν άνετα να μου το κόψουν όλο.
(Εγώ συμφωνώ μ' αυτό με το παρατηρήσεων. Αλλά αφού το λέει το βιβλίο οφείλουν να το πιάσουν σωστό σε όποιο παιδί το έβαλε αυτό).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Αυτό με τα μαθηματικά το' χανε κάνει και πέρυσι!! Μας είχανε αλλάξει τελείως το νόημα ενός ερωτήματος μετά από μια διευκρίνηση και δεν παίζει να το' χανε καταλάβει.
Εγώ είχα γράψει
"Πριν την διευκρίνηση, η απάντηση είναι αυτή"
"Μετά τη διευκρίνηση, η απάντηση είναι αυτή"
Το θέμα είναι ΑΣΑΦΕΣ και δε δίνεται διευκρίνηση.
Και οι δύο 100 μου βάλανε, ενώ θα μπορούσαν άνετα να μου το κόψουν όλο.
(Εγώ συμφωνώ μ' αυτό με το παρατηρήσεων. Αλλά αφού το λέει το βιβλίο οφείλουν να το πιάσουν σωστό σε όποιο παιδί το έβαλε αυτό).
Πολύ ριψοκίνδυνα πράγματα έκανες αλλά ήσουν τυχερός φαίνεται έπεσες σε νορμάλ εξεταστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.