yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2011, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...
Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.
Καλή μας επιτυχία, και καλά αποτελέσματα σε όσους τελειώνουν αύριο!
Προηγούμενα θέματα:
[12/5/2011] Νεοελληνική Γλώσσα
[14/5/2011] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Φυσική Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[16/5/2011] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[16/5/2011] Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Xημεία-Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Ιστορία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Βιολογία Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Φυσική Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κατεύθυνσης
Tα θεματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puma1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
ακυρω παιδια, το καταλαβα!!
Αν καποιος εχει βρει λυσεις ας δωσει ενα λινκ!!!!
Ξερει κανεις το Α3?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puma1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
Α.1 κανεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sweet_Butterfly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavros_ribo
Νεοφερμένος
Σ
Σ
Λ
Λ
Λ
Α4.
K<-(X>1)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Το Α1 είναι σωστό.
Α1.1: Σωστό
Α1.2: Σωστό
Α1.3: Λάθος (χρησιμοποιείται κυρίως σε μη-ταξινομημένους)
Α1.4: Λάθος (μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε)
Α1.5: Λάθος (υποχρεωτικά ίδιου τύπου)
Λοιπόν, το Α3 είναι κάτι που εμένα με αιφθνιδίασε ευχάριστα, καθώς ζητάει από τα παιδιά να ασκήσουν και λίγο το ... μυαλό τους.Ξερει κανεις το Α3?
Βλέπουμε ότι το Δ αρχικοποιείται ως ΑΛΗΘΗΣ και για κάθε επανάληψη του βρόχου αλλάζει η τιμή του.
Έτσι:
- Ν=1: ΨΕΥΔΗΣ
- Ν=2: ΑΛΗΘΗΣ
- Ν=3: ΨΕΥΔΗΣ
- Ν=4: ΑΛΗΘΗΣ
- ...
- Ν=2011: ΨΕΥΔΗΣ
- ...
- Ν=8128: ΑΛΗΘΗΣ
Εγώ θα το χαρακτήριζα ως "δύσκολο" το Α3 για αυτούς που μαθαίνουν παπαγαλία πέντε πράγματα και δεν ξέρουν να σκέφτονται. Αλλά κατά τα άλλα δεν είναι τίποτα όπως βλέπετε. Απλώς να παρατηρήσεις ότι για ζυγά είναι ΑΛΗΘΗΣ και για περιττά είναι ΨΕΥΔΗΣ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puma1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Δεν έχουν ανεβάσει 4ο ακόμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Α.2 Σ , Λ , Σ , Σ , Λ
Α.1 κανεις?
Α2 ειναι Σ,Σ,Σ,Λ,Λ
Α1 ειναι Σ,Σ,Λ,Λ,Λ
Δεν καταλαβα ποιο ρολο επαιζε η διευκρινηση που μας εδωσαν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaspotter
Νεοφερμένος
Έκανα 2-3 παραδείγματα και δουλεύει σωστα!!!Ελέγξε το και εσείς!!
Υ.Γ. Το .eq. σημαίνει equal και είναι το = (ίσον)
Το .gt. σημαίνει greather than και είναι το >= (Μεγαλύτερο ίσο)
program thema4
do i=1,22
do j=1,22
read*, In(i,j)
enddo
enddo
k=0
l=0
do i=1,22
suma=0
do j=1,22
suma=suma+In(i,j)
if (i.eq.j) then
if (In(i,j).eq.1) then
l=l+1
endif
endif
enddo
if (suma.eq.0) then
k=k+1
endif
enddo
print*, "aytoi pu den psifisan kanena einai",k
print*, "aytoi pu psifisan ton eayto tus einai",l
do j=1,22
suma=0
do i=1,22
suma=suma+In(i,j)
enddo
Io(j)=suma
enddo
do i=1,22
Io1(i)=i
enddo
do i=1,22
do j=22,i+1,-1
if (Io(j).gt.Io(j-1)) then
itmp=Io(j)
Io(j)=Io(j-1)
Io(j-1)=itmp
itmp=Io1(j)
Io1(j)=Io1(j-1)
Io1(j-1)=itmp
endif
enddo
enddo
do i=1,3
print*, "Paiktis numero",Io1(i),"Psifoi:",Io(i)
enddo
stop
end
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το 1ο το έπιασα όλο εκτός από όλη σχεδόν την θεωρία γιατί αυτούς τους ορισμούς δεν τους είχα διαβάσει σχεδόν καθόλου,στο Β2 έκανα μαλακία στην αρχή και μπέρδεψα το z με τον w,αλλά στη συνέχεια το έκανα σωστά(πόσο παίζει να μου κόψουν για ένα λάθος στην αρχή,το 3ο νομίζω το έκανα σωστά!Τώρα για το 4ο δεν ξέρω..Με μπέρδεψε πολύ το Δ4 γιατί δεν φανταζόμουν πώς μπορούν να εμφανιστούν και οι αριθμοί τους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
- Δεν είναι η μοναδική λύση. Δεκτό είναι οτιδήποτε δουλεύει.
- Είναι ΛΑΘΟΣ η χρήση πίνακα για τον αριθμό των υποψηφίων, γιατί δεν είναι γνωστός. Κόβονται μονάδες απ' αυτό.
- Αντίθετα, είναι ΣΩΣΤΗ η χρήση πίνακα 1x3 για να κρατήσετε τις βαθμολογίες στις τρεις βαθμολογικές ενότητες του κάθε υποψηφίου. Είναι σωστό είτε το λύσετε με πίνακα είτε χωρίς για τους βαθμούς.
- Η λύση που ακολουθεί είναι χωρίς καθόλου πίνακες.
- Για μένα ήταν το πιο δύσκολο ερώτημα.
[B]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ[/B] Θέμα_3
[B]ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ[/B]
[B]ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:[/B] ΒΑΘΜΟΣ, SUM, ΜΟ, MAX, MIN
[B]ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:[/B] ΟΝΟΜΑ, ΟΝΟΜΑ_MIN
[B]AΡΧΗ[/B]
MIN <- 101
ΟΝΟΜΑ_MIN <- '[I][COLOR=#ed1c24]Κανένας[/COLOR][/I]'
[B] ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Δώσε το όνομα του υποψηφίου : [/I][/COLOR]'
[B] ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΟΝΟΜΑ
[B] ΟΣΟ[/B] ΟΝΟΜΑ <> '[I][COLOR=#ed1c24]ΤΕΛΟΣ[/COLOR][/I]' [B]ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ[/B]
ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΑΛΗΘΗΣ
SUM <- 0
MAX <- 0
[B]ΓΙΑ[/B] i [B]ΑΠΟ[/B] 1 [B]ΜΕΧΡΙ[/B] 3
[B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Δώσε βαθμολογία της θεματικής ενότητας [/I][/COLOR]', i, '[I][COLOR=#ed1c24] : [/COLOR][/I]'
[B]ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΒΑΘΜΟΣ
SUM <- SUM + ΒΑΘΜΟΣ
[B]ΑΝ[/B] ΒΑΘΜΟΣ > MAX [B]ΤΟΤΕ[/B]
MAX <- ΒΑΘΜΟΣ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
[B]ΑΝ[/B] ΒΑΘΜΟΣ < 50 [B]ΤΟΤΕ[/B]
ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΨΕΥΔΗΣ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
[B]ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ[/B]
[B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Ο μεγαλύτερος βαθμός είναι : [/COLOR][/I]', MAX
ΜΟ <- SUM / 3
[B]ΑΝ[/B] ΜΟ < 55 [B]ΤΟΤΕ[/B]
ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΨΕΥΔΗΣ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
[B]ΑΝ[/B] (ΜΟ < MIN) [B]ΚΑΙ[/B] (ΕΠΙΤΥΧΩΝ = ΑΛΗΘΗΣ) [B]ΤΟΤΕ[/B]
MIN <- ΜΟ
ΟΝΟΜΑ_MIN <- ΟΝΟΜΑ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
[B]ΑΝ[/B] ΕΠΙΤΥΧΩΝ = ΑΛΗΘΗΣ [B]ΤΟΤΕ[/B]
[B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Όνομα υποψηφίου : [/I][/COLOR]', ΟΝΟΜΑ
[B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Συνολική βαθμολογία : [/COLOR][/I]', ΜΟ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
[B] ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Δώσε το όνομα του υποψηφίου : [/COLOR][/I]'
[B] ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΟΝΟΜΑ
[B]ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ[/B]
[B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Ο επιτυχών με την μικρότερη συνολική βαθμολογία ήταν ο/η : [/I][/COLOR]', ΟΝΟΜΑ_MIN
[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaspotter
Νεοφερμένος
Τώρα για το 4ο δεν ξέρω..Με μπέρδεψε πολύ το Δ4 γιατί δεν φανταζόμουν πώς μπορούν να εμφανιστούν και οι αριθμοί τους!
Μπορούσες να φτιαξεις ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) με το άθροισμα των ψήφων!Μετά μπορούσες να φτιάξεις άλλο ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) που σε κάθε θέση θα είχε τον αριθμό της γραμμής!!!Δηλαδή στην γραμμη ένα θα είχε τον αριθμό 1, στη γραμμή 2 τον αριθμό 2 κτλ! Έτσι θα είχες 2 παραλληλους πίνακες και ο ένας θα έιχε σε κάθε θέση το νούμε ρο του παίκτη και ο άλλος τον βαθμό του!
Τέλος θα ταξινομούσες τον πίνακα με τα αθροίσματα των ψήφων (κατά αύξουσα σειρα...μπορεις και φθίνουσα) και παράλληλα θα ταξινομούσες και τον 2ο πίνακα με τους αριθμούς!!!οτι αλλαγή έκανες για τον πίνακα με τα αθροίσματα την ίδια θα έκανες και για τον πίνακα με τους αριθμούς!!!έτσι στις 3 πρώτες θέσεις θα είχες τον αριθμό του παίκτη και στον άλλο πίνακα το βαθμό του!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Ναι, το είδα. Δεν είναι λάθος αν γράψει κανείς πρόγραμμα πάντως. Είναι πλήρως ισοδύναμο όταν σου ζητάνε αλγόριθμο, σύμφωνα με την εξεταστέα ύλη. Ο αλγόριθμος είναι ίδιος, απλώς δεν βάζεις τις δηλώσεις.Γιώργο αλγόριθμο ζητάνε στο Γ όχι πρόγραμμα
Εγώ btw Πρόγραμμα έγραψα παντού όταν έδινα και δεν μου έκοψαν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπορούσες να φτιαξεις ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) με το άθροισμα των ψήφων!Μετά μπορούσες να φτιάξεις άλλο ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) που σε κάθε θέση θα είχε τον αριθμό της γραμμής!!!Δηλαδή στην γραμμη ένα θα είχε τον αριθμό 1, στη γραμμή 2 τον αριθμό 2 κτλ! Έτσι θα είχες 2 παραλληλους πίνακες και ο ένας θα έιχε σε κάθε θέση το νούμε ρο του παίκτη και ο άλλος τον βαθμό του!
Τέλος θα ταξινομούσες τον πίνακα με τα αθροίσματα των ψήφων (κατά αύξουσα σειρα...μπορεις και φθίνουσα) και παράλληλα θα ταξινομούσες και τον 2ο πίνακα με τους αριθμούς!!!οτι αλλαγή έκανες για τον πίνακα με τα αθροίσματα την ίδια θα έκανες και για τον πίνακα με τους αριθμούς!!!έτσι στις 3 πρώτες θέσεις θα είχες τον αριθμό του παίκτη και στον άλλο πίνακα το βαθμό του!
Ναι τελικά έτσι το έκανα!Μου ήρθε φλασιά για τα bold και ευτυχώς το έγραψα!
Μπορεί κανείς να μου πει πόσο μπορούν να μου κόψουν που στο Β2 ξεκίνησα λάθος;Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν και τις 10 μονάδες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Μάλλον όχι. Στις Πανελλήνιες κάθε βήμα είναι και πόντος, οπότε θα πάρεις κάποιο ποσοστό.Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν και τις 10 μονάδες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.