Crystal Math
Νεοφερμένος
Για όσους έγραψαν χτες ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το ερώτημα Γ2. Δικαιολόγησαν τη συμπλήρωση του πίνακα ή απλά τον έγραψαν συμπληρωμένο χωρίς δικαιολόγηση;
Tι εννοείς σου έδινε 2-3 (διάμεσο,σχέση f2 f3 νομίζω και μέση τιμή) δεδομένα αν θυμάμαι καλά για να τον συμπληρώσεις.Αν δεν τα "μετέφρασες" στην κόλλα σου πώς βρήκες τις συχνότητες?Επίσης στις έδινε για το Γ3 οπότε αν απλα κότσαρες τον πίνακα συμπληρωμένο τι να διορθώσει ο άλλος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Πω ρε φιλε γιατι το κανεις αυτο;Ειλικρινα γιατι να μπεις σε ενα θεμα που αφορα παιδια Γ λυκειου και να αρχισεις να λες περσι ηταν χειροτερα και φετος γκρινιαζετε ,λετε μαλακιες,μακαρι να σας πετσοκοψουν κλπ.
Ποσο χαμηλης νοημοσυνης παιζει να σαι για να κανεις κατι τετοιο,σε μια βραδια που τα παιδια προετοιμαζονται για ενα απο τα πιο δυσκολα μαθηματα.Λες και εχεις αναγκη να αυτοεπιβεβαιωθεις.Τη στιγμη που αλλος πασχιζει να αφησει πισω μια αποτυχια και να παει μπροστα;Ξερεις ποσο ασχημα μπορει να ειναι ψυχολογικα;
18 ετων,1ο ετος οπως φανταζομαι δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις απο το να καθεσαι και να εξαπολυεις μαλακιες απο το σπιτι σου;Τραβα για κανα καφε.Φανταζομαι οι περισσοτεροι φετινοι υποψηφιοι δεν θα κανουν αυτο που κανεις,να μπαινουν σε φορουμ και να προκαλουν γραφοντας αηδιες.
α) έχει πλάκα
β) το έκαναν σε εμας πέρυσι και είχε πλάκα
γ) δεν είπα μακάρι να σας πετσοκόψουν, ο καθένας ας πάρει ότι γράψει
δ) είμαι πολύ χαμηλής νοημοσύνης
ε) εφόσον τα παιδιά προετοιμάζονται για ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα, δεν θα έπρεπε να είναι εδώ όλη μέρα και να στεναχωριούνται που τους πειράζω. Δεν λες?
στ) να αυτοεπιβεβαιωθώ? όχι, εγώ είμαι μια χαρά
ζ) αν ο άλλος θέλει να πάει μπροστά και ένας άγνωστος όπως εγώ του χαλάσει την ψυχολογία μέσω του internet τότε τα έχει πολύ σκούρα γιατί η ζωή δεν είναι εύκολη και αν επηρεάζεσαι από τον καθένα, RIP
η) Κανονικά θα έπρεπε να διαβάζω
θ) έπαιζα lol αλλά βαρέθηκα
ι) οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν ξέρουν καν το ischool. I was born into it. Molded by it.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vHSdis
Νεοφερμένος
α) έχει πλάκα
β) το έκαναν σε εμας πέρυσι και είχε πλάκα
γ) δεν είπα μακάρι να σας πετσοκόψουν, ο καθένας ας πάρει ότι γράψει
δ) είμαι πολύ χαμηλής νοημοσύνης
ε) εφόσον τα παιδιά προετοιμάζονται για ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα, δεν θα έπρεπε να είναι εδώ όλη μέρα και να στεναχωριούνται που τους πειράζω. Δεν λες?
στ) να αυτοεπιβεβαιωθώ? όχι, εγώ είμαι μια χαρά
ζ) αν ο άλλος θέλει να πάει μπροστά και ένας άγνωστος όπως εγώ του χαλάσει την ψυχολογία μέσω του internet τότε τα έχει πολύ σκούρα γιατί η ζωή δεν είναι εύκολη και αν επηρεάζεσαι από τον καθένα, RIP
η) Κανονικά θα έπρεπε να διαβάζω
θ) έπαιζα lol αλλά βαρέθηκα
ι) οι περισσότεροι υποψήφιοι δεν ξέρουν καν το ischool. I was born into it. Molded by it.
Αυτα τα εγραψα οχι για να μου απαντησεις με εξυπνες,πνευματωδεις απαντησεις.Βλεπω οτι λειτουργικα δεν μπορεις να διακρινεις ποτε πρεπει να το βουλωνεις και ποτε πρεπει να λες τις μαλακιες.Ανικανος μεχρι να καταλαβεις και αυτο εισαι,δυστυχως.
Εγω δεν ειδα να περιγραφεις καμια πλακα οταν ελεγες ''να δειτε τι ωραια που θα σας μπαινει η πουτσ@ στον κωλο'' και αλλα τετοια συναφη,οτι γκρινιαζουν φετος.Γενικα,νοοτροπια 5χρονου εχεις.
Τεσπα,παιδια,δεν αξιζει να αγχωνεστε,θα φανουν το ποσο δυσκολα ηταν στα στατιστικα,δωστε τα ολα αυριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
- Έχει δεδομένα σε λεξούλες. Πχ "η εφαπτομένη", "ο k είναι ακέραιος". Το οποίο μπορεί να σε κάψει αν δεν είσαι παρατηρητικός. Εγώ με την 2η παρατήρησα το
- Έχει απλή γεωμετρία.
- Χρειάζεται γνώσεις Α' Λυκείου. Αυτό για την ανισότητα του Δ' θέματος, για να βρεις το k. Είναι πράγματα που όλες οι κατευθύνσεις έχουν (ή έπρεπε να έχουν) κάνει στην Α' Λυκείου.
Προσωπικά μ' αρέσει αυτή η τάση, θα το πω, γιατί βάζει τα παιδιά να σκέφτονται κι όχι να είναι ρομπότ.
Καλά, εντάξει, την θεωρητική την κάψανε, δεν έχω να πω κάτι άλλο. Αν και, ξαναλέω, ακόμα και αυτό με τις ανισώσεις για το k είναι ύλη που έχει βγει στην Α' Λυκείου. Οκ, δεν ήταν και γυμνασίου όπως λένε διάφορα γατάκια, αλλά ήταν Α' Λυκείου.
Από εκεί και πέρα μην ξεχνάτε, ήταν δύσκολα για όλους. Ελπίζω να τα προσπαθήσατε όσο μπορούσατε. Μην σκέφτεστε αν γράψατε άσχημα με βάση το 20, αλλά σκεφτείτε άμα έχετε γράψει καλά σε σχέση με τους άλλους. Bonne chance για την συνέχεια.
PS: το Α' θέμα δεν έχω κοιτάξει καν, αλλά δεν υπάρχει δικαιολογία αν ήταν "δύσκολο". Είναι πράγματα αυτούσια απ' το βιβλίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Αυτα τα εγραψα οχι για να μου απαντησεις με εξυπνες,πνευματωδεις απαντησεις.Βλεπω οτι λειτουργικα δεν μπορεις να διακρινεις ποτε πρεπει να το βουλωνεις και ποτε πρεπει να λες τις μαλακιες.Ανικανος μεχρι να καταλαβεις και αυτο εισαι,δυστυχως.
Εγω δεν ειδα να περιγραφεις καμια πλακα οταν ελεγες ''να δειτε τι ωραια που θα σας μπαινει η πουτσ@ στον κωλο'' και αλλα τετοια συναφη,οτι γκρινιαζουν φετος.Γενικα,νοοτροπια 5χρονου εχεις.
Τεσπα,παιδια,δεν αξιζει να αγχωνεστε,θα φανουν το ποσο δυσκολα ηταν στα στατιστικα,δωστε τα ολα αυριο.
Στατιστικά μιλώντας, τα παιδιά της τεχνολογικής θα έχουν το ίδιο ποσοστό επιτυχίας με πέρυσι, άντε κατά μέσο όρο -0/5 μονάδες πιο κάτω. Θα φανεί το καλοκαίρι.
Τώρα αν σε πείραξα εντάξει το καταλαβαίνω. Έτσι ακριβώς ήταν και πέρυσι. Τώρα όμως δεν θα έπρεπε να σε πειράζουν οι πνευματώδεις απαντήσεις μου, ειδικά όταν έχουν δίκιο. Αύριο γράφουν ένα από τα πιο δύσκολα μαθήματα, και σήμερα τέτοια ώρα μπαίνουν στο ischool να ελέγξουν απαντήσεις σε ένα θέμα το οποίο πάει πέρασε? Δεν είναι δικό μου λάθος. Chill. Όλη η ζωή είναι εξετάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εννοώ ότι δεν αναφέρει στην εκφώνηση "να βρείς", "να υπολογίσεις", ή "να δικαιολογήσεις", αλλά απλώς να μεταφέρεις τον πίνακα συμπληρωμένο σωστά. Δεν είναι λίγοι οι μαθητές που υπολόγισαν τις συχνότητες στο πρόχειρο και λόγω της (κακής) διατύπωσης θεώρησαν ότι θα ήταν χάσιμο χρόνου η μεταφορά των υπολογισμών στο καθαρό. Κατά την άποψή μου, η σωστή διατύπωση θα ήταν να προσθέσουν στο τέλος τη φράση "δικαιολογήστε την απάντησή σας".Tι εννοείς σου έδινε 2-3 (διάμεσο,σχέση f2 f3 νομίζω και μέση τιμή) δεδομένα αν θυμάμαι καλά για να τον συμπληρώσεις.Αν δεν τα "μετέφρασες" στην κόλλα σου πώς βρήκες τις συχνότητες?Επίσης στις έδινε για το Γ3 οπότε αν απλα κότσαρες τον πίνακα συμπληρωμένο τι να διορθώσει ο άλλος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Τι να πούμε και μεις πέρσι που ενώ τα θέματα ήταν πιο δύσκολα απ'του 11 + την πτυοσα της φυσικής, οι βάσεις αυξήθηκαν.
Θα έλεγα κάτι εδώ για τις βάσεις αλλά θα με κατηγορούσαν αφάνταστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Τα θέματα αυτά ήταν φουλ φροντιστηριακά.
Εγώ όλο τέτοια έλυνα.
Έκατσα και έλυσα τα θέματα.
Το Β Θέμα είναι απλό θέμα πιθανοτήτων απλά ήθελε ψυχραιμία.
Το Γ Θέμα ήταν βατό και έβγαινε εύκολα, αρκεί να κοίταγες με προσοχή τα δεδομένα και να έβαζες κάτω αυτά που ξέρεις.
Η δυσκολία πιστεύω εστιάζεται στο Δ θέμα.
Δ1. αρκεί να θυμόσουν την εξίσωση της ευθείας και επίσης το ότι η απόλυτη τιμή ενός αριθμού είναι η απόσταση του απο την αρχή των αξόνων.
Και βέβαια να δείς με προσοχή τα δεδομένα της εκφώνησης. Μου θύμισε περίπου το Β1 του 2011.
Δ2. βατό
Δ3. αρκετά τσαχπίνικο. ήθελε παρατηρητικότητα και επίσης βασικές γνώσεις των λογαρίθμων προηγούμενων τάξεων.
Έβγαινε εύκολα πάντως.
Δ4. το ερώτημα αυτό το θεωρώ το δυσκολότερο όλου του διαγωνίσματος που παίζει με την ψυχραιμία των μαθητών που θέλουν να αριστεύσουν.
Ένας μαθητής που θα έβλεπε ψύχραιμα και καθαρά τα δεδομένα της άσκησης, δεν θα αντιμετώπιζε πρόβλημα.
Τελικά σχόλια : Ήταν θέματα που απαιτούσαν ψυχραιμία και όχι άγχος.
Ένας μαθητής της θεωρητικής θεωρώ ότι αντιμετώπισε πρόβλημα μόνο στα ερωτήματα Δ1,Δ2,Δ4...άντε και στο Γ3.
Ένας μαθητής της τεχνολογικής και θετικής κατεύθυνσης που έχει ανοίξει το μάτι του με αυτά που έχει κάνει στα Μαθηματικά Κατ. πιστεύω ότι το 85-95 το έπιανε.
Το 95+ όπως και στις χρονιές 2011,2012 πιανόταν δύσκολα και απο έναν άριστο μαθητή ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.
Θεωρώ ότι οι μαθητές λόγω των δύσκολων θεμάτων της προηγούμενης χρονιάς θα ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι και δεν θα έπρεπε να "ψαρώσουν".
Εκτιμώ ότι δεν θα υπάρξουν τραγικές διαφοροποιήσεις σχετικά με πέρσυ. Ίσως μια ελαφρά μείωση.
Καλή επιτυχία στη φυσική (για τους θετικοτεχνολογικούς) και στη λογοτεχνία (για τους θεωρητικούς)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
Λάθος το θέμα Δ3 στα Μαθηματικά- Η απάντηση της Επιτροπής Εξετάσεων
Σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία το θέμα Δ3 των “Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας” (των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ-Ομάδα Β΄) είναι λάθος. Η ΕΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση την Τρίτη 21/05, μια ημέρα μετά την εξέταση του μαθήματος, καλώντας παράλληλα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Επισημαίνουμε ότι το Θέμα Δ3 του μαθήματος: “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας” των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2013 είναι λάθος.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας.
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Γεώργιος Δημάκος Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ύστερα από την αναταραχή που προκάλεσε ο εντοπισμός του λάθους, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων συνεδρίασε το απόγευμα της Τρίτης 21/05, και παρόλο που αναγνώρισε το λάθος, αποφάσισε ότι η «ασύμβατη υπόθεση» που δόθηκε στο θέμα Δ3 δεν επηρεάζει την επίλυσή του. Η ανακοίνωση της Επιτροπής έχει ως εξής:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ανακοινώνει ότι στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος. Η ΚΕΕ με οδηγία της προς τα Βαθμολογικά Κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».
Πηγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Νταξει τουλαχιστον θα βαλουν καλους βαθμους...τα ιδια εκαναν ΑΚΡΙΒΩΣ περσι σε εμας με τη βιολογια...Πανελλήνιες 2013
Λάθος το θέμα Δ3 στα Μαθηματικά- Η απάντηση της Επιτροπής Εξετάσεων
Σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία το θέμα Δ3 των “Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας” (των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ-Ομάδα Β΄) είναι λάθος. Η ΕΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση την Τρίτη 21/05, μια ημέρα μετά την εξέταση του μαθήματος, καλώντας παράλληλα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Επισημαίνουμε ότι το Θέμα Δ3 του μαθήματος: “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας” των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2013 είναι λάθος.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας.
Ενημέρωση 20:42Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής ΕταιρείαςΟ Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Δημάκος Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ύστερα από την αναταραχή που προκάλεσε ο εντοπισμός του λάθους, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων συνεδρίασε το απόγευμα της Τρίτης 21/05, και παρόλο που αναγνώρισε το λάθος, αποφάσισε ότι η «ασύμβατη υπόθεση» που δόθηκε στο θέμα Δ3 δεν επηρεάζει την επίλυσή του. Η ανακοίνωση της Επιτροπής έχει ως εξής:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ανακοινώνει ότι στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος. Η ΚΕΕ με οδηγία της προς τα Βαθμολογικά Κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».
Πηγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Πανελλήνιες 2013
Λάθος το θέμα Δ3 στα Μαθηματικά- Η απάντηση της Επιτροπής Εξετάσεων
Σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρία το θέμα Δ3 των “Μαθηματικών και Στοιχείων Στατιστικής Γενικής Παιδείας” (των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ-Ομάδα Β΄) είναι λάθος. Η ΕΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση την Τρίτη 21/05, μια ημέρα μετά την εξέταση του μαθήματος, καλώντας παράλληλα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Επισημαίνουμε ότι το Θέμα Δ3 του μαθήματος: “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας” των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου 2013 είναι λάθος.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας.
Ενημέρωση 20:42Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής ΕταιρείαςΟ Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Δημάκος Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ύστερα από την αναταραχή που προκάλεσε ο εντοπισμός του λάθους, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων συνεδρίασε το απόγευμα της Τρίτης 21/05, και παρόλο που αναγνώρισε το λάθος, αποφάσισε ότι η «ασύμβατη υπόθεση» που δόθηκε στο θέμα Δ3 δεν επηρεάζει την επίλυσή του. Η ανακοίνωση της Επιτροπής έχει ως εξής:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ανακοινώνει ότι στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος. Η ΚΕΕ με οδηγία της προς τα Βαθμολογικά Κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».
Πηγή
Για όσους, πριν διαβάσουν τη συνέχεια, ξεκίνησαν τα καντήλια
ή χάρηκαν που ίσως βαθμολογηθεί το ερώτημα με μεγαλύτερη επιείκεια,
το περιστατικό αναφέρεται στη Δ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolaos p.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
"Με αλλους 4-5 μαθηματικους εχουμε κανονισει να μαζευτουμε σε ενα μπαρ και να τα κοπανησουμε μεχρι το πρωι"
Ο λογος νομιζω ειναι προφανης!(παντως οχι απο χαρα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) ανακοινώνει ότι στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος.
Η ΚΕΕ με οδηγία της προς τα Βαθμολογικά Κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».
https://minedu.gov.gr/grafeio-typoy-...-typoy-main/9661-21-05-13-anakoinwsi-kee.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexia91
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/u683/24513aa2.jpg
https://www.alfavita.gr/arthra/κοινή...μαθηματικά-γενικής-παιδείας-στις-πανελλαδικές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η οδηγία της ΚΕΕ προς τους βαθμολογητές αποδεικνύει ότι η επιτροπή παραδέχεται τη γκάφα της στη διατύπωση του ερωτήματος Γ2. Πάντως, όπως αναφέρουν αρκετοί βαθμολογητές, πολλοί είναι οι μαθητές που βρήκαν τις σχετικές συχνότητες στο πρόχειρο, κάνοντας όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς, αλλά εξαιτίας της (κακής) διατύπωσης του ερωτήματος απλώς έγραψαν στο καθαρό τον πίνακα συμπληρωμένο χωρίς να δικαιολογήσουν πώς το βρήκαν. Αυτοί τι φταίνε να χάσουν 2 μονάδες;Για όσους ενδιαφέρονται για το ερώτημα Γ2
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/u683/24513aa2.jpg
https://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosmon1994
Νεοφερμένος
Και αν εγώ κάθως προσπαθούσα να αποδείξω το πως βρήκα τα νούμερα δεν μου έφτανε ο χρόνος για να λύσω κάποιο ερώτημα?
Δηλαδή αυτός που πήρε από το επόμενο ερώτημα την απάντηση θα πάρει σχεδόν όσα θα πάρω κι εγώ?
Ήμαρτον...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.