lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Υπάρχει στο σχολικό πάνω απο τη διακύμανση..παιδια παμε καλα? η αποδειξη ηταν ευκολη οκ αλλα εκτος ύλης οταν τα προηγουμενα 10 χρονια βαζουν αποδειξεις εντος ύλης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Υπάρχει στο σχολικό πάνω απο τη διακύμανση..
Αυτό που μπέρδεψε όμως αρκετούς είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά μέσα στο σχολικό ο όρος "αριθμητικός μέσος"
Μόνο στο βιβλίο της Β' λυκείου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Κι όμως αναφέρεται! Στη σελίδα πριν ακριβώς εξηγήσει τη μέση τιμή..όταν λεει ποια ειναι τα μέτρα θέση γράφει "μέση τιμή ή αριθμητικός μέσος"Αυτό που μπέρδεψε όμως αρκετούς είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά μέσα στο σχολικό ο όρος "αριθμητικός μέσος"
Μόνο στο βιβλίο της Β' λυκείου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Κι όμως αναφέρεται! Στη σελίδα πριν ακριβώς εξηγήσει τη μέση τιμή..όταν λεει ποια ειναι τα μέτρα θέση γράφει "μέση τιμή ή αριθμητικός μέσος"
Αα οκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;Ωραια..και καποιο παιδι θελει να παει 5ο πεδιο..Πως θα το κανει αυτο?Αν δεν παρει μαθηματικα?
Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;
Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;
Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;
Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.
Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.
Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AthensFinest
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;
Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;
Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;
Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;
Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.
Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.
Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;
Λοιπόν..Φαίνεται ότι είτε παρερμηνεύτηκαν τα λόγια μου,είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά.ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να υπάρχει βαθμός δυσκολίας,αλλιώς έτσι δεν μπορεί να ξεχωρίσει ο άριστος απ' τον καλό,ο καλός από τον μέτριο και πάει λέγοντας.Απλώς αυτό που θέλω να πω είναι να μην υποστηρίζετε εσείς οι θετικο-τεχνολογικοί ότι πέσαν εύκολα και γελοία θέματα,απ' την στιγμή που ο μέσος όρος των μαθητών που έδιναν μαθηματικά γενικής έπεσε αρκετά χαμηλά.Μην το παίζετε έξυπνοι εις βάρος άλλων(όπως και οι θεωρητικοί δεν πρέπει να κάνουν το αντίστοιχο).Και μην προσπαθείτε να κατηγορείτε τους θεωρητικούς επειδή επέλεξαν τα μαθηματικά!Δεν είναι χαζός κάποιος να πάρει μάθημα που ξέρει εκ των προτέρων ότι θα του ρίξει τα μόρια.
Και όσων αφορά αυτούς που κοκορεύονται για τα εύκολα θέματα,η πλειοψηφία έχει πατώσει.
Φέτος δεν ήταν απλώς 3 πράξεις.Να μου πεις για τα θέματα που μπήκαν 2000 και 2001 που ήταν σαν να λύνουμε σταυρόλεξα και λογοπαίγνια,ναι,να το δεχτώ.Αλλά ήταν ανεβασμένα αρκετά τα φετινά.Και καλοί μαθητές δεν μπόρεσαν να γράψουν.
Δεν σου ζητάω να πέσεις στον πάτο.Αλλά τα παιδιά που στόχευαν σε ένα 15(και δεν στόχευαν στο να σου φάνε το 20) φέτος πέσαν στο 10 και πιο χαμηλά.Αυτό δεν σημαίνει κάτι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παυλος1
Εκκολαπτόμενο μέλος
ενω εχεις δίκιο, το χανεις απο την αλλαζονία σου,εισαι πετυχημενος και αριστος οταν πετυχαινεις στην ζωη και οχι οταν γραφεις 20 μαθηματικα γενικης.περυσι και γω εγραψα 20 φετος ομως 19 λεω και ειμαι τεχνολογικη.λιγο μετρο, ποτε δεν υποβιβαζουμε τον αλλον.η ζωη ειναι ροδα και γυριζει.στο λεει ενας μεγαλυτερος σου.Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;
Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;
Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;
Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;
Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.
Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.
Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Επειδή το επόμενο μάθημα δεν αργεί, μήπως να ξεχάσετε ό,τι γράψατε μέχρι τώρα και να συγκεντρωθείτε στα επόμενα; Ας τελειώσετε τις Πανελλήνιες με το καλό, να βγουν και τα αποτελέσματα και μετά συζητάτε όσο θέλετε για το σύστημα και τη διαβάθμιση. Τώρα απλά κουράζεστε σε συζητήσεις που δεν είναι επί του παρόντος. Καλή επιτυχία στα επόμενα και συγκεντρωθείτε
Μα έτσι πάει..Αν δεν έρθει το επόμενο μάθημα,δεν ξεχνιέται το προηγούμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bour1992
Νεοφερμένος
Αποτι ακούω σωστη ειναι η λυση οταν παρεις το 1/4 της 2ης κλασης ολη τήν 3η και το 1/2 της 4ης. Με το 1/2 της 4ης ομως το 14 μενει απέξω γιατι στο 1/2 υπαρχουν ατομα με απωλεια λιγοτερο απο 14.
Εγω προσωπικα κανωντας αυτη τη σκεψη πήρα τα 3/4 της 4ης.
Πιστευεται οτι δεν ηταν καλη η διατυπωση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolhs
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν είναι λάθος. Πιστεύω πως δεν θα σου κόψουν από τη μη δικαιολόγηση του προσήμου.Αρκετά βατά μπορώ να πω ήταν τα θέματα, δε παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Να ρωτήσω κάτι όμως? Στο τέταρτο θέμα, στο πρώτο ερώτημα αφού βρήκα τις ρίζες και απέρριψα τη μία, έκανα τον πίνακα τιμών αλλά δεν αιτιολόγησα για πιο λόγο έβαλα το πρόσημο της f'(x) όπως το έβαλα γιατί το θεώρησα περιττό αφού ο αριθμητής ήταν πολυώνυμο και ο παρανομαστής θετικός σύμφωνα με τα δεδομένα της εκφώνησης. Θεωρείται λάθος? Πόσο μπορεί να μου κόψουν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
εχει και στο βιβλίο τέτοια άσκηση. Κ το συγκεκριμένο δεν ήταν δύσκολο γιατί ήταν για την y=-x δηλαδή την διχοτόμο 3ης και 4ης. Δηλαδή 90+45.Χρειαζοταν επισης γνωσεις απο Β' Λυκειου. Μιλαω για το ερωτημα με την γωνια στο 2ο θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!GeoRge!
Δραστήριο μέλος
Α!!!!!!!!! ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ 666 ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ??? λετε ναναι οιωνος για αυριο???!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george_k214
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.