[17/5/2010] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 142)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 51 35.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 16 11.3%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 12.7%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 9 6.3%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 12 8.5%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 36 25.4%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
παιδια παμε καλα? η αποδειξη ηταν ευκολη οκ αλλα εκτος ύλης οταν τα προηγουμενα 10 χρονια βαζουν αποδειξεις εντος ύλης?
Υπάρχει στο σχολικό πάνω απο τη διακύμανση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Υπάρχει στο σχολικό πάνω απο τη διακύμανση..


Αυτό που μπέρδεψε όμως αρκετούς είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά μέσα στο σχολικό ο όρος "αριθμητικός μέσος"
Μόνο στο βιβλίο της Β' λυκείου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Αυτό που μπέρδεψε όμως αρκετούς είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά μέσα στο σχολικό ο όρος "αριθμητικός μέσος"
Μόνο στο βιβλίο της Β' λυκείου!
Κι όμως αναφέρεται! Στη σελίδα πριν ακριβώς εξηγήσει τη μέση τιμή..όταν λεει ποια ειναι τα μέτρα θέση γράφει "μέση τιμή ή αριθμητικός μέσος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Κι όμως αναφέρεται! Στη σελίδα πριν ακριβώς εξηγήσει τη μέση τιμή..όταν λεει ποια ειναι τα μέτρα θέση γράφει "μέση τιμή ή αριθμητικός μέσος"


Αα οκ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Ωραια..και καποιο παιδι θελει να παει 5ο πεδιο..Πως θα το κανει αυτο?Αν δεν παρει μαθηματικα?
Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;

Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;

Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;

Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;

Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.

Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.

Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AthensFinest

Νεοφερμένος

Ο AthensFinest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γρανίτσα (Ευρυτανία). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Αφήστε το πίσω το μάθημα, είτε γράψατε καλά είτε όχι και επικεντρωθείτε στο αυριανό...Ό,τι έγινε έγινε, δεν αλλάζει πλέον!Άδικα το παιδεύετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ναι ρε παιδες ο,τι εγινε εγινε δεν χρειαζεται να τσακωνεστε μεταξυ σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;

Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;

Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;

Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;

Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.

Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.

Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;

Λοιπόν..Φαίνεται ότι είτε παρερμηνεύτηκαν τα λόγια μου,είτε εγώ δεν το διατύπωσα σωστά.ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να υπάρχει βαθμός δυσκολίας,αλλιώς έτσι δεν μπορεί να ξεχωρίσει ο άριστος απ' τον καλό,ο καλός από τον μέτριο και πάει λέγοντας.Απλώς αυτό που θέλω να πω είναι να μην υποστηρίζετε εσείς οι θετικο-τεχνολογικοί ότι πέσαν εύκολα και γελοία θέματα,απ' την στιγμή που ο μέσος όρος των μαθητών που έδιναν μαθηματικά γενικής έπεσε αρκετά χαμηλά.Μην το παίζετε έξυπνοι εις βάρος άλλων(όπως και οι θεωρητικοί δεν πρέπει να κάνουν το αντίστοιχο).Και μην προσπαθείτε να κατηγορείτε τους θεωρητικούς επειδή επέλεξαν τα μαθηματικά!Δεν είναι χαζός κάποιος να πάρει μάθημα που ξέρει εκ των προτέρων ότι θα του ρίξει τα μόρια.

Και όσων αφορά αυτούς που κοκορεύονται για τα εύκολα θέματα,η πλειοψηφία έχει πατώσει.

Φέτος δεν ήταν απλώς 3 πράξεις.Να μου πεις για τα θέματα που μπήκαν 2000 και 2001 που ήταν σαν να λύνουμε σταυρόλεξα και λογοπαίγνια,ναι,να το δεχτώ.Αλλά ήταν ανεβασμένα αρκετά τα φετινά.Και καλοί μαθητές δεν μπόρεσαν να γράψουν.


Δεν σου ζητάω να πέσεις στον πάτο.Αλλά τα παιδιά που στόχευαν σε ένα 15(και δεν στόχευαν στο να σου φάνε το 20) φέτος πέσαν στο 10 και πιο χαμηλά.Αυτό δεν σημαίνει κάτι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

παυλος1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο παυλος1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 121 μηνύματα.
Κατα την γνώμη μου εάν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολία στο να εφαρμόσει 3 πράξεις δεν είναι και ό,τι πρέπει για να πάει σε οικονομικές σχολές. Να γίνει τί, μάνατζερ αυτός που δεν μπορεί να εφαρμόσει έναν τύπο και να κάνει επιμεριστική ιδιότητα; Οικονομικός Σύμβουλος; Να Διοικεί μια επιχείρηση; Να Αναλαμβάνει το Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; Τα λογιστικά; Τα χρηματοοικονομικά; Τί ακριβώς να κάνει;

Οι απαιτήσεις του μαθήματος είναι μηδαμινές και επειδή είναι γενικής παιδείας έτσι κι αλλιώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουν γελοία θέματα ντέ και καλά. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. Δηλαδή, αυτός ο θεωρητικός, που δεν μπορούσε να κάνει 3 πράξεις για την απόδειξη, αυτό που μου λέει είναι ότι έπρεπε να βάλουν κάτι πιό εύκολο και να πάρει κι αυτός 19-20 και να έχουμε τα ίδια μόρια δηλαδή για τις οικονομικές σχολές;

Δηλαδή πρέπει να βάλουν πανέυκολα στα οικονομικά/μαθ γεν για να πάει και ο θεωρητικός καλά. Τελικά, δηλαδή, να πάρουμε και οι 2 καλούς βαθμούς σ' αυτά και να κριθούμε από τα μαθήματα κατευθυνσής μας για τις οικονομικές σχολές;

Ε, όχι ρε φίλε θεωρητικέ, σόρρυ, αλλά εγώ δηλαδή είμαι βλάκας που ξέρω καλύτερα μαθηματικά από εσένα και πάω και γράφω γελοιότητες για να γράφεις κ' εσύ καλά; Δηλαδή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, εγώ πρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου και να γράφω θέματα του δικού σου επιπέδου; Εγώ θα μπορούσα να λύσω 10 φορές πιο δύσκολα και πολύπλοκα από αυτά, και πέφτω 10 επίπεδα για να γράψω τις βλακείες που γράφεις εσύ. Δηλαδή, εγώ θα μπορούσα να γράψω 20 και εσύ ούτε 5 (αν είσαι απο αυτούς που δεν ξέρουν γρι μαθηματικά). Και τελικά γράφω εγώ 20 και εσύ 15 και μου παραπονιέσαι κι απο πάνω; Ότι θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο εύκολα για να γράψουμε και οι δύο 20;

Δηλαδή, στην τελική, ενώ ξέρω μαθηματικά αρκετά καλά για να λύσω σε 35 λεπτά αυτά στα οποία σε τρείς ώρες εσύ έγραψες 15, το επίπεδό μου χάνεται σε μια διαφορά 5 βαθμών αντί για 15 που θα ήταν εάν κρινόμασταν δίκαια.

Ε, όχι.... αρκετά χαμηλά πέφτω για να έχει νόημα κ' για σένα το παιχνίδι, μη μου ζητάς να πέσω στον πάτο για να σε φτάσω, επειδή δεν μπορείς έστω να αυτοσχεδιάσεις εφαρμογή ενός τύπου και επιμεριστικής ιδιότητας, γιατί κατά την γνώμη μου, περί πάτου μιλάμε εκεί.

Εάν πάλι είσαι θεωρητικός και γράφεις καλά, μεγιά σου με χαρά σου, είσαι σαν κ εμένα και αξίζεις το ίδιο να μπείς στην σχολή όσο κ εγώ. Τέλεια. Αλλά αν δεν μπορείς να κάνεις πράξεις δηλαδή γιατί να μου πάρεις τη θέση με τα αρχαία και την ιστορία; Ή γιατί να μπούμε και οι δύο και μετά να γυρνάς να με ρωτάς πώς κάναμε εκείνο και πώς κάναμε το άλλο στο μάθημα;
ενω εχεις δίκιο, το χανεις απο την αλλαζονία σου,εισαι πετυχημενος και αριστος οταν πετυχαινεις στην ζωη και οχι οταν γραφεις 20 μαθηματικα γενικης.περυσι και γω εγραψα 20 φετος ομως 19 λεω και ειμαι τεχνολογικη.λιγο μετρο, ποτε δεν υποβιβαζουμε τον αλλον.η ζωη ειναι ροδα και γυριζει.στο λεει ενας μεγαλυτερος σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Επειδή το επόμενο μάθημα δεν αργεί, μήπως να ξεχάσετε ό,τι γράψατε μέχρι τώρα και να συγκεντρωθείτε στα επόμενα; Ας τελειώσετε τις Πανελλήνιες με το καλό, να βγουν και τα αποτελέσματα και μετά συζητάτε όσο θέλετε για το σύστημα και τη διαβάθμιση. Τώρα απλά κουράζεστε σε συζητήσεις που δεν είναι επί του παρόντος. Καλή επιτυχία στα επόμενα και συγκεντρωθείτε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Επειδή το επόμενο μάθημα δεν αργεί, μήπως να ξεχάσετε ό,τι γράψατε μέχρι τώρα και να συγκεντρωθείτε στα επόμενα; Ας τελειώσετε τις Πανελλήνιες με το καλό, να βγουν και τα αποτελέσματα και μετά συζητάτε όσο θέλετε για το σύστημα και τη διαβάθμιση. Τώρα απλά κουράζεστε σε συζητήσεις που δεν είναι επί του παρόντος. Καλή επιτυχία στα επόμενα και συγκεντρωθείτε :)


Μα έτσι πάει..Αν δεν έρθει το επόμενο μάθημα,δεν ξεχνιέται το προηγούμενο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bour1992

Νεοφερμένος

Ο bour1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Παιδιά στο Γ4 ελεγε « η απώλεια βάρους ενός ατόμου που επιλέχθηκε τυχαία να είναι από 7 μέχρι και 14 κιλά».
Αποτι ακούω σωστη ειναι η λυση οταν παρεις το 1/4 της 2ης κλασης ολη τήν 3η και το 1/2 της 4ης. Με το 1/2 της 4ης ομως το 14 μενει απέξω γιατι στο 1/2 υπαρχουν ατομα με απωλεια λιγοτερο απο 14.
Εγω προσωπικα κανωντας αυτη τη σκεψη πήρα τα 3/4 της 4ης.

Πιστευεται οτι δεν ηταν καλη η διατυπωση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Πιστεύω ότι η διατύπωση ήταν καλή. Εφόσον μπαίνεις στην διαδικασία να σκεφτείς μία τόσο μικρή λεπτομέρεια τότε θα ήταν πιο εύκολο να σκεφτείς και ότι δεν μπορεί να είναι τα 3/4 γιατί σίγουρα θα έχει και άτομα που χάσανε πάνω από 14 κιλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolhs

Νεοφερμένος

Ο ΝΙΚΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Το δύσκολο και το εύκολο είναι κάτι σχετικό.Η δυσκολία μετριέται σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι.Οπότε σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές ήταν πιο δύσκολα.Πολλοί φοιτητές εδώ το παίζουν έξυπνοι και παίζουν με το άγχος μας.Πάτε καμιά βόλτα για μας και αφήστε μας στην ησυχία μας να γράψουμε.Εγώ έγραψα γύρω στο 97 αλλά με δυσκολία.Το επομενο μάθημα θα είναι καθοριστίκο και πιστεύω οι βάσεις θα πέσουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Γεια χαρα στην παρεα! Ειμαι νεο μελος στο κλαμπ. Οσον αφορα τα Μαθηματικα γενικης πιστευω ότι οντως τα θεματα ηταν αρκετα δυσκολα σε σχεση παντα με τις προηγουμενες χρονιες. Βεβαια το δυσκολο ή ευκολο ειναι υποκειμενικο. Νομιζω ομως ότι αυτη τη χρονια εκτος απο γνωσεις χρειαζοταν και μεγαλη αυτοσυγκεντρωση γιατι το να κανεις λαθος στον υπολογισμο της διακυμανσης ηταν πολυ ευκολο. Ειχε πολλες πραξεις, που για μενα τα θεματα των εξετασεων πρεπει να εχουν λιγες πραξεις για να μην χανει πολυ χρονο ο μαθητης. Χρειαζοταν επισης γνωσεις απο Β' Λυκειου. Μιλαω για το ερωτημα με την γωνια στο 2ο θεμα. Προσωπικα, εγραψα πολυ καλα, 95-96 υπολογιζω για ενα λαθος στο προσημο της f' στο 4Α.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Αρκετά βατά μπορώ να πω ήταν τα θέματα, δε παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Να ρωτήσω κάτι όμως? Στο τέταρτο θέμα, στο πρώτο ερώτημα αφού βρήκα τις ρίζες και απέρριψα τη μία, έκανα τον πίνακα τιμών αλλά δεν αιτιολόγησα για πιο λόγο έβαλα το πρόσημο της f'(x) όπως το έβαλα γιατί το θεώρησα περιττό αφού ο αριθμητής ήταν πολυώνυμο και ο παρανομαστής θετικός σύμφωνα με τα δεδομένα της εκφώνησης. Θεωρείται λάθος? Πόσο μπορεί να μου κόψουν?
Δεν είναι λάθος. Πιστεύω πως δεν θα σου κόψουν από τη μη δικαιολόγηση του προσήμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Χρειαζοταν επισης γνωσεις απο Β' Λυκειου. Μιλαω για το ερωτημα με την γωνια στο 2ο θεμα.
εχει και στο βιβλίο τέτοια άσκηση. Κ το συγκεκριμένο δεν ήταν δύσκολο γιατί ήταν για την y=-x δηλαδή την διχοτόμο 3ης και 4ης. Δηλαδή 90+45.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agdr

Νεοφερμένος

Ο agdr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδιά, στο σταθμικό μέσο που έγραψα μόνο τον τύπο και για ένα λάθος στις πράξεις που έκανα και έβγαλα το s(τετραγωνο) 24.5 και είπα οτι είναι περίπου 25, πόσο λετε να κόψουν; Ελπίζω να πάρω πάνω απο 95..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ! Υπαρχει περιπτωση αυριο να ζητησουν τον ορισμο του ορισμενου ολοκληρωματος ή του εμβαδου?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:worry: φοβαμαιιιιι


Α!!!!!!!!! ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ 666 ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ??? λετε ναναι οιωνος για αυριο???!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Δε νομίζω φίλτατε "!GeoRge!".Τόσα έχουν να ρωτήσουν!Πολύ πολύ καλή επιτυχία στο αγαπημένο μου μάθημα αύριο και ελπίζω να μη σας βάλουν όσο εύκολα όσο τα περσινά γιατί οι βάσεις(της σχολής μου για παράδειγμα αλλά και των υπολοίπων) θα εκτοξευθούν στο Θεό και θα κριθεί από την έκθεση ποιος θα μπεί ή όχι!Πολύ πολύ πολύ καλή επιτυχία και ψυχραιμία,γιατί είναι μαθηματικά και πολλές φορές η έμπνευση δεν έρχεται αμέσως!Και ΕΠΙΣΗΣ!Κάθε σκέψη μετράει και μεταφράζεται σε μόρια!Γράφουμε όλο το συλλογισμό μας ακόμα και αν δεν έχουμε βρεί το τελικό αποτέλεσμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top