lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
Πέρσι μόνο μια διαδικτυακή φωνή έλεγε ότι οι βάσεις θα ενέβουν (κατά μέσο όρο)
στο τελος αυτή η φωνή δικαιώθηκε....
το κατσικι,φοκο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
provatooo
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
καλα τα περσυνα Μαθηματικα Κατευθυνσης ηταν για γελια.Μακαρι να πεσουν τετοια και φετος.μακαρι αλλα χλωμο.Να σας θυμήσω πέρσι ότι η μαθηματική εταιρία έλεγε ότι οι βάσεις στο 2ο και 4ο πεδίο θα πέσουν εξαιτίας της δυσκολίας των μαθηματικών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos4
Πολύ δραστήριο μέλος
Οσοι περασετε σε σχολες που εχουν μαθηματικα(Φυσικο,Μαθηματικο,Πολυτεχνικες κτλ) αυτα τα θεματα σε 1 χρονο θα σας φαινονται πολυ ευκολα γιατι σε αυτες τις σχολες θα κανετε πολυ πιο δυσκολα και περιπλοκα μαθηματικα.Οποτε μην απογοητευτειτε απο την δυσκολια της καθε σχολης..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Στα Σ-Λ υπήρχαν ασάφειες και κακή διατύπωση. Συγκεκριμένα, το (γ) είναι σωστό μόνο εφόσον οι απαραίτητες προϋποθέσεις παραγώγησης της σύνθετης, οι οποίες δε δίνονταν. Το κακό είναι ότι δεν αναφέρονται καν στο βιβλίο της γενικής με αποτέλεσμα, αυτός που θα μπερδευόταν θα ήταν ο θετικοτεχνολογικός.
Επίσης το (β) για είναι σωστό, ενώ για είναι λάθος. Άρα, τί απαντάμε οέο?
Το Β1 είναι απαράδεκτο για ερώτημα 2ου θέματος, καθώς αναγκάζει το μαθητή με το που ξεκινήσει τις ασκήσεις να τραβήξει χειρόφρενο και του δημιουργεί άγχος.
Για το 3ο θέμα δεν έχω άποψη καθώς δεν τα θυμάμαι και πολύ από πέρυσι. Αλλά το γεγονός ότι δίνει δεδομένο το οποίο περισσεύει (ανάλογα με τον τρόπο λύσης) και το ότι δεν δίνει το αποτέλεσμα για να μπορέσει ο μαθητής να συνεχίσει την άσκηση είναι εντελώς offside.
Για το 4ο θέμα τι να πω? Από τις πιο "άσχημες" ασκήσεις που έχω δει. Πράξεις, πράξεις και πάλι πράξεις. Καμία μαθηματική ομορφιά και καμιά ουσιαστική εξέταση της διεισδυτικότητας του μαθητή στα Μαθηματικά, που θα έπρεπε να εξετάζει κάθε 4ο θέμα. Το Δ ερώτημα και κυρίως το Δ3 μοιάζει ξένο σώμα στην άσκηση. Btw, έτσι όπως διατυπώνει το Δ3,β (εγώ τουλάχιστον) κατάλαβα ότι ήθελε το x1+x2+x3/3. Και σου πετούσα και ξεκάρφωτα τα νi και σε μπέρδευε.
Παρατήρηση: Μηδέν όρια ,πολλές πιθανότητες, κακή δομή χωρίς κλιμάκωση δυσκολίας
ΥΓ. Δείτε εδώ σελίδα 10 την άσκηση 13.. Κάτι μου θυμίζει ρε γαμώτο
https://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/EYliko/Math_Koutsandreas/4Epanalipsi_GP.pdf
Να δω πότε η επιτροπή θα βάλει τη φαντασία της να δημιουργήσει καμιά άσκηση για να μην υπάρχουν μαθητές που έχουν συναντήσει καρμπόν ασκήσεις.
πηγή https://mathematica.gr/
ΥΓ2. Περιστατικά όπως αυτά να παίρνουν πίσω τα θέματα είναι κωμικοτραγικά. Ντροπή να παίζουν με την ψυχολογία των παιδιών.
ΥΓ3. Ας σταματήσουμε οι φοιτητές που είμαστε έξω απ'το χορό να το παίζουμε εξυπνάκηδες, γιατί ακόμα και αν για κάτι που λέμε έχουμε δίκιο, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή δε βοηθάει τους μαθητές. Οπότε ας τους αφήσουμε απερίσπαστους να συνεχίσουν την προσπάθεια τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athatsi
Νεοφερμένος
Χαλια θεματα...κ τα πιο δυσκολα ever...Παιδια εχετε αλλα 4 ή 5 μαθηματα!!!δωστε τα ολα κ ξεχαστε τα μαθηματικα...δν φταιτε εσεισ που πιθανως δν γραψατε. . .keep walking. . .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fani93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο Β μονο το 1 ερώτημα ηταν δυσκολο. Το υπόλοιπο ήταν δώρο .
εγω απο το Β μονο το 1 μπορεσα να λυσω
μετα εκανα λαθος στο λ και μου εβγαινε μια ριζα 110.000 κατι
τα υπολοιπα τα ελυσα θεωρητικα, ειπα δλδ οτι αντικαθιστουμε το λ που βρηκαμε παραπανω κτλ.
ελπιζω να μου δωσουνε καμια μοναδουλα
Ας πω κι εγώ συνοπτικά τα αρνητικά των θέματων
Στα Σ-Λ υπήρχαν ασάφειες και κακή διατύπωση. Συγκεκριμένα, το (γ) είναι σωστό μόνο εφόσον οι απαραίτητες προϋποθέσεις παραγώγησης της σύνθετης, οι οποίες δε δίνονταν. Το κακό είναι ότι δεν αναφέρονται καν στο βιβλίο της γενικής με αποτέλεσμα, αυτός που θα μπερδευόταν θα ήταν ο θετικοτεχνολογικός.
Επίσης το (β) για είναι σωστό, ενώ για είναι λάθος. Άρα, τί απαντάμε οέο?
Το Β1 είναι απαράδεκτο για ερώτημα 2ου θέματος, καθώς αναγκάζει το μαθητή με το που ξεκινήσει τις ασκήσεις να τραβήξει χειρόφρενο και του δημιουργεί άγχος.
Για το 3ο θέμα δεν έχω άποψη καθώς δεν τα θυμάμαι και πολύ από πέρυσι. Αλλά το γεγονός ότι δίνει δεδομένο το οποίο περισσεύει (ανάλογα με τον τρόπο λύσης) και το ότι δεν δίνει το αποτέλεσμα για να μπορέσει ο μαθητής να συνεχίσει την άσκηση είναι εντελώς offside.
Για το 4ο θέμα τι να πω? Από τις πιο "άσχημες" ασκήσεις που έχω δει. Πράξεις, πράξεις και πάλι πράξεις. Καμία μαθηματική ομορφιά και καμιά ουσιαστική εξέταση της διεισδυτικότητας του μαθητή στα Μαθηματικά, που θα έπρεπε να εξετάζει κάθε 4ο θέμα. Το Δ ερώτημα και κυρίως το Δ3 μοιάζει ξένο σώμα στην άσκηση. Btw, έτσι όπως διατυπώνει το Δ3,β (εγώ τουλάχιστον) κατάλαβα ότι ήθελε το x1+x2+x3/3. Και σου πετούσα και ξεκάρφωτα τα νi και σε μπέρδευε.
Παρατήρηση: Μηδέν όρια ,πολλές πιθανότητες, κακή δομή χωρίς κλιμάκωση δυσκολίας
ΥΓ. Δείτε εδώ σελίδα 10 την άσκηση 13.. Κάτι μου θυμίζει ρε γαμώτο
https://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/EYliko/Math_Koutsandreas/4Epanalipsi_GP.pdf
Να δω πότε η επιτροπή θα βάλει τη φαντασία της να δημιουργήσει καμιά άσκηση για να μην υπάρχουν μαθητές που έχουν συναντήσει καρμπόν ασκήσεις.
πηγή https://mathematica.gr/
ΥΓ2. Περιστατικά όπως αυτά να παίρνουν πίσω τα θέματα είναι κωμικοτραγικά. Ντροπή να παίζουν με την ψυχολογία των παιδιών.
ΥΓ3. Ας σταματήσουμε οι φοιτητές που είμαστε έξω απ'το χορό να το παίζουμε εξυπνάκηδες, γιατί ακόμα και αν για κάτι που λέμε έχουμε δίκιο, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή δε βοηθάει τους μαθητές. Οπότε ας τους αφήσουμε απερίσπαστους να συνεχίσουν την προσπάθεια τους.
δεν μπορεις να φανταστεις ΠΟΣΟ μαζι σου ειμαι!
εχασα 10 μοναδες (και δεν εννοω στα 100!) γιατι δεν μου εβγαιναν οι πραξεις!
παμε για τα αλλα 6!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomikarios
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Παραπάνω μοναδούλες θα σου βάλουν πιστεύω.εγω απο το Β μονο το 1 μπορεσα να λυσω
μετα εκανα λαθος στο λ και μου εβγαινε μια ριζα 110.000 κατι
τα υπολοιπα τα ελυσα θεωρητικα, ειπα δλδ οτι αντικαθιστουμε το λ που βρηκαμε παραπανω κτλ.
ελπιζω να μου δωσουνε καμια μοναδουλα
Έκανες λάθος από απροσεξία/άγχος της στιγμής (δεν νομίζω ότι δεν μπορούσες να το λύσεις). Γι αυτό πιστεύω ότι δεν πρέπει να μπαίνουν τόσο εύκολα για να μην αδικούνται τα παιδιά που έχουν διαβάσει και απλώς έτυχε να κάνουν μια απροσεξία (σε όλους μπορεί να συμβεί).
Γενικά είμαι υπέρ τουλάχιστον 1 θέμα να είναι επιπέδου σαν τις κάτω άσκησης που παρέθεσα για να ξεχωρίζει ο πολύ καλός από τον άριστο και όχι να κρίνονται από το πόσες απροσεξίες θα κάνει ο καθένας. Όπως ακριβώς γινόταν με τις δέσμες.
Δυο παικτες Α και Β ρριχνουν ενα κερμα εναλλαξ και κερδιζει οποιος φερει πρωτος κορονα. Να βρεθει η πιθανοτητα για τον καθε παικτη να κερδισει οταν αρχιζει το παιχνιδι ο Α.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Ped.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gianniszante
Νεοφερμένος
Τα θεματα ηταν δυσκολα παει και τελειωσε, οχι επιδη το λεω εγω αλλα googlαριστε λιγο ΕΣΕΙΣ οι πανεξυπνοι φανταστικοι ''μαθηματικοι'' και δειτε που τα λετε ΓΕΛΟΙΑ ενω κατσατε και τα λυσατε σπιτακι σας με την μουσικουλα σας και με τον freddo απο διπλα. Δεν λεω οτι ηταν αλυτα αλλα ελαφρως πιο δυσκολα απο τα περσινα.
Δεν λεω και εγω φοιτητης ειμαι (Οικονομικων) και απο το σπιτι μου τα ελυσα και μου βγηκαν ΟΛΑ δηλαδη αν εγραφα σημερα 100 θα επιανα.
Αλλα αν ημουν στο σχολειο με τοσο αγχος και με τα θεματα ΠΗΓΑΙΝΕ-ΕΛΑ και η μια διευκρυνιση πανω στην αλλη ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα ειχα προβλημα.
Πιο συγκεκριμενα :
ΘΕΜΑ Α ηταν ΟΚ!
ΘΕΜΑ Β Σου κόβονται τα φτερα απο το πρωτο κιολας ερωτημα της πρωτης κιολας ασκησης!Αυτο ειναι πολυ σοβαρο για τον εξεταζομενο γιατι ΑΥΤΟΜΑΤΑ σκέφτεται ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΘΑ ΔΩ ΜΕΤΑ! Δεν λεω οτι ηταν δυσκολο ηταν απλα απαιτητικο ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΊ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 1 ΕΡΩΤΗΜΑ 2ου ΘΕΜΑΤΟΣ!
ΘΕΜΑ Γ Μια ΠΟΛΥ ψαρωτικη εκφωνηση με ενα πολυ ψαρωτικο Α ερωτημα με περιττο δεδομενο, γεγονος που σε οδηγει στο ο,τι κατι δεν παει καλα αν δεν το χρησιμοποιησεις.
ΘΕΜΑ Δ Η κιτσαρια σε ολο της το μεγαλειο. Ασχημη συναρτηση με ασχημες-και δυσκολες για εναν της θεωρητικης πραξεις (παλι καλα που δεν ζητησανε ακροτατα!) Και ρωταω εγω τωρα ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Η ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΎΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ?
Καλο ειναι απο το να λεει ο καθενας ο,τι του κατευει να ελθει λιγο στη θεση των μαθητων γιατι και εμεις απο εκει περασαμε για να το παιζουμε τωρα ακαδημαϊκοί, ΠΑΙΔΕΣ ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ PC ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΕ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απαραδεκτο αυτο που εγινε με την καθηστεριση των θεματων. Σε καποια σχολεια αρκετα παιδια ειχαν ξεκινησει με τα πρωτα θεματα... Απαραδεκτο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrisgreece
Νεοφερμένος
Σόρρυ, αλλά δεν μιλάω καθόλου "εκ του ασφαλούς". Όταν έδινα Φυσική Κατεύθυνσης αρχίσαμε με μία ώρα καθυστέρηση γιατί είχε γίνει τροχαίο στην Θεσσαλονίκη, οπότε τα νεύρα μας ήτανε τσατάλια.
Όταν δε έδινα Στατιστική, είχαμε ασάφειες, μας ήρθε διευκρίνιση στο τέλος και εγώ με τόση κόπωση έκανα ένα λάθος και δεν μου έβγαιναν τα θέματα. Και συνειδητοποιώ 10 λεπτά πριν την λήξη ότι ήμουν στο .... 16 γιατί είχα κάνει λάθος στις πράξεις. Κατάφερα και βρήκα την ψυχραιμία να το ανεβάσω στο 20 σε 10 λεπτά.
Είσαι σίγουρος ότι μιλάω εκ του ασφαλούς, λοιπόν; Τα έχω περάσει κι εγώ, αλλά ήμουν αρκετά σκληραγωγημένος ώστε να δείξω την απαραίτητη ψυχραιμία. Εάν ειδικά εκείνο το 10λεπτο δεν έδειχνα την ψυχραιμία που έπρεπε να δείξω, θα μου κόστιζε την Σχολή μου.
Ακριβώς αυτό. Τα φετινά θέματα ήταν επιτέλους το επίπεδο που έπρεπε να είναι. Δεν γίνεται να γράφουν όλοι 100, χωνέψτε το. Πρέπει να υπάρχουν ερωτήσεις που θέλουν μια εξυπνάδα παραπάνω.
Αλλά ξαναλέω, πέρα απ' αυτά, οι υπόλοιπες 87 μονάδες ήταν στα μέτρα σας. Από εκεί και πέρα αν πανικοβληθήκατε δεν φταίει κανένας άλλος...
το 4ο θεμα δεν ηθελε Εξυπναδα,ηθελε ΠΡΑΞΕΙΣ ,ΜΟΝΟ ΠΡΑΞΕΙΣ.Θεωρητικη ειμαι και μου παν οτι κυμαινομαι στο 13..Που ακριβως βρισκεται η εξυπναδα σε αυτα τα θεματα;Εγω εκανα το 2ο εκτος απο β1 επειδη τ αφησα τελευταιο και δεν προλαβα,Το Γ το κανα αλλα πανω στην βιασυνη μου το χ αντι για για κεντρο της κλασης το πηρα σαν ακρο,ε και 4ο με μια σελιδα παραγωγο πρεπει να χασα ενα προσημο και δεν μου βγηκε.Βασικα ηταν δυσκολα.Δεν το λεω μονο εγω ,το λενε οι μαθητες.Τωρα εσυ πιστευε οτι η κεντρικη επιτροπη εβγαλε καταλληλα θεματα για να δουν το iq μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheNikosforever
Νεοφερμένος
Για μισό λεπτό, γιατί πλέον έχουμε ένα θέατρο του παραλόγου.
Συγγνώμη δηλαδή, αλλά θεωρούμε καλό το να πιάνεις το 15 χωρίς να έχεις διαβάσει; Πάμε καλά;
Το θέμα είναι να πιάνεις το 15 χωρίς να έχεις διαβάσει ή να επιβραβεύεται αυτός που έχει διαβάσει;
Ίδια πράγματα βλέπω και στην Βιολογία. "Έπρεπε να είχες διαβάσει καλά", γκρινιάζουν. Προφανώς ίσως το να πρέπει να έχεις διαβάσει;
Αυτοί που είναι θεωρητικοί btw δεν είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μαθηματικά. Ομοίως για την Βιολογία, που υπάρχει δυσφορία επειδή έπεσαν ασκήσεις. Αν δεν θέλετε ασκήσεις παιδιά, πάρτε Ιστορία...
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Ό,τι θέματα και να βάλουν, εύκολα ή δύσκολα, οι θέσεις είναι οι ίδιες.
Α, και κάτι τελευταίο. Όσοι λέτε "τα θέματα ήταν δύσκολα" ορίστε μου: δύσκολα ως προς τι;
πραγματικα αλλαξε θεμα συζητησης γιατι προκαλεις πολλα ατομα που εδωσαν μαζι με εμενα...κανεις δεν μπορει να αμβισβητησει κατι που το υποστηριζουν τοσοι μαθητες...εχεις την γνωμη σου κρατα την για τον εαυτο σου και μην ριχνεις την ψυχολογια των υπολοιπων απο εμας χωρις να εχεις δωσει εσυ...την μονη γνωμη που δεχομαι ειναι καθηγητων και των υπολοιπων μαθητων..
και ναι μιλας εκ του ασφαλους...απο ολα αυτα που περιεγραψες πριν απο λιγο οτι ειχες περασει..δεν βλεπω κατι το περιεργο η κατι που να συγκρινεται με αυτο που εγινε σημερα....αν σε βαζαμε τωρα εσενα να κατσεις σε μια καρεκλα για μια ωρα χωρις να κουνιεσαι και να μπορεις μιλησεις,που δεν εχεις ανγχος ακομα και με μουσικουλα,θα νευριαζες...ποσο μαλλον εμεις που περιμεναμε κοντα στην μια ωρα με ολο το ανγχος των πανελλαδικων,να εχουμε ξυπνησει απο τις 630.-6.45..φαντασου εστω και λιγο πως νιωσαμε....αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορεις
ειναι πραγματικα αδιανοητο να παιζουν ετσι μαζι μας,σε μαθημα μαλιστα που για εμας εχει μεγαλο συντελεστη βαρυτητας....φανερωσαμε ακομα μια φορα την οργανωση μας σαν χωρα...
οσον αφορα για τις θεσεις ειναι απο την πρωτη στιγμη εμφανες ποιος ηταν στοχος αλλων....ξεκινησαν τις πανελλαδικες το λιγοτερο 4 μερες παρα την διαβεβαιωση υπουργου οτι θα ξεκινησουν το 2 δεκαπενθημερο...για εναν θεωρητικο με 7 μαθηματα να εισαι σιγουρος οτι και για μερα παραπανω θα εκανε τα παντα....και μην ξεχνας ποσα μαθηματα χασαμε φετος...σου βαζω το λιγοτερο 20 μερες καθαρα μαθητικεσ..καλα το προγραμμα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το εκαναν για οικονομικους λογους με αποτελεσματα να το πληρωνουν παλι οι μαθητες....
μετα απο αυτα ξανασκεψου λιγο παλι την ψυχολογικη πιεση που υπαρχει σε εναν μαθητη τωρα για να πετυχει τους στοχους εχοντας παντοτε στον νου την κατασταση στην οποια βρισκεται η Ελλαδα...για αυτο λοιπον ναι σε θεωρω οτι εισαι εκ του ασφαλους...για αυτο πιστευω οτι οι μονοι που μπορουν να μιλανε οι μαθητες και κανενας αλλων πλην των καθηγητων
ακου και το αλλο...ειμαι παιδι της θεωρητικης με στοχο οικονομικα..στα μαθηματικα παντα ημουν απο τους πρωτους...δεν πηγα τεχνολογικη γιατι δεν μου αρεσε η φυσικη....φετος στα μαθηματικα μεχρι και ωρες αφιερωνα για να βοηθαω σε αυτα τεχνολογικους και θετικους...δεν τον λεω φυσικα για να ψωνιστω....το αναφερω επειδη ετυχε και εγραψε τωρα εγω γυρω στα 60 που εγραφα 100 και θετικοτεχνολογικοι που εγραφαν 60 να εγραψαν 90....οπως και να το κανουμε τα παιδια της θεωρητικης δεν εχουν την πολυτελεια να ασχολουνται τοσες ωρες με τα μαθηματικα οσο με εναν απο αλλη κατευθυνση!!!!!!!!!
οποτε δεν διανοειται να του κανει κανεις τετοια καψονια οπως σημερα και να παιζες με το αγχος του...δεν γινεται να του κοβεις τα ποδια απο το β1!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑΝ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΦΥΤΑ ΕΝΩ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ!!!!!!ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΚΛΙΜΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ..ΙΣΩΣ ΣΗΜΕΡΑ..ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ..ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ...ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΛΑ..ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΘΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΗ..ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ..,ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΘΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Periklispap
Νεοφερμένος
Έχεις δίκιο στα περισσότερα από όσα λες, και εγώ δεν έγραψα τέλεια περίπου στο 15-17 (και τα έχασα όλα από το 3ο) αλλά για να είμαστε δίκαιοι το 4ο δεν ήταν τόσο δύσκολο για έναν θεωρητικό και το λέω για τον εξής λόγο, τι δυσκολία είχαν οι πράξεις? Άμα πρόσεχε κανονικά στο μάθημα όλη την χρονιά έβγαιναν κανονικότατα.
Πάντως παιδιά μην πανικοβάλλεστε οι πανελλήνιες δεν είναι το παν, κάντε το καλύτερο που μπορείτε εσείς και θα ανταμειφθείτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.