geokam
Δραστήριο μέλος
Αν ρωτάτε τη γνώμη μου, συμφωνώ απόλυτα με το διάγραμμα αλλά στο Γ.4 έπρεπε να συμπεροληφθεί και η προηγούμενη πρόταση.
Scandal, ένας απόλυτα τυπικός συνάδελφος δεν θα σου βάλει μονάδες αλλά εκτιμώ ότι πολλοί μαθητές θα το έχουν γράψει, οπότε θα δοθούν 1-2 μονάδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Ακόμα κι ο kelafas.gr την ίδια απάντηση έδωσε και από την άλλη είναι απάντηση που την αναφέρουν και τα βοηθήματα. Ντε και καλά να βάλουμε την παράγραφο του βιβλίου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Συμφωνώ απόλυτα με τον Sourotiri. Ο Sourotiri είναι ο παλαιότερος συνάδελφος στο ischool. Σχεδόν γεννήθηκε με αυτό.Μόνο και μόνο για σένα focko αξίζει να απαντήσω, αν και δεν έχω ενεργή συμμετοχή όντως!!!
Λοιπόν, εγώ παιδιά σήμερα είδα 15 βατές μονάδες και 5 πονηρές:
Πονηρό το Α3, θεωρώ ότι αν το έδινε ξερό "ΣΔ σταθερή σε όλη την καμπύλη", δεν θα χρειαζόταν καν να συζητήσουμε την απάντηση.
Το Γ1 είχε μια μικρή δυσκολία, αλλά το κακό με αυτό ήταν ότι συμπαρέσερνε και τα επόμενα 2 ερωτήματα.
Το Γ4 είναι σίγουρα "μη αναμενόμενο", "αντισος" και ό,τι άλλο θέλετε. Πολλοί μαθητές το "σνομπάρουν" γιατί το θεωρούν ότι είναι εισαγωγικό. Ε, να που έπεσε όμως.
Το Δ2 δεν έχει ξαναπέσει ποτέ. Όχι ότι είναι δύσκολο, αλλά σίγουρα σε ψαρώνει με μια πρώτη ματιά.
Στο Δ3β ισχύει ό,τι και στο Γ4.
Κρίνοντας τα θέματα ως καθηγητής, τα θεωρώ στο ίδιο επίπεδο του 2017, αλλά με καλύτερη διαβάθμιση. Πιστεύω ότι οι μισοί θα γράψουν πάνω από 12 και οι άλλοι μισοί κάτω από 12, δηλαδή θα έχουμε τα ίδια στατιστικά με το 2017.
Εκτιμώ ότι το σημερινό ίσως συγκρατήσει λίγο την άνοδο των βάσεων που θα προκαλούσαν τα -σε σχέση με πέρσι- πιο εύκολα μαθηματικά και ΑΕΠΠ.
Η άποψή του είναι πάντα χρήσιμη και εύστοχη και να τον ακούμε όλοι όταν γράφει.
Είχα την τύχη να τον γνωρίσω προσωπικά και βεβαιώθηκα ότι είναι εξαιρετικός συνάδελφος με σημαντικό έργο στην πόλη που δραστηριοποιείται.
Εμένα θα μου κάνει πολύ εντύπωση αν κάποιος δεν μου βάλει μονάδες σε αυτό, αφού είναι ακριβώς η απάντηση στην ερώτηση και δεν ζητούσε να περιγράψουμε - αναλύσουμε ούτε είναι μη ορθή επιστημονικώς απάντηση.
Ακόμα κι ο kelafas.gr την ίδια απάντηση έδωσε και από την άλλη είναι απάντηση που την αναφέρουν και τα βοηθήματα. Ντε και καλά να βάλουμε την παράγραφο του βιβλίου...
Scandal, θα σου ξεκαθαρίσω κάτι. Οι φροντιστηριακοί οργανισμοί (ανεξαρτήτως της σοβαρότητας που ο καθένας τους αποδίδει) αλλά και οι εκπαιδευτικοί (που εκφράζουν ιδιωτικά τις απόψεις - λύσεις τους, όπως εγώ ή ο sourotiri, ανεξαρτήτως της σοβαρότητας που ο καθένας αποδίδει σε αυτούς) δεν είναι η ΚΕΕ, δεν είναι αυτοί που βάζουν τα θέματα, δεν είναι αυτοί που προτείνουν τις λύσεις, και συνήθως δεν είναι αυτοί που καλούνται να διορθώσουν. Ασφαλώς, κανείς από όλους τους προαναφερθέντες, ανεξαιρέτως, δεν διεκδικεί το αλάθητο και το απόλυτα σωστό. Εννοείται, ότι εδώ μιλάμε για το μέλλον σας, όλοι αυτοί θα πρέπει από τη θέση τους να είναι, όχι μία, αλλά 1000 φορές προσεκτικοί στο τι λένε, κάνουν, προτείνουν.
Για να μην μακρηγορήσω, γιατί με έπιασε οίστρος και θα γράφω για αρκετή ώρα ακόμη. Από την πείρα μου και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αποδίδονται 4 μονάδες, σου λέω ότι πιστεύω ότι θα μετρήσει η απάντησή σου.
Ξεκουράσου τώρα από τη δύσκολη χρονιά που πέρασες και υπομονή καμιά 10ριά μέρες και θα μάθεις τι έγινε τελικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ChrisFromGreece
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Συναδέλφος πιυ εξέταζε προφορικά, με ενημέρωσε οτι μαθητής είπε ότι δεν ισχύει ο νόμος καθώς από τον πίνακα δεν φαίνεται οτι το ΜΡ αρχικά αυξάνεται και μετά μειώνεται. Πήρε συνολικά 98!!!! Τα σχόλια δικά σας.Στο Δ3α το υπουργειο εχει ως απαντηση αφου το ΜP μειωνεται ο νομος ισχυει.(για αυτο το ερωτημα ελεγε συμφωνα με τον πινακα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Συναδέλφος πιυ εξέταζε προφορικά, με ενημέρωσε οτι μαθητής είπε ότι δεν ισχύει ο νόμος καθώς από τον πίνακα δεν φαίνεται οτι το ΜΡ αρχικά αυξάνεται και μετά μειώνεται. Πήρε συνολικά 98!!!! Τα σχόλια δικά σας.
Πολλοι απαντησαν οτι αφου η επιχειρηση λειτουργει στην βραχυχρονια περιοδο ισχυει ο νομος της φθινουσας αποδοσης χωρις να αναφερουν κατι για MP.Tι φαση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Αυτό που λες για την προέκταση της θεωρίας ισχύει πολύ. Αντί να βάζουν πλέον νταν ερωτήσεις θεωρίας που τις βγάζεις με παπαγαλία, σου βάζουν ερωτήσεις θεωρίας που θέλουν κριτική / κατανόηση.Αυτό που νομίζω δείχνουν για ακόμη μία χρονιά τα θέματα των εξετάσεων, είναι μία προσπάθεια οι ασκήσεις να αντιμετωπίζονται ουσιαστικά ως προέκταση της θεωρίας, και όχι να γίνεται μία στείρα μεθοδολογική εξάσκηση πάνω σε παρόμοια ερωτήματα, όπως γινόταν στο παρελθόν από πολλούς μαθητές.
Επίσης, δε θα πρέπει η ομοιότητα των θεμάτων στο παρελθόν να δρα εφησυχαστικά τόσο για εμάς, όσο και για τους μαθητές.
Και στην ΑΕΠΠ πχ φέτος η ερώτηση ανάπτυξης ήθελε να σκεφτείς (ποιες πράξεις επί των δομών ισχύουν σε πίνακες). Έπρεπε να συνδυάσεις το τμήμα που αναφέρονται οι πράξεις επί των δομών, με άλλο κεφάλαιο του βιβλίου που σου λέει ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές και να σκεφτείς ότι δεν μπορούν να έχουν την πράξη της εισαγωγής κτλ.
Όσο για τη μεθοδολογική εξάσκηση, θα πω ότι η προετοιμασία μου στο φροντιστήριο ήτανε καθαρά πάνω σε ερωτήματα που έχουν ήδη πέσει Δηλαδή εξάσκηση πάνω σε πανελλαδικά θέματα και βασικές ασκήσεις επί των κεφαλαίων, καθώς όλα αυτά "ανακυκλώνονται". Είναι γενικότερη τακτική φαίνεται, εξού και ο λόγος των κρίσεων που αντιμετώπισαν πολλοί μαθητές μόλις είδανε μη τετριμμένα ερωτήματα. Και από την άλλη αξίζει να σημειωθεί ότι τα φροντιστήρια δεν δίνουν αρκετές ώρες στο ΑΟΘ (εμείς φανταστείτε είχαμε 2 ώρες την εβδομάδα, συνεπώς που να τα βγάλει πέρα ο εκπαιδευτικός! ), συνεπώς πράγματι δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός να υπεραναλύσει σε ποικιλία ασκήσεων με τόσο λίγες ώρες.
Αν το ΑΟΘ μετατραπεί από ένα μάθημα που ανακυκλώνονται κάθε χρόνο τα ίδια ερωτήματα, σε ένα μάθημα που θέλει περισσότερη σκέψη στην αντιμετώπιση των ερωτημάτων, τότε πρέπει να αυξηθούν και οι ώρες διδασκαλίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...