[12/06/2024] Φυσική προσανατολισμού

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Κουράσανε πολύ και οι μεν και οι δε…
Εχουν λάβει σαφείς οδηγίες για το πως να βαθμολογήσουν & και αυτό ισχύει για όλους.
Δεν μπορούν/δεν συμφωνούν/δεν θέλουν;
Να τα παρατήσουν και να αναλάβουν άλλοι..
Πανω στα ‘πτώματα των παιδιών να μην σκυλεύουν για δικούς τους λόγους’..
Αυτή η ανακοίνωση μου θυμίζει ανακοινωση κλαδικής κόμματος..
Αρκετο κακό κάνανε όλοι, φτανέι πια
Μπορεις να το δεις και ετσι ...και να εχουμε τοσους νεροκουβαλητες εν ομοφωνια ... ( παραξενη ποσόστωση).
Αλλα ξερεις πιο ειναι το προβλημα..υπαρχει αληθεια ατο ''μυθο'' που την γνωριζουν 25 χιλιαδες παιδια ... ε ειναι δυσκολο να κρυφτει.
Και ο υπουργαρας δεν βγηκε να πει κατι ως οφειλε..και δεν βγηκε γιατι ειναι νουνεχης ανθρωπος και ξερει οτι ντοματες τωρα ειναι ωριμες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Leo komm

Νεοφερμένος

Ο Leo komm αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Κοιτα, γενικά μιλώντας… υπήρχε εποχή που οι προηγούμενοι κατοχύρωναν μαθήματα και έρχονταν και επερναν τις θέσεις των επόμενων.. εκεί να δείς κλάμα και αδικία που έπεφτε.. αν δεις την προϊστορία των γενικών/πανελληνίων εξετάσεων θα βρεις πληστα όσα τετοια παραδείγματα ..( και το λεω ως παθών ..)

Από την άλλη δες το και αλλιώς…

Τα θέματα ήταν πολλά(ΟΧΙ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΑΛΛΑ ήταν πολλά, αλλά ήταν για όλους!
Πράγμα που σημαίνει ότι η επιβάρυνση ητανε για όλους η ίδια.. Δεν θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν και οι ‘αριστοι’ από τους απλά ‘Πολύ καλους-καλούς’;
Με τα εύκολα θέματα των τελευταίων ετών φτάσαμε στο σημείο οι άριστοι και οι πολυ καλοί μαθητες να γράφουν πρακτικά το ίδιο και η διάφορες να παίζονται σε ασήμαντες λεπτομέρειες…
Δείτε με την ταχτική αυτή (να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με τα εύκολα κι βατά θέματα), φτάσανε τα μόρια στα 18500-19000, αν το δεις και αυτό είναι και άτοπο και παράλογο και ζημιογόνο ..
Α, και εμείς είχαμε στην εποχή μας καύσωνες και ατομικά ανεμιστηράκια, δεν έγινε πρώτη φορά αυτό.
Κάπου χρειάζεται στην τελική και ‘μετρο’.
Συνοψίζοντας, η οποία επίδραση αφορά όλους τους εξεταζόμενους όποτε ας περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα …
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,909 μηνύματα.
Κοιτα, γενικά μιλώντας… υπήρχε εποχή που οι προηγούμενοι κατοχύρωναν μαθήματα και έρχονταν και επερναν τις θέσεις των επόμενων.. εκεί να δείς κλάμα και αδικία που έπεφτε.. αν δεις την προϊστορία των γενικών/πανελληνίων εξετάσεων θα βρεις πληστα όσα τετοια παραδείγματα ..( και το λεω ως παθών ..)

Από την άλλη δες το και αλλιώς…

Τα θέματα ήταν πολλά(ΟΧΙ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΑΛΛΑ ήταν πολλά, αλλά ήταν για όλους!
Πράγμα που σημαίνει ότι η επιβάρυνση ητανε για όλους η ίδια.. Δεν θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν και οι ‘αριστοι’ από τους απλά ‘Πολύ καλους-καλούς’;
Με τα εύκολα θέματα των τελευταίων ετών φτάσαμε στο σημείο οι άριστοι και οι πολυ καλοί μαθητες να γράφουν πρακτικά το ίδιο και η διάφορες να παίζονται σε ασήμαντες λεπτομέρειες…
Δείτε με την ταχτική αυτή (να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με τα εύκολα κι βατά θέματα), φτάσανε τα μόρια στα 18500-19000, αν το δεις και αυτό είναι και άτοπο και παράλογο και ζημιογόνο ..
Α, και εμείς είχαμε στην εποχή μας καύσωνες και ατομικά ανεμιστηράκια, δεν έγινε πρώτη φορά αυτό.
Κάπου χρειάζεται στην τελική και ‘μετρο’.
Συνοψίζοντας, η οποία επίδραση αφορά όλους τους εξεταζόμενους όποτε ας περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα …
Κάπου το χάνεις.
Γιατί θα σου πει και άλλος τι φυσικός είναι αυτός με 10000 μόρια; Τι μηχανολόγος είναι με 12000 μόρια;

Τα θέματα δεν ήταν πολλά, ήταν απαράδεκτα και σε θέμα χρόνου και σε θέμα δυσκολίας. Οι οδηγίες του υπουργείου είναι ξεκάθαρες για τη δομή των θεμάτων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε παράβαση!
Ενώ συνέχεια έχουμε καταλάβει όλοι ότι οι θεματοδοτες δεν έλαβαν υπόψιν τον χρόνο που χρειάζεται για την επίλυση των θεμάτων. Οταν ένας καθηγητής χρειάζεται μιάμιση με δύο ώρες κάπου έχει χαθεί η μπάλα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η μόνη δικαίωση που μπορεί να υπάρξει είναι να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των θεματοδοτων και να υπάρξουν οι ανάλογες επιπτώσεις.

Τέρμα πια με τους μισανθρωπους καθηγητές.

Ας δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματά τους, να δούμε μετά που θα φτάσει το σκατο.

Ως αντιπαραβολη, μπορεί κάποιος να δει τα θέματα των μαθηματικών πόσο ωραία στήθηκαν και πώς ξεχωρίζουν τον καλό από τον άριστο μαθητή διότι είναι διαβαθμισμενα.
ΥΓ: Θα ξαναβάλουν μετά τέτοιο θέμα Δ; Δεν νομίζω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και να δώσω και κάποια στοιχεία, από 3 βαθμολογικά κέντρα στην Θεσσαλονίκη 76 + 52 + 55 το 81 % είναι κάτω από την βάση με μέση βαθμολογία 8. Υπάρχει ενα γραπτό στα 183 που είναι 100.

Θα πρέπει να λογοδοτήσουν οι θεματοδοτες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Β2, Β3, Γ2, Δ2, Δ4 ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΆ
 
Τελευταία επεξεργασία:

BiteTheDust

Νεοφερμένος

Ο BiteTheDust αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Ρε παιδιά, αυτό το θέμα πρέπει να συνεχίσουμε να το μιλάμε ακόμα και μια εβδομάδα μετά; Ότι έγινε έγινε.
 

Hased Babis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 356 μηνύματα.
Τι να πω εγώ που ούτε με επιφοίτηση από τον Einstein, τον Roetgen, τον Hawking και τον Σιμόπουλο δεν θα μπορούσα λύσω θέματα φυσικής.
 

carnage

Νεοφερμένος

Ο carnage αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 40 μηνύματα.

Hased Babis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 356 μηνύματα.

Leo komm

Νεοφερμένος

Ο Leo komm αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..😵💫) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
 

Συνημμένα

  • 2024_06_21_038_themata.pdf
    855.6 KB · Εμφανίσεις: 68

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 731 μηνύματα.
Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..😵💫) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
and this is --->παράνοια
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,059 μηνύματα.
Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..😵💫) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
δεν φαινονται δυσκολα παντως
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,626 μηνύματα.
Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..😵💫) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Νομίζω οι Κύπριοι φοράνε τα γυαλιά στους Έλληνες ως προς τον τρόπο εξέτασης στο μάθημα της φυσικής.
Επίσης όπως είπα και παλιότερα, το γεγονός οτι δίνεται τόσο εκτενές τυπολόγιο σημαίνει δύο πράγματα :

1) Υπάρχουν επιλογές για πιο πρωτότυπα, και ενδεχομένως πιο απαιτητικά θέματα.

2) Εαν δεν αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας, πολλοί μαθητές θα πατώνουν στην φυσική τα επόμενα χρόνια γιατί οι περισσότεροι δεν θα έχουν μάθει ούτε θα έχουν διδαχθεί να χρησιμοποιούν το τυπολόγιο για να λύσουν πρωτότυπα θέματα.

Γενικά οι μαθητές του 3ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται ακριβώς στο στυλ των παγκυπριακών εξετάσεων στην φυσική χωρίς πολλούς και πολύπλοκους υπολογισμούς, ιδανικά ελάχιστους ή και κανέναν(ποιοτικές ερωτήσεις δηλαδή). Οι μαθητές του 2ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται σε βαρύτερα υπολογιστικά θέματα όπως συμβαίνει στις πανελλήνιες, αλλά θα πρέπει να βγάζουν νόημα αυτά που θα μπαίνουν όπως στις Παγκυπριακές, και όχι κάτι πειραματικές διαδικασίες και διατάξεις που δεν έχουν καμία απολύτως φυσική ουσία και δεν βγάζουν και νόημα πολλές φορές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,237 μηνύματα.
Γενικά οι μαθητές του 3ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται ακριβώς στο στυλ των παγκυπριακών εξετάσεων στην φυσική χωρίς πολλούς και πολύπλοκους υπολογισμούς, ιδανικά ελάχιστους ή και κανέναν(ποιοτικές ερωτήσεις δηλαδή).
Συμφωνώ απόλυτα.

Περισσότερο βάθος, λιγότερη χαμαλοδουλειά.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,626 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα.

Περισσότερο βάθος, λιγότερη χαμαλοδουλειά.
Ναι δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα, δεν συνεισφέρει κάτι παραπάνω στην κατανόηση.
Επίσης παρατηρήστε πόσο καλά εξετάζουν όλη την ύλη με ερωτήματα ισοδύναμα μεταξύ τους.

Προσωπικά θα ήθελα να υπάρχουν ερωτήσεις απο όλα τους κλάδους της φυσικής όπως :
Μηχανική, κυματική, οπτική, ακουστική, θερμοδυναμική, ηλεκτρομαγνητισμός, ρευστά, κβαντική φυσική κτλπ.

Προφανώς σε σημαντικά μικρότερο βάθος το καθένα, και με πιο απλή εξέταση.

Δεν γίνεται ανά εποχή δηλαδή κάποιοι να μαθαίνουν τα μισά και ούτε και να μην έχουν απολύτως καμία ιδέα για τα υπόλοιπα. Αυτό δεν είναι παιδεία, είναι ένα χάος που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις εξετάσεις. Ο σκοπός είναι οι εξετάσεις να ξεσκαρτάρουν αυτούς που θα έχουν τα καλύτερα εφόδια για να συνεχίσουν στο πανεπιστήμιο, και το να έχεις μια σφαιρική γνώση είναι το καλύτερο εφόδιο απο το να ξέρεις να λύνεις μηχανικά 500 ασκήσεις στο στερεό για παράδειγμα.

Είναι δυνατόν ο άλλος να γίνεται γιατρός ή νοσηλευτής και να μην έχει ξανακούσει ποτέ στην ζωή του για ρευστά, ή ο άλλος να πηγαίνει οπτικοακουστικών σπουδών και να μην έχει διδαχθεί ποτέ στην ζωή του βασικά πράγματα περί οπτικής και ακουστικής ;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top