γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,544 μηνύματα.
18-06-24
09:53
Μπορεις να το δεις και ετσι ...και να εχουμε τοσους νεροκουβαλητες εν ομοφωνια ... ( παραξενη ποσόστωση).Κουράσανε πολύ και οι μεν και οι δε…
Εχουν λάβει σαφείς οδηγίες για το πως να βαθμολογήσουν & και αυτό ισχύει για όλους.
Δεν μπορούν/δεν συμφωνούν/δεν θέλουν;
Να τα παρατήσουν και να αναλάβουν άλλοι..
Πανω στα ‘πτώματα των παιδιών να μην σκυλεύουν για δικούς τους λόγους’..
Αυτή η ανακοίνωση μου θυμίζει ανακοινωση κλαδικής κόμματος..
Αρκετο κακό κάνανε όλοι, φτανέι πια
Αλλα ξερεις πιο ειναι το προβλημα..υπαρχει αληθεια ατο ''μυθο'' που την γνωριζουν 25 χιλιαδες παιδια ... ε ειναι δυσκολο να κρυφτει.
Και ο υπουργαρας δεν βγηκε να πει κατι ως οφειλε..και δεν βγηκε γιατι ειναι νουνεχης ανθρωπος και ξερει οτι ντοματες τωρα ειναι ωριμες.
Leo komm
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Leo komm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
18-06-24
10:49
Κοιτα, γενικά μιλώντας… υπήρχε εποχή που οι προηγούμενοι κατοχύρωναν μαθήματα και έρχονταν και επερναν τις θέσεις των επόμενων.. εκεί να δείς κλάμα και αδικία που έπεφτε.. αν δεις την προϊστορία των γενικών/πανελληνίων εξετάσεων θα βρεις πληστα όσα τετοια παραδείγματα ..( και το λεω ως παθών ..)
Από την άλλη δες το και αλλιώς…
Τα θέματα ήταν πολλά(ΟΧΙ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΑΛΛΑ ήταν πολλά, αλλά ήταν για όλους!
Πράγμα που σημαίνει ότι η επιβάρυνση ητανε για όλους η ίδια.. Δεν θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν και οι ‘αριστοι’ από τους απλά ‘Πολύ καλους-καλούς’;
Με τα εύκολα θέματα των τελευταίων ετών φτάσαμε στο σημείο οι άριστοι και οι πολυ καλοί μαθητες να γράφουν πρακτικά το ίδιο και η διάφορες να παίζονται σε ασήμαντες λεπτομέρειες…
Δείτε με την ταχτική αυτή (να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με τα εύκολα κι βατά θέματα), φτάσανε τα μόρια στα 18500-19000, αν το δεις και αυτό είναι και άτοπο και παράλογο και ζημιογόνο ..
Α, και εμείς είχαμε στην εποχή μας καύσωνες και ατομικά ανεμιστηράκια, δεν έγινε πρώτη φορά αυτό.
Κάπου χρειάζεται στην τελική και ‘μετρο’.
Συνοψίζοντας, η οποία επίδραση αφορά όλους τους εξεταζόμενους όποτε ας περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα …
Από την άλλη δες το και αλλιώς…
Τα θέματα ήταν πολλά(ΟΧΙ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΑΛΛΑ ήταν πολλά, αλλά ήταν για όλους!
Πράγμα που σημαίνει ότι η επιβάρυνση ητανε για όλους η ίδια.. Δεν θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν και οι ‘αριστοι’ από τους απλά ‘Πολύ καλους-καλούς’;
Με τα εύκολα θέματα των τελευταίων ετών φτάσαμε στο σημείο οι άριστοι και οι πολυ καλοί μαθητες να γράφουν πρακτικά το ίδιο και η διάφορες να παίζονται σε ασήμαντες λεπτομέρειες…
Δείτε με την ταχτική αυτή (να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με τα εύκολα κι βατά θέματα), φτάσανε τα μόρια στα 18500-19000, αν το δεις και αυτό είναι και άτοπο και παράλογο και ζημιογόνο ..
Α, και εμείς είχαμε στην εποχή μας καύσωνες και ατομικά ανεμιστηράκια, δεν έγινε πρώτη φορά αυτό.
Κάπου χρειάζεται στην τελική και ‘μετρο’.
Συνοψίζοντας, η οποία επίδραση αφορά όλους τους εξεταζόμενους όποτε ας περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα …
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,261 μηνύματα.
18-06-24
12:14
Κάπου το χάνεις.Κοιτα, γενικά μιλώντας… υπήρχε εποχή που οι προηγούμενοι κατοχύρωναν μαθήματα και έρχονταν και επερναν τις θέσεις των επόμενων.. εκεί να δείς κλάμα και αδικία που έπεφτε.. αν δεις την προϊστορία των γενικών/πανελληνίων εξετάσεων θα βρεις πληστα όσα τετοια παραδείγματα ..( και το λεω ως παθών ..)
Από την άλλη δες το και αλλιώς…
Τα θέματα ήταν πολλά(ΟΧΙ ΔΥΣΚΟΛΑ) ΑΛΛΑ ήταν πολλά, αλλά ήταν για όλους!
Πράγμα που σημαίνει ότι η επιβάρυνση ητανε για όλους η ίδια.. Δεν θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν και οι ‘αριστοι’ από τους απλά ‘Πολύ καλους-καλούς’;
Με τα εύκολα θέματα των τελευταίων ετών φτάσαμε στο σημείο οι άριστοι και οι πολυ καλοί μαθητες να γράφουν πρακτικά το ίδιο και η διάφορες να παίζονται σε ασήμαντες λεπτομέρειες…
Δείτε με την ταχτική αυτή (να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με τα εύκολα κι βατά θέματα), φτάσανε τα μόρια στα 18500-19000, αν το δεις και αυτό είναι και άτοπο και παράλογο και ζημιογόνο ..
Α, και εμείς είχαμε στην εποχή μας καύσωνες και ατομικά ανεμιστηράκια, δεν έγινε πρώτη φορά αυτό.
Κάπου χρειάζεται στην τελική και ‘μετρο’.
Συνοψίζοντας, η οποία επίδραση αφορά όλους τους εξεταζόμενους όποτε ας περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα …
Γιατί θα σου πει και άλλος τι φυσικός είναι αυτός με 10000 μόρια; Τι μηχανολόγος είναι με 12000 μόρια;
Τα θέματα δεν ήταν πολλά, ήταν απαράδεκτα και σε θέμα χρόνου και σε θέμα δυσκολίας. Οι οδηγίες του υπουργείου είναι ξεκάθαρες για τη δομή των θεμάτων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε παράβαση!
Ενώ συνέχεια έχουμε καταλάβει όλοι ότι οι θεματοδοτες δεν έλαβαν υπόψιν τον χρόνο που χρειάζεται για την επίλυση των θεμάτων. Οταν ένας καθηγητής χρειάζεται μιάμιση με δύο ώρες κάπου έχει χαθεί η μπάλα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Η μόνη δικαίωση που μπορεί να υπάρξει είναι να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των θεματοδοτων και να υπάρξουν οι ανάλογες επιπτώσεις.
Τέρμα πια με τους μισανθρωπους καθηγητές.
Ας δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματά τους, να δούμε μετά που θα φτάσει το σκατο.
Ως αντιπαραβολη, μπορεί κάποιος να δει τα θέματα των μαθηματικών πόσο ωραία στήθηκαν και πώς ξεχωρίζουν τον καλό από τον άριστο μαθητή διότι είναι διαβαθμισμενα.
ΥΓ: Θα ξαναβάλουν μετά τέτοιο θέμα Δ; Δεν νομίζω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και να δώσω και κάποια στοιχεία, από 3 βαθμολογικά κέντρα στην Θεσσαλονίκη 76 + 52 + 55 το 81 % είναι κάτω από την βάση με μέση βαθμολογία 8. Υπάρχει ενα γραπτό στα 183 που είναι 100.
Θα πρέπει να λογοδοτήσουν οι θεματοδοτες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Β2, Β3, Γ2, Δ2, Δ4 ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΆ
BiteTheDust
Νεοφερμένος
Ο BiteTheDust αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων ΔΙ.ΠΑ.Ε. και μας γράφει από Εύοσμος (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
18-06-24
13:49
Ρε παιδιά, αυτό το θέμα πρέπει να συνεχίσουμε να το μιλάμε ακόμα και μια εβδομάδα μετά; Ότι έγινε έγινε.
Hased Babis
Δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 532 μηνύματα.
18-06-24
16:01
Τι να πω εγώ που ούτε με επιφοίτηση από τον Einstein, τον Roetgen, τον Hawking και τον Σιμόπουλο δεν θα μπορούσα λύσω θέματα φυσικής.
carnage
Νεοφερμένος
Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
19-06-24
00:18
Τι να πω εγώ που ούτε με επιφοίτηση από τον Einstein, τον Roetgen, τον Hawking και τον Σιμόπουλο δεν θα μπορούσα λύσω θέματα φυσικής.
Τί σπουδάζεις? (άσχετο...)
Hased Babis
Δραστήριο μέλος
Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 532 μηνύματα.
22-06-24
06:09
Τί σπουδάζεις? (άσχετο...)
Πήγα Ανθρωπιστικών Σπουδών, έδωσα Πανελλαδικές το 2022 και τώρα σπουδάζω στο τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στο ΠΔΜ.
Leo komm
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Leo komm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
22-06-24
09:38
Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Συνημμένα
22-06-24
11:27
and this is --->παράνοιαΚάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Micro
Συντονιστής
Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,671 μηνύματα.
22-06-24
12:18
δεν φαινονται δυσκολα παντωςΚάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,299 μηνύματα.
23-06-24
14:10
Νομίζω οι Κύπριοι φοράνε τα γυαλιά στους Έλληνες ως προς τον τρόπο εξέτασης στο μάθημα της φυσικής.Κάτι λίγο διαφορετικά αλλά συνάμα και ‘ιδιο’..
Αλήθεια, όλοι όσοι δίνατε πέρσι και ειδικά φέτος, πως σας φαίνονται τα φετινά θεμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων;
Και σε όγκο (βλέπω 15σελιδες συνολικά σε σχέση με τις 10δικες μας..) αλλά και σαν ‘ποιότητα θεμάτων’.
ΑΝ -λέω- ΑΝ αυτά τα θέματα πέφτανε αυτούσια έτσι όπως τα βλεπουμε φέτος,θα γράφατε;
Θα γίνονταν ο κακός χαμός;
Πως το βλέπεται;;;
Επίσης όπως είπα και παλιότερα, το γεγονός οτι δίνεται τόσο εκτενές τυπολόγιο σημαίνει δύο πράγματα :
1) Υπάρχουν επιλογές για πιο πρωτότυπα, και ενδεχομένως πιο απαιτητικά θέματα.
2) Εαν δεν αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας, πολλοί μαθητές θα πατώνουν στην φυσική τα επόμενα χρόνια γιατί οι περισσότεροι δεν θα έχουν μάθει ούτε θα έχουν διδαχθεί να χρησιμοποιούν το τυπολόγιο για να λύσουν πρωτότυπα θέματα.
Γενικά οι μαθητές του 3ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται ακριβώς στο στυλ των παγκυπριακών εξετάσεων στην φυσική χωρίς πολλούς και πολύπλοκους υπολογισμούς, ιδανικά ελάχιστους ή και κανέναν(ποιοτικές ερωτήσεις δηλαδή). Οι μαθητές του 2ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται σε βαρύτερα υπολογιστικά θέματα όπως συμβαίνει στις πανελλήνιες, αλλά θα πρέπει να βγάζουν νόημα αυτά που θα μπαίνουν όπως στις Παγκυπριακές, και όχι κάτι πειραματικές διαδικασίες και διατάξεις που δεν έχουν καμία απολύτως φυσική ουσία και δεν βγάζουν και νόημα πολλές φορές.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,935 μηνύματα.
23-06-24
14:30
Συμφωνώ απόλυτα.Γενικά οι μαθητές του 3ου πεδίου πρέπει να εξετάζονται ακριβώς στο στυλ των παγκυπριακών εξετάσεων στην φυσική χωρίς πολλούς και πολύπλοκους υπολογισμούς, ιδανικά ελάχιστους ή και κανέναν(ποιοτικές ερωτήσεις δηλαδή).
Περισσότερο βάθος, λιγότερη χαμαλοδουλειά.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,299 μηνύματα.
23-06-24
14:45
Ναι δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα, δεν συνεισφέρει κάτι παραπάνω στην κατανόηση.Συμφωνώ απόλυτα.
Περισσότερο βάθος, λιγότερη χαμαλοδουλειά.
Επίσης παρατηρήστε πόσο καλά εξετάζουν όλη την ύλη με ερωτήματα ισοδύναμα μεταξύ τους.
Προσωπικά θα ήθελα να υπάρχουν ερωτήσεις απο όλα τους κλάδους της φυσικής όπως :
Μηχανική, κυματική, οπτική, ακουστική, θερμοδυναμική, ηλεκτρομαγνητισμός, ρευστά, κβαντική φυσική κτλπ.
Προφανώς σε σημαντικά μικρότερο βάθος το καθένα, και με πιο απλή εξέταση.
Δεν γίνεται ανά εποχή δηλαδή κάποιοι να μαθαίνουν τα μισά και ούτε και να μην έχουν απολύτως καμία ιδέα για τα υπόλοιπα. Αυτό δεν είναι παιδεία, είναι ένα χάος που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις εξετάσεις. Ο σκοπός είναι οι εξετάσεις να ξεσκαρτάρουν αυτούς που θα έχουν τα καλύτερα εφόδια για να συνεχίσουν στο πανεπιστήμιο, και το να έχεις μια σφαιρική γνώση είναι το καλύτερο εφόδιο απο το να ξέρεις να λύνεις μηχανικά 500 ασκήσεις στο στερεό για παράδειγμα.
Είναι δυνατόν ο άλλος να γίνεται γιατρός ή νοσηλευτής και να μην έχει ξανακούσει ποτέ στην ζωή του για ρευστά, ή ο άλλος να πηγαίνει οπτικοακουστικών σπουδών και να μην έχει διδαχθεί ποτέ στην ζωή του βασικά πράγματα περί οπτικής και ακουστικής ;
Dion G.
Νεοφερμένος
Ο Dion G. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
30-06-24
06:49
Καλημέρα παιδιά,εύχομαι όσοι δίνατε να είδατε τις βαθμολογίες που περιμένατε.Εχω μια ερώτηση σχετική με τη βαθμολόγηση της φυσικής.Στο θέμα Γ είχα βγάλει λάθος περίοδο που ήταν το πρώτο ερώτημα,έπιανε 2 μονάδες.Αυτο το αποτέλεσμα επηρέαζε όλα τα αποτελέσματα της άσκησης οπότε όλα βγήκαν διαφορετικά.Στη βαθμολόγηση λοιπόν λαμβάνουν υπόψιν το λάθος και στα παρακάτω αποτελέσματα?
kost28
Νεοφερμένος
Ο kost28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
30-06-24
23:44
Οι οδηγίες λένε ότι ένα αριθμητικό λάθος τιμωρείται μια φορά. Δλδ θα σου κόψουν τις μονάδες που αντιστοιχούσαν στην εύρεση της περιόδου, αλλά στα επόμενα ερωτήματα, αν είναι σωστή η μέθοδος, πρέπει να δώσουν όλες τις μονάδες, παρά το μεταφερόμενο λάθος.
Dion G.
Νεοφερμένος
Ο Dion G. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
01-07-24
00:02
Σ'ευχαριστώ,και εγώ αυτό ξέρω,απλώς ήθελα μια επιβεβαίωση.Ειδα μεγάλη απόκλιση στο βαθμό της φυσικής σε σχέση με αυτό που περίμενα και ήθελα να σιγουρευτώ ότι δεν είναι από το συγκεκριμένο λάθος.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 189 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- giorgos8907
- ioanna2007
- Μήτσος10
- panosT436
- georgetherrr
- Corfu kitty
- Stathis2
- Joji
- Hased Babis
- Unboxholics
- eltqt
- Libertus
- Greg25
- Panatha mono
- despoina13
- Debugging_Demon
- elina48
- melver
- fyllidas
- Only physics
- LINOULA2608
- mickie
- beatrixx
- phleidhs
- Μιχαήλ
- ssalex
- Chrisphys
- Ilovemycats27
- ifikis
- jellojina
- YMAT
- Dion G.
- Scandal
- Leo komm
- MrDragonboy
- Maynard
- Φινεύς
- Help :)
- Dimitra123
- EFAKIT
- darkness123
- Jojo K
- Wonderkid
- Primary Care
- Helen06
- jimis2001
- ismember
- love_to_learn
- χημεια4λαιφ
- panagiotis23
- BiteTheDust
- mathithsgr
- suaimhneas
- soleilst
- agg41
- pnf292
- thepigod762
- constansn
- Than003
- Marianna.diamanti
- BatGuin
- kost28
- Athens2002
- kwstasloul
- Student_21
- bibliofagos
- nucomer
- neurogirl
- monika20
- hirasawayui
- kiyoshi
- allall1
- E.Z
- AggelikiGr
- anixia
- flowermd
- Magigi
- alex99w
- katerinavld
- Farmakopoios
- Drglitterstar
- Startx0
- Mitsaras23
- Lifelong Learner
- Γατέχων
- Coconut201
- carnage
- demitra
- Lia 2006
- Αντωνία
- Mammy Nun
- Dikastis_
- ειδήμων
- SKG
- estrela
- ivannag
- nicole1982
- GeorgePap2003
- spykou
- Ryuzaki
- trifasikodiavasma
- vroum
- elenitren
- Indecisive2
- 3poulakiakathontai
- Nala
- dhmhtrhs1994
- Panagiotis849
- Scholar
- dsmir
- Paragontas7000
- Kris.gr
- gegeorgiou90
- iiTzArismaltor_
- Opiumred
- P.Dam.
- eukleidhs1821
- mathitisglykeiou
- tonia3011
- Enhypen
- charmander
- Γιώργος μεγ
- mermaid89
- pgn
- V@Per
- ggl
- loli
- pseudonym._
- Yolo06
- Kolokythiatoumpana
- sofia07
- angies
- Marel
- angela_k
- CITCOC
- American Economist
- Hmmytheos
- J.Cameron
- ilias_21
- vasoula!
- jYanniss
- Mhtsaras76
- johnstamatis34
- XRY
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.